eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługa przeglądu urządzeń systemów zabezpieczeń technicznych przed przekazaniem do JW 4724 Sygn. 7/INFR/15

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-05

Kraków: Usługa przeglądu urządzeń systemów zabezpieczeń technicznych przed przekazaniem do JW 4724 Sygn. 7/INFR/15
Numer ogłoszenia: 48062 - 2015; data zamieszczenia: 05.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42922 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3811, Rząska, ul. Krakowska 2, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. +48 12 4555059; 4555116, faks +48 12 4555059, +48 12 4555103.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeglądu urządzeń systemów zabezpieczeń technicznych przed przekazaniem do JW 4724 Sygn. 7/INFR/15.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu urządzeń systemów zabezpieczeń technicznych na terenie kompleksu wojskowego K-8109 przy ul. Tynieckiej 45 w Krakowie. Wykaz systemów zabezpieczeń technicznych przewidzianych do wykonania przeglądu: - systemy alarmowe SSWIN - systemy kontroli dostępu SKD - systemy telewizji dozorowej - systemy przeciwpożarowe Na terenie kompleksu Wykonawca wykona ilościowy przegląd na poszczególnych budynkach i na zewnątrz budynków ww. systemów, według tabeli zał. nr 6 do umowy oraz dodatkowo w budynku nr 2 wykona szczegółowy przegląd z wyszczególnieniem pomieszczeń i urządzeń w nich zamontowanych, według tabeli zał. nr 7 do umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 11 do umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 35.12.17.00 - Systemy alarmowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SEMICO - 2 Wiesław Kapica sp. j., ul. Grenadierów 13A, 20-331 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7317,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8610,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8610,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8610,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający wszczyna postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki dotyczące zamówienia uzupełniającego. Zamawiający na podstawie ww. artykułu może udzielić dotychczasowemu Wykonawcy usług zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od udzielenia podstawowego, nie stanowiących więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Zamówienie podstawowe zostało udzielone dnia 28.01.2015 r. w trybie przetargu ograniczonego o sygnaturze 109/INFR/14. Informacja o możliwości udzielania zamówień uzupełniających do 25% wartości zamówienia podstawowego, w okresie do roku od dnia udzielenia zamówienia podstawowego została zawarta w dokumentacji przetargu (tj. ogłoszenie o zamówieniu oraz SIWZ) i jest zgodne z przedmiotem zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.