eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji siódmego piętra dla celów oddziału Kardiologicznego, w budynku zlokalizowanym przy ul. Wójta Radtkego 1 w Gdyni

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-07

Gdynia: zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji siódmego piętra dla celów oddziału Kardiologicznego, w budynku zlokalizowanym przy ul. Wójta Radtkego 1 w Gdyni
Numer ogłoszenia: 48019 - 2015; data zamieszczenia: 07.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o. , ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 666 57 05, faks 58 6201114.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwincentego.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji siódmego piętra dla celów oddziału Kardiologicznego, w budynku zlokalizowanym przy ul. Wójta Radtkego 1 w Gdyni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń siódmego piętra dla potrzeb Oddziału Kardiologicznego, w budynku Szpitali Wojewódzkich w Gdyni Sp. z o. o. w lokalizacji przy ul. Wójta Radtkego 1 w Gdyni. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie dokumentacji projektowej w następującym zakresie: a) projekt koncepcyjny wraz z aranżacjami architektonicznymi, b) projekt budowlany, c) przedmiar robót, d) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). e) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, f) harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót budowlanych, 2) uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń (jeśli będą wymagane), 3) wykonanie robót budowlanych, w następującym zakresie: a) remont ścian, instalacji w przebudowywanych pomieszczeniach, skucie tynków, posadzek, okładzin ściennych, b) wykonanie modernizacji instalacji wodociągowej (zw, cwu), c) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego, d) wykonanie modernizacji instalacji kanalizacyjnej, e) wykonanie modernizacji instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, f) wykonanie modernizacji instalacji gazów medycznych - tlenu, sprężonego powietrza i próżni, g) wykonanie modernizacji instalacji elektrycznej, h) wykonanie modernizacji instalacji przyzywowej, i) wykonanie modernizacji instalacji telefonicznej, j) wykonanie modernizacji okablowania strukturalnego, k) wykonanie modernizacji instalacji sygnalizacji pożaru i zabezpieczeń przeciwpożarowych, l) wykonanie instalacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego - DSO, m) wykonanie instalacji oddymiania klatki schodowej, n) wykonanie modernizacji instalacji kontroli dostępu, o) wymianę oświetlenia sztucznego i ewakuacyjnego, p) wymianę stolarki otworowej, q) wykonanie okładzin ściennych i podłogowych, r) malowanie ścian i sufitów, s) wykonanie ścian działowych, t) wykonanie sufitów podwieszanych, u) dostawa wraz z instalacją poręczy i odbojnic w ciągach komunikacyjnych oraz ochrony ścian i narożników z pcv, v) dostawa wraz z instalacją okładzin ochronnych ścian i narożników z pcv w pokojach łóżkowych, w) dostawa wraz z instalacją szyn i wsporników ściennych i innego wyposażenia, x) dostawa wraz z instalacją zabudów meblowych punktu pielęgniarskiego i gabinetu zabiegowego, y) inne niezbędne prace mające na celu dostosowanie układu przestrzennego, funkcjonalnego, instalacji i urządzeń do zgodności z obowiązującymi przepisami, standardami i obowiązującymi normami. 4) dostawę wyposażenia oraz informacji wizualnej,; 5) wykonywanie nadzoru autorskiego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71.22.20.00 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni 45.21.51.43 - Roboty budowlane w zakresie sal diagnostycznych 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg 45.26.23.30 - Roboty w zakresie naprawy betonu 45.26.23.50 - Betonowanie bez zbrojenia 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 49.000,00 zł (słownie: czterdzieści dziewięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium powinno być wniesione najpóźniej do chwili składania ofert. 3. Wadium może zostać wniesione w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2010 r. Nr 240, poz. 1603 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 06 1440 1101 0000 0000 1722 8285 z podaniem tytułu wadium - przetarg Modernizacja VII piętra dla celów oddziału Kardiologicznego w budynku przy ul Wójta Radtkego 1 w Gdyni.Chwilą wniesienia wadium jest data uznania rachunku zamawiającego. 5. W przypadku wadium wnoszonego w formie niepieniężnej oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą. W przypadku wadium wnoszonego w formie pieniężnej, zaleca się załączenie do oferty dowodu jego opłacenia. 6. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien bezwzględnie przewidywać bezwarunkową, nieodwołalną i płatną na pierwsze żądanie utratę wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w ust. 7. 7. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie oraz w przypadku, gdy wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) warunek wiedzy i doświadczenia będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum dwa zamówienia polegające na budowie, przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej lub remoncie pomieszczeń w budynku o wartości jednego zamówienia, co najmniej 1 500.000,00 zł brutto, (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100);

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie potwierdzony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje: a) kierownikiem budowy, posiadającym: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności -konstrukcyjno- budowlano , bez ograniczeń, b) kierownikiem robót w branży elektrycznej, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń; c) kierownikiem robót w branży sanitarnej, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń. Uwaga: Zamawiający uznaje uprawnienia budowlane w w.w. zakresie uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.), zgodnie z art. 104 tejże ustawy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek finansowy będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe, lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 zł (słownie: jeden milion złotych). Informacje, o których mowa wyżej, określone w walucie innej niż PLN, będą przeliczane na podstawie średniego kursu NBP obowiązującego na 14 dni przed terminem otwarcia ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, jeżeli w umowie nie przewidziano inaczej. 2. Istotne zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia wykonawcy, 2) warunków płatności, 3) zakresu prac i robót w stopniu nie wykraczającym poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, 4) zmiany osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia po stronie Wykonawcy i osób nadzorujących wykonanie zamówienia po stronie Zamawiającego, 5) technologii wykonywania robót lub rozwiązań projektowych, 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą być dokonane w przypadku: 1) wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, wynikającej z: a) zmiany technologii wykonania robót, rodzaju materiałów, zaleconych przez inspektora nadzoru, lub projektanta, b) zmiany dokumentacji projektowej, w szczególności w przypadku konieczności zwiększenia bezpieczeństwa wykonania robót lub usprawnienia procesu budowy (art. 23 pkt. 1 Prawa budowlanego), lub wskutek poprawienia błędów projektowych, a) z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno- budowlanych; 2) wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy; 3) zlecenia wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, które wymagają dodatkowego czasu na wykonanie zamówienia; 4) koniecznych zmian w dokumentacji projektowej, 5) zawieszenia robót przez Zamawiającego; 6) rezygnacji z części prac/robót, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy (zmniejszenie wynagrodzenia o wartość niewykonanych prac/robót); 7) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT); 8) w przypadkach określonych we wzorze umowy, 9) W przypadku zmiany przepisów prawa, mających wpływ na warunki umowy, 4. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpitalwincentego.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o., ul. Wójta Radtkego 1, 81 - 348 Gdynia, bud. gospodarczy, pok. nr 11..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o., ul. Wójta Radtkego 1, 81 - 348 Gdynia, bud. gospodarczy, pok. nr 11..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.