Lublin: dostawa różnego sprzętu gaśniczego, 4 części
Numer ogłoszenia: 48013 - 2016; data zamieszczenia: 28.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie , ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, woj. lubelskie, tel. 261 183 530, faks 261 183 501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzilublin.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa różnego sprzętu gaśniczego, 4 części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:
dostawa różnego sprzętu gaśniczego, 4 części.
- Pakiet nr 1: 1 Waż tłoczny W-52-20-ŁA szt. 100 2 Przełącznik 75/52 szt. 4 3 Prądownica wodna 75 z możliwością regulacji strumienia prądu gaśniczego i możliwością podania piany gaśniczej szt. 12 4 Sygnalizator bezruchu szt. 20 5 Kosz do smoka ssawnego 110 szt. 3 6 Pływak do smoka ssawnego szt. 2 7 Smok ssawny 110 prosty szt. 2 8 Przyrząd do taśmowania węży szt. 2 9 Najaśnice typu LED kpl. 4 10 Gwizdek szt. 60 11 Nóż ratowniczy szt. 22 12 Zatrzaśnik duży szt. 146
- Pakiet nr 2: 1 Zestaw do usuwania rozlewisk olejowych kpl. 2 2 Płyn do generatora dymu i mgły 5l szt. 4 3 Preparat penetrująco odtłuszczający szt. 5
- Pakiet nr 3: 1 Aerozol gaśniczy wrzutowy AGS-5 szt. 28 2 Noszak do aerozoli wrzutowych szt. 10
- Pakiet nr 4: 1 Gaśnica Halonowa szt. 3
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ.
Wykonawca nierzetelny:
- Zamawiający na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy WYKLUCZY z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający wykaże za pomocą dowolnych środków dowodowych.
- Zamawiający NIE WYKLUCZY z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
- Wstęp OBCOKRAJOWCÓW do obiektów wojskowych może być realizowany wyłącznie na podstawie POZWOLEŃ wydanych na zasadach określonych w decyzji nr 21/MON z dnia 10 lutego 2012 r. Ministra Obrony Narodowej w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33).
- Powyższe ma również zastosowanie do czynności OTWARCIA OFERT - OBCOKRAJOWCY będą wpuszczani do obiektów wojskowych na otwarcie ofert po uzyskaniu w/w POZWOLEŃ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00-6, 44.48.21.00-3, 35.11.13.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium oddzielnie DLA KAŻDEGO PAKIETU przedmiotu zamówienia o niżej wymienionej wartości;
- Pakiet nr 1: 862,81 zł (słownie: osiemset sześcdziesiąt dwa złote 81/100 groszy),
- Pakiet nr 2: 47,70 zł (słownie: czterdzieści siedem złotych 70/100 groszy),
- Pakiet nr 3: 801,81 zł (słownie: osiemset jeden złote 81/100 groszy),
- Pakiet nr 4: 58,62 zł (słownie: pięćdziesiąt osiem złotych 62/100 groszy),
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
inne dokumenty
Dla Pakietu nr 1
- aktualne świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej wydane przez CNBOP w Józefowie (poz. 1, 2, 4, 7, 12)
Dla Pakietu nr 2- aktualne świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej wydane przez CNBOP w Józefowie, kartę charakterystyki w języku polskim oraz atest PZH (poz. 1) - (dotyczy sorbentu)
- kartę charakterystyki w języku polskim (poz. 2 i 3)
Dla Pakietu nr 3- certyfikat zgodności CNBOP w Józefowie i atest PZH (poz. 1)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo - wystawione przez Wykonawcę lub Wykonawców składających ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do reprezentacji w prowadzonym postępowaniu w szczególności do złożenia oferty, oświadczeń i innych dokumentów oraz zawarcia umowy - jako zał. nr 5.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin realizacji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzilublin.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, pokój nr 117 po wpłacie (przelewie) na rachunek - kosztów wydruku i wysyłki lub bez opłat ze strony www Zamawiającego..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2016 godzina 13:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, pokój nr 103 (kancelaria). Oferty nadesłane poczta również obowiązuje ww termin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
- 1 Waż tłoczny W-52-20-ŁA szt. 100
- 2 Przełącznik 75/52 szt. 4
- 3 Prądownica wodna 75 z możliwością regulacji strumienia prądu gaśniczego i możliwością podania piany gaśniczej szt. 12
- 4 Sygnalizator bezruchu szt. 20
- 5 Kosz do smoka ssawnego 110 szt. 3
- 6 Pływak do smoka ssawnego szt. 2
- 7 Smok ssawny 110 prosty szt. 2
- 8 Przyrząd do taśmowania węży szt. 2
- 9 Najaśnice typu LED kpl. 4
- 10 Gwizdek szt. 60
- 11 Nóż ratowniczy szt. 22
- 12 Zatrzaśnik duży szt. 146
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00-6, 44.48.21.00-3, 35.11.13.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
- 1 Zestaw do usuwania rozlewisk olejowych kpl. 2
- 2 Płyn do generatora dymu i mgły 5l szt. 4
- 3 Preparat penetrująco odtłuszczający szt. 5
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00-6, 44.48.21.00-3, 35.11.13.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
- 1 Aerozol gaśniczy wrzutowy AGS-5 szt. 28
- 2 Noszak do aerozoli wrzutowych szt. 10
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00-6, 44.48.21.00-3, 35.11.13.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
- 1 Gaśnica Halonowa szt. 3
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00-6, 44.48.21.00-3, 35.11.13.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa implantów otolaryngologicznych
- Wykorzystanie zwierząt gospodarskich do czynnej ochrony susła perełkowanego (wypas zwierząt), w ramach projektu "Ochrona cennych gatunków zwierząt na terenie województwa lubelskiego" [...]
- Usługa przechowywania zajętych towarów w drodze czynności kontrolnych wykonywanych przez podległe Izbie Administracji Skarbowej w Lublinie jednostki organizacyjne lubelskiej administracji skarbowej.
- Usługa druku, montażu i demontażu materiałów wielkoformatowych w przestrzeniach Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- Usługi w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw agregatów prądotwórczych, stacji transformatorowych, głównych wyłączników ppoż. oraz układów samoczynnego załączania rezerwy w obiektach UMCS
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania "Rozbudowa Ośrodka Medycyny Doświadczalnej UML".
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ergonomicznych, obrotowych krzeseł biurowych do Urzędu Miasta Bydgoszczy
- dostawa siedzisk i foteli do wyposażenia holu budynku 510
- Dostawa foteli obrotowych, krzeseł konferencyjnych i mebli szkolnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
- "Zakup wyposażenia żłobka"
- Dostawa środków materiałowych do naprawy i produkcji mebli: 1) Część I - dostawa materiałów do naprawy i produkcji mebli; 2) Część II - dostawa materiałów do naprawy krzeseł i foteli.
więcej: Gaśnice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.