eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, papieru i materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-07

Nowy Sącz: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, papieru i materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu.
Numer ogłoszenia: 47949 - 2015; data zamieszczenia: 07.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 28821 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu, ul. Staszica 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4434545, faks 018 4434545.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, papieru i materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, papieru i materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu. 2. Zamawiający dzieli zamówienia na następujące części: 1) Część I - materiały biurowe, papier; 2) Część II - materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych. 3. Rodzaje zamawianych materiałów, wymiary, charakterystyka wykonania, parametry asortymentu, przewidywana ilość zamawianych sztuk lub kompletów zostały określone: 1) w Arkuszu kalkulacyjnym - materiały biurowe, papier, stanowiącym załącznik nr 1A do niniejszej specyfikacji dla części I, 2) w Arkuszu kalkulacyjnym - materiałów eksploatacyjnych (tonerów/tuszy) do drukarek komputerowych, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych, stanowiącym załącznik nr 1B do niniejszej specyfikacji dla części II. 4. W niektórych pozycjach (14, 16, 18, 19, 24, 41, 80, 81, 82, 84, 92, 97, 98, 101, 106, 123, 124, 129, 130, 131, 132, 135, 136, 141, 156, 157, 160, 162, 163, 167, 168, 169, 176, 180, 195, 196, 198, 199, 202, 207, 208, 209, 210, 222) Arkusza kalkulacyjnego 1A, czy 1B w pozycjach (od 1 do 78), Zamawiający określił przedmiot zamówienia wskazując producenta, typ towaru, markę, symbol katalogowy, kolory, znaki towarowe lub pochodzenie, gdyż jest to uzasadnione specyfiką tych pozycji przedmiotu zamówienia a Zamawiający nie mógł opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Z uwagi na powyższe: a) Zamawiający wyszczególnił główne parametry techniczne tych produktów i jednocześnie dopuszcza składanie ofert zawierających produkty równoważne, tzn. spełniające minimalne wymagania jak określony w załączniku przez wskazanie znaku towarowego produktu; b) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktu równoważnego, przy czym ten produkt równoważny nie może być gorszej jakości, niż produkty wskazane w tych pozycjach - w przypadku tonerów i tuszy o parametrach nie gorszych, niż zalecają producenci sprzętu drukującego; c) w przypadku zaoferowania produktu równoważnego należy w kol. 4 Arkusza kalkulacyjnego wpisać nazwę, typ, markę, kolory, właściwości i parametry (wielkość i wydajność) oferowanego produktu równoważnego. W takich przypadkach Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia informacji (opisów, folderów, fotografii) producenta świadczących o wymaganych przez Zamawiającego parametrach technicznych oferowanego materiału; Informacje muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Nie dopuszcza się złożenia informacji na nośnikach elektronicznych. Zaleca się, żeby każda informacja była opisana numerem wiersza (wg Arkusza kalkulacyjnego, stanowiącego załącznik 1A lub 1B do specyfikacji) produktu, którego dotyczy; d) takie rozwiązanie pozwala określić przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący a jednocześnie nie utrudnia uczciwej konkurencji. 5. W celu dokonania oceny ofert pod względem zgodności z przedmiotem zamówienia Zamawiający wymaga wypełnienia w szczególności kolumny nr 3 <> oraz kolumny nr 4 <> Arkusza kalkulacyjnego. 6. W przypadku, gdy Zamawiający nie opisuje przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazwy handlowej lub producenta należy w kol. 4 Arkusza wpisać nazwę, typ, właściwości i parametry oferowanego produktu. 7. W przypadku, gdy Wykonawca oferuje artykuł identyczny z opisem Zamawiającego (artykuł ze wskazaniem nazwy handlowej lub producenta), kol. nr 4 można pozostawić bez wypełnienia. Oznaczać to będzie, iż wykonawca oferuje materiał identyczny z opisanym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane produkty były fabrycznie nowe, posiadały oryginalne fabryczne opakowania, muszą być wolne od wad technicznych i prawnych oraz dobrej jakości. 9. W przypadku zaoferowania równoważnych (nieoryginalnych) materiałów eksploatacyjnych-tonerów/tuszów do drukarek komputerowych, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych: a) w przypadku tuszy i taśm Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania zamienników regenerowanych lub prefabrykowanych. Muszą być one fabrycznie nowe: tzn. b) w przypadku tonerów Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania zamienników regenerowanych. Zamawiający dopuszcza materiały prefabrykowane (remanufakturowane) tzn. takie, w których nastąpiła wymiana zużytych elementów mechanicznych na nowe, c) w przypadku zastosowania tonerów do kserokopiarek z niedopracowanym składem chemicznym Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych równoważnych materiałów eksploatacyjnych i zobowiązany jest do zwrotu kosztów jego naprawy, d) ponadto, w przypadku zaoferowania równoważnych tonerów i tuszy nie mogą one naruszać praw patentowych, ani własności intelektualnej producentów urządzeń drukujących, e) w celu potwierdzenia, że oferowane produkty równoważne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia w ofercie raportów z testów wystawionych przez instytucje niezależne od producenta tonerów lub tuszów potwierdzające, że podana wydajność jest wynikiem przeprowadzonych testów zgodnie z normami: - ISO/IEK 19798 dla tonerów do drukarek kolorowych, - ISO/IEK 19752 dla tonerów monochromatycznych, - ISO/IEK 24711 dla wkładów atramentowych, f) Raporty z testów sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający nie uzna dokumentu, który nie zawiera wszystkich elementów zawartych w powyższych normach (np. numery seryjne drukarek) lub/i zawiera sformułowania w szczególności <>, <>, zamiast wymaganego badania zgodnie z normą, g) W niektórych pozycjach (1-4, 10-13, 41, 43, 45-58, 60-61, 77-78) Załącznika 1B - Arkusza kalkulacyjnego Zamawiający może żądać przedstawienia po 1 szt. próbki tonerów/tuszów; Zamawiający przeprowadzi eksperyment z wykorzystaniem dostarczonych próbek w celu potwierdzenia zgodności oferowanego towaru z wymaganiami Zamawiającego, h) Zamawiający wymaga, aby na opakowaniach równoważnych tonerów i tuszów były wypisane wszystkie typy drukarek, kserokopiarek z którymi tonery i tusze są kompatybilne, czyli dopuszczone do stosowania, i) Zamawiający wymaga, aby każde urządzenie było chronione gwarancją naprawy w przypadku uszkodzenia spowodowanego zastosowaniem zaoferowanego produktu, j) Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone, k) jeśli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczanych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 72 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (emailem, faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu, l) Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki. Naprawa drukarki wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (emailem, faksem) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca, m) materiały nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu; n) proszek znajdujący się w tonerach nie może się wysypywać, o) materiały nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, p) w/w materiały muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach oraz posiadać zabezpieczenia, które pozwalają na prawidłowe przechowywanie oraz bezpieczny transport, q) do każdego produktu wymagana jest instrukcja instalacji materiału eksploatacyjnego (tonera, tuszu) do drukarki; instrukcja musi być złożona w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; nie dopuszcza się złożenia instrukcji instalacji na nośnikach elektronicznych. Zaleca się, żeby każda instrukcja instalacji była opisana numerem wiersza (wg Arkusza kalkulacyjnego, stanowiącego załącznik 1A lub 1B do specyfikacji) produktu, którego dotyczy, r) dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe i posiadać termin przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego, s) materiały (tonery i tusze) winny posiadać indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta, t) tusze i tonery powinny posiadać certyfikat bezpieczeństwa CE oraz powinny być oznakowane znakiem CE..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Materiały biurowe, papier

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU LOBOS Sp. z o.o. al. Pokoju 1A 31-548 Kraków Biuro Handlowe Oddział Nowy Sącz, Magazynowa 7, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 88536,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 75287,08

  • Oferta z najniższą ceną: 73602,98 / Oferta z najwyższą ceną: 99934,31

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JM Data s.c Jarosław Żebrowski, Maciej Ryciak, Trakt Lubelski 233, 04-667 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80487,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 120959,44

  • Oferta z najniższą ceną: 106491,15 / Oferta z najwyższą ceną: 129445,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.