eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont ogrodzenia terenu Przedszkola nr 124 przy ul. Dzielnej 15b w Warszawie (znak sprawy29/ZP/16).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-28

Warszawa: Remont ogrodzenia terenu Przedszkola nr 124 przy ul. Dzielnej 15b w Warszawie (znak sprawy: 29/ZP/16).
Numer ogłoszenia: 47939 - 2016; data zamieszczenia: 28.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola , Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, faks 22 4435600.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ogrodzenia terenu Przedszkola nr 124 przy ul. Dzielnej 15b w Warszawie (znak sprawy: 29/ZP/16)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia: remont ogrodzenia terenu Przedszkola nr 124 przy ul. Dzielnej 15b w Warszawie. 2.1. Lokalizacja i stan istniejący. Przedszkole nr 124 zlokalizowane jest przy ul. Dzielnej 15b w dzielnicy Wola. Placówka położona jest na ogrodzonej działce usytuowanej wewnątrz osiedla mieszkaniowego pomiędzy ulicami Nowolipki i Dzielna. Wjazd na teren z drogi osiedlowej od strony ulicy Nowolipki. Wejścia na teren poprzez trzy furtki (dwie zlokalizowane po stronie zachodniej ogrodzenia i jedna zlokalizowaną po stronie zachodniej ogrodzenia. a) Stan istniejący. Budynek przedszkola zlokalizowany jest w centralnej części działki i dzieli ją na dwie niepołączone ze sobą części. Teren przedszkola jest częściowo płaski, częściowo ze skarpami, znajduje się w sąsiedztwie dróg osiedlowych oraz chodników wewnątrz osiedla. Teren jest ogrodzony. Działka jest zadrzewiona, z placem zabaw dla dzieci od strony ulicy Nowolipki. Ogrodzenie wykonane jest z siatki plecionej w ramach z kątownika spawanych do słupków stalowych, obsadzonych w murowanym cokole. Przęsła ogrodzenia wysokości 144- 146cm. Słupki międzysegmentowe ogrodzenia o wysokości150-154cm głównie z dwóch zespawanych ze sobą kątowników 45x45x6mm. Brama dwuskrzydłowa otwierana o wymiarze 342x178cm z prętów stalowych w ramie z kątownika na słupkach stalowych z ceownika 120. Furtki jednoskrzydłowe o szerokości około 110 cm z prętów stalowych w ramie z kątownika na słupkach z kształtowników stalowych. Cokół o wysokości od 0 do 130cm wykonany jest z cegieł wapienno piaskowych . Cokół przykryty jest nakrywą betonową o grubości 10-12cm, boki cokołu otynkowane. Elementy stalowe ogrodzenia (słupki, przęsła, furtki i brama) są skorodowane i wymagają wymiany. Nakrywa betonowa cokołu z ubytkami, w dużym stopniu popękana, wymaga wymiany. Cokół murowany ogrodzenia w stanie dobrym, wymaga napraw w miejscach pęknięć. Tynki cokołu z dużą ilością ubytków wymagają wymiany. Długość istniejącego ogrodzenia ok. na odcinku E-F-G-H-I-J w tym: - Odcinek E-F = 43,27m - Odcinek F-G = 26,66m - Odcinek G-H = 31,90m - Odcinek H-I = 4,19m - Odcinek I-J = 8,57m b) Charakterystyka robót. Zakres opracowania obejmuje remont ogrodzenia terenu Przedszkola nr 124 przy ul. Dzielnej 15b w Warszawie na odcinku E-F-G-H-I-J. ROBOTY ROZBIÓRKOWE I PRZYGOTOWAWCZE: - Demontaż instalacji domofonowej (panel przyzywowy i przewody do ponownego wykorzystania). -Demontaż bramy dwuskrzydłowej wraz z wykuciem słupków. -Demontaż furtek jednoskrzydłowych wraz z wykuciem słupków. - Demontaż ogrodzenia z siatki w ramach z kątownika wraz z wykuciem słupków. - Rozebranie nakryw betonowych cokołów. - Skucie tynków cokołów. - Rozebranie uszkodzonych fragmentów cokołów murowanych. - Obniżenie terenu poniżej nakryw cokołu (bezpośrednio przy cokole na odcinku H-I - około 15cm) - Wywóz gruzu, złomu i ziemi z wykopu. ROBOTY MONTAŻOWE: - Poszerzenie otworu bramy do szerokości 374 cm. - Wymiana uszkodzonych cegieł w cokole ogrodzenia. - Przemurowanie ciągłe pęknięć cokołów powyżej terenu (na całej grubości muru). - Uzupełnienie uszkodzonych fragmentów cokołów murowanych. - Wykonanie otworów w cokołach ceglanych i montaż słupków ogrodzeniowych mocowanych przez zabetonowanie (głębokość osadzenia słupków minimum 40cm) - słupki międzysegmentowe wykonane z kształtowników stalowych zamkniętych kwadratowych 70x70x3mm o wys. 205 cm z zamknięciem od strony górnej. Słupki instalować centralnie wewnątrz słupków ceglanych o wymiarze 1? na 1? cegły. - słupki furtek i bram wykonane z kształtowników stalowych zamkniętych kwadratowych 100x100x4mm o wys. 220 cm z zamknięciem od strony górnej. - Wykonanie nowych zbrojonych, dwuspadowych nakryw cokołów z betonu klasy C20/25 o średniej grubości 7 cm wraz z wykonaniem kapionosów do odprowadzania wody. Wszystkie widoczne powierzchnie nakryw zatarte na gładko. - Osiatkowanie podłoża i ułożenie na bokach cokołów tynków renowacyjnych przeznaczonych na zawilgocone i zasolone podłoże, spełniających wymogi WTA. - Montaż przęseł ogrodzenia o wys. 150cm z kształtowników stalowych zamkniętych (elementy pionowe z kształtownika kwadratowego 25x25x2mm w rozstawie co 120mm z zamknięciem od strony górnej płaskownikiem 40x35x2mm, elementy poziome z kształtowników prostokątnych 40x27x3mm). Długość przęseł dostosować do słupków osadzonych centralnie w murkach ceglanych. - Montaż furtek o szerokości w świetle 110cm, wykonanych z kształtowników stalowych zamkniętych, (rama z kształtownika 60x30x3 mm, wypełnienie z kształtownika 25x25x2 mm w rozstawie co 120 mm) z zawiasami, zamkiem, wkładką patentową, klamką itp. - Montaż bramy 2-skrzydłowej o wymiarach w świetle 370x180 cm z kształtowników stalowych zamkniętych, (rama z kształtownika 60x30x4 mm, wypełnienie z kształtownika 25x25x2 mm w rozstawie co 120 mm) z 3 zawiasami na skrzydło, zamkiem, wkładką patentową, ryglem itp. - Przeniesienie instalacji domofonowej na nowe ogrodzenie (panel przyzywowy i przewody z odzysku). Przewody prowadzić wewnątrz słupków w osłonie z rur karbowanych. -Montaż rygli elektromagnetycznych. - Wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego elementów stalowych ogrodzenia wraz z naniesieniem powłok malarskich nawierzchniowych. Należy zastosować kompletne powłokowe systemowe pokrycie wielowarstwowe zgodnie kartą techniczną wybranego producenta zapewniające minimum 8 lat trwałości w ekspozycji zewnętrznej. Przyjęty system malarski musi charakteryzować się wysoką odpornością na promieniowanie UV, wilgoć, zasolenie oraz niskie i wysokie temperatury (-40°C do 60°C). -Wykonanie dwukrotnej impregnacji powierzchni betonowych nakryw cokołów preparatem hydrofobowym zachowującym fakturę betonu i zabezpieczającym powierzchnię przed niekorzystnym wpływem czynników atmosferycznych. - Dwukrotne malowanie tynków cokołów ogrodzenia farbami nanosilikonowymi (wysoce hydrofobową i paroprzepuszczalną). 2.2. Zamawiający wprowadza dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia, w związku z zastosowaniem klauzuli społecznej na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Pzp, dotyczącej zatrudnienia jednej osoby bezrobotnej w pełnym wymiarze czasu pracy, na podstawie umowy o pracę. Szczegółowe wymagania dot. zatrudnienia osoby bezrobotnej zawarte są we wzorze umowy. 2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i wymagania dotyczące wykonania i obioru przedmiotu zamówienia określa: a) wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. b) dokumentacja, która stanowi załącznik nr 8 do SIWZ: - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, - Przedmiar robót, który wskazuje zakres robót budowlanych do wykonania. 2.4. Zgodnie z treścią § 3 ust. 12 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000,00 zł (słownie złotych: dwieście tysięcy złotych 00/100) przez cały okres trwania umowy, która obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktowa jak i deliktową. 2.5. Przed sporządzeniem oferty Wykonawca powinien zapoznać ww. dokumentami, miejscem przyszłych robót budowlanym (np. dokonać wizji lokalnej) oraz zapisami Części X SIWZ. 3. Gwarancja: Zamawiający wymaga, aby minimalny okres gwarancji wynosił: 36 miesięcy. Wykonawca może zadeklarować dłuższy okres gwarancji, jednak nie dłuższy niż 48 miesięcy. Okres gwarancji stanowi, drugie kryterium oceny ofert - patrz Część XIII SIWZ..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, do 50% wartości niniejszego zamówienia, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -------------------------------------------------------------

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ---------------------------------------------------------------

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ---------------------------------------------------------------

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że dysponuje osobą zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290), tj. posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlane - co najmniej jedną osobą. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg. formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • --------------------------------------------------------------

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik lub, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum lub spółka cywilna). 2) Dokumenty z których wynika umocowanie do udzielenia pełnomocnictwa. 3) W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie, należy złożyć w formie oryginału, a jego treść musi w sposób wyraźny i jednoznaczny wyrażać wolę oddania Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu. Zamawiający wymaga aby składany dokument wskazywał: - jaki rodzaj zasobu jest udostępniany (w przypadku udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia należy imiennie wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia), - w jakiej formie podmiot udostępniający będzie uczestniczył w realizacji zamówienia (np. podwykonawstwo, doradztwo itp.), - stosunek łączący Wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasób (np. umowa zlecenie, kontrakt, umowa o współpracę itp.), - w jakim okresie podmiot udostępniający zasób będzie uczestniczył w realizacji zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Stosownie do postanowień art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, wobec czego w/w zmiany oraz warunki tych zmian zostały określone we wzorze umowy w § 12 ust. 2, § 13, tj.: § 12 ust. 2 W sytuacji, której Strony nie przewidziały przy zawieraniu umowy, w celu sprawnego wykonania prac i zapewnienia dobrej ich jakości, Wykonawca może podczas realizacji umowy wnioskować, że inny zakres prac niż wskazany w ust. 1 wykona przy udziale podwykonawcy(ów), mimo że podczas zawarcia umowy deklarował wykonanie zamówienia w sposób określony jak w ust. 1, z zastrzeżeniem, że: dopuszcza się na etapie realizacji zamówienia możliwość dokonania zmiany albo rezygnacji z Podwykonawcy, na zasoby którego Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 w/w ustawy, pod warunkiem, że Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia powyższe warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymaganym w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. § 13 1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian za zgodą Zamawiającego. 2. W przypadku konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, w wyniku których konieczne będzie wydłużenie realizacji Przedmiotu Umowy strony przewidują możliwość wydłużenia terminu realizacji Przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 2 o okres potrzebny do wykonania robót zamiennych lub dodatkowych po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie Strony. 3. W przypadku wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających, ze względów technologicznych prowadzenie robót - pomimo dołożenia przez Wykonawcę należytej staranności aby roboty mogły zostać zrealizowane - strony przewidują możliwość wydłużenia terminu realizacji Przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 2 po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy, w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie Strony - z zastrzeżeniem, iż okres wydłużenia terminu realizacji nie może być dłuższy niż okres trwania ww. warunków pogodowych powodujących brak możliwości prowadzenia robót. 4. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 5. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć: 1) zmiany jakości, rodzaju materiałów lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych, 2) zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych oraz terminu wykonania umowy, 3) zmiany ilości robót budowlanych, w stosunku do przedmiaru, pod warunkiem, że nie wykraczają one poza zakres robót i zasady wiedzy technicznej oraz wartości umowy brutto, o której mowa w § 5 ust. 1 umowy, 4) rezygnacji z wykonania części robót budowlanych, 5) wysokości wynagrodzenia określonego w § 12 ust. 4 pkt 7 lit.c). 7. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 6, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami zawartymi w umowie, 4) opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy. 8. Zmiany, o których mowa w ust. 6, mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności: 1) obniżenie kosztu wykonania robót, 2) poprawa jakości wykonanych robót budowlanych, 3) zmiana obowiązujących przepisów, 4) podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót, 5) siła wyższa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wola.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (cena 25,40 zł) można odebrać w siedzibie zamawiającego, pokój Nr 220 ZZP lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2016 godzina 09:00, miejsce: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa w pokoju Nr 220 Zespół Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Wola.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Oferta wspólna (np. Konsorcjum lub spółka cywilna) :Wykonawcy występujący wspólnie składają jedną ofertę, przy czym: a)oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Części V pkt 2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie, b)pozostałe oświadczenia i dokumenty składają wszyscy Wykonawcy wspólnie 2. Podwykonawcy: 4. Podwykonawcy: 1) Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dotyczącego obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę. 2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, wskazał te części zamówienia w ofercie (formularzu ofertowym) 3) Dopuszcza się na etapie realizacji zamówienia możliwość dokonania zmiany albo rezygnacji z Podwykonawcy, na zasoby którego Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, pod warunkiem, że Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia powyższe warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymaganym w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4) Zamawiający we wzorze umowy określił wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu. 5) Zamawiający we wzorze umowy określił informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, które podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.