eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Przetarg nieograniczony na kompleksową usługę sprzątania, porządkowania i bieżącej konserwacji nieruchomości zajmowanych przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w województwie opolskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-28

Opole: Przetarg nieograniczony na kompleksową usługę sprzątania, porządkowania i bieżącej konserwacji nieruchomości zajmowanych przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w województwie opolskim
Numer ogłoszenia: 47879 - 2016; data zamieszczenia: 28.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Opolski Oddział Regionalny , ul. Wrocławska 170G, 45-836 Opole, woj. opolskie, tel. 0 77 401 84 32, faks 0 77 457 45 23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna - Agencja wykonawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na kompleksową usługę sprzątania, porządkowania i bieżącej konserwacji nieruchomości zajmowanych przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w województwie opolskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1).Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie porządku i czystości nieruchomości zajmowanych przez Zamawiającego z wykorzystaniem środków i materiałów Wykonawcy oraz urządzeń i narzędzi posiadanych przez Wykonawcę, a także bieżąca konserwacja niektórych elementów nieruchomości zajmowanych przez Zamawiającego. 2).Zamówienie obejmuje wykonanie: a).całorocznego utrzymaniu porządku i czystości wewnątrz pomieszczeń biurowych, sanitarnych, socjalnych, technicznych oraz innych pomieszczeń w zajmowanych przez Zamawiającego budynkach w: -Głubczycach, ul. Powstańców 4; - Kluczborku, ul. Waryńskiego 7; - Lewinie Brzeskim, ul. Moniuszki 14; - Namysłowie, ul. Piłsudskiego 3; - Nysie, ul. Marcinkowskiego 2-4; - Oleśnie, ul. Powstańców Śląskich 14; - Opolu, ul. Wrocławska 170; - Opolu, ul. Zielonogórska 3; - Polskiej Cerekwi, ul. Rynek 2; -Białej, ul. Kościuszki 24; - Strzelcach Opolskich, ul. 1-go Maja 59; b).całorocznego utrzymaniu porządku i pielęgnacji terenu wokół zajmowanych przez Zamawiającego budynkach w: - Kluczborku, ul. Waryńskiego 7; - Lewinie Brzeskim, ul. Moniuszki 14; - Namysłowie, ul. Piłsudskiego 3; - Oleśnie, ul. Powstańców Śląskich 14; - Nysie, ul. Marcinkowskiego 2-4; - Polskiej Cerekwi, ul. Rynek 2; c).objęte prawem opcji zakupu 396 roboczo-godzin bieżącej konserwacji niektórych elementów budynków zajmowanych przez Zamawiającego w: - Głubczycach, ul. Powstańców 4; - Kluczborku, ul. Waryńskiego 7; - Lewinie Brzeskim, ul. Moniuszki 14; - Namysłowie, ul. Piłsudskiego 3; - Nysie, ul. Marcinkowskiego 2-4; - Oleśnie, ul. Powstańców Śląskich 14; - Opolu, ul. Zielonogórska 3; - Polskiej Cerekwi, ul. Rynek 2; - Białej, ul. Kościuszki 24; - Strzelcach Opolskich, ul. 1-go Maja 59; - Opolu, ul. Zielonogórska 3. 3).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: a) załącznik nr 1A stanowi wykaz ilości metrów kwadratowych powierzchni i jej rodzaju przeznaczonych do utrzymania czystości w zakresie usługi określonej w pkt.2. lit.a; b).załącznik nr 1B stanowi wykaz ilości metrów kwadratowych powierzchni i jej rodzaju przeznaczonych do utrzymania porządku i pielęgnacji w zakresie usługi określonej w pkt.2.lit.b; c). załącznik nr 2 stanowi szczegółowe dane dotyczące poszczególnych nieruchomości przeznaczonych do sprzątania przez wykonawcę; d).załącznik nr 3 dotychczasowe, średnie, zużycie środków higienicznych i dezynfekujących przez użytkowników budynków Zamawiającego (zestawienie określa: rodzaje środków higienicznych i dezynfekujących do uzupełnienia przez wykonawcę z jego własnych zakupów; aktualne średnie zużycie środków przez zamawiającego); e).załącznik nr 4 stanowi ogólny zakres obowiązków wykonawcy w ramach kompleksowego utrzymania porządku i czystości oraz bieżącej konserwacji niektórych elementów budynków; f). załącznik nr 5 stanowi szczegółowy harmonogram prac wykonawcy w ramach kompleksowego utrzymania porządku i czystości budynków.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielnie zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego w zakresie rodzaju powierzchni określonych w załączniku nr 1A i 1B do SIWZ oraz w zakresie obowiązków wynikających z załącznik nr 3,4,5 do SIWZ dla nieruchomości, które będą w posiadaniu Zamawiającego na terenie województwa opolskiego w okresie, którego będzie dotyczyć postępowanie o zamówienie uzupełniające.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 50.76.00.00 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania niniejszego warunku udziału, gdyż nie wymaga dokumentów na ich potwierdzenie w niniejszym postępowaniu o zamówienie. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie analizy treści Oświadczeń o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla potwierdzenia wiedzy i doświadczenia potrzebnego do wykonania zamówienia, wykonawca wykaże, iż on, lub inny podmiot na którego wiedzę i doświadczenie powołuje się wykonawca zgodnie z art. 26 pkt.2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku będącego w realizacji świadczenia okresowego - dotychczas wykonał, co najmniej 2 usługi na podstawie odrębnych stosunków zobowiązaniowych (tj. na podstawie odrębnych umów) z których każda zobowiązywała do sprzątania przez minimum 12 miesięcy wnętrza budynku/ów (o funkcji niemieszkaniowej) o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 3 tys. m2 oraz co najmniej 2 usługi na podstawie odrębnych stosunków zobowiązaniowych (tj. na podstawie odrębnych umów) z których każda zobowiązywała do sprzątania przez minimum 12 miesięcy terenów zewnętrznych budynku/ów o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 1,5 tys. m2. Z tym że uznane będzie również łączenie w jednym stosunku zobowiązaniowym jednej usługi sprzątania przez minimum 12 miesięcy wnętrza budynku/ów (o funkcji niemieszkaniowej) o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 3 tys. m2 i jednej usługi sprzątania terenów zewnętrznych budynku/ów o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 1,5 tys. m2, takie zobowiązanie zastępuje wykazanie przez wykonawcę jednej odrębnej usługi na sprzątanie wnętrza budynku/ów o funkcji niemieszkaniowej i jednej usługi na sprzątanie terenów zewnętrznych budynku/ów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania niniejszego warunku udziału, gdyż nie wymaga dokumentów na ich potwierdzenie w niniejszym postępowaniu o zamówienie. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie analizy treści Oświadczeń o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania niniejszego warunku udziału, gdyż nie wymaga dokumentów na ich potwierdzenie w niniejszym postępowaniu o zamówienie. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie analizy treści Oświadczeń o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania niniejszego warunku udziału, gdyż nie wymaga dokumentów na ich potwierdzenie w niniejszym postępowaniu o zamówienie. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie analizy treści Oświadczeń o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    wykaz wykonanych usług głównych: co najmniej 2 usługi na podstawie odrębnych stosunków zobowiązaniowych (tj. na podstawie odrębnych umów) z których każda zobowiązywała do sprzątania przez minimum 12 miesięcy wnętrza budynku/ów (o funkcji niemieszkaniowej) o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 3 tys. m2 oraz co najmniej 2 usługi na podstawie odrębnych stosunków zobowiązaniowych (tj. na podstawie odrębnych umów) z których każda zobowiązywała do sprzątania przez minimum 12 miesięcy terenów zewnętrznych budynku/ów o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 1,5 tys. m2. Z tym że uznane będzie również łączenie w jednym stosunku zobowiązaniowym jednej usługi sprzątania przez minimum 12 miesięcy wnętrza budynku/ów (o funkcji niemieszkaniowej) o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 3 tys. m2 i jednej usługi sprzątania terenów zewnętrznych budynku/ów o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 1,5 tys. m2, takie zobowiązanie zastępuje wykazanie przez wykonawcę jednej odrębnej usługi na sprzątanie wnętrza budynku/ów o funkcji niemieszkaniowej i jednej usługi na sprzątanie terenów zewnętrznych budynku/ów;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Kryterium społeczne - 15

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w stosunku do treści oferty na podstawie której zostanie dokonany wybór Wykonawcy, jeżeli jej konieczny zakres zmian wynika bezpośrednio i obiektywnie z następujących zdarzeń. a) zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego (z wyłączeniem warunków w umowie dotyczących wynagrodzenia Wykonawcy za wyjątkiem zmiany obowiązującej stawki VAT), b) zmianą stanu prawnego lub faktycznego Zamawiającego, powodującą, że wykonanie przedmiotu umowy lub jego części w obecnym zakresie staje się bezprzedmiotowe lub wręcz niemożliwe do realizacji, c) zmianą w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania (organizacyjnych) Zamawiającego powodującą, że wykonanie przedmiotu umowy lub jego części , w obecnym zakresie staje się bezprzedmiotowe lub wręcz niemożliwe do realizacji, d) wystąpieniem siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, e) wymogiem ochrony interesu Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Opolski Oddział Regionalny, ul. Wrocławska 170G, 45-836 Opole, Kancelaria, I piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2016 godzina 08:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Opolski Oddział Regionalny, ul. Wrocławska 170, budynek G, pokój 108- I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.