eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polanów › Przebudowę części budynku Przedszkola w Polanowie przy ul. Dworcowej 12 w części dotyczącej adaptacji części piwnic i parteru na pomieszczenia kuchenne, zaplecze ze stołówką dla przedszkolaków.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-04

Polanów: Przebudowę części budynku Przedszkola w Polanowie przy ul. Dworcowej 12 w części dotyczącej adaptacji części piwnic i parteru na pomieszczenia kuchenne, zaplecze ze stołówką dla przedszkolaków.
Numer ogłoszenia: 47874 - 2015; data zamieszczenia: 04.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polanów , ul. Wolności 4, 76-010 Polanów, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3188351, 3480641, faks 094 3188387.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowę części budynku Przedszkola w Polanowie przy ul. Dworcowej 12 w części dotyczącej adaptacji części piwnic i parteru na pomieszczenia kuchenne, zaplecze ze stołówką dla przedszkolaków..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy części budynku przedszkola w Polanowie przy ul. Dworcowej 12 w części dotyczącej adaptacji części piwnic i parteru na pomieszczenia kuchenne, zaplecze z stołówką dla przedszkolaków obejmująca następujące branże robót: 1.1.Roboty remontowo - budowlane - kod CPV 452141000-1 Roboty budowlane w zakresie budowy, remontów przedszkolnych obiektów budowlanych: a)Roboty remontowo - budowlane do wykonania w części piwnic określone wyciągiem z projektu głównego, stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ, b)Roboty remontowo - budowlane do wykonania w pomieszczeniach w części parterowej budynku przeznaczonej na kuchnię, zaplecze i stołówkę, z układem komunikacyjnym dla przedszkolaków, określonych wyciągiem z projektu budowlanego ogólnego stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji. 1.2. Roboty hydrauliczne - Kod CPV - 45322200-5 - roboty instalacyjne wodociągowo - kanalizacyjne: a)Roboty instalacyjne wodociągowo - kanalizacyjne obejmują wykonanie instalacji wodnych kanalizacyjnych z robotami towarzyszącymi określonymi w projekcie budowlanym dotyczący tylko części piwnicznej i parteru w odniesieniu do adaptacji pomieszczeń dla utworzenia kuchni, zaplecza i stołówki opis stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji. 1.3 Wentylacja - Kod CPV 45331210-1 - Roboty związane z wentylacją wymuszoną a) Wykonanie wewnętrznej wentylacji obejmuje projektowane pomieszczenia kuchni, zaplecza kuchennego w piwnicy i na parterze, łącznie z sanitariatem, opis stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji. 1.4.Wewnętrzne instalacje centralnego ogrzewania - Kod CPV 453311100-7 a) Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania obejmuje tylko pomieszczenia w części piwnicznej i parteru przeznaczonej dla funkcji kuchni, zaplecza i stołówki i komunikacji zgodnie z wyciągiem z ogólnego projektu budowlanego na cały budynek, piony 3, 4, 5, 6, 7 i 8 dla piwnicy i parteru opis stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji, 1.5. Roboty elektryczne Kod CPV - 45311000-0 wewnętrzne instalacje elektryczne a) Zakłada się wykonanie nowej wewnętrznej instalacji elektrycznej w całości, dla części piwnicznej przeznaczonej na zaplecze kuchenne oraz cały parter + instalację zasilającą urządzenia oddymiania i w przyszłości zasilenia widy dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy zakres prac został określony w projekcie budowlanym stanowiącym jako załącznik o niniejszej specyfikacji. 1.6. Wyposażenie kuchni CPV -39314000-6 Sprzęt kuchenny a) Wyposażenie kuchni, zaplecza i stołówki należy wykonać zgodnie z projektem technologicznym zaplecza żywieniowego przedszkola oraz przedmiarem zakupów stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji. 1.7. Dodatkowe uwagi do przedmiotu zamówienia: Wykonawca planując złożenie oferty musi wziąć pod uwagę specyfikę, miejsce i czas wykonania prac w obiekcie przedszkolnym, czynnym przez cały rok. Kolejność udostępniania pomieszczeń dla przeprowadzania prac budowlanych należy uzgadniać każdorazowo z Dyrektorem Przedszkola. Wstępnie zakłada się, że rozpoczęcie prac nastąpi w połowie maja 2015r., a zakończenie 18 sierpnia 2015r. Elementem składowym przedmiotu zamówienia są także koszty związane z zużyciem wody, energii elektrycznej, opracowania dokumentacji powykonawczej, ubezpieczenia budowy, zabezpieczenia placu budowy z oznakowaniem zgodnie z wymogami pozwolenia na budowę, odszkodowania za szkody powstałe podczas trwania robót, uporządkowania terenu po składowanym gruzie i odpadów budowlanych, przeszkolenia personelu, koszty zatrudnienia kierownika budowy na okres trwania robót. Ponadto Wykonawca będzie zobowiązany wspólnie z Zamawiającym do uzyskania częściowego pozwolenia na użytkowanie kuchni, zaplecza i stołówki dla przedszkolaków od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Koszalinie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.31.00 - Instalowanie urządzeń regulacji gazu 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.43.21.12 - Kładzenie nawierzchni 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku: Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku po przez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 PZP

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku: Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku po przez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 PZP

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku: Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku po przez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 PZP

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku: Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku po przez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 PZP

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku: Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku po przez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 PZP

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach: 1) Zmiany ogólne: - zmiana adresu siedziby Zamawiającego /Wykonawcy - zmiana osób, występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, - zmiana w kolejności i terminach wykonywania robót, 2) Zmiany rzutujące na termin wykonania umowy - możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie następujących obowiązków Zamawiającego: - przekazania terenu budowy, - przekazanie dokumentów budowy. 3) Możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualne wstrzymanie wznowienie robót, ze względu na: a) oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje administracyjne (opóźnienie spowodowane przez władze odpowiednich instytucji), b) przedłużenie procedury przetargowej, c) uwarunkowania społeczne (protesty, listy, petycje, itp.), d) roboty dodatkowe, e) technologie wykonania robót, f) zmianę stanu prawnego, g) warunki geotechniczne, których nie można było przewidzieć, h) szczególnie niesprzyjające warunki atmosferyczne, i) działania sił natury, uznane za stan klęski żywiołowej, j) zmiany dokumentacji projektowej, dokonanej na wniosek zamawiającego/ wykonawcy. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeżeli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4. Zmiany rzutujące na wynagrodzenie: Możliwa jest zmiana postanowienia umowy w związku: a) ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT), b) obniżeniem kosztu wykonania robót a tym samym wynagrodzenia, c) Wykonawcy ze względu na rezygnację z części robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Polanowie ul. Wolności 4 76-010 Polanów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Polanowie ul. Wolności 4 76-010 Polanów pokój nr 5 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.