eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wisła › Utrzymanie czystości w mieście Wisła w okresie od kwietnia do grudnia 2015 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-04

Wisła: Utrzymanie czystości w mieście Wisła w okresie od kwietnia do grudnia 2015 roku
Numer ogłoszenia: 47816 - 2015; data zamieszczenia: 04.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wisła , Plac Bogumiła Hoffa 3, 43-460 Wisła, woj. śląskie, tel. 033 855-24-25, faks 033 855-29-95.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wisla.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w mieście Wisła w okresie od kwietnia do grudnia 2015 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1.Zbiórkę oraz wywóz i utylizacje odpadów niesegregowanych z koszy ulicznych z następujących rejonów: -  Centrum Miasta: od bunkrówdo ul. Olimpijskiej, deptak ul. 1-go Maja, Pl. Hoffa, Park Kopczyńskiego z amfiteatrem, targowisko, ul. Stellera, plaża nad rzeką Wisła (koło Bulwaru Księżycowego i od kładki do basenu wzdłuż rzeki do ul. Bukowej, oczko wodne), Oaza, teren dworca PKP (poczekalnie od strony peronów). -  od mostu na Obłaźcu do mostu w Nowej Osadzie (most przy hotelu Polonia), Bulwar Braci Cienciałów, od skoczni w Malince do Malinka Pieczki (bez Centrum Miasta Wisła). -  Poszczególne doliny: Obłaziec, Jawornik, Nowa Osada (w tym teren Jonidła), Głębce, Malinka, Czarne; 2. Sprzątanie śmieci luzem wraz z wywozem - nasyp kolejowy (od skrzyżowania z ul. Towarową do skrzyżowania z ul. Boczną) oraz Wisła Oaza (rondo i skwer przy skrzyżowaniu ul. Wyzwolenia z ul. 1 Maja). 3.Sprzątanie przystanków autobusowych: wywóz śmieci oraz zbieranie śmieci z terenów przyległych do przystanku w obrębie do 3 m i ich wywóz. 4. Mycie wiat przystankowych oraz ławeczek. 5. Sprzątanie targowiska tj. zamiatanie oraz wywóz śmieci. 6. Zamiatanie na mokro ulic, chodników, placów i innych terenów w Centrum Miasta wraz z randapowaniem alejek i kostki. 7. Sprzątanie szlaku turystycznego Kiczera - Mały Stożek oraz os. Bajcary - Cieńków, w tym wywóz śmieci. 8. Wywóz śmieci z kontenerów przy UM. 9. Wywóz śmieci z kontenera znajdującego się na parkingu miejskim przy PKP oraz wywóz śmieci ze Straży Miejskiej. 10. Wywóz śmieci z pojemnika 110l (ul. Dziechcinka 4 - pojemniki z opisem CPR Apteka). 11.Likwidacja dzikich wysypisk śmieci. 12.Wywóz śmieci po Akcji Sprzątania Świata (na podstawie zlecenia). 13.Sprzątanie ręczne podczas imprez. 14.Wywóz śmieci zebranych w workach przez Zamawiającego. 15.Sprzątanie po Zabawie Sylwestrowej. 16.Wywóz śmieci z wiat turystycznych (6szt.) 17.Wywóz śmieci z pojemników PDs-Ks o pojemności 2500L PLASTIK (3szt.) - wyłącznie na zlecenie Zamawiającego..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający nie wyklucza zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Będą one obejmowały świadczenie usług w większych ilościach bądź w przypadku konieczności kontynuowanie usługi w terminach późniejszych niż wskazane w umowie

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający ustala wysokość wadium przetargowego w wysokości 4.000,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności umożliwiające realizację przedmiotowego zamówienia, a w szczególności posiadają wpis do Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez Burmistrza Miasta Wisły.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na utrzymaniu czystości o wartości co najmniej 350.000zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują co najmniej zamiatarką uliczną z systemem zraszającym do zamiatania jezdni; zamiatarką mechaniczną do zamiatania chodników; śmieciarką lub samochodem z HDS; myjką ciśnieniową; dmuchawą.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin płatności faktury - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Najważniejsze postanowienia projektu umowy zapisano w załączniku SIWZ-3. 2.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w treści umowy zgodnie z zapisami załącznika SIWZ-3 oraz w następującym zakresie: 2.1.zmniejszenie poziomu zakresu usługi określonej w specyfikacji w sytuacji gdy konieczne będą oszczędności środków publicznych (zmniejszenie przedmiotu zamówienia do 30% jego wartości brutto), 2.2.zmiana terminu wykonania umowy w sytuacji wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, tj. 2.2.1.wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć i jemu zapobiec (m.in. niesprzyjające realizacji przedmiotu zamówienia warunki atmosferyczne, itp.), 2.2.2.wniesienie odwołania na czynność zamawiającego związaną z postępowaniem przetargowym bądź wydłużenie terminu związania ofertą. 2.3.gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem przesunięcia terminu związanym z wystąpieniem okoliczności wymienionych w pkt. 2.2, 2.4.wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 2.5.wystąpią inne, niż przewidziane powyżej, zmiany dotyczące zawartej umowy, które są korzystne dla zamawiającego, i które nie naruszają art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. 2.6.zmniejszenie lub zwiększenie częstotliwości wykonania usług będących przedmiotem zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.wisla.pl/SIWZ/2015sprzatanie2015/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wiśle, Plac Hoffa 2, pokój 207.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Wiśle biuro podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.