Wisła: Utrzymanie czystości w mieście Wisła w okresie od kwietnia do grudnia 2015 roku
Numer ogłoszenia: 47816 - 2015; data zamieszczenia: 04.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wisła , Plac Bogumiła Hoffa 3, 43-460 Wisła, woj. śląskie, tel. 033 855-24-25, faks 033 855-29-95.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wisla.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w mieście Wisła w okresie od kwietnia do grudnia 2015 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1.Zbiórkę oraz wywóz i utylizacje odpadów niesegregowanych z koszy ulicznych z następujących rejonów: - Centrum Miasta: od bunkrówdo ul. Olimpijskiej, deptak ul. 1-go Maja, Pl. Hoffa, Park Kopczyńskiego z amfiteatrem, targowisko, ul. Stellera, plaża nad rzeką Wisła (koło Bulwaru Księżycowego i od kładki do basenu wzdłuż rzeki do ul. Bukowej, oczko wodne), Oaza, teren dworca PKP (poczekalnie od strony peronów). - od mostu na Obłaźcu do mostu w Nowej Osadzie (most przy hotelu Polonia), Bulwar Braci Cienciałów, od skoczni w Malince do Malinka Pieczki (bez Centrum Miasta Wisła). - Poszczególne doliny: Obłaziec, Jawornik, Nowa Osada (w tym teren Jonidła), Głębce, Malinka, Czarne; 2. Sprzątanie śmieci luzem wraz z wywozem - nasyp kolejowy (od skrzyżowania z ul. Towarową do skrzyżowania z ul. Boczną) oraz Wisła Oaza (rondo i skwer przy skrzyżowaniu ul. Wyzwolenia z ul. 1 Maja). 3.Sprzątanie przystanków autobusowych: wywóz śmieci oraz zbieranie śmieci z terenów przyległych do przystanku w obrębie do 3 m i ich wywóz. 4. Mycie wiat przystankowych oraz ławeczek. 5. Sprzątanie targowiska tj. zamiatanie oraz wywóz śmieci. 6. Zamiatanie na mokro ulic, chodników, placów i innych terenów w Centrum Miasta wraz z randapowaniem alejek i kostki. 7. Sprzątanie szlaku turystycznego Kiczera - Mały Stożek oraz os. Bajcary - Cieńków, w tym wywóz śmieci. 8. Wywóz śmieci z kontenerów przy UM. 9. Wywóz śmieci z kontenera znajdującego się na parkingu miejskim przy PKP oraz wywóz śmieci ze Straży Miejskiej. 10. Wywóz śmieci z pojemnika 110l (ul. Dziechcinka 4 - pojemniki z opisem CPR Apteka). 11.Likwidacja dzikich wysypisk śmieci. 12.Wywóz śmieci po Akcji Sprzątania Świata (na podstawie zlecenia). 13.Sprzątanie ręczne podczas imprez. 14.Wywóz śmieci zebranych w workach przez Zamawiającego. 15.Sprzątanie po Zabawie Sylwestrowej. 16.Wywóz śmieci z wiat turystycznych (6szt.) 17.Wywóz śmieci z pojemników PDs-Ks o pojemności 2500L PLASTIK (3szt.) - wyłącznie na zlecenie Zamawiającego..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający nie wyklucza zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Będą one obejmowały świadczenie usług w większych ilościach bądź w przypadku konieczności kontynuowanie usługi w terminach późniejszych niż wskazane w umowie
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający ustala wysokość wadium przetargowego w wysokości 4.000,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności umożliwiające realizację przedmiotowego zamówienia, a w szczególności posiadają wpis do Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez Burmistrza Miasta Wisły.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na utrzymaniu czystości o wartości co najmniej 350.000zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponują co najmniej zamiatarką uliczną z systemem zraszającym do zamiatania jezdni; zamiatarką mechaniczną do zamiatania chodników; śmieciarką lub samochodem z HDS; myjką ciśnieniową; dmuchawą.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin płatności faktury - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Najważniejsze postanowienia projektu umowy zapisano w załączniku SIWZ-3. 2.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w treści umowy zgodnie z zapisami załącznika SIWZ-3 oraz w następującym zakresie: 2.1.zmniejszenie poziomu zakresu usługi określonej w specyfikacji w sytuacji gdy konieczne będą oszczędności środków publicznych (zmniejszenie przedmiotu zamówienia do 30% jego wartości brutto), 2.2.zmiana terminu wykonania umowy w sytuacji wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, tj. 2.2.1.wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć i jemu zapobiec (m.in. niesprzyjające realizacji przedmiotu zamówienia warunki atmosferyczne, itp.), 2.2.2.wniesienie odwołania na czynność zamawiającego związaną z postępowaniem przetargowym bądź wydłużenie terminu związania ofertą. 2.3.gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem przesunięcia terminu związanym z wystąpieniem okoliczności wymienionych w pkt. 2.2, 2.4.wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 2.5.wystąpią inne, niż przewidziane powyżej, zmiany dotyczące zawartej umowy, które są korzystne dla zamawiającego, i które nie naruszają art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. 2.6.zmniejszenie lub zwiększenie częstotliwości wykonania usług będących przedmiotem zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.wisla.pl/SIWZ/2015sprzatanie2015/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wiśle, Plac Hoffa 2, pokój 207.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Wiśle biuro podawcze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WISŁY
- Dostawa wraz z montażem i przeszkoleniem personelu Zamawiającego sprzętu z podziałem na dwie części.
- Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Wisła w roku 2024_2
więcej: przetargi w Wiśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługi utrzymania porządku i czystości na terenie Nowego Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
- Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku
- "Opróżnianie koszy ulicznych na terenie gminy Skoki"
- Usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń wewnętrznych oraz terenu zewnętrznego Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
- Bieżące utrzymanie czystości ulic i chodników na terenie Gminy Nowe
- SPRZĄTANIE budynku Interaktywnego Centrum Bajki i Animacji OKO oraz terenu zewnętrznego usytuowanego w Bielsku-Białej przy ul. Cieszyńskiej 24
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.