eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › Dostawa sprzętu dla potrzeb Działu Fizjoterapii Dziennej w Łowiczu, ul. Ułańska 28 oraz Oddziału Fizjoterapii i Rehabilitacji w Stanisławowie gm. Bielawy - projekt pn.Z rehabilitacją ku zdrowiu w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarze A - dofinansowanego przez Województwo ze środków PFRON.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-07

Łowicz: Dostawa sprzętu dla potrzeb Działu Fizjoterapii Dziennej w Łowiczu, ul. Ułańska 28 oraz Oddziału Fizjoterapii i Rehabilitacji w Stanisławowie gm. Bielawy - projekt pn.: Z rehabilitacją ku zdrowiu w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarze A - dofinansowanego przez Województwo ze środków PFRON.
Numer ogłoszenia: 47747 - 2015; data zamieszczenia: 07.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25499 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Ułańska 28, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8375368 w. 250, faks 046 8375991.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu dla potrzeb Działu Fizjoterapii Dziennej w Łowiczu, ul. Ułańska 28 oraz Oddziału Fizjoterapii i Rehabilitacji w Stanisławowie gm. Bielawy - projekt pn.: Z rehabilitacją ku zdrowiu w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarze A - dofinansowanego przez Województwo ze środków PFRON..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres rzeczowy kontraktu obejmuje dostarczanie do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu sprzętu dla potrzeb Działu Fizjoterapii Dziennej w Łowiczu, ul. Ułańska 28 oraz Oddziału Fizjoterapii i Rehabilitacji w Stanisławowie gm. Bielawy - projekt pn.: Z rehabilitacją ku zdrowiu w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarze A - dofinansowanego przez Województwo ze środków PFRON. Przedmiot zamówienia składa się z 5 zadań: Zadanie nr 1: szyna do ćwiczeń biernych kończyn dolnych Zadanie nr 2: aparat do magnetoterapii Zadanie nr 3: dysk sensomotoryczny z wypustkami Zadanie nr 4: urządzenie do masażu mechanicznego Zadanie nr 5: stół do trakcji Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i parametry techniczne sprzętu wymagane przez zamawiającego, określony jest w załączniku nr 4 do SIWZ (tabele asortymentowo - ilościowo- cenowe). Zamawiajacy wymaga aby oferowany sprzęt był nowy, rok produkcji nie wcześniej niż 2014r. Zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) Zamawiający żąda dołączenia do oferty ważnych i aktualnych na dzień otwarcia ofert dokumentów wskazujących na dopuszczenie do obrotu w postaci Certyfikatu CE lub Deklaracji Zgodności. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty materiały potwierdzające zgodność zaoferowanego sprzętu medycznego z wymaganiami Zamawiającego (tj: prospekty lub broszury lub wyciągi z instrukcji lub foldery lub zdjęcia lub inne posiadane dokumenty). Wymienione dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: szyna do ćwiczeń biernych kończyn dolnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELECPOL Sp. z o.o., ul. Łużycka 34A, 61-614 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17519,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11772,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11772,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21276,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: aparat do magnetoterapii

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDEN INMED Sp. z o.o., ul. Wenedów 2, 75-847 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4332,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4332,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7506,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: dysk sensomotoryczny z wypustkami

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ERES MEDICAL Sp. z o.o., Płoszowice Kolonia 64B, 21-008 Tomaszowice, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2032,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1836,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1836,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2338,09

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: urządzenie do masażu mechanicznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDEN INMED Sp. z o.o., ul. Wenedów 2, 75-847 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3254,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3834,59

  • Oferta z najniższą ceną: 3834,59 / Oferta z najwyższą ceną: 4891,32

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: stół do trakcji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU TECHNOMEX Sp. z o.o., ul. Szparagowa 15, 44-141 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30479,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31600,79

  • Oferta z najniższą ceną: 31600,79 / Oferta z najwyższą ceną: 36165,96

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.