eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Wiśnicz › Remont dróg powiatowych nr 2085K, 2071K, 1447K, 2002K oraz przepustu w ciągu drogi powiatowej nr 2074K - 5 zadań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-07

Nowy Wiśnicz: Remont dróg powiatowych nr 2085K, 2071K, 1447K, 2002K oraz przepustu w ciągu drogi powiatowej nr 2074K - 5 zadań
Numer ogłoszenia: 47739 - 2015; data zamieszczenia: 07.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z siedzibą w Nowym Wiśniczu , ul. Limanowska 11, 32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie, tel. 014 6128206, faks 014 6108481.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg powiatowych nr 2085K, 2071K, 1447K, 2002K oraz przepustu w ciągu drogi powiatowej nr 2074K - 5 zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Remont dróg powiatowych nr 2085K, 2071K, 1447K, 2002K oraz przepustu w ciągu drogi powiatowej nr 2074K - 5 zadań, tj.: 1) Zadanie nr 1 - Remont drogi powiatowej nr 2085K Chełm - Zawada w miejscowości Siedlec, Gierczyce w km 0+000 do 1+000, 1+350 do 1+650. 2) Zadanie nr 2 - Remont drogi powiatowej nr 2071K Łąkta Górna - Łapanów w miejscowości Grabie w km 14+992 do 15+210, 15+290 do 15+390. 3) Zadanie nr 3 - Remont drogi powiatowej nr 1447K Muchówka - Porąbka Iwkowska w miejscowości Muchówka w km 0+006 do 0+176. 4) Zadanie nr 4 - Remont drogi powiatowej nr 2002K Mikluszowice - Chobot w miejscowości Dziewin w km 3+406 do 5+677. 5) Zadanie nr 5 - Remont przepustu w ciągu drogi powiatowej nr 2074K Żegocina - Kamionna w miejscowości Bełdno w km 2+725. 2. Zakres robót obejmuje: 1) dla Zadania nr 1: Remont drogi powiatowej nr 2085K Chełm - Zawada w miejscowości Siedlec, Gierczyce w km 0+000 do 1+000, 1+350 do 1+650. a) roboty rozbiórkowe b) wymiana podbudowy c) roboty w zakresie nawierzchni dróg d) utwardzenie poboczy e) konserwacja rowu. 2) dla Zadania nr 2: Remont drogi powiatowej nr 2071K Łąkta Górna - Łapanów w miejscowości Grabie w km 14+992 do 15+210, 15+290 do 15+390 a) roboty rozbiórkowe b) wymiana podbudowy c) roboty w zakresie nawierzchni dróg d) utwardzenie poboczy e) konserwacja rowu. 3) dla Zadania nr 3: Remont drogi powiatowej nr 1447K Muchówka - Porąbka Iwkowska w miejscowości Muchówka w km 0+006 do 0+176. a) roboty rozbiórkowe b) roboty w zakresie nawierzchni dróg c) utwardzenie poboczy d) konserwacja rowu. 4) dla Zadania nr 4: Remont drogi powiatowej nr 2002K Mikluszowice - Chobot w miejscowości Dziewin w km 3+406 do 5+677. a) remont nawierzchni tłuczniowej b) konserwacja rowu. 5) dla Zadania nr 5: Remont przepustu w ciągu drogi powiatowej nr 2074K Żegocina - Kamionna w miejscowości Bełdno w km 2+725. a) roboty rozbiórkowe b) wycinka drzew c) roboty remontowe przepustu d) roboty w zakresie nawierzchni dróg 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w: 1) dla Zadania nr 1: a) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - załącznik nr 9 do SIWZ b) Przedmiarze robót: - m. Siedlec w km 0+000-1+000 - załącznik nr 9.1 do SIWZ; - m. Gierczyce w km 1+350-1+650 - załącznik nr 9.2 do SIWZ. 2) dla Zadania nr 2: a) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - załącznik nr 10 do SIWZ b) Przedmiarze robót: - w m. Grabie w km 14+992 - 15+210 - załącznik nr 10.1 do SIWZ; - w m. Grabie w km 15+290 - 15+390 - załącznik nr 10.2 do SIWZ. 3) dla Zadania nr 3: a) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - załącznik nr 11 do SIWZ b) Przedmiarze robót - załącznik nr 11.1 do SIWZ. 4) dla Zadania nr 4: a) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - załącznik nr 12 do SIWZ b) Przedmiarze robót - załącznik nr 12.1 do SIWZ. 5) dla Zadania nr 5: a) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - załącznik nr 13 do SIWZ b) Przedmiarze robót - załącznik nr 13.1 do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.23.32.20-7, 45.23.31.42-6, 45.23.31.40-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert określonym w pkt. XII ppkt. 2 SIWZ, w wysokości: 1) Zadanie nr 1 - 7 030,00 złotych 2) Zadanie nr 2 - 2 170,00 złotych 3) Zadanie nr 3 - 880,00 złotych 4) Zadanie nr 4 - 1 605,00 złotych 5) Zadanie nr 5 - 2 020,00 złotych 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku szczegółowego. Ocena spełniania powyższego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, w szczególności wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1) w przypadku składania oferty tylko na Zadanie nr 1 - co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej, każda o cenie nie mniejszej niż 500 000,00 złotych brutto; 2) w przypadku składania oferty tylko na Zadanie nr 2 - co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej, każda o cenie nie mniejszej niż 150,00 złotych brutto; 3) w przypadku składania oferty tylko na Zadanie nr 3 - co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej, każda o cenie nie mniejszej niż 70 000,00 złotych brutto; 4) w przypadku składania oferty tylko na Zadanie nr 4 - co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni tłuczniowej lub bitumicznej, każda o cenie nie mniejszej niż 100 000,00 złotych brutto; 5) w przypadku składania oferty tylko na Zadanie nr 5 - co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej, każda o cenie nie mniejszej niż 150 000,00 złotych brutto; 6) w przypadku składania oferty na kilka dowolnie wybranych zadań - wykonawca musi wykazać zrealizowania co najmniej trzech robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie dróg o nawierzchni bitumicznej, każda o wartości nie mniejszej niż suma cen brutto zadań (jak powyżej), na które wykonawca składa ofertę. dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o:Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ); Wykaz robót budowlanych (wzór wykazu pn. Doświadczenie zawodowe stanowi załącznik nr 3 do SIWZ); Dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy (jeżeli dotyczy).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku szczegółowego. Ocena spełniania powyższego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności w szczególności dysponowanie osobami posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji technicznych przy realizacji zamówienia: 1) w przypadku składania oferty na Zadanie nr 1 - dysponowanie osobą (do pełnienia funkcji kierownika budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej (lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa). 2) w przypadku składania oferty na Zadanie nr 2 - dysponowanie osobą (do pełnienia funkcji kierownika budowy)posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej (lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa). 3) w przypadku składania oferty na Zadanie nr 3 - dysponowanie osobą (do pełnienia funkcji kierownika budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej (lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa). 4) w przypadku składania oferty na Zadanie nr 4 - dysponowanie osobą (do pełnienia funkcji kierownika budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej (lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa). 5) w przypadku składania oferty na Zadanie nr 5 - dysponowanie osobą (do pełnienia funkcji kierownika budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej (lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa). dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ); Wykaz osób (wzór wykazu pn. Potencjał kadrowy stanowi odpowiednio załącznik nr 4.1 ÷ 4,5 do SIWZ); Oświadczenia dotyczącego uprawnień (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4A do SIWZ); Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy (jeżeli dotyczy).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej - w szczególności posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości: a) w przypadku składania oferty tylko na Zadanie nr 1 - nie niższej niż 500 000,00 zł brutto; b) w przypadku składania oferty tylko na Zadanie nr 2 - nie niższej niż 150 000,00 zł brutto; c) w przypadku składania oferty tylko na Zadanie nr 3 - nie niższej niż 70 000,00 zł brutto; d) w przypadku składania oferty tylko na Zadanie nr 4 - nie niższej niż 100 000,00 zł brutto; e) w przypadku składania oferty tylko na Zadanie nr 5 - nie niższej niż 150 000,00 zł brutto; f) w przypadku składania oferty na kilka zadań - wykonawca musi wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż suma wartości środków finansowych lub zdolność kredytową zadań (jak powyżej), na które wykonawca składa ofertę. dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ); Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy; Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy (jeżeli dotyczy).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz Oferta - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wykaz robót budowlanych, dostaw i usług przewidzianych do wykonania przez podwykonawców - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7.1 - 7.5 do SIWZ pn. Zakres zamówienia wykonywany przez podwykonawców - jeżeli dotyczy. 3) Kosztorys ofertowy - dla każdego zadania oddzielnie. 4) Oryginał lub kopię pełnomocnictwa: a) dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. z aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpisu z właściwego rejestru). b) dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie. 5) Zamawiający informuje, że jeżeli w wyniku postępowania zostanie wybrana oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, będą oni zobowiązani przed zawarciem umowy, przedłożyć zamawiającemu kopię umowy regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. umowę spółki cywilnej wraz z kolejnymi aneksami lub umowę konsorcjum).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Długość gwarancji - 3

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, w szczególności gdy jest spowodowana: a) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych wpływających na termin wykonania robót objętych umowa podstawową, b) wystąpieniem wyjątkowo nie sprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających Wykonawcy wykonanie robót, c) następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak: opóźnienia, utrudnienia robót, zawieszenia robót lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu. 2) zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych między innymi takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie. 3) zmiany lub rezygnacji z Podwykonawcy, w tym w przypadku gdy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - pod warunkiem wykazania Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4) wprowadzeniu robót zamiennych z powodu: a) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, b) aktualizacji rozwiązań projektowych w uwagi na postęp technologiczny, c) zaprzestania produkcji materiałów budowlanych, których użycie Zamawiający przewidział przy realizacji przedmiotu umowy, d) zmiany przepisów prawa budowlanego w trakcie realizacji przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.bochnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z/s w Nowym Wiśniczu, 32-720 Nowy Wiśnicz, ul. Limanowska 11..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2015 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z/s w Nowym Wiśniczu, 32-720 Nowy Wiśnicz, ul. Limanowska 11..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Remont drogi powiatowej nr 2085K Chełm - Zawada w miejscowości Siedlec, Gierczyce w km 0+000 do 1+000, 1+350 do 1+650..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 1 jest Remont drogi powiatowej nr 2085K Chełm - Zawada w miejscowości Siedlec, Gierczyce w km 0+000 do 1+000, 1+350 do 1+650. 2. Zakres robót obejmuje: a) roboty rozbiórkowe b) wymiana podbudowy c) roboty w zakresie nawierzchni dróg d) utwardzenie poboczy e) konserwacja rowu. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w: a) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - załącznik nr 9 do SIWZ b) Przedmiarze robót:- m. Siedlec w km 0+000-1+000 - załącznik nr 9.1 do SIWZ; - m. Gierczyce w km 1+350-1+650 - załącznik nr 9.2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Długość gwarancji - 3

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Remont drogi powiatowej nr 2071K Łąkta Górna - Łapanów w miejscowości Grabie w km 14+992 do 15+210, 15+290 do 15+390.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 2 jest Remont drogi powiatowej nr 2071K Łąkta Górna - Łapanów w miejscowości Grabie w km 14+992 do 15+210, 15+290 do 15+390. 2. Zakres robót obejmuje: a) roboty rozbiórkowe b) wymiana podbudowy c) roboty w zakresie nawierzchni dróg d) utwardzenie poboczy e) konserwacja rowu. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w: a) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - załącznik nr 10 do SIWZ b) Przedmiarze robót: - w m. Grabie w km 14+992 - 15+210 - załącznik nr 10.1 do SIWZ; w m. Grabie w km 15+290 - 15+390 - załącznik nr 10.2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00-1, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Długość gwarancji - 3

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Remont drogi powiatowej nr 1447K Muchówka - Porąbka Iwkowska w miejscowości Muchówka w km 0+006 do 0+176..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 3 jest Remont drogi powiatowej nr 1447K Muchówka - Porąbka Iwkowska w miejscowości Muchówka w km 0+006 do 0+176. 2. Zakres robót obejmuje: a) roboty rozbiórkowe b) roboty w zakresie nawierzchni dróg c) utwardzenie poboczy d) konserwacja rowu. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w: a) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - załącznik nr 11 do SIWZ b) Przedmiarze robót - załącznik nr 11.1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Długość gwarancji - 3

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Remont drogi powiatowej nr 2002K Mikluszowice - Chobot w miejscowości Dziewin w km 3+406 do 5+677..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 3 jest Remont drogi powiatowej nr 1447K Muchówka - Porąbka Iwkowska w miejscowości Muchówka w km 0+006 do 0+176. 2. Zakres robót obejmuje: a) roboty rozbiórkowe b) roboty w zakresie nawierzchni dróg c) utwardzenie poboczy d) konserwacja rowu. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w: a) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - załącznik nr 11 do SIWZ b) Przedmiarze robót - załącznik nr 11.1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Długość gwarancji - 3

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Remont przepustu w ciągu drogi powiatowej nr 2074K Żegocina - Kamionna w miejscowości Bełdno w km 2+725..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 5 jest Remont przepustu w ciągu drogi powiatowej nr 2074K Żegocina - Kamionna w miejscowości Bełdno w km 2+725. 2. Zakres robót obejmuje: a) roboty rozbiórkowe b) wycinka drzew c) roboty remontowe przepustu d) roboty w zakresie nawierzchni dróg 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w: a) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - załącznik nr 13 do SIWZ b) Przedmiarze robót - załącznik nr 13.1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Długość gwarancji - 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.