eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadaniapn. Modernizacja kotłowni w budynku Zespołu Placówek Oświatowo Wychowawczych ul. Lenartowicza 4 w Nowym Sączu realizowanego w oparciu o Program poprawy jakości powietrza dla Miasta Nowego Sącza - I etap w ramach Programu priorytetowego Likwidacja niskiej emisji wspierająca wzrost efektywności energetycznej i rozwój rozproszonych odnawialnych źródeł energii. Część 1) Program pilotażowy KAWKA

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-04

Nowy Sącz: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania: pn. Modernizacja kotłowni w budynku Zespołu Placówek Oświatowo Wychowawczych ul. Lenartowicza 4 w Nowym Sączu realizowanego w oparciu o Program poprawy jakości powietrza dla Miasta Nowego Sącza - I etap w ramach Programu priorytetowego Likwidacja niskiej emisji wspierająca wzrost efektywności energetycznej i rozwój rozproszonych odnawialnych źródeł energii. Część 1) Program pilotażowy KAWKA
Numer ogłoszenia: 47498 - 2015; data zamieszczenia: 04.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Nowy Sącz , Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 448-66-05, faks 18 443-78-63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowysacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania: pn. Modernizacja kotłowni w budynku Zespołu Placówek Oświatowo Wychowawczych ul. Lenartowicza 4 w Nowym Sączu realizowanego w oparciu o Program poprawy jakości powietrza dla Miasta Nowego Sącza - I etap w ramach Programu priorytetowego Likwidacja niskiej emisji wspierająca wzrost efektywności energetycznej i rozwój rozproszonych odnawialnych źródeł energii. Część 1) Program pilotażowy KAWKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania: pn. Modernizacja kotłowni w budynku Zespołu Placówek Oświatowo Wychowawczych ul. Lenartowicza 4 w Nowym Sączu realizowanego w oparciu o Program poprawy jakości powietrza dla Miasta Nowego Sącza - I etap w ramach Programu priorytetowego Likwidacja niskiej emisji wspierająca wzrost efektywności energetycznej i rozwój rozproszonych odnawialnych źródeł energii. Część 1) Program pilotażowy KAWKA. 2. Szczegółowy zakres opracowania projektu obejmuje: a) wykonanie map do celów projektowych dla potrzeb opracowania, b) opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego pn. Modernizacja kotłowni w budynku Zespołu Placówek Oświatowo Wychowawczych ul. Lenartowicza 4 w Nowym Sączu (6 egz.) pełnobranżowego (wszystkie branże) umożliwiającego kompleksowe i całościowe oddanie kotłowni do użytkowania, c) złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku o określenie warunków przyłączenia oraz uzyskanie Warunków przyłączenia do sieci gazowej, d) pełne uzgodnienie projektu ze wszystkimi stronami postępowania uzyskanie wszystkich wymaganych opinii i uzgodnień ewentualnych odstępstw, pozwoleń w tym konserwatora ochrony zabytków (koszt wszystkich uzgodnień opinii, odstępstw ponosi wykonawca) - jeżeli wymagane. 3. Szczegółowy zakres opracowania obejmuje m.in.: a) inwentaryzacja budynku (dla celów projektowych), b) kompleksowa przebudowa/ remont kotłowni w zakresie m.in.: ścian, sufitów, podłóg, wyjść ewakuacyjnych, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej itp. c) Opracowanie obliczeń zapotrzebowania całego budynku na ciepło, d) kompleksowej przebudowy/ remontu kotłowni w wymiany urządzeń grzewczych z węglowych na urządzenia gazowe (przed dokonaniem doboru urządzeń grzewczych należy wykonać obliczenia zapotrzebowania całego budynku na ciepło celem doboru odpowiednich urządzeń), e) opracowanie projektu technologii kotłowni (w oparciu o kotły gazowe kondensacyjne), f) wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej dla potrzeb kotłowni, g) wykonanie instalcji CO, wod-kan, c.w.u. (wraz doborem armatury i urządzeń) w pom. kotłowni, połączenie ich z istniejącymi instalacjami w budynku,(po wykonaniu stosownych obliczeń hydraulicznych), h) wykonanie projektu wentylacji kotłowni (nawiewno - wywiewnej) jeżeli będzie wymagane, i) wykonanie przeglądu kominiarskiego zakończonego protokołem kominiarskim (inwentaryzacja przewodów kominowych i wentylacyjnych w obrębie kotłowni, j) opracowanie projektu odprowadzenia spalin poprzez wykonanie nowych kominów lub (jeżeli to możliwe przy wykorzystaniu istniejących kominów) na podstawie protokołu kominiarskiego, k) remont / przebudowa komina - dostosowanie wysokości komina do potrzeb nowego systemu ogrzewania - zmniejszenie wysokości, l) Wykonanie nowych instalacji elektrycznych w szczególności: WLZ dla rozdzielni kotłowni (doprowadzenie nowego zasilania z tablicy głównej budynku) z zabudową na zewnątrz wyłącznika p.poż, Rozdzielnia dla obwodów kotłowni z pełnym wyposażeniem - aparatura modułowa z ochronniki przepięciowe Instalacji oświetlenia podstawowego Instalacji oświetlenia awaryjnego Instalacji połączeń wyrównawczych Instalacji zasileń i sterowań urządzeniami kotłowni pod potrzeby układu technologicznego kotłowni Instalacji detekcji gazu wraz z zaworem odcinającym gaz Instalacja gniazd - gniazdo 230V - szt 1 m) charakterystyka energetyczna budynku, n) opracowanie ukazujące osiągnięcie efektu ekologicznego przy założeniu projektowanych zmian, o) opracowanie wszelkich innych niezbędnych rozwiązań projektowych mogących wyniknąć w trakcie realizacji projektu które są niezbędne celem prawidłowego i całościowego rozwiązania zagadnienia, p) opracowanie informacji dotyczącej Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia dla zadania(6 egz.), q) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (4 egz.), r) wykonanie przedmiarów robót (3 egz.), s) wykonanie kosztorysów inwestorskich (2 egz.), t) jednokrotną aktualizację przedmiarów robót oraz kosztorysu inwestorskiego na pisemne wezwanie zamawiającego w terminie 15 dni od daty wezwania, u) wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji w wersji elektronicznej, zgodnej z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformacyjnych (Dz. U. z 2012r. poz. 526), v) sporządzenie kompletnego wniosku (wraz z wymaganymi załącznikami) w zależności od skali opracowania o wydanie decyzji pozwolenia na budowę, lub ewentualnie uzyskanie stosownego zgłoszenia dla inwestycji realizowanej na podstawie przedmiotowego projektu, w) pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót. UWAGA! Budynek położony w granicach historycznego układu urbanistycznego miasta Nowego Sącza wpisanego do rejestru zabytków na mocy decyzji Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie z dnia 31.01.2007 r. Nr rejestru - A-72/M. 4. Wymaga się aby przedmiotowe opracowanie odpowiadało wymogom: a) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. b) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. nr 130 poz. 1389); c) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 rok. Poz. 1129 z późniejszymi zmianami); d) Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.); e) Ustawy z dnia 09.05.2014 o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2014r. poz.915 z późn. zm.) f) Rozporządzenia Komisji (WE) Nr 213/2008 z 28 listopada 2007 r. zmieniające Rozporządzenie (WE) Nr 2195/2002 Parlamentu Europejskiego oraz Rady w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień (CPV). 5. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotowego zamówienia przy posłużeniu się podwykonawcami. Zamawiający nie zastrzega, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.12.00 - Usługi projektowania systemów grzewczych 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W zakresie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy, którego opis sposobu oceny spełniania został dokonany w specyfikacji, Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców, którzy dysponują osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub inne równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów pozwalające na pełnienie funkcji projektanta przedmiotowego zamówienia. 2. Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy Pzp (jeżeli dotyczy). 3. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w niniejszym ogłoszeniu nastąpi na podstawie przedłożonych we wniosku oświadczeń lub dokumentów (wg zasady spełnia - nie spełnia), których wykaz został określony w niniejszym ogłoszeniu. 4. Ponadto do wniosku należy załączyć: a) pełnomocnictwo (jeżeli wniosek o dopuszczenie do licytacji elektronicznej i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy - inna osoba niż określona w dokumencie wskazanym w pkt III.4.2) tiret drugie niniejszego ogłoszenia) należy dołączyć, w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, tj. właściwe umocowanie prawne do składania cywilnoprawnych oświadczeń woli ze skutkiem zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy), b) W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy składa co najmniej jeden z tych wykonawców w imieniu swoim i pozostałych wykonawców, natomiast każdy z wykonawców musi złożyć dokumenty o którym mowa w pkt III.4.2) oraz w pkt III.4.4) niniejszego ogłoszenia. c) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Oświadczenie, o którym mowa w pkt III.6) ppkt 1) i dokument, o którym mowa w III.4.4) oraz dokument, o którym mowa w III.6) ppkt 2) niniejszego ogłoszenia (jeżeli dotyczy) należy przedstawić w formie oryginału. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt III.4.1) i w pkt III.4.2) niniejszego ogłoszenia należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (każda zapisana strona) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: 7. Samodzielnie pobrane przez wykonawcę wydruki komputerowe aktualnych informacji o podmiotach wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego oraz zaświadczeń z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), posiadają status dokumentu oryginalnego w rozumieniu Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Poz. 231), niewymagającego składania jakichkolwiek dodatkowych oświadczeń przez osobę posługującą się przedmiotowym dokumentem, w tym potwierdzenia tego dokumentu przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Potwierdzeniem powyższego jest: a) w przypadku samodzielnie pobranego wydruku - zaświadczenia o wpisie do CEIDG, treść informacji zamieszczonej na każdym wydruku, gdzie wskazuje się, iż Niniejszy wydruk jest zgodny z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. i ma moc zaświadczenia o wpisie w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP, b) w przypadku samodzielnie pobranego wydruku - Informacja odpowiadająca odpisowi aktualnemu z Rejestru Przedsiębiorców, stwierdzenie, że dokument został pobrany na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2013 r., poz. 1203).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Ewentualne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków tych zmian zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: http://licytacje.uzp.gov.pl

IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: http://www.nowysacz.pl

IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 1. Wymagania formalne: a) Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem http://licytacje.uzp.gov.pl. b) Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie http://licytacje.uzp.gov.pl, a wraz z wnioskiem o dopuszczenie go do udziału w licytacji elektronicznej winien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie. 2. Wymagania techniczne: Komputer klasy PC (lub równoważnej) spełniający wymogi techniczne określone przez producentów przeglądarek internetowych Ms Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej, z zainstalowaną jedną z w/w przeglądarek lub przeglądarką równoważną, podłączony do sieci Internet. 3. System nie dokonuje odświeżenia automatycznie, dlatego w celu zapewnienia aktualności listy postąpień, niezbędne jest samodzielne odświeżenie ekranu przy użyciu przycisku przeglądarki internetowej..

IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 1. Przedmiotowa licytacja elektroniczna będzie licytacją 1-etapową. 2. W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. Postąpienie jest ważne tylko dwie minuty, natomiast po upływie w/w terminu, jeżeli nie zostaną zgłoszone nowe postąpienia wówczas Zamawiający zamknie licytacje elektroniczną. 3. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 4. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. 5. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 6. W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 7. Zamawiający przyjął za cenę wywoławczą brutto za całość 12 300,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy trzysta złotych 00/100). 8. Wysokość minimalnego postąpienia: 100.00 PLN (słownie: sto złotych). 9. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto PLN..

IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • Licytacja jednoetapowa czas trwania: Postąpienie ważne tylko dwie minuty.

IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 13.03.2015 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Nowego Sącza, Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, pok. nr 9 Biuro Obsługi Mieszkańców.

IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 5 dni po terminie przekazania zaproszeń, o godzinie 08:00.

IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

Upływa w dniu otwarcia, o godzinie 0:00

IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):

nie dotyczy

IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):

Szczegółową treść zawieranej umowy zawiera załącznik nr 1 do ogłoszenia znajdujący się na stronie www.nowysacz.pl

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. PRZEKAZANIE WNIOSKU O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W LICYTACJI ELEKTRONICZNEJ: Zamawiający zaleca aby wniosek był złożony w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie (opakowaniu), która będzie zaadresowana do zamawiającego i będzie posiadać oznaczenie Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej na Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania: pn. Modernizacja kotłowni w budynku Zespołu Placówek Oświatowo Wychowawczych ul. Lenartowicza 4 w Nowym Sączu realizowanego w oparciu o Program poprawy jakości powietrza dla Miasta Nowego Sącza - I etap w ramach Programu priorytetowego Likwidacja niskiej emisji wspierająca wzrost efektywności energetycznej i rozwój rozproszonych odnawialnych źródeł energii. Część 1) Program pilotażowy KAWKA. Opakowanie winno być oznaczone nazwą firmą i adresem Wykonawcy. 2. OSOBĄ UPRAWNIONĄ DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI (w godzinach pracy zamawiającego, tj. poniedziałek - piątek: 7:30 - 15:30) jest Pan Wojciech Dobosz, Kierownik Zespołu Zamówień Publicznych w Biurze Prezydenta Miasta Nowego Sącza, Rynek 19, 33-300 Nowy Sącz, tel. (0-18) 448-66-00. 3. Projekt finansowany ze środków Programu priorytetowego Likwidacja niskiej emisji wspierająca wzrost efektywności energetycznej i rozwój rozproszonych odnawialnych źródeł energii. Część 1) Program pilotażowy KAWKA oraz ze środków WFOŚiGW i NFOŚiGW..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.