eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Termomodernizacja oraz montaż kolektorów słonecznych w budynkach Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie przy ul. Sikorskiego 82/94 oraz Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 1 przy ul. Rejtana 25/35 w Częstochowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-03

Częstochowa: Termomodernizacja oraz montaż kolektorów słonecznych w budynkach Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie przy ul. Sikorskiego 82/94 oraz Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 1 przy ul. Rejtana 25/35 w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 47489 - 2015; data zamieszczenia: 03.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie , ul. Sikorskiego 82/94, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3615521, 3615563, faks 034 3615569.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.straz.czestochowa.pl/bip/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja oraz montaż kolektorów słonecznych w budynkach Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie przy ul. Sikorskiego 82/94 oraz Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 1 przy ul. Rejtana 25/35 w Częstochowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są roboty budowlane związane z wykonaniem termomodernizacji budynków wraz z montażem kolektorów słonecznych w obiektach Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie przy ul. Sikorskiego 82/94 oraz Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 1 przy ul. Rejtana 25/35 w Częstochowie. Zamówienie obejmuje wykonanie następujących robót: a) w obiekcie zlokalizowanym przy ul. gen. Wł. Sikorskiego 82/94 w Częstochowie (siedziba Komendy Miejskiej PSP i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 2): docieplenie ścian zewnętrznych budynków metodą lekką mokrą z wykorzystaniem płyt ESP 70-040, docieplenie ścian zagłębionych płytami izolacyjnymi ze styropianu ekstradowanego, docieplenie stropodachu budynku E granulatem wełny mineralnej wdmuchiwanym w przestrzeń powietrzną oraz wykonanie na nim nowego pokrycia papowego NRO, docieplenie pozostałych stropodachów płytami z rdzeniem styropianowym PS 100-038 obustronnie laminowanym papą oraz wykonanie na nich nowego pokrycia papowego NRO, wymiana instalacji odgromowej, wymiana części stolarki okiennej na wykonaną z profili PCV wraz z parapetami zewnętrznymi, wykonanie instalacji podgrzewu ciepłej wody użytkowej składającej się m.in. z 16 szt. kolektorów słonecznych o całkowitej pow. czynnej 33,6 m2 oraz dwóch podgrzewaczy pojemnościowych o poj. 800 dm3 każdy, wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, naprawa kominów, dostawa i montaż 9 szt. budek lęgowych dla jerzyka zgodnie z opracowaniem pn. Inwentaryzacja ornitologiczna budynków Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie przewidzianych do termomodernizacji - Załącznik nr 1M SIWZ, pozostałe roboty wykończeniowe. b) w obiekcie zlokalizowanym przy ul. Rejtana 25/35 w Częstochowie (siedziba Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej nr 1): docieplenie ścian zewnętrznych budynku metodą lekką mokrą z wykorzystaniem płyt EPS 70-040 oraz EPS 100-038, docieplenie stropodachu wentylowanego granulatem wełny mineralnej wdmuchiwanym w przestrzeń powietrzną oraz wykonanie na nim nowego pokrycia papowego NRO, docieplenie dachu nad garażami metodą natrysku pianki PUR od zewnątrz, częściowa likwidacja (zamurowanie) otworów bramowych, montaż stolarki okiennej wykonanej z profili PCV wraz z parapetami zewnętrznymi, wymiana ślusarki drzwiowej na wykonaną z profili aluminiowych, wymiana bram wjazdowych na wykonane z profili (paneli) aluminiowych z naświetlami wymiana instalacji odgromowej, remont instalacji centralnego ogrzewania, wykonanie instalacji podgrzewu ciepłej wody użytkowej składającej się m.in. z 4 szt. kolektorów słonecznych o całkowitej pow. czynnej 8,4 m2 oraz podgrzewacza pojemnościowego o poj. 370 dm3, wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, naprawa kominów, pozostałe roboty wykończeniowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi załącznik nr 1 lit. A do lit. M SIWZ nr MT.2370.01.2015 obejmujący dokumentację na którą składają się: projekty budowlane, przedmiary robót (dokumenty o charakterze pomocniczym), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wykaz znaczących zastosowanych materiałów, wyrobów, urządzeń lub technologii i ich producentów w projektach budowlanych, inwentaryzacja ornitologiczna. Roboty, o których mowa powyżej muszą zostać zrealizowane zgodnie z wymienioną dokumentacją, ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia nr MT.2370.01.2015 i wszystkimi jej załącznikami, z przepisami prawa budowlanego, ze sztuka budowlaną Mając na uwadze, iż Zamawiający przewidział rozliczenie ryczałtowe, zalecane jest aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej obiektów jako czynności pomocniczej przy przygotowaniu oferty w celu zapoznania się ze stanem technicznym obiektów, których dotyczy udzielane zamówienie, a także zdobycia na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Termin wizji lokalnej należy uzgadniać pod numerami telefonu: 034 3615521 wew.105 lub wew.108 albo osobiście w siedzibie Zamawiającego. Wizji można dokonać do dnia poprzedzającego termin składania ofert. Elementy robót nieuwzględnione i niewycenione, a wynikające wprost z dokumentacji przetargowej (SIWZ z załącznikami) zostaną uznane za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo wnikliwie sprawdzenie dokumentacji, jak i warunków panujących na terenie inwestycji. Skutki jakichkolwiek błędów przy wycenie obciążają Wykonawcę , który winien przewidzieć wszystkie okoliczności, mogące wpłynąć na cenę zamówienia. Miejscami realizacji zamówienia będzie obiekt Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gasniczej nr 2 przy ul. gen. Wł. Sikorskiego 82/94 w Częstochowie oraz obiekt Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 1 przy ul. Rejtana 25/35 w Częstochowie. Wykonawca udzieli: 36 miesięcznej rękojmi na przedmiot zamówienia oraz - minimum 24 miesięcy - maksymalnie 60 miesięcy gwarancji jednolitej na wykonane roboty jak i materiały dostarczone do ich wykonania, liczonej od daty odbioru robót (gwarancja stanowi kryterium oceniane). Wymagany termin płatności - 30 dni od daty protokolarnego odbioru przedmiotu umowy przez osoby upoważnione po stronie Zamawiającego i doręczenia prawidłowo wystawionych faktur, wystawionych na podstawie dokonanego odbioru częściowego lub końcowego. Jeśli Wykonawca nie będzie używał mediów Zamawiającego zaznaczy to w pisemnym oświadczeniu po podpisaniu umowy, inaczej zobowiązany jest ponosić koszty zużytej wody i energii elektrycznej. Wykonawca w sytuacji korzystania z ujęć energii i wody należących do Zamawiającego musi na własny koszt zamontować podliczniki poboru tych mediów w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. Ewentualny pobór energii i wody będzie rozliczony po zrealizowaniu umowy w formie obciążenia Wykonawcy za zużytą energię i wodę według cen uiszczanych przez Zamawiającego w dniu odczytu podliczników..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 09.33.11.00 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiająca żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, w formie przelewu na rachunek Zamawiającego nr 07 1050 1142 1000 0024 1304 4443 . Zamawiający uzna termin wniesienia wadium przelewem bankowym za dotrzymany, jeśli przed upływem terminu składania ofert wadium będzie się znajdowało na koncie Zamawiającego; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). W przypadku, gdy wadium będzie wniesione w formie poręczenia, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancje i poręczenia muszą zawierać zapisy gwarantujące wypłatę kwoty wadium na każde pisemne wezwanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza innych form wnoszenia wadium. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podanej przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ. Wymagany termin ważności wadium, wniesionego w formie innej niż pieniądz, musi obejmować 30 dniowy okres związania ofertą, którego bieg rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert (dzień, w którym upływa termin składania ofert, jest pierwszym dniem terminu związania ofertą). Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium w jednej ze wskazanych wyżej form zostanie wykluczony. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiająca niezwłocznie zwróci wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.; 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3) Wykonawca, którego oferta została wybrana, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie: spełnia, nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej: trzy roboty budowlane polegające na wykonaniu docieplenia (termomodernizacji) budynku o kubaturze minimum 20 tysięcy m3 i o wartości robót dociepleniowych nie mniejszej niż jeden milion pięćset tysięcy zł brutto (1.500.000 zł brutto) każda z robót oraz trzy roboty budowlane polegające na wykonaniu (montażu) instalacji kolektorów słonecznych w budynku, jako odnawialnego źródła energii cieplnej, o wartości nie mniejszej niż sto dwadzieścia tysięcy zł. brutto (120.000 zł brutto) każda z robót. Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia dla podmiotów występujących wspólnie będzie oceniany łącznie dla wszystkich podmiotów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie: spełnia, nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że ma do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadające następujące kwalifikacje tj.: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży: konstrukcyjno budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie w tym zakresie (zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej SIWZ) oraz wykaże że dysponuje kwotą co najmniej 1.000.000 zł (słownie: jeden milion złotych) oraz posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1.000.000 zł. (słownie: jeden milion złotych), na co przedstawi następujące dokumenty: informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia; opłaconą aktualną polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony, ostemplowany i podpisany przez Wykonawcę lub osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania firmy formularz OFERTOWY wykonany wg wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 0 do SIWZ. Dopuszcza się wypełnienie formularza sporządzonego przez Zamawiającego, pod warunkiem, iż będzie on czytelny i równoważny merytorycznie. Dokument musi zostać złożony w formie oryginału. 2) Dowód wniesienia wadium; w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wymagana kopia przelewu lub dowodu wpłaty; w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz wymagany oryginał. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza - przelew na konto (Zamawiający dopuszcza wpięcie w ofertę potwierdzonej kopii dowodu wniesienia wadium). Wadium w kwocie określonej w niniejszej SIWZ, wniesione w formie innej niż pieniądz - w takim przypadku oryginał tegoż dokumentu musi zostać złożony z ofertą luzem, w jednej kopercie z ofertą. Wadium w kwocie określonej w niniejszej SIWZ, wniesione w formie innej niż pieniądz musi obejmować termin związania ofertą tj. 30 dni od terminu składania ofert 3) Upoważnienia lub pełnomocnictwa uprawniające osobę/y podpisujące ofertę do jej podpisania w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub z dokumentów rejestracyjnych, o których mowa w wierszach powyżej, złożone w formie oryginału dokumentu lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną. Z dokumentu musi wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa. 4) W przypadku podmiotów występujących wspólnie, w celu wspólnego ubiegania się o zamówienie należy zaznaczyć, które podmioty występują wspólnie oraz jaka jest ich reprezentacja. Zamawiający wymaga od podmiotów występujących wspólnie potwierdzenia powyższego przez złożenie oświadczenia/ń). Uwaga: Jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Gwarancja jednolita - 20

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.straz.czestochowa.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie 42-200 Częstochowa, ul. Sikorskiego 82/94 pok. nr 8 lub 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie 42-200 Częstochowa, ul. Sikorskiego 82/94 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Środki finansowe na realizację zadania w formie dotacji pochodzą w całości z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie oraz z budżetu Miasta Częstochowy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.