eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Oczyszczanie ulic powiatowych i utrzymanie zieleni w pasach drogowych ulic i dróg powiatowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-04

Sieradz: Oczyszczanie ulic powiatowych i utrzymanie zieleni w pasach drogowych ulic i dróg powiatowych
Numer ogłoszenia: 47450 - 2015; data zamieszczenia: 04.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Sieradzu , Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 43 827 18 61, faks 43 827 18 62.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: pzdsieradz@op.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oczyszczanie ulic powiatowych i utrzymanie zieleni w pasach drogowych ulic i dróg powiatowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Oczyszczanie ulic powiatowych i utrzymanie zieleni w pasach drogowych ulic i dróg powiatowych w tym: Zadanie I 1). Wykonanie prac polegających na oczyszczeniu ulic powiatowych w mieście Sieradz wraz ze znajdującymi się w ciągach tych ulic terenami zielonymi zgodnie z przedmiarem stanowiącym załącznik nr 1 do siwz 2) Koszenie przerostów traw w pasach drogowych ulic powiatowych w mieście Sieradz wraz z zebraniem skoszonej trawy. Planuje się koszenie terenów 6 razy w sezonie zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 2 do siwz. Terminy koszenia każdorazowo uzgadniane będą z zamawiającym. 3) Pielęgnacja żywopłotów poprzez przycinanie, nadawanie właściwego kształtu całej powierzchni zielonej, usuwanie pędów uszkodzonych, złamanych, chorych, suchych oraz wykonanie cięć regulujących tj. usuwanie starych najgrubszych gałęzi, pędów krzyżujących się i nadmiernie zagęszczających się wraz z dokładnym uprzątnięciem terenu i wywozu powstałych odpadów w miejsce prawem dopuszczone zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 3 do siwz 4) Wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych i sanitarnych drzew poprzez obcięcie gałęzi lub konarów obumarłych, nadłamanych, wchodzących w kolizje z urządzeniami technicznymi lub obiektami budowlanymi oraz zabezpieczenia powstałych ran drzew bez względu na stopień trudności (np. czasowego wyłączenia prądu czy też wykonania zabiegu drzew dla których utrudniony jest dostęp i zachodzi konieczność realizacji zadania metodą alpinistyczną) a następnie uprzątnięcie terenu prac i wywozu powstałych odpadów w miejsce prawem dopuszczone. Ilość drzew do zabiegów pielęgnacyjnych - 300 szt. Termin wykonania prac do 30.10.2015 r. CPV 77340000-5 Zadanie II Koszenie przerostów traw w pasach drogowych dróg powiatowych (pobocza i rowy - obustronnie) zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 4 do siwz. Planuje się koszenie tych dróg 2 razy w ciągu roku. CPV 77310000-6 Zadanie III Wycinka zakrzaczeń w poboczach dróg powiatowych, wiórowanie usuniętych gałęzi, uporządkowanie terenu zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 5 do siwz..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówien uzupełniajacych o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 upzp do 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 77.31.00.00-6, 77.34.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla zadania I Wykonawca spełni warunek poprzez posiadanie aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane na podstawie ustawy o odpadach oraz aktualne pozwolenie na odzysk, składowanie lub unieszkodliwianie odpadów bądź umowę zawartą z firmą prowadzącą działalność w zakresie odzysku bądź unieszkodliwiania odpadów. Dla pozostałych zadań tj. zad. II, III zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Ocena dokonana zostanie poprzez sprawdzenie czy Wykonawca złożył oświadczenie (formularz 3.1.) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena dokonana zostanie poprzez sprawdzenie, czy Wykonawca zrealizował należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 usługę (dla zadania I) odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 180.000,00 zł w tym: - czynności polegające na oczyszczaniu ulic na terenie miast o wartości minimum - 70.000,00 zł, - czynności polegające na koszeniu traw w pasach drogowych na terenie miast o wartości minimum 60.000,00 zł, - czynności polegające na pielęgnacji żywopłotów o wartości minimum 15.000,00 zł, - czynności polegające na pielęgnacji drzew o wartości minimum 35.000,00 zł wraz z potwierdzeniem, że usługi te wykonane zostały należycie. Za usługę odpowiadającą usługom stanowiącym przedmiot zamówienia zamawiający uzna wykonanie bądź wykonywanie w ramach jednej umowy prac polegających na utrzymaniu czystości nawierzchni dróg na terenie miast wraz ze zbieraniem zanieczyszczeń oraz utrzymanie zieleni w pasach dróg publicznych w tym koszenie traw, zabiegi pielęgnacyjne drzew i żywopłotów. Ocena zadania II i III dokonana zostanie poprzez sprawdzenie, czy wykonawca złożył oświadczenie (formularz 3.1.). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli będzie dysponować nw. sprzętem i środkami transportu: 1) zamiatarka samobieżna o pojemności minimum 8 m3 - min. 1 szt.( dotyczy zadania I) 2) zamiatarka chodnikowa z pojemnikiem na nieczystości - min. 1 szt. (dotyczy zadania I) 3) kosiarka do koszenia trawników - min. 1 szt. (dotyczy zadania I) 4) nożyce do cięcia żywopłotów - min 5 szt. (dotyczy zadania I) 5) podnośnik koszowy - min. 1 szt. (dotyczy zadania I) 6) kosiarka bijakowa - min. 1 szt. (dotyczy zadania II) 7) rębak - min. 1 szt. (dotyczy zadania III) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli będzie dysponował: 1) minimum 2 osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe w zawodach związanych z pielęgnacją zieleni (wykształcenie ogrodnicze, ukończone kursy itp.) - dotyczy zadania I. Dla pozostałych zadań zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Ocena dokonana zostanie poprzez sprawdzenie czy Wykonawca złożył oświadczenie (formularz 3.1.). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena dokonana zostanie poprzez sprawdzenie, czy Wykonawca złożył oświadczenie zgodnie z treścią formularza 3.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - termin realizacji zamówienia - 2

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip-pzd.spsieradz.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3, pokój 530.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2015 godzina 09:50, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3, pokój 515.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1). Wykonanie prac polegających na oczyszczeniu ulic powiatowych w mieście Sieradz wraz ze znajdującymi się w ciągach tych ulic terenami zielonymi 2) Koszenie przerostów traw w pasach drog 3) Pielęgnacja żywopłotów 4) Wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych i sanitarnych drzew.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ). Wykonanie prac polegających na oczyszczeniu ulic powiatowych w mieście Sieradz wraz ze znajdującymi się w ciągach tych ulic terenami zielonymi 2) Koszenie przerostów traw w pasach drog 3) Pielęgnacja żywopłotów 4) Wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych i sanitarnych drzew.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 77.31.00.00-6, 77.34.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Koszenie przerostów traw w pasach drogowych dróg powiatowych (pobocza i rowy - obustronnie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszenie przerostów traw w pasach drogowych dróg powiatowych (pobocza i rowy - obustronnie).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Terim realizacji zamówienia - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wycinka zakrzaczeń w poboczach dróg powiatowych, wiórowanie usuniętych gałęzi, uporządkowanie terenu ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycinka zakrzaczeń w poboczach dróg powiatowych, wiórowanie usuniętych gałęzi, uporządkowanie terenu zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 5 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.34.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.