eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego wielobranżowego sali sportowej usytuowanej przy Zespole Szkół nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego (znak sprawy ZP-18/15)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-04

Warszawa: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego wielobranżowego sali sportowej usytuowanej przy Zespole Szkół nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego (znak sprawy ZP-18/15)
Numer ogłoszenia: 47416 - 2015; data zamieszczenia: 04.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście , ul. Nowogrodzka 43, 00-691 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6998449, faks 022 6998154.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodmiescie.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego wielobranżowego sali sportowej usytuowanej przy Zespole Szkół nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego (znak sprawy ZP-18/15).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano-wykonawczego wielobranżowego sali sportowej usytuowanej na terenie posesji Zespołu Szkół Budowlanych nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie na dz. nr ew. 26 w obrębie 5-06-09, obejmującego dokumentację projektowo - wykonawczą, specyfikację techniczną ogólną i szczegółową wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich oraz sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji. Obszar, na którym projektowany jest obiekt znajduje się pod ochroną konserwatorską. I. Zakres prac projektowych: - projekt zagospodarowania uwzględniający konieczność przebudowy istniejącej infrastruktury (nowy przebieg sieci wod - kan, wodociągowej, sieci cieplnych itp.); - projekt budowlany i wykonawczy, architektoniczny i konstrukcyjny sali sportowej wraz z projektami budowlano - wykonawczymi instalacji wodno - kanalizacyjnej, instalacji cieplnych, instalacji wentylacji mechanicznej, instalacji elektrycznych i drogowy ; - podstawowe dane projektowanej sali gimnastycznej zawiera załącznik nr 1 do umowy. Wykonawca, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu w terminie 21 dni od daty zawarcia umowy: a) koncepcji architektonicznej, b) koncepcji zagospodarowania na mapie roboczej, c) wniosku (z potwierdzeniem złożenia) do gestora sieci o warunki zaopatrzenia w ciepło, d) wniosku (z potwierdzeniem złożenia) do gestora sieci elektrycznej o warunki przyłączenia, e) wniosku (z potwierdzeniem złożenia) do gestora sieci o warunki techniczne zaopatrzenia w wodę i odprowadzenie ścieków. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano-wykonawczego wielobranżowego sali sportowej usytuowanej przy Zespole Szkół nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31w Warszawie, zwane dalej opracowaniem. Opracowanie powinno obejmować w szczególności: 1) dokumentację projektową zawierającą projekt zagospodarowania uwzględniający konieczność przebudowy istniejącej infrastruktury (nowy przebieg sieci wod - kan, wodociągowej, cieplnej itp.), projekt budowlany i wykonawczy, architektoniczny i konstrukcyjny sali sportowej wraz z projektami budowlano - wykonawczymi instalacji wodno - kanalizacyjnej, instalacji cieplnych, instalacji wentylacji mechanicznej, instalacji elektrycznych i drogowy, opracowaną zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 2013, poz. 1129), stanowiącą podstawę do wydania decyzji pozwolenia na budowę wykonania robót budowlanych wraz z wszelkimi wymaganymi uzgodnieniami i ekspertyzami uwzględniającą: a) w zakresie architektury: - projekt budowlany architektury, - projekt wykonawczy architektury, - projekt zagospodarowania terenu budowlany, wykonawczy, - projekt drogowy wykonawczy, - projekt zieleni wykonawczy, - projekt wnętrz węzłów sanitarnych, szatni, wykonawczy, - projekt wyposażenia i oznakowania sali sportowej. b) w zakresie konstrukcji: - projekt budowlany, - projekt wykonawczy. c) w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnej: - projekt budowlany instalacji wewnętrznych i zewnętrznych uzgodniony z MPWiK (przyłącza, instalacja ppoż. zimnej wody, kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa), - projekt instalacji wewnętrznych i zewnętrznych wykonawczy. d) w zakresie instalacji co. ct. c.w.u.: - projekt budowlany instalacji wewnętrznych co., c.t., c.w.u., - projekt instalacji wewnętrznych c.o., c.t., c.w.u. wykonawczy (uzgodniony), - projekt węzła cieplnego (uzgodniony) e) w zakresie instalacji wentylacji: - projekt budowlany instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, - projekt instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wykonawczy. f) w zakresie instalacji elektrycznych: - projekt budowlany instalacji elektrycznej zasilania z przyłączem (uzgodniony), - projekt instalacji elektrycznej zasilania z przyłączem wykonawczy, - projekt instalacji elektrycznej oświetlenia (oprawy ze źródłami światła typu LED) wykonawczy - projekt instalacji elektrycznej oświetlenia awaryjnego i ewakuacji (oprawy ze źródłami światła typu LED) wykonawczy, - projekt instalacji elektrycznej siłowej i gniazd 230V wykonawczy, - projekt instalacji oddymiania wykonawczy, - projekt systemu sygnalizacji alarmu pożarowego wykonawczy, - projekt systemu sygnalizacji włamania wykonawczy, - projekt systemu telewizji dozorowej wykonawczy, - projekt systemu nagłośnienia wykonawczy, - projekt instalacji telefonicznej i komputerowej wykonawczy, - w projekcie należy uwzględnić tablicę wyników z pomiarem czasu. g) w zakresie kosztów eksploatacji obiektu: - zestawienie rocznego kosztów eksploatacji obiektu. h) przedmiary robót z podziałem na branże obejmujące przedmiot zamówienia w tym wykaz pierwszego wyposażenia wraz z montażem, uwzględniające wszystkie niezbędne czynności wynikające z konieczności zabezpieczenia prac oraz innych czynności niewynikających bezpośrednio z dokumentacji technicznej w wyżej wymienionym zakresie; i) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadkach gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów; 2) specyfikacje techniczne ogólne i szczegółowe wykonania i odbioru robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, opracowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 2013, poz. 1129), uwzględniającej nazwy i kody: grup, klas oraz kategorii robót określonych w rozporządzeniu (WE) nr 213/2008 z dnia 28 listopada 2007 r. w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień; 3) kosztorysy inwestorskie z podziałem na branże w tym wykaz pierwszego wyposażenia wraz z montażem, sporządzone na podstawie wykonanych przedmiarów, spełniające wymogi zawarte w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz.1389). UWAGA: 1. Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych danych wyjściowych do projektowania, w tym np.: map, warunków technicznych podłączenia mediów oraz uzyskania wszystkich niezbędnych opinii i uzgodnień rzeczoznawcy w szczególności związanych z wymaganiami sanitarno-higienicznymi, ochroną stołecznego konserwatora zabytków, ochroną przeciw-pożarową, bezpieczeństwem i higieną pracy oraz innymi instytucjami w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia. 2. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia opracowania zgodnie z ustaleniami zawartymi w Decyzji nr 209/CP/ŚRÓ/2010 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. 3. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia opracowania, na podstawie którego koszt zrealizowanego obiektu nie przekroczy 10 000 000 zł. 4. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia opracowania w sposób określony w art. 29-31 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 907 ze zm.). 5. Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do prac projektowych do uzgodnienia z Wydziałem Inwestycji dla Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy oraz Zespołem Szkół Budowlanych nr 23, zakresu robót ujętych w opracowaniu. 6. Projekty budowlane muszą spełniać wymagania niezbędne do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę. 7. Opracowanie Wykonawca złoży Zamawiającemu w formie papierowej wydrukowanej z plików PDF w 5 egz. niezawierających nazw własnych i w 1 egz. zawierającym nazwy własne materiałów i urządzeń za wyjątkiem kosztorysów inwestorskich, które Wykonawca złoży w 3 egz. oraz w formie elektronicznej (modyfikowalnej - Norma, Autocad lub Archicad i niemodyfikowalnej - PDF). 8. W zakres zamówienia wchodzi również dokonanie przez Wykonawcę wszelkich poprawek, uzupełnień, modyfikacji w dokumentacji, których wykonanie będzie wymagane dla uzyskania pozytywnej oceny i przyjęcia dokumentacji przez instytucje dokonujące oceny i kwalifikacji, także w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich poprawek, uzupełnień i modyfikacji wystąpi po przyjęciu przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i zapłacie za jego wykonanie. II. Zakres sprawowanego nadzoru autorskiego: 1. Stwierdzanie w toku wykonania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem budowlano-wykonawczym (wielobranżowym). 2. Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu budowlano-wykonawczego i zawartych w nim rozwiązań oraz ewentualne uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej. 3. Uzgadnianie z Zamawiającym i wykonawcą robót możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, w odniesieniu do materiałów i konstrukcji oraz rozwiązań technicznych i technologicznych. 4. Czuwanie, aby zakres wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany zatwierdzonego projektu budowlanego. 5. Udział w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego, uczestnictwo w odbiorach robót zanikających oraz w odbiorze końcowym budowy. 6. Ocena wyników szczegółowych badań materiałów i konstrukcji w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, normami i innymi obowiązującymi przepisami. 7. Udział w czynnościach mających na celu doprowadzenie do uzyskania projektowanych zdolności użytkowych całej inwestycji. UWAGA: 1. Dla zapewnienia skutecznego czuwania nad zgodnością realizacji z rozwiązaniami technicznymi i projektowymi określonymi w dokumentacji projektowej, przyjęto 20 (dwadzieścia) pobytów projektanta na budowie w ramach nadzoru autorskiego. Koszt pobytów w ramach nadzoru należy podać w formularzu oferty. 2. Wykonawca będzie pełnił nadzór autorski na każde żądanie Zamawiającego i ma obowiązek stawienia się na budowie najpóźniej następnego dnia do godziny 12:00, od momentu wezwania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). Wymagany termin wykonania zamówienia: a) wykonanie opracowania - projektu budowlano-wykonawczego wielobranżowego w terminie nie dłuższym niż 120 dni od daty zawarcia umowy, b) pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót objętych opracowaniem w terminie od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą robót budowlanych do dnia ich wykonania i odbioru końcowego, nie dłużej niż do 10 grudnia 2017 r. Wykonawca zobowiązany jest wykonać projekt budowlano-wykonawczy wielobranżowy w terminie nie dłuższym niż 120 dni od daty zawarcia umowy z zastrzeżeniem, że Wykonawca ma wykonać jeden egzemplarz opracowania zaakceptowanego przez Zespół Szkół nr 23 i Wydział Inwestycji dla Dzielnicy Śródmieście, bez wymaganych uzgodnień w terminie nie dłuższym niż 90 dni od daty zawarcia umowy. Maksymalne skrócenie tego 90-dniowego terminu jakie dopuszcza Zamawiający to 20 dni..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 3.800,00 zł i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym, polegającym na wykonaniu z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia obejmującego wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej będącej podstawą zamówienia publicznego na robotę budowlaną. Wartość zamówienia - jednej umowy - nie może być mniejsza niż 90.000,00 zł (brutto). W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) pełnomocnictwo, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 2) jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów ( wystawionych i podpisanych przez te podmioty) dotyczących w szczególności: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Zasady składania ofert wspólnych przez Wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1) W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego. Powyższe nie dotyczy wspólników spółki cywilnej, w przypadku, gdy każdy wspólnik jest umocowany do samodzielnego reprezentowania wspólników spółki cywilnej. (Szczegółowe zasady określone zostały w części IX SIWZ). 2) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenia zamówienia mogą łącznie spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, warunek dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy musi spełniać każdy z Wykonawców. (Oświadczenie o którym mowa w części V pkt 2 SIWZ składa każdy wykonawca). 4) Każdy z Wykonawców składających ofertę wspólnie przedkłada listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2007 r., Nr 50, poz. 331 ze zm.), albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin - 10
  • 3 - Kompletność - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczące odpowiednio zmiany wartości zamówienia, terminu realizacji i zakresu zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: 1) w następstwie wykraczających poza terminy określone w KPA procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno-prawnych mających wpływ na terminy realizacji zamówienia, 2) ustawowych zmian stawki podatku od towarów i usług VAT, 3) ustawowych zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 4) w następstwie niewykonania robót budowlanych na podstawie wykonanego opracowania umowa w zakresie określonym w § 1 ust. 1 pkt 2 ulega rozwiązaniu, 5) działania siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodmiescie.warszawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 00-691 Warszawa, ul. Nowogrodzka 43, pok. nr 308. Formularz SIWZ jest bezpłatny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2015 godzina 11:00, miejsce: 00-691 Warszawa, ul. Nowogrodzka 43, Kancelaria ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.