eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-06

Kraków: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie
Numer ogłoszenia: 47407 - 2014; data zamieszczenia: 06.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, faks 12 6282072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu komputerowego i multimedialnego w zakresie sześciu zadań częściowych: - komputery przenośne - 17 szt., - komputery stacjonarne - 21 szt., - monitory - 1 szt., - projektory - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku 1 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 38.65.21.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Specyfikację techniczną oferowanego sprzętu dla każdego zadania częściowego zawierającą typ, model, producenta, parametry techniczne pozwalające na ocenę zgodności oferowanego sprzętu objętego niniejszym zamówieniem z wymaganiami SIWZ. Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu winna być przygotowana w sposób umożliwiający Zamawiającemu identyfikację poszczególnych zadań częściowych

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy-Załącznik 5 do SIWZ; Kalkulacja cenowa zadania częściowego-Załącznik 6 do SIWZ; Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmiany terminu realizacji umowy w przypadku: jeżeli dotrzymanie ustalonego terminu byłoby niemożliwe z winy Zamawiającego np. brak przygotowania miejsca dostawy lub innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy i których w dniu podpisania umowy nie można było przewidzieć. Okres przedłużenia terminu realizacji umowy będzie odpowiadał maksymalnie okresowi trwania przeszkody w realizacji przedmiotu umowy wynikłej z winy Zamawiającego lub innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 2. Zmiany parametrów technicznych dostarczanych urządzeń, w przypadku gdy Wykonawca jest w stanie dostarczyć Zamawiającemu nowsze niż określone w SIWZ modele sprzętu z zachowaniem cen określonych w ofercie, z tym jednak zastrzeżeniem, iż modele sprzętu/wersje oprogramowania muszą posiadać tożsame lub wyższe parametry w stosunku do określonych w ofercie złożonej w postępowaniu i gdy produkcja jakiegoś sprzętu/ oprogramowania/ elementu została zakończona. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pk.edu.pl lub w siedzibie Zamawiającego: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki, 31-155 Kraków, ul. Warszawska 24 budynek W-9 (dawny 10-24), pok. 110, I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2014 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki, 31-155 Kraków, ul. Warszawska 24 budynek W-9 (dawny 10-24), pok. 110, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Uwagi dotyczące punktu II.2 oraz Załącznika I w zakresie zadania częściowego nr 1 pkt 3 i zadania częściowego nr 6 pkt 3: Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: - dla zadania częściowego: nr 1: - w zakresie komputerów przenośnych -7 dni od daty udzielenia zamówienia - w zakresie dostawy komputera i monitora - dla sprzętu objętego preferencyjną stawką podatku VAT 0% do 7 dni roboczych od daty dostarczenia Wykonawcy dokumentów potwierdzających uprawnienia do zastosowania stawki podatku VAT 0%. W przypadku nie uzyskania tych potwierdzeń termin realizacji wynosi do 5 dni roboczych od daty przekazania oświadczenia Zamawiającego w tym zakresie - dla zadania częściowego: nr 2 - data zakończenia: 2014-04-17 - dla zadania częściowego: nr 3 -7 dni od daty udzielenia zamówienia - dla zadania częściowego: nr 4 -7 dni od daty udzielenia zamówienia - dla zadania częściowego: nr 5 -7 dni od daty udzielenia zamówienia - dla zadania częściowego: nr 6 -w zakresie dostawy komputerów - dla sprzętu objętego preferencyjną stawką podatku VAT 0% do 7 dni roboczych od daty dostarczenia Wykonawcy dokumentów potwierdzających uprawnienia do zastosowania stawki podatku VAT 0%. W przypadku nie uzyskania tych potwierdzeń termin realizacji wynosi do 5 dni roboczych od daty przekazania oświadczenia Zamawiającego w tym zakresie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komputery przenośne, komputer, monitor dla Instytutu Zarządzania w Budownictwie i Transporcie Wydział Inżynierii Lądowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu komputerowego: komputer przenośny - 2 szt., komputer stacjonarny - 1 szt., monitor - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Komputer przenośny i projektor dla Instytutu Zarządzania w Budownictwie i Transporcie Wydział Inżynierii Lądowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu składającego się z komputera przenośnego - 1 szt. i projektora - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 38.65.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Komputery przenośne dla Wydziału Inżynierii i Technologii Chemicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopa 13 cali - 1 szt. oraz laptopa 11 cali - 5 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Komputer przenośny dla Wydziału Mechanicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych-5 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Komputery przenośne wraz z etui na komputery dla Instytutu Zarządzania w Budownictwie i Transporcie Wydział Inżynierii Lądowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych - 3 szt. i etui na komputery przenośne 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Komputery - 20 szt. dla Instytutu Informatyki Stosowanej Wydział Mechaniczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów - 20 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.