eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Zakup artykułów spożywczych na potrzeby związane z realizacją projektu /Czas na zmiany/ - V postępowanie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-26

Gliwice: Zakup artykułów spożywczych na potrzeby związane z realizacją projektu /Czas na zmiany/ - V postępowanie.
Numer ogłoszenia: 473146 - 2012; data zamieszczenia: 26.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227581 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Górnych Wałów 9, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 4010185, 4010405, faks 032 2308027.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup artykułów spożywczych na potrzeby związane z realizacją projektu /Czas na zmiany/ - V postępowanie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby związane z realizacją projektu /Czas na zmiany/. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie nie rzadziej niż trzy razy w miesiącu. Zamówienie składa się z pięciu części: Część I - dostawa produktów mlecznych Część II - dostawa mięsa wyrobów mięsnych i ryb Część III - dostawa warzyw i owoców Część IV - dostawa produktów spożywczych różne (bakalie, ozdoby do ciast, przyprawy, kostki bulionowe, produkty mączne, przetwory, oleje, produkty sypkie) Część V- dostawa napojów, słodyczy, ciast, przekąsek słonych. Poszczególne dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy od dnia podpisania umowy do 28 lutego 2013 r. Zamówienia składane będą pisemnie, e-mailem lub faksem przez Zamawiającego z wyprzedzeniem co najmniej pięciu dni roboczych. Transport na koszt Wykonawcy. Oferowane produkty żywnościowe muszą być dobrej jakości, spełniać parametry jakościowe dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i systemu HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami GHP (Dobrej Praktyki Higienicznej), dotyczy to głównie: - świadectwa jakości przy dostawach mięsa, przetworów mięsnych, mleka i przetworów mlecznych, ryb oraz przy dostawie jaj - aktualne zaświadczenie z Powiatowego Inspektoratu Weterynarii o podleganiu kontroli, - dostarczony asortyment dotyczący mięsa i wyrobów wędliniarskich powinien posiadać handlowy dokument identyfikacyjny. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony odpowiednim (dostosowanym do asortymentu) środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na dostarczoną żywność w zakresie jakości. Okres gwarancji zgodny z terminem dla tego rodzaju asortymentu określonym w stosownych normach. Dostarczone produkty winny być wydane w nieuszkodzonych opakowaniach i z aktualną - długoterminową, minimum 21 dni - datą przydatności do spożycia. Wynagrodzenie wykonawcy ma charakter ryczałtowo-ilościowy i jest obliczane na podstawie ryczałtowych cen jednostkowych (ofertowych) oraz ilości dostarczanej żywności.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 03.14.25.00 - Jaja 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.11.00.00 - Mięso 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.33.11.00 - Warzywa świeże lub mrożone 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.31.00.00 - Ziemniaki i produkty z ziemniaków 15.41.00.00 - Surowe oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.98.00.00 - Napoje bezalkoholowe 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.90.00.00 - Napoje, tytoń i produkty podobne 15.81.20.00 - Wyroby ciastkarskie i ciasta .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Czas na zmiany współfinansowany przez Unię Europejską Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa produktów mlecznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe /JAPI/ Joachim Piontek, ul. Lompy 8c/3, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 590,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 602,12

  • Oferta z najniższą ceną: 602,12 / Oferta z najwyższą ceną: 630,16

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa produktów spożywczych różne (bakalie, ozdoby do ciast, przyprawy, kostki bulionowe, produkty mączne, przetwory, oleje, produkty sypkie)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe /JAPI/ Joachim Piontek, ul. Lompy 8c/3, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4226,29

  • Oferta z najniższą ceną: 4226,29 / Oferta z najwyższą ceną: 4642,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa napojów, słodyczy, ciast, przekąsek słonych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe /JAPI/ Joachim Piontek, ul. Lompy 8c/3, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20443,47

  • Oferta z najniższą ceną: 20443,47 / Oferta z najwyższą ceną: 25421,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.