eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnoujście › Dostawa kuchenek elektrycznych 2 palnikowych na potrzeby wyposażenia lokali socjalnych znajdujących się w zasobach ZGM w Świnoujściu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-03

Świnoujście: Dostawa kuchenek elektrycznych 2 palnikowych na potrzeby wyposażenia lokali socjalnych znajdujących się w zasobach ZGM w Świnoujściu
Numer ogłoszenia: 47129 - 2015; data zamieszczenia: 03.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27502 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Monte Cassino 8, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3212280, 3212631 w. 34, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kuchenek elektrycznych 2 palnikowych na potrzeby wyposażenia lokali socjalnych znajdujących się w zasobach ZGM w Świnoujściu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie kuchenek elektrycznych 2 palnikowych typu ELECTRO-LINE 102C (lub równoważnych), zgodnie z załączonymi szczegółowymi wymaganiami stanowiącymi załączniki nr 1 do SIWZ, Opis przedmiotu zamówienia Ilość 1.Kuchenka elektryczna ELECTRO-LINE 102 C 2 palnikowa lub równoważna 27 szt. 2. Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, bez wad i uszkodzeń i wyprodukowane nie wcześniej niż w 2014 r., pochodzić z bieżącej produkcji oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jedn.: Dz. U. z 2010 r., Nr 138, poz. 935 ze zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). 3.Do urządzeń powinna być dołączona szczegółowa instrukcja obsługi w języku polskim oraz karty gwarancyjne. 4.Jeśli w opisach występują: nazwy konkretnego producenta, modelu, typu, konkretny symbol producenta lub produkt, czy nazwy z konkretnego katalogu, należy to traktować jedynie jako pomoc (model wzorcowy) w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, parametrów, wymagań technicznych oraz funkcjonalnych. 5. Dokumenty niezbędne do odbioru przedmiotu zamówienia: a) deklaracje i dopuszczenia sprzętu do użytku, b) wszystkie urządzenia powinny posiadać oznaczenie B, c) karty gwarancyjne wypełnione i opieczętowane przez Wykonawcę, d) karty i charakterystyki urządzeń, w przypadku zastosowania innych materiałów posiadających odmienne parametry niż wskazane w SIWZ Wykonawca do odbioru zobowiązany jest przedstawić niezbędne materiały i opracowania, a także porównania stanowiące dla Zamawiającego możliwość oceny, że zastosowany materiał, urządzenie lub części posiadają nie gorsze parametry niż parametry podstawowe zawarte w SIWZ, 6. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy - załącznik nr 4 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.72.11.00 - Urządzenia do gotowania używane w gospodarstwie domowym .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. FOGT-TAK Marcin Roman Fogt, ul. Armii Ludowej 25, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2845,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2756,43

  • Oferta z najniższą ceną: 2754,43 / Oferta z najwyższą ceną: 4483,35

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.