To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-23
Oświęcim: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy, który będzie kontynuował sprawowanie funkcji Kierownika projektu pod nazwą Urząd Gminny - sprawny i przyjazny POKL.05.02.01-00-102 - 10.
Numer ogłoszenia: 470214 - 2012; data zamieszczenia: 23.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 446822 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Oświęcimiu, ul. Kolbego 8, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8435688, 0510177344, faks 033 8435601, 8430530.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy, który będzie kontynuował sprawowanie funkcji Kierownika projektu pod nazwą Urząd Gminny - sprawny i przyjazny POKL.05.02.01-00-102 - 10..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kompetencje i zadania kierownika projektu: a. reprezentowanie Zamawiającego w sprawach dotyczących projektu b. zarządzanie i administrowanie projektem, c. koordynowanie działań projektowych, prac zespołu projektowego i podejmowania decyzji, d. współtworzenie i zatwierdzanie procedur w projekcie, e. stały nadzór nad realizacją projektu zgodnie z harmonogramem i budżetem projektu, f. nadzorowanie spraw administracyjnych i finansowych związanych z realizacją projektu, g. organizacja i kierowanie pracą biura projektu, w tym przynajmniej 15 godzin w tygodniowo w siedzibie Zamawiającego h. ustalenie wymagań dotyczących personelu zatrudnionego w projekcie, i. zlecanie zadań projektowych, j. współpraca z Konsultantami i Moderatorami wdrażającymi systemy oraz prowadzącymi warsztaty panelowe, k. zatwierdzanie wniosków personelu projektu o przelanie środków finansowych na realizowane w projekcie zadania, l. występowanie z wnioskami o płatność do Instytucji Pośredniczącej m. odpowiedzialność za wypełnienie części merytorycznej wniosku o płatność, n. wnioskowanie do IP o zgodę na zmiany w projekcie, o. współpraca z Instytucją Pośredniczącą, p. bieżące zarządzanie zmianami w projekcie, q. przygotowanie pism oraz dokumentów związanych z realizacją projektu, r. zapewnienie przygotowania dokumentacji umożliwiającej wybór wykonawców w projekcie, s. odpowiedzialność za dokumentację związaną z realizacją projektu oraz nadzór nad wykonawcami w projekcie, t. współpraca z wykonawcami i partnerami projektu, u. organizacja i prowadzenie spotkań Rady Strategicznej Projektu minimum raz na kwartał, v. organizacja i prowadzenie zebrań roboczych w zależności od potrzeb, w. nadzór i koordynowanie ochroną danych osobowych w zakresie realizacji projektu x. stały nadzór nad promocją projektu, y. znajomość środowiska Lidera i Partnerów projektu. z. rozliczenie końcowe projektu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki - Priorytet 5 Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Adam Bilski, ul. Marchlewskiego nr 9/3, 32-600 Oświęcim, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 51000,00
Oferta z najniższą ceną: 51000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 51000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI NA ROK 2024
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1895K ul. Nadwiślańska w Oświęcimiu oraz ul. Oświęcimska w Dworach Drugich".
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych - ul. Bukowa w Włosienicy w km. od 0+857 do 1+285 (dz. nr 776/126; 728/3; 729/3; 730/7; 776/124; 776/122; 730/5; 925/2; 732/22; 732/28; 925/4)
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg powiatowych oraz remontem obiektu mostowego" - zamówienie udzielane w częściach - część I, II, III.
- Instytucja kultury Gminy Klukowo - replika średniowiecznej siedziby rycerskiej w Gródku.
więcej: Usługi związane z zarządzaniem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.