eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Zakup sprzętu laboratoryjnego i specjalistycznego w ramach cross- financingu na potrzeby projektu pn. Zaprogramuj swoją przyszłość - kierunki zamawiane w Łomży

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-04

Łomża: Zakup sprzętu laboratoryjnego i specjalistycznego w ramach cross- financingu na potrzeby projektu pn. Zaprogramuj swoją przyszłość - kierunki zamawiane w Łomży
Numer ogłoszenia: 46996 - 2015; data zamieszczenia: 04.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży , ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2155953, faks 086 2156601.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsip.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu laboratoryjnego i specjalistycznego w ramach cross- financingu na potrzeby projektu pn. Zaprogramuj swoją przyszłość - kierunki zamawiane w Łomży.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest: Dostawa sprzętu laboratoryjnego i specjalistycznego w ramach cross - financingu na potrzeby projektu pn. Zaprogramuj swoją przyszłość - kierunki zamawiane w Łomży (Nr POKL.04.01.02-00-047/11) 2. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy tj. wytworzony (wyprodukowany) środek trwały jak i jego części, przed nabyciem nie były w jakiejkolwiek formie używane. 3. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 części, tj.: Część nr 1: Zestaw RoboKIT - 4 zestawy Część nr 2: Robot edukacyjny - 2 zestawy Część nr 3: Robot piłkarski - 2 szt. Część nr 4: Termoanometr - 1 szt. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. 5. W celu wykazania, że oferowany przedmiot spełnia wymagania zamawiającego Wykonawca zobligowany jest do załączenia do oferty: - Wypełniony Formularz cenowy/ Zestawienie wymaganych parametrów (załącznik nr 2 do SIWZ), - szczegółowy opis oferowanego sprzętu - opis w szczególności musi zawierać wskazanie producenta, modelu/typu oraz określenie jego parametrów technicznych i cech funkcjonalnych. Z załączonego do oferty opisu musi jasno wynikać, iż oferowany sprzęt jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w SIWZ 6. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych, patentów, pochodzenia lub wskazania parametrów technicznych wskazujących na produkt konkretnego producenta Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość składnia ofert równoważnych wg parametrów technicznych i cech jakościowych opisanych szczegółowo w Załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że posiada wiedzę i doświadczenie pozwalające na prawidłową realizację zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia metodą 0-1 w sposób: spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia metodą 0-1 w sposób: spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia metodą 0-1 w sposób: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, umożliwiającej wykonanie zamówienia Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia metodą 0-1 w sposób: spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    - Wypełniony Formularz cenowy/ Zestawienie wymaganych parametrów (załącznik nr 2 do SIWZ), - szczegółowy opis oferowanego sprzętu - opis w szczególności musi zawierać wskazanie producenta, modelu/typu oraz określenie jego parametrów technicznych i cech funkcjonalnych. Z załączonego do oferty opisu musi jasno wynikać, iż oferowany sprzęt jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust.2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w pkt 3. powinien spełniać każdy z wykonawców samodzielnie. 5. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 5.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy sprawie zamówienia publicznego. 5.2 Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 4.2, 4.4 działu VI SIWZ dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin dostawy zamówienia - 20

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsip.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2015 godzina 12:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża, pokój nr 124 I piętro (sekretariat Kanclerza).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Zaprogramuj swoją przyszłość - kierunki zamawiane w Łomży.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw RoboKIT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw RoboKIT - 4 zestawy 1. Zestaw RoboKIT niewielki, składany w krótkim czasie beż używania specjalistycznych narzędzi 2. płytka bazowa CPU 3. czujniki odległości 4. sensor odbiciowy podczerwieni x 2 5. sensor dotyku x 4 6. buzzer x 1 7. czujnik światła. 8. sterownik silnika DC 9. silnik DC (minimum 100 rpm.) 10. wielofunkcyjna płyta główna z co najmniej 4 wejściami analogowymi, co najmniej 4 cyfrowymi, 11. programator USB 12. mikrokontroler z możliwością programowania w języku C++ 13. płyta CD z oprogramowaniem, instrukcjami, pomocami dydaktycznymi 14. Podręcznik - zawierający lekcje i instrukcje możliwość podłączenia do komputera 15. kompatybilny z systemem Windows 7 i nowszymi 16. w zestawie: akumulator i ładowarka do akumulatora 17. Minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin dostawy zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Robot edukacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Robot edukacyjny - 2 zestawy 1. Zabezpieczenie przed upadkiem, auto powrót i lądowanie, samo kontrujące śmigła. 2. Wiele trybów sterowania lotem, w tym zawisu. 3. Gotowość do lotu zaraz po zakupie. 4. Zasięg min. 800m. 5. Wbudowany system GPS. 6. Inteligentna kontrola położenia (IOC), System autopilota Naza-M. 7. Zabezpieczenie przed niskim poziomem naładowania akumulatora. 8. Jasne wskaźniki LED ułatwiające ustalenie położenia podczas lotu. 9. Czas lotu [min]: 10 10. Kontroler R/C w zestawie. 11. 2 akumulatory i ładowarka w zestawie 12. Mocowanie kamery w zestawie. 13. Obciążenie minimum: 180g 14. minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin dostawy zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Robot piłkarski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Robot piłkarski - 2 szt. 1. kontroler CM-530 2. 18 serwomotorów AX-12A 3. 1x Czujnik żyroskopowy 4. 2x Czujnik podczerwieni 5. odbiornik podczerwieni do komunikacji z pilotem lub innymi robotami. 6. 1x Czujnik odległości DMS 7. pilot podczerwieni RC- 100 8. ładowarka 9. Akumulator 10. zestaw części montażowych 11. kabel szeregowy do połączenia z komputerem 12. konwerter transmisji szeregowej Rs-485 na USB 13. instrukcja obsługi w języku polskim 14. oprogramowanie sterujące robotem 15. śrubokręt i uchwyty na kable 16. modułowy zestaw do konstruowania robotów 17. mikrokontroler ATMega 2561 18. precyzyjne serwomotory Dynamixel 19. łatwe w łączeniu elementy 20. gotowe projekty humanoida 21. Możliwość programowania: Tak 22. Minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin dostawy zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Termoanometr.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termoanometr - 1 szt. Pomiar prędkości przepływu 1. zakres pomiarowy w granicach 0,4 - 30 m/s 2. dokładność 3% 3. rozdzielczość odczytu co najmniej 0,1 m/s 4. średnica turbinki 30-100 mm Pomiar temperatury 1. zakres pomiarowy co najmniej od - 10 °C do + 50 °C 2. dokładność co najmniej +- 0,6 °C 3. rozdzielczość odczytu nie mniej niż - 0,1 °C Inne parametry 1. wyświetlacz cyfrowy 2. współpraca z komputerem Minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin dostawy zamówienia - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.