eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa środków dezynfekcyjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-02

Warszawa: Dostawa środków dezynfekcyjnych
Numer ogłoszenia: 46954 - 2016; data zamieszczenia: 02.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 341064 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie, ul. Bursztynowa 2, 04-749 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4735145, faks 022 6131992.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do magazynu Zamawiającego środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie w asortymencie i ilościach wykazanych szczegółowo w załączonych do niniejszej SIWZ Formularzach Cenowych. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 zadań: Zadanie 1 - preparaty do mycia i dezynfekcji skóry, błon śluzowych i ran Zadanie 2 - preparaty do mycia i dezynfekcji rąk Zadanie 3 - preparaty do mycia i dezynfekcji narzędzi oraz endoskopów Zadanie 4 - preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni oraz sprzętu medycznego Zadanie 5 - preparaty na bazie aktywnego tlenu do mycia i dezynfekcji powierzchni zanieczyszczonych materiałem organicznym Zadanie 6 - chusteczki do szybkiej dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego Zadanie 7 - preparat chlorowy w postaci tabletek do dezynfekcji powierzchni Zadanie 8 - preparaty do mycia i dezynfekcji w automatycznej myjni-dezynfekatorze Zadanie 9 - preparaty do mycia i dezynfekcji w myjni endoskopowej 3. Podaną ilość przedmiotu zamówienia należy traktować jako szacunkową, wstępną niezbędną do przeprowadzenia postępowania. Ostateczna wielkość przedmiotu zamówienia uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy. 4. W ramach realizacji zamówienia określonego w Zadaniu 2, Wykonawca wdroży bezpłatnie program WHO: Higiena rąk - Bezpieczne ręce w Szpitalu wg obecnego schematu, który zawiera następujące dokumenty i materiały: a) Formularze/ankiety, z których będzie korzystał Szpital w trakcie zbierania danych do programu - dokumenty według wytycznych WHO, b) Materiały multimedialne, z których Wykonawca będzie korzystał podczas szkoleń personelu Szpitala, c) Prezentacja multimedialna, d) Filmy instruktażowe, e) Inne interaktywne narzędzia używane podczas szkoleń, f) Wizualizacje/Instrukcje stanowiskowe odpowiednich Momentów Higieny Rąk według WHO, które będą w oryginalnej kolorystyce WHO oraz języku polskim - format A4, g) Raport (wizualno-tekstowy) pokazujący Zamawiającemu końcowe wyniki dla danych oddziałów, który będzie zawierał analizę wyników podstaw samooceny WHO według poniższych kategorii: zmiana systemowa, szkolenie i edukacja, ocena i informacja zwrotna, przypominacze w miejscu pracy, klimat instytucjonalnego bezpieczeństwa, h) Propozycja działań wspierających zmianę dotychczasowych praktyk (zgodnych z wytycznymi WHO według powyższych kategorii), i) Analiza wyników bezpośredniego audytu obserwacyjnego WHO według podziału liczbowego i procentowego na: grupy zawodowe personelu, momenty, sytuacje, w których personel powinien dezynfekować ręce j) Prezentacja multimedialna, przeznaczona dla personelu pracującego na danym oddziale - zawierająca analizę wyników, k) Certyfikat potwierdzający przeszkolenie przez WHO w zakresie programu i jego wdrażania. Wykonawca w ramach wdrażania programu, zobligowany jest do: a) Przeszkolenia całego personelu medycznego z założeń i wytycznych programu WHO (5 Momentów Higieny Rąk według WHO), b) Przeszkolenia audytorów wewnętrznych (spośród wytypowanego przez Zamawiającego personelu), c) Opracowania indywidualnych raportów dla wszystkich oddziałów oddzielnie według wyżej wymienionych wytycznych, d) Przedstawienia wyników z obserwacji w formie prezentacji multimedialnej dla każdego oddziału oddzielnie wraz z informacją zwrotną dla pracowników, e) Przedstawienia wyników z obserwacji w formie prezentacji multimedialnego dla całego Szpitala. 5. Oferta może dotyczyć wszystkich lub wybranych zadań. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie poszczególnych zadań. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej alternatywy powoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 8. Oferowany w prowadzonym postępowaniu asortyment (wymieniony w Formularzach Cenowych) musi być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, spełniać wymagane parametry oraz warunki dopuszczenia do obrotu w placówkach służby zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 9. Nie spełnienie wymaganych parametrów daje podstawę Zamawiającemu do odrzucenia oferty. 10. W celu potwierdzenia zgodności oferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia do dnia i godziny składania ofert następujące próbki: Zadanie 1 poz. 1, poz. 2 - po 250 ml preparatu (z atomizerem) w oryginalnym opakowaniu handlowym poz. 3, poz. 4, poz. 5 - po 1 litr preparatu w oryginalnym opakowaniu handlowym poz. 6 - 500 ml (z atomizerem) preparatu w oryginalnym opakowaniu handlowym poz. 7 - 10 szt. rękawic w oryginalnym opakowaniu handlowym poz. 8 - 500 ml preparatu w oryginalnym opakowaniu handlowym Zadanie 2 poz. 1, poz. 2, poz. 3, poz. 4, poz. 5, poz. 6, poz. 7, poz. 8 - po 500 ml preparatu w oryginalnym opakowaniu handlowym Zadanie 3 poz. 1 - 2 kg preparatu w oryginalnym opakowaniu handlowym poz. 2, poz. 5, poz. 6 - po 2 litry preparatu w oryginalnym opakowaniu handlowym poz. 3 - 435 ml preparatu w oryginalnym opakowaniu handlowym poz. 4 - 6 l preparatu w oryginalnym opakowaniu handlowym (zamawiający dopuszcza mniejsze opakowanie, nie mniejsze jednak niż 1 litr) Zadanie 4 poz. 1, poz. 5 - po 1 litr preparatu (z atomizerem) w oryginalnym opakowaniu handlowym poz. 2 - 40g preparatu w oryginalnym opakowaniu handlowym poz. 3 - 5 l preparatu w oryginalnym opakowaniu handlowym (zamawiający dopuszcza mniejsze opakowanie, nie mniejsze jednak niż 1 litr) poz. 4 - 2 l preparatu w oryginalnym opakowaniu handlowym Zadanie 5 poz. 1 - 160 g preparatu w oryginalnym opakowaniu handlowym Zadanie 6 poz. 1, poz. 2 - po 1 box - 200 szt. chusteczek w oryginalnym opakowaniu handlowym (lub zaoferowana ilość chusteczek) poz. 3 - 100 listków chusteczek w oryginalnym opakowaniu handlowym (lub zaoferowana ilość chusteczek) Zadanie 7 poz. 1 - 300 tabletek w oryginalnym opakowaniu handlowym (lub zaoferowana ilość tabletek). Zadanie 8 poz. 1, poz. 2, poz. 3, poz. 4, poz. 5 - po 5 litrów preparatu w oryginalnym opakowaniu handlowym (zamawiający dopuszcza mniejsze opakowanie, nie mniejsze jednak niż 1 litr) Zadanie 9 poz. 1, poz. 2, poz. 3, poz. 4, poz. 5 - po jednym opakowaniu w zaoferowanej wielkości w oryginalnym opakowaniu handlowym Każdy produkt musi być pakowany w oryginalne opakowanie handlowe opatrzone trwałym nadrukiem w języku polskim. Wszystkie dostarczone próbki muszą być opisane (nieścieralnym atramentem) - którego zadania i której pozycji dotyczą. Każda próbka musi być opatrzona nazwą przedstawiającego ją Wykonawcy. Próbki należy dostarczyć w oddzielnym opakowaniu opatrzonym nazwą Wykonawcy oraz napisem: Próbki do przetargu na dostawę środków dezynfekcyjnych - znak sprawy D-50/N/15. 11. Oferty będą oceniane na podstawie kryteriów opisanych w rozdziale XVI niniejszej SIWZ. 12. Termin płatności za fakturę nie będzie krótszy niż 60 dni. 13. Realizacja zamówienia następować będzie przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą wyłonionym w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 14. Podwykonawstwo: a) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. b) Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. c) Zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie 1 - Preparaty do mycia i dezynfekcji skóry, błon śluzowych i ran

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Schulke Polska Sp. z o.o., ul. Rydygiera 8, 01-793 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93127,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 101407,79

  • Oferta z najniższą ceną: 101407,79 / Oferta z najwyższą ceną: 101407,79

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie 2 - Preparaty do mycia i dezynfekcji rak

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Henry Kruse Sp. z o.o., ul. Kolejowa 3 Bielany Wrocławskie, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84309,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 94606,96

  • Oferta z najniższą ceną: 94606,96 / Oferta z najwyższą ceną: 94606,96

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie 3 - Preparaty do mycia i dezynfekcji narzędzi oraz endoskopów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Henry Kruse Sp. z o.o., ul. Kolejowa 3 Bielany Wrocławskie, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74557,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 80471,88

  • Oferta z najniższą ceną: 80471,88 / Oferta z najwyższą ceną: 80471,88

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie 4 - Preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni oraz sprzętu medycznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Schulke Polska Sp. z o.o., ul. Rydygiera 8, 01-793 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61048,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64983,66

  • Oferta z najniższą ceną: 64983,66 / Oferta z najwyższą ceną: 64983,66

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie 5 - Preparat na bazie aktywnego tlenu do mycia i dezynfekcji powierzchni zanieczyszczonych materiałem organicznym

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL S.A. - Wrocław, ul. Widna 4, 50-543 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3002,40

  • Oferta z najniższą ceną: 3002,40 / Oferta z najwyższą ceną: 3002,40

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: Zadanie 6 - Chusteczki do szybkiej dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Schulke Polska Sp. z o.o., ul. Rydygiera 8, 01-793 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26150,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28155,60

  • Oferta z najniższą ceną: 28155,60 / Oferta z najwyższą ceną: 28155,60

  • Waluta: PLN .


Część NR: 7   

Nazwa: Zadanie 7 - Preparat chlorowy w postaci tabletek do dezynfekcji powierzchni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Schulke Polska Sp. z o.o., ul. Rydygiera 8, 01-793 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7199,28

  • Oferta z najniższą ceną: 7199,28 / Oferta z najwyższą ceną: 8748,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 8   

Nazwa: Zadanie 8 - Preparaty do mycia i dezynfekcji w automatycznej myjni - dezynfektorze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medim Sp. z o.o., ul. Puławska 45B, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5953,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6424,86

  • Oferta z najniższą ceną: 6424,86 / Oferta z najwyższą ceną: 6424,86

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.