Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-18
Katowice: zakup wraz z dostawą materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Numer ogłoszenia: 469448 - 2013; data zamieszczenia: 18.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Katowicach , ul. Słoneczna 34, 40-136 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3587161, faks 32 3587204.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.ic.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup wraz z dostawą materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego materiałów biurowych (szczegółowy wykaz określono w SIWZ).Zamawiający nie dopuszcza zmian charakterystyki technicznej materiałów. Wykonawca zobowiązany jest do określenia w ofertach, niezależnie od powyższych wymogów, nazw własnych materiałów w pozycjach określonych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do przedstawienia próbek towaru zaproponowanego w ofercie. Poszczególne asortymenty stanowiące przedmiot zamówienia muszą być jednorodne. Przedmiot zamówienia musi być objęty minimum 12 miesięcznym okresem gwarancji -ważności. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Magazynu Zamawiającego - Katowice, ul. Słoneczna 34. Dostawa materiałów odbywa się na koszt Wykonawcy. Zadanie 2 - Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do drukarek tj.: 1) drukarka Brother MFC 235 - toner Czarny LC 970 B 12 szt. 2) drukarka Canon PIXMA iP100- toner CLI-36 COLOR 30 szt. 3) drukarka Canon PIXMA iP100- toner Czarny - PGI-35 BLACK 30 szt. Materiały eksploatacyjne należy dostarczyć do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w Katowicach przy ul. Słonecznej 34. Dostawa materiałów odbywa się na koszt Wykonawcy. Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, oryginalne, czyli pochodzące od producenta wskazanego urządzenia lub materiałami równoważnymi. Pod pojęciem (fabrycznie nowe) Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku bez śladów uszkodzeń, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.71.00-9, 30.19.95.00-5, 22.80.00.00-8, 30.19.92.30-1, 30.19.76.30-1, 30.19.93.30-2, 22.81.50.00-6, 22.81.63.00-6, 22.85.00.00-3, 30.19.21.25-3, 30.19.73.20-5, 30.19.71.00-7, 30.19.00.00-7, 30.19.11.30-4, 30.19.21.00-2, 30.19.72.20-4, 30.19.73.20-5, 30.19.73.30-8, 30.23.74.30-2, 30.19.21.13-6, 30.12.51.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie pobiera się
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku. Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku. Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym, tj. spełnia - nie spełnia).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku. Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym, tj. spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku. Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym, tj. spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku. Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym, tj. spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub potwierdzonej kserokopii. Kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy: 1) zmiany wartości umowy - w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego, cła na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia Umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku po wykonaniu, którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatków ulega zmianie kwota należnego podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług, podatek akcyzowy cło. 2) zmiany umówionego terminu wykonania zamówienia - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.ic.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Izby Celnej w Katowicach, 40-136 Katowice, ul. Słoneczna 34, pok. 124 - I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2013 godzina 10:00, miejsce: siedziba Izby Celnej w Katowicach, 40-136 Katowice, ul. Słoneczna 34, Biuro Podawcze - parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego materiałów biurowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz materiałów biurowych określono w SIWZ.Zamawiający nie dopuszcza zmian charakterystyki technicznej materiałów. Wykonawca zobowiązany jest do określenia w ofertach, niezależnie od powyższych wymogów, nazw własnych materiałów w pozycjach określonych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do przedstawienia próbek towaru zaproponowanego w ofercie. Poszczególne asortymenty stanowiące przedmiot zamówienia muszą być jednorodne. Przedmiot zamówienia musi być objęty minimum 12 miesięcznym okresem gwarancji /ważności. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Magazynu Zamawiającego - Katowice, ul. Słoneczna 34. Dostawa materiałów odbywa się na koszt Wykonawcy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.71.00-9, 30.19.95.00-5, 22.80.00.00-8, 30.19.92.30-1, 30.19.76.30-1, 30.19.93.30-2, 22.81.50.00-6, 22.81.63.00-6, 22.85.00.00-3, 30.19.21.25-3, 30.19.73.20-5, 30.19.71.00-7, 30.19.00.00-7, 30.19.11.30-4, 30.19.21.00-2, 30.19.72.20-4, 30.19.73.20-5, 30.23.74.30-2, 39.24.12.00-5, 39.29.25.00-0, 30.19.73.30-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do drukarek tj.: 1) drukarka Brother MFC 235 - toner Czarny LC 970 B 12 szt. 2) drukarka Canon PIXMA iP100- toner CLI-36 COLOR 30 szt. 3) drukarka Canon PIXMA iP100- toner Czarny - PGI-35 BLACK 30 szt. Materiały eksploatacyjne należy dostarczyć do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w Katowicach przy ul. Słonecznej 34. Dostawa materiałów odbywa się na koszt Wykonawcy. Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, oryginalne, czyli pochodzące od producenta wskazanego urządzenia lub materiałami równoważnymi. Pod pojęciem (fabrycznie nowe) Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku bez śladów uszkodzeń, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.12.51.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa firewalla do zabezpieczenia sieci
- Świadczenie kompleksowej usługi prania wraz z odbiorem i dostawą dla Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach
- BO - L1/07/X - "Sport to zdrowie" - stworzenie strefy sportowej przy SP 10 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 24 w Katowicach
- Opracowanie aktualizacji strategii marki wraz ze strategią komunikacji marketingowej GZM na lata 2024-2028 oraz koncepcji rozwoju produktu corocznego wydarzenia pn. Noc Teatrów GZM
- Usługa polegająca na zaprojektowaniu, wydrukowaniu oraz dostawie albumu pt. "Niezależne zrzeszenie studentów w Śląskiej Akademii Medycznej w latach 1980-1981
- Organizacja i realizacja badania "Sytuacja osób z niepełnosprawnościami na śląskim rynku pracy"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i cateringowych
- Zakup i dostawa tuszy i tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych na lata 2024-2025
- Dostawa artykułów biurowych oraz dostawa artykułów papierniczych
- Dostawy różnych artykułów biurowych, kopert, baterii, papieru ksero oraz niszczarek wyszczególnionych w częściach na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
- Zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH NA POTRZEBY KWP W BIAŁYMSTOKU I JEDNOSTEK JEJ PODLEGŁYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.