eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Wykonanie termomodernizacji budynków Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości przy ulicy Harcerskiej 3 oraz przy ulicy Chełmońskiego 2, będących w zasobie MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-03-20

Ogłoszenie nr 46935 - 2017 z dnia 2017-03-20 r.

Ostrów Wielkopolski: Wykonanie termomodernizacji budynków Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości przy ulicy Harcerskiej 3 oraz przy ulicy Chełmońskiego 2, będących w zasobie MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 25047065700000, ul. ul. Kościuszki  14, 63400   Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 387 090, e-mail mzgm@mzgm.ostrow-wielkopolski.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.mzgm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: sp. z o.o.

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://bip.mzgm.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Pisemnie na adres wskazany poniżej
Adres:
ul. Kościuszki 14, 63-400 Ostrów Wielkopolski


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie termomodernizacji budynków Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości przy ulicy Harcerskiej 3 oraz przy ulicy Chełmońskiego 2, będących w zasobie MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
Numer referencyjny: PNO/04/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45210000-2, 45211340-4, 45400000-1, 45453000-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:



II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający wymaga, aby wykonawca załączył do oferty dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 200 000,00 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: co najmniej 3 roboty budowlane polegające na remoncie budynku lub wykonaniu robót wykończeniowych budynku lub budowy budynku o wartości min 250.000,00 zł brutto każda,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót budowanych Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument potwierdzający niezaleganie z opłacaniem podatków przez wykonawcę oraz że nie otwarto jego likwidacji Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wzór oferty na roboty budowlane Wzór oferty na roboty budowlane Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Zadanie nr 1 - 18 000.00 zł Zadanie nr 2 - 7 500.00 zł


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 0
Maksymalna liczba wykonawców  0
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą stron umowy. 2. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 3. Dopuszczalne jest dokonanie zmian umowy: 1) jeżeli zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego i w szczególności dotyczyć będzie: a) zmiany technologii wykonawstwa w stosunku do przewidzianej w dokumentacji projektowej, b) zamiany materiałów przewidzianych do wykonania robót w stosunku do materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej, c) zmianie danych Wykonawcy bez zmiany samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu,), d) obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, e) świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia, f) innych nie wymienionych zmian korzystnych dla Zamawiającego, 2) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany kierownika budowy lub innych osób wskazanych w umowie, z tym że zmiana osób po stronie Wykonawcy (wskazanych w ofercie jako odpowiedzialnych za realizację zamówienia) wymaga pisemnej zgody Zamawiającego, a Zamawiający przed jej udzieleniem domagał się będzie od Wykonawcy dokumentów potwierdzających spełnianie przez te osoby warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia określonych w SIWZ dotyczącej postępowania w wyniku którego niniejsza umowa została zawarta 3) dotyczących zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana działaniem siły wyższej a w szczególności: warunkami pogodowymi uniemożliwiającymi wykonywanie prac zewnętrznych, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym, 4) spowodowanych koniecznością wprowadzenia zmian w przedmiarze robót na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od obu stron, następstwem działania organów administracji lub innych organów podmiotów, związanych z przekroczeniem obowiązujących terminów wydawania lub odmowy wydania decyzji, zezwoleń, uzgodnień 4. Jeżeli zmiana umowy wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjująca zmianę przedstawi: 1) projekt zamienny zawierający opis proponowanej zmiany wraz z informacją o konieczności zmiany pozwolenia na budowę, 2) przedmiar i niezbędne rysunki. 5. Do każdej propozycji zmiany, inicjujący zmianę przedstawi: 1) opis propozycji zmiany, w tym wpływ na terminy wykonania, 2) uzasadnienie zmiany, 3) obliczenia uzasadniające ewentualną zmianę wynagrodzenia
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11-04-2017, godzina: 08:15,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> pl
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Wykonanie termomodernizacji budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości przy ulicy Chełmońskiego 2 będącego w zasobie MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku poprzez ocieplenie elewacji, stropodachu budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości przy ulicy Chełmońskiego 2 będącego w zasobie MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim. 2.Zakres prac obejmuje między innymi: I. Wykonanie prac związanych z ociepleniem elewacji i stropodachu budynku polegające na: -oczyszczeniu powierzchni, -odkuciu osypujących się warstw zmurszałego tynku, -usunięciu zbędnych elementów z powierzchni elewacji (haki, śruby, przewody) oraz demontaż zabudowy części balustrady balkonowej -odkopaniu ścian piwnic do wysokości 0,5 m poniżej poziomu gruntu , oczyszczeniu ścian z resztek starej izolacji i uszkodzonego tynku, wykonaniu tynków kat II - rapówka, wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych - grunt oraz podwójna warstwa z masy bitumicznej Simplast SBS Fundament, -wykonaniu ocieplenia ścian fundamentowych piwnic na wysokość cokołu płytami styropianowymi Hydro EPS 100 o grubości 12 cm o współczynniku przenikalności ?d?0,036 W/mK, zabezpieczeniu ich folią kubełkową o dużej gęstości HDPE, -do zasypania pozostałej części wykopu wokół budynku można wykorzystać pierwotny grunt przy odpowiednim zagęszczeniu, -wykonaniu izolacji cieplnej ścian - frontowej i tylnej budynku płytami styropianowymi o grubości 13 cm o współczynniku przenikalności ?d?0,036 W/mK, -wykonaniu ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu wyprawy elewacyjnej ocieplonych ścian tynkiem akrylowym barwionym w masie "baranek" o gr. 1-2 mm, np. Ceresit CT-60, ( ściana frontowa, tylna i ściany szczytowe), - położenie tynku żywicznego od powierzchni gruntu do wysokości ocieplonego cokołu oraz wokół wejścia do klatki schodowej, -wykonaniu niezbędnych opierzeń z blachy powlekanej w kolorze brązowym związanych ze zwiększeniem grubości ocieplanych ścian, - wymianie parapetów zewnętrznych na wykonane z blachy powlekanej w kolorze brązowym, - ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym, - uzupełnieniu i odmalowaniu obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych wraz z wymianą końcowych rur żeliwnych kanalizacji deszczowej na wykonane z PCV z zamontowanymi rewizjami, - rury spustowe poprowadzić na zewnątrz wykonanej elewacji, -położeniu papy termozgrzewalnej o grubości 5.2 - 5.5 mm o szer. 1 m wzdłuż systemu rynnowego oraz na całej powierzchni daszku nad wejściem do budynku, -wymiana obecnie zamontowanych na elewacji skrzynek gazowych, -ocieplenie stropodachu poprzez wdmuchnięcie wełny mineralnej o grubości 22 cm - suchego granulatu, -montaż kratek wentylacyjnych na zewnętrznej części ocieplonej elewacji w części stropodachu, -wykonanie nowych balustrad metalowych oraz zabezpieczenie powłoką antykorozyjną powierzchni stalowych balustrad, wykonanych warstwą powłoki malarskiej zgodnie z przyjętą kolorystyką elewacji, -demontaż krat przy stolarce okiennej w części piwnicznej: -położenie na podeście wejściowym, do budynku płytek gresowych o wymiarach 30x30 cm mro-zoodpornych, antypoślizgowych w min. IV klasie ścieralności, np. MISTRAL GRYS poler, satyna - Ceramika Paradyż, -wykonanie nowych balustrad stalowych przy wejściach do klatek schodowych Skucie zmurszałego tynku i położenie nowego oraz położenie tynku akrylowego barwionego "baranek o gr. 1-2mm" na ścianach pomieszczenia usytuowanego na dachu budynku , w którym znajduje się naczynie wyrównawcze co budynku, - wykonanie - namalowanie adresu budynku na nowo wykonanej elewacji budynku. II. Remont opaski, chodnika wokół budynku oraz podestu wejściowego : - remont opaski wokół budynku polegającej na rozebraniu istniejącej i wykonaniu nowej z kostki brukowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej o gr. min 10 cm wraz z zamontowaniem obrzeży betonowych na szerokości obecnie wykonanej, IV. Remont kapitalny balkonów : -skucie i wywiezione obecnych posadzek płyt balkonowych oraz odparzonych tynków spodów płyt balkonowych -zabezpieczenie odsłoniętych fragmentów konstrukcji stalowych za pomocą specjalistycznej powłoki antykorozyjnej, -rozebraniu obróbek blacharskich, opierzeń - montażu nowych obróbek blacharskich - opierzenia płyt balkonowych z blachy powlekanej w kolorze brązowym, - na zewnętrznych ścianach elementów konstrukcyjnych balkonów położyć płyty styropianowe o grubości 5 cm o współczynniku przenikalności ?d?0,040/0,038 W/mK wraz z wykonaniem stałego, szczelnego połączenia z elewacją tylną budynku, - na wewnętrznych ścianach balkonów należy położyć siatkę z włókna szklanego wraz z zaciągnięciem klejem i wykonaniu ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu wyprawy elewacyjnej ścian tynkiem akrylowym barwionym w masie "baranek" o gr. 1-2 mm, np. Ceresit CT-60, - wykonaniu na dachach balkonów nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej o grubości rzeczywistej użytej papy 5,2-5,5 mm wraz z wykonaniem nowych opierzeń z blachy powlekanej w kolorze brązowym, -wykonaniu nowej posadzki płyt balkonowych oraz uzupełnieniu tynków spodów płyt balkonowych -oczyszczeniu wszystkich stalowych elementów balustrad, wraz z usunięciem pęknięć ubytków, śladów korozji i złuszczeń malarskich powłok ochronnych. -uzupełnienie brakujących, skorodowanych elementów stalowych balustrad, -zabezpieczeniu powłoką antykorozyjną oczyszczonych mechanicznie powierzchni stalowych balustrad, wykonanie dwukrotnej powłoki malarskiej zgodnie z przyjętą kolorystyka elewacji, -położeniu na całej powierzchni wykonanej płyty balkonowej powłoki wodoszczelnej Ceresit CR 166, dylatacje oraz naroża wklęsłe należy zabezpieczyć taśmą Ceresit CL152, -położenie na posadzkach płyt balkonowych płytek gresowych o wymiarach 30x30 cm mrozood-pornych, antypoślizgowych w min. IV klasie ścieralności , np. MISTRAL GRYS poler, satyna - Ceramika Paradyż, -wykonaniu na spodach płyt balkonowych wyprawy elewacyjnej tynkiem akrylowym barwionym w masie "baranek" o gr.1-2 mm, np. Ceresit CT-60, -wykonaniu na spodach płyt balkonowych położenia styropianu o grubości 2 cm wraz z wykonaniem na uprzednio przygotowanym podłożu wyprawy elewacyjnej tynkiem akrylowym barwionym w masie "baranek" o gr. 1-2 mm, np. Ceresit CT-60, V. Demontaż międzyokiennych wypełnień azbestowych : -demontaż i utylizacja (zgodnie z obowiązującymi przepisami) zewnętrznych płyt azbestowych stanowiących międzyokienne wypełnienie ścian zewnętrznych -wykonać od strony wewnętrznej mur z betonu komórkowego o grubości 12 cm i wypełnić resztę płytami styropianowymi o grubości 6cm. -nowo wymurowany fragment ściany ściany należy od wewnątrz otynkować, wyszpachlować i pomalować -wszelkie prace związane z demontażem płyt azbestowych należy bezwzględnie uzgadniać z poszczególnymi mieszkańcami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45210000-2, 45211340-4, 45400000-1, 45453000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 29-09-2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji i rękojmi40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Wykonanie termomodernizacji budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości przy ulicy Harcerskiej 3 będącego w zasobie MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku poprzez ocieplenie elewacji, stropodachu budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości przy ulicy Harcerskiej 3 będącego w zasobie MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim. 2. Zakres prac obejmuje między innymi: I. Wykonanie prac związanych z ociepleniem elewacji, stropodachu budynku polegające na: - oczyszczeniu powierzchni, - odkuciu osypujących się warstw zmurszałego tynku, - usunięciu zbędnych elementów z powierzchni elewacji (haki, śruby, przewody), - odkopaniu ścian piwnic do wysokości 0,5 m poniżej poziomu gruntu, oczyszczeniu ścian z resztek starej izolacji i uszkodzonego tynku, wykonaniu tynków kat II - rapówka, wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych - grunt oraz podwójna warstwa z masy bitumicznej Simplast SBS Fundament, -wykonaniu ocieplenia ścian fundamentowych piwnic na wysokość cokołu płytami styropianowymi Hydro EPS 100 o grubości 12 cm o współczynniku przenikalności ?d?0,036 W/mK, zabezpieczeniu ich folią kubełkową o dużej gęstości HDPE, - do zasypania pozostałej części wykopu wokół budynku można wykorzystać pierwotny grunt przy odpowiednim zagęszczeniu, -wykonaniu izolacji cieplnej ścian budynku płytami styropianowymi o grubości 13 cm o współczynniku przenikalności ?d?0,036 W/mK, -wykonaniu ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu wyprawy elewacyjnej ocieplonych ścian tynkiem akrylowym barwionym w masie "baranek" o gr. 1-2 mm, np. Ceresit CT-60, - położenie tynku żywicznego od powierzchni gruntu do wysokości ocieplonego cokołu oraz wokół wejścia do klatki schodowej, - wykonaniu niezbędnych opierzeń, pasów podrynnowych, nadrynnowych na wykonane z blachy powlekanej w kolorze brązowym dachu związanych ze zwiększeniem grubości ocieplanej ściany, - wymianie parapetów zewnętrznych na wykonane z blachy powlekanej w kolorze brązowym, - ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym, - uzupełnieniu i odmalowaniu obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych wraz z wymianą końcowych rur żeliwnych kanalizacji deszczowej na wykonane z PCV z zamontowanymi rewizjami, -położeniu papy termozgrzewalnej o grubości 5.2 - 5.5 mm o szer. 1 m wzdłuż systemu rynnowego oraz na całej powierzchni daszku nad wejściem do budynku, - wymiana obecnie zamontowanej na elewacji skrzynki gazowej, - ocieplenie stropodachu poprzez wdmuchnięcie wełny mineralnej o grubości 22 cm - suchego granulatu, - montaż kratek wentylacyjnych na zewnętrznej części ocieplonej elewacji w części stropodachu, - zabezpieczeniu powłoką antykorozyjną powierzchni stalowych balustrad, wykonanych warstwą powłoki malarskiej zgodnie z przyjętą kolorystyką elewacji, - pomalowaniu farbą akrylowa przeznaczoną do użytku zewnętrznego część frontową betonowych balustrad - zgodnie z wybraną kolorystyką budynku, -wymurowanie dwóch ścianek na podeście przy wejściu do budynku z bloczków betonu komórkowego - bocznej i frontowej wraz z położeniem siatki i zaciągnięciem kleju. Wysokość wymurowanej ścianki bocznej powinna być wykonana do dolnej krawędzi daszku nad wejściem do budynku, natomiast frontowa na wysokość 1,2 m od górnej krawędzi podestu. II. Wymianie stolarki okiennej w części piwnicznej: - wymiana stolarki okiennej w części piwnicznej budynku na okna z PCW wraz z pomniejszeniem "dużych" otworów okiennych ponad powierzchnię wykonanej opaski. Okna wykonać w kolorze białym z profili min. 5 komorowych. Szyby zespolone 4/16/4 o współczynniku przenikania ciepła max U=0,9 W/m2K. Okucia zapewniające regulację za pomocą kluczy imbusowych. Okna winny mieć możliwość stałego przewietrzania pomieszczeń (mikrowentylacja), - obróbka murarska zewnętrzna i wewnętrzna, zamontowanie nowej oraz utylizację zdemontowanej stolarki, -pomniejszenie otworów okiennych poprzez przemurowanie dwóch rzędów cegieł od poziomu gruntu - przerobienie istniejących krat stalowych wraz z dwukrotnym pomalowaniem farbą olejną III. Remont opaski, chodnika wokół budynku oraz podestu wejściowego: -remont opaski wokół budynku polegającej na rozebraniu istniejącej i wykonaniu nowej z kostki brukowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej o gr. min 10 cm wraz z zamontowaniem obrzeży betonowych na szerokości obecnie wykonanej, -remont chodników wokół budynku do połączeń z głównymi ciągami komunikacyjnymi osiedla polegających na rozebraniu istniejących i wykonaniu nowych z kostki brukowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej o gr. min 10 cm wraz z zamontowaniem obrzeży betonowych na szerokości obecnie wykonanej -remont podestu wejściowego do budynku polegający na rozebraniu istniejącego i wykonaniu nowego z kostki brukowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej wraz z zamontowaniem obrzeży betonowych i zamontowaniem wycieraczki stalowej. IV. Remont kapitalny balkonów : -skucie i wywiezione obecnych posadzek płyt balkonowych oraz odparzonych tynków spodów płyt balkonowych -zabezpieczenie odsłoniętych fragmentów konstrukcji stalowych za pomocą specjalistycznej powłoki antykorozyjnej, -rozebraniu obróbek blacharskich, opierzeń - montażu nowych obróbek blacharskich - opierzenia płyt balkonowych z blachy powlekanej w kolorze brązowym, -wykonaniu nowej posadzki płyt balkonowych oraz uzupełnieniu tynków spodów płyt balkonowych -oczyszczeniu wszystkich stalowych elementów balustrad, wraz z usunięciem pęknięć ubytków, śladów korozji i złuszczeń malarskich powłok ochronnych. -uzupełnienie brakujących, skorodowanych elementów stalowych balustrad, -zabezpieczeniu powłoką antykorozyjną powierzchni stalowych balustrad, wykonanych warstwa powłoki malarskiej zgodnie z przyjętą kolorystyka elewacji, -położeniu na całej powierzchni wykonanej płyty balkonowej powłoki wodoszczelnej Ceresit CR 166, dylatacje oraz naroża wklęsłe należy zabezpieczyć taśmą Ceresit CL152, -położenie na posadzkach płyt balkonowych płytek gresowych o wymiarach 30x30 cm mrozood-pornych, antypoślizgowych w min. IV klasie ścieralności , np. MISTRAL GRYS poler, satyna - Ceramika Paradyż, -wykonaniu na spodach płyt balkonowych położenia styropianu o grubości 2 cm wraz z wykona-niem na uprzednio przygotowanym podłożu wyprawy elewacyjnej tynkiem akrylowym barwionym w masie "baranek" o gr. 1-2 mm, np. Ceresit CT-60, -wykonaniu na spodach płyt balkonowych wyprawy elewacyjnej tynkiem akrylowym barwionym w masie "baranek" o gr.1-2 mm, np. Ceresit CT-60, -położenie na podeście wejściowym, stopnicach i podstopnicach do budynku płytek gresowych -o wymiarach 30x30 cm mrozoodpornych, antypoślizgowych w min. IV klasie ścieralności, np. MISTRAL GRYS poler, satyna - Ceramika Paradyż
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45210000-2, 45211340-4, 45400000-1, 45453000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 29-09-2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji i rękojmi40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.