eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Pielęgnacja terenów zielonych Politechniki Śląskiej zlokalizowanych w Gliwicach. Oznaczenie sprawyOZ/U/16/7/MW

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-26

Gliwice: Pielęgnacja terenów zielonych Politechniki Śląskiej zlokalizowanych w Gliwicach. Oznaczenie sprawy: OZ/U/16/7/MW
Numer ogłoszenia: 46863 - 2016; data zamieszczenia: 26.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska , ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 2371334, 2371335, 2371171, faks 32 2371171, 2372194.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pielęgnacja terenów zielonych Politechniki Śląskiej zlokalizowanych w Gliwicach. Oznaczenie sprawy: OZ/U/16/7/MW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje pielęgnację terenów zielonych Politechniki Śląskiej zlokalizowanych w Gliwicach w podziale na 2 zadania: zadanie 1 - Kompleksowa pielęgnacja zieleni zlokalizowanej w Gliwicach w obrębie ul. Akademickiej oraz parkingów Politechniki Śląskiej; zadanie 2 - Pielęgnacja terenów zielonych przy Centrum Nowych Technologii Politechniki Śląskiej. 2. CPV: 77.31.00.00-6 usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych; CPV: 77.31.20.00-0 usługi usuwania chwastów; CPV: 77.31.41.00-5 usługi w zakresie trawników; CPV: 90.61.00.00-6 usługi sprzątania i zamiatania ulic; CPV: 90.91.40.00-7 usługa sprzątania parkingów; CPV: 77.30.00.00-3 usługi ogrodnicze. 3. Termin realizacji: - zadanie 1 - od dnia zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od 1 lipca 2016 r. do 31 grudnia 2017 r., (planowany okres, w którym konieczne i wymagane jest wykonywanie ww. usługi to 13 miesięcy, czyli od lipca do końca listopada 2016 r., oraz od kwietnia do końca listopada 2017 r.) lub do wyczerpania wartości wynagrodzenia ofertowego powiększonego o wartość wynikającą z prawa opcji przewidzianego w postanowieniach § 1 ust. 5 umowy w zależności co nastąpi wcześniej, zgodnie ze sposobem realizacji opisanym w SIWZ. - zadanie 2 - od dnia zawarcia umowy do 15.11.2016 r..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.31.20.00-0, 77.31.41.00-5, 77.30.00.00-3, 90.61.00.00-6, 90.91.40.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie lub wykonywanie przez Wykonawcę (zakończenie) nie wcześniej niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 3 usług, z czego każda musi obejmować: - w zakresie zadania 1 - pielęgnację terenów zielonych z czego co najmniej jedna na kwotę min. 100.000,00 zł brutto rocznie, - w zakresie zadania 2 - pielęgnację terenów zielonych. Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej postawionego warunku na podstawie wykazu wykonanych lub wykonywanych usług wraz z dowodami, które muszą potwierdzać, że Wykonawca wykonał lub wykonuje usługi przynajmniej w rodzaju i wartościach wyżej opisanych przez Zamawiającego oraz że ta część wykazanych usług, która wystarcza dla spełnienia postawionego przez Zamawiającego warunku została wykonana lub jest wykonywana w sposób należyty. Ww. dowodami są: poświadczenie (z tym, że w odniesieniu do zamówień nadal wykonywanych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) lub oświadczenie Wykonawcy jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla zadania 1: Wykonawca musi dysponować odpowiednią ilością sprzętu w celu realizacji zamówienia tj. kosiarki spalinowe z koszami, podkaszarka spalinowa, aerator, dmuchawa, nożyce do cięcia krzewów, nożyce do przycinania żywopłotów, rębak.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla zadania 1: Dysponowanie minimum 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą odpowiedzialne m. in. za prawidłową realizację zamówienia i kontrolę jakości jego wykonania, w tym: - co najmniej jednym kierownikiem robót, który posiada min. średnie wykształcenie w zakresie pielęgnacji zieleni oraz odbył co najmniej roczną praktykę zawodową przy pracach w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia; - co najmniej jednym ogrodnikiem do wykonywania prac o charakterze technicznym z ukończoną szkołą ogrodniczą (co najmniej zasadniczą), który odbył co najmniej 12- miesięczną praktykę zawodową w branży związanej z utrzymaniem zieleni. Dla zadania 2: Dysponowanie minimum 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, która będzie odpowiedzialna m. in. za prawidłową realizację zamówienia i kontrolę jakości jego wykonania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    A) Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca: 1. Zaoferowanie ceny i warunków realizacji zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. 2. Zaoferowanie przedmiotu zamówienia spełniającego wymagania Zamawiającego oraz wyceny przedmiotu zamówienia. B) Wymagane dokumenty i załączniki potwierdzające spełnianie wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia: 1.1. Oferta Cenowa. 2.1 Arkusz Kalkulacyjny Ceny Oferty - dotyczy zadania 1.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3) niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. Dokumenty są składane w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis lub podpis z imienną pieczątką opatrzony słowami za zgodność z oryginałem) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów na zasobach, których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 4. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Wymaga się aby dokument ten złożony był w oryginale oraz aby jednoznacznie potwierdzał, że Wykonawca będzie dysponował wskazanymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z wyżej przywołanym przepisem, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia, przedkładał także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy określonym w pkt. III.4.2) niniejszego ogłoszenia. 5. W przypadku składania oświadczeń lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez pełnomocnika wymagane jest dołączenie oryginału pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z podpisem mocodawcy lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo to powinno być udzielone (podpisane) przez podmioty występujące wspólnie oraz złożone w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający (przed zawarciem umowy) może żądać umowy regulującej ich współpracę. Wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wykonawcy występujący wspólnie mogą łącznie spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi z osobna spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 24 ust. 1. W przypadku przynależenia do różnych grup kapitałowych, każdy z podmiotów występujących wspólnie jest zobowiązany do złożenia stosownej listy podmiotów należących do grupy kapitałowej. 7. W przypadku gdy w złożonych dokumentach lub oświadczeniach podane będą kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, w celu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający zastosuje przeliczenie tych walut wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu. W przypadku gdy na ten dzień NBP nie opublikuje średnich kursów walut, do przeliczenia Zamawiający przyjmie pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP. Średnie kursy walut dostępne są na stronie internetowej NBP pod następującym adresem: www.nbp.pl.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Czas reakcji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem poniższych przypadków: a) zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na: - przyczyny leżące po stronie Zamawiającego, - warunki atmosferyczne, - inne niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą np. pożar, zalanie itp. , b) poprawy jakości danej usługi, c) zmiany w kolejności i terminach realizacji zamówienia, zmiany w kolejności i terminach płatności (w tym płatności częściowe -jeżeli dotyczy) za realizację zamówienia w sytuacji, kiedy są one korzystne dla Zamawiającego, d) zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia na inne, legitymujące się co najmniej równoważnymi kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem, wykształceniem, o którym mowa w SIWZ, e) obniżenie ilości/wielkości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany, f) zmiany miejsca wykonywania poszczególnych elementów usługi, g) dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego w przypadku zmiany obowiązujących przepisów. 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. 3. Dotyczy zadania 1: Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, a Wykonawca w sposób wyczerpujący udowodni Zamawiającemu zaistnienie ww. okoliczności. Zamawiający zastrzega, iż wyżej wymieniona zmiana wysokości wynagrodzenia będzie możliwa do wprowadzenia dopiero po upływie 12 miesięcy obowiązywania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Śląska, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 44 - 100 Gliwice ul. Konarskiego 18, pok. 511.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2016 godzina 09:00, miejsce: Politechnika Śląska, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 44 - 100 Gliwice ul. Konarskiego 18, pok. 511.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Rozliczenie nastąpi na podstawie faktury VAT wystawionej na Politechnikę Śląską, 44-100 Gliwice, ul. Akademicka 2A. 2. Dotyczy zadania 1: Należności za wykonane usługi uiszczane będą co miesiąc z dołu, w oparciu o faktury VAT wystawiane przez Wykonawcę do 15 dnia następnego miesiąca. Dodatkowo do faktury VAT dołączone muszą być każdorazowo tygodniowe potwierdzenia wykonania usługi podpisywane w każdy piątek przez wyznaczonego koordynatora z Działu Gospodarki Nieruchomościami i Spraw Socjalnych. Dotyczy zadania 2: Realizacja etapowa i płatność etapowa. 3. Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty należności na rachunek Wykonawcy podany na fakturze w terminie do 30 dni od daty złożenia faktury i spełnienia warunków umowy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Kompleksowa pielęgnacja zieleni zlokalizowanej w Gliwicach w obrębie ul. Akademickiej oraz parkingów Politechniki Śląskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową pielęgnację terenów z podziałem na poszczególne obszary: Powierzchnia terenów utwardzonych : 23 745 m2 Powierzchnia terenów zielonych: 21 816 m2 (w tym trawniki: 20 165 m2). 2. CPV: 77.31.00.00-6 usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych; CPV: 77.31.20.00-0 usługi usuwania chwastów; CPV: 77.31.41.00-5 usługi w zakresie trawników; CPV: 90.61.00.00-6 usługi sprzątania i zamiatania ulic; CPV: 90.91.40.00-7 usługa sprzątania parkingów. 3. Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od 1 lipca 2016 r. do 31 grudnia 2017 r., (planowany okres, w którym konieczne i wymagane jest wykonywanie ww. usługi to 13 miesięcy, czyli od lipca do końca listopada 2016 r., oraz od kwietnia do końca listopada 2017 r.) lub do wyczerpania wartości wynagrodzenia ofertowego powiększonego o wartość wynikającą z prawa opcji przewidzianego w postanowieniach § 1 ust. 5 umowy w zależności co nastąpi wcześniej, zgodnie ze sposobem realizacji opisanym w SIWZ. 4. Prawo opcji: a) Ilości wskazane w Arkuszu Kalkulacyjnym Ceny Oferty są ilościami prognozowanymi i Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości zakupu innej ilości usług niż ilości w nim wskazane. Zakres, jakiego dotyczy opcja obejmuje wyłącznie usługi podane w ww. arkuszu w zaoferowanych przez Wykonawcę cenach. Rzeczywista ilość usług będzie określana sukcesywnie w trakcie trwania umowy i ilość faktycznie nabyta przez Zamawiającego może być zarówno mniejsza, jak i większa - zgodnie z zasadami i w granicach wynikających z zastosowania prawa opcji przewidzianego w punkcie PRAWO OPCJI. Wynagrodzenie ofertowe będzie równe kwocie obejmującej wartość wynikającą z wyceny wszystkich pozycji zawartych w ww. arkuszu. b) Jednocześnie Zamawiający informuje, iż zobowiązuje się do realizacji zamówienia w zakresie koszenia trawników ilości minimalnej wynoszącej 50.000 m2, natomiast w pozostałym zakresie co najmniej 5% wartości wynikającej z wyceny ofertowej z ww. arkusza wszystkich prac, z wyjątkiem koszenia trawników. Równocześnie Zamawiający uprawniony jest do rozszerzenia zamówienia maksymalnie do 50% jego całej wartości wynikającej z Oferty Cenowej (50 % wynagrodzenia ofertowego). c) Wobec powyższego Zamawiający zastrzega sobie prawo nie zamówienia pełnej ilości usług, które Wykonawca wyceni w Ofercie Cenowej (w ww. arkuszu), za niezamówioną część zamówienia Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie, jak również żadna rekompensata z tego tytułu - zgodnie z zasadami i w granicach wynikających z postanowień dotyczących prawa opcji przewidzianych w punkcie PRAWO OPCJI. d) Zamawiający uprawniony jest do jednostronnego wydłużenia terminu obowiązywania i realizacji umowy o okres nie dłuższy niż dodatkowo 12 miesięcy. Uprawnienie to przysługuje Zamawiającemu w sytuacji, gdy w pierwotnym terminie realizacji umowy nie zostanie wyczerpany wartościowy zakres umowy lub zajdzie okoliczność określona w ww. ppkt.2 dot. rozszerzenia zamówienia. O wydłużeniu terminu Zamawiający zawiadamia Wykonawcę najpóźniej w ostatnim dniu pierwotnego terminu, podając Wykonawcy w treści zawiadomienia nowy termin końcowy realizacji i obowiązywania umowy. Na powyższe postanowienie Wykonawca może nie wyrazić zgody, niemniej w razie braku zgody Wykonawcy, Zamawiający nie odpowiada za niezamówienie pełnego zakresu przedmiotowego objętych umową usług i Wykonawcy nie przysługują roszczenia związane z niezamówieniem minimalnej wartości usług. Brak sprzeciwu Wykonawcy w terminie 14 dni, strony uznają za wyrażenie zgody przez Wykonawcę.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.31.20.00-0, 77.31.41.00-5, 90.61.00.00-6, 90.91.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas reakcji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Pielęgnacja terenów zielonych przy Centrum Nowych Technologii Politechniki Śląskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pielęgnacji terenów zielonych wokół obiektu Politechniki Śląskiej w Gliwicach przy ul. Konarskiego 22B (Centrum Nowych Technologii). 2. CPV: 77.30.00.00-3 usługi ogrodnicze; CPV: 77.31.00.00-6 usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych; CPV: 77.31.20.00-0 usługi usuwania chwastów; CPV: 77.31.41.00-5 usługi w zakresie trawników. 3. Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 15.11.2016 r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6, 77.31.20.00-0, 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas reakcji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.