eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Kompleksowa usługa ratownictwa wodnego na terenie Klimontowskiego Centrum Aktywności Rodzinnej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-01-09

Ogłoszenie nr 4665 - 2017 z dnia 2017-01-09 r.

Sosnowiec: Kompleksowa usługa ratownictwa wodnego na terenie Klimontowskiego Centrum Aktywności Rodzinnej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 371832


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Sosnowcu, krajowy numer identyfikacyjny 33005100000, ul. ul. 3 Maja  41, 41200   Sosnowiec, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 32 266 34 26, faks 32 266 63 41, e-mail przetargi@mosir.sosnowiec.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mosir.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka budżetowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa usługa ratownictwa wodnego na terenie Klimontowskiego Centrum Aktywności Rodzinnej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

10/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa ratownictwa wodnego na terenie Klimontowskiego Centrum Aktywności Rodzinnej. Usługa ratownictwa wodnego polega na prowadzeniu działań ratowniczych, w szczególności na organizowaniu i udzielaniu pomocy osobom, które uległy wypadkowi lub są narażone na niebezpieczeństwo utraty życia lub zdrowia na obszarze wodnym. Usługa będzie świadczona w miejscu wykorzystywanym do kąpieli zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Miejscem realizacji usługi ratownictwa wodnego jest Klimontowskie Centrum Aktywności Rodzinnej mieszczące się przy ulicy Hubala Dobrzańskiego 99 w Sosnowcu. Wymiary niecki basenowej : 24,93 m x 8,97 m, głębokość: 80-200 cm. Pływalnia czynna jest codziennie w godzinach od 6:00 do 23:00, za wyjątkiem dni wolnych od pracy określonych szczegółowo w zarządzeniu dyrektora MOSiR nr 123/2016 w sprawie ustalenia dostępności obiektów w dniach ustawowo wolnych od pracy i w okresie świąteczno-noworocznym. Link do zarządzenia: http://www.mosir.sosnowiec.pl/bip/imagesdb_zarzadzenie-nr-123-161216-0.pdf.Ze względów organizacyjnych, technicznych, ekonomicznych, konieczności wprowadzenia przerw technologicznych, zamawiający uprawniony jest do ograniczenia ilości usług świadczonych przez wykonawcę. W tym celu zamawiający legitymuje się prawem odwołania usług w godzinach i okresach przez siebie określonych. Szczegółowy zakres usługi obejmuje: 1) zapewnienie bezpieczeństwa osobom korzystającym z pływalni, organizowanie pomocy oraz ratowanie osób, które uległy wypadkowi lub są narażone na niebezpieczeństwo utraty życia lub zdrowia, 2) zapewnienie właściwej obsady i koordynacji pracy ratowników, 3) zapewnienie warunków do organizowania pomocy oraz ratowania osób, które uległy wypadkowi lub są narażone na niebezpieczeństwo utraty życia lub zdrowia oraz utworzenie stanowisk do obserwacji pływalni, 4) zapewnienie stałej kontroli pływalni przez uprawnionych ratowników, 5) wyposażenie chronionego obiektu w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenie sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne, 6) oczyszczanie powierzchni oraz dna basenu z wszelkich przedmiotów niebezpiecznych dla zdrowia lub życia, 7) kontrola stanu urządzeń oraz sprzętu, które zapewniają bezpieczeństwo osobom kąpiącym się, 8) reagowanie na wszelkie przypadki naruszenia regulaminów obowiązujących na terenie pływalni, 9) wpisywanie na tablicach informacji o temperaturze wody, temperaturze powietrza oraz innych danych, 10) bieżące prowadzenie dzienników pracy na pływalni, 11) wyposażenie wszystkich ratowników w stroje i gwizdki, 12) ścisła współpraca z kierownikiem pływalni oraz niezwłoczne informowanie go o każdym zdarzeniu wymagającym interwencji, 13) udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej, podstawowe opatrywanie ran i urazów oraz wzywanie służb medycznych lub ratunkowych, 14)współpraca z odpowiednimi służbami medycznymi oraz porządkowymi, 15) realizowanie programu zadań wynikających z ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 roku o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 roku, poz. 656 ze zm.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 75250000-3
Dodatkowe kody CPV: 75252000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT111592.08
Walutazłoty


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
OLKUSZEWSKI KRZYSZTOF RATOWNICTWO WODNE ASEKURACJA,  ,  ul. Ogrodowa 1,  41-215,  Sosnowiec,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 112013,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 112013,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 214200,00
Waluta: złoty


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.