eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Rozbudowa wałów potoku Półwiejskiegował prawy w km 0+000 - 0+800, wał lewy w km 0+000 - 0+900 w miejscowości Łączany, gmina Brzeźnica, pow. wadowicki.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-03-20

Ogłoszenie nr 46654 - 2017 z dnia 2017-03-20 r.

Oświęcim: Rozbudowa wałów potoku Półwiejskiego: wał prawy w km 0+000 - 0+800, wał lewy w km 0+000 - 0+900 w miejscowości Łączany, gmina Brzeźnica, pow. wadowicki.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia:


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektora Rejonowy Oświęcim, krajowy numer identyfikacyjny 57764400000, ul. ul. Strzelecka  10, 32600   Oświęcim, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 338 431 941, faks 338 431 941, e-mail dio.mzmiuw@poczta.fm
Adres strony internetowej (URL): www.mzmiuw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa wałów potoku Półwiejskiego: wał prawy w km 0+000 - 0+800, wał lewy w km 0+000 - 0+900 w miejscowości Łączany, gmina Brzeźnica, pow. wadowicki.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DIO-271-1/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i geodezyjnej na zadanie pn.: "Rozbudowa wałów potoku Półwiejskiego: wał prawy w km 0+000 - 0+800, wał lewy w km 0+000 - 0+900 w miejscowości Łączany, gmina Brzeźnica, pow. wadowicki", celem złożenia kompletnego i skutecznego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji oraz wypłaty odszkodowań za nieruchomości na jej podstawie, zgodnie przepisami Ustawy z dnia 8 lipca 2010 r. o szczególnych zasadach przygotowania inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (Dz.U. z 2015 r., poz. 966 z późn. zm.). Proponowany zakres prac obejmuje rozbudowę korpusu wałów do docelowych rzędnych projektowych, umocnieniu korony obwałowań na całej długości wraz przejazdami wałowymi, przebudowie śluz wałowych oraz wykonaniu przesłon przeciwfiltracyjnych. Istniejące wały nie posiadają wystarczającego wzniesienia korony ponad poziom wody kontrolnej i miarodajnej. Należy odtworzyć trapezowy kształt obwałowania w przekroju poprzecznym wraz z doszczelnieniem podłoża wału. Potok Półwiejski o długości ok. 5 km jest prawobrzeżnym dopływem rzeki Wisły do której uchodzi w miejscowości Łączany. Inaczej znany jako Grabarz, Grabarka lub Grabiesiak. Jego źródła znajdują się w Lesie Burzyńskiego, w rejonie miejscowości Półwieś, na wysokości ok. 310 m n.p.m. Głównymi miejscowościami położonymi nad potokiem Półwiejskim są Półwieś, Łęg, Łączany, Zarzecze. Do jego dopływów zaliczyć można pomniejsze cieki oraz rowy melioracyjne. Wały potoku Półwiejskiego nie są objęte obszarem Natura 2000, Prawy wał potoku Półwiejskiego (cofkowy rzeki Wisły): - km cieku: 0+000 - 0+800 - km wału: 0+000 - 0+800 (wg. ewidencji MZMiUW), - klasa obwałowania III, - 2 śluzy fi 20 cm w km wału 0+500, 0+700 Lewy wał potoku Półwiejskiego (cofkowy rzeki Wisły): - km cieku: 0+000 - 0+900 - km wału: 0+000 - 0+900 (wg. ewidencji MZMiUW), - klasa obwałowania III, - śluza fi 20 cm w km wału 0+700. Kolizje: - pod obwałowaniem i korytem potoku Półwiejskiego przeprowadzony jest syfonem rów magistralny "R", stanowiący element kompleksu odwodnienia stopnia wodnego Łączany, - w obwałowaniach występują również słupy betonowe i drewniane (do usunięcia przez Tauron - decyzja nakazowa MZMiUW w Krakowie). Planowane jest wykonanie zamienne linii napowietrznej na podziemną za pomocą przewiertu pod wałami, - infrastruktura drogowa (ulice: Sobieskiego, Graniczna, Okrężna, Wiślana), 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: A). Sporządzenie wniosku wraz z niezbędnymi załącznikami o wydanie decyzji na realizację inwestycji w ilości: wersja papierowa: 1 egz. + wersja elektroniczna: 1 egz. na nośniku DVD, pliki mapowe - pliki z rozszerzeniem "pdf" i "dwg" lub inne umożliwiające edycję), zgodnie z art. 6 ust.1 ustawy z dnia 8 lipca 2010r. o szczególnych zasadach przygotowania inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (Dz.U. z 2015 r., poz. 966 z późn. zm.) zawierającego: 1. charakterystykę inwestycji określającą rodzaj budowli przeciwpowodziowej oraz jej lokalizację i parametry techniczne, 2. analizę powiązania inwestycji z mapami zagrożenia powodziowego, mapami ryzyka powodziowego, z planami zarządzania ryzykiem powodziowym (o ile zostały opracowane), 3. określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu, 4. złożenie wniosków o wydanie opinii do właściwych organów wymienionych w art. 6 ust.1 pkt.7 a - l w/w ustawy, B). Dokumentacja projektowa zawierająca: 1. aktualizację map sytuacyjno - wysokościowych do celów projektowych, 2. projekt budowlany (wersja papierowa: 5 egz. + wersja elektroniczna: 1 egz. na nośniku DVD, załączniki mapowe - pliki z rozszerzeniem "pdf" i "dwg" lub inne umożliwiające edycję), sporządzony zgodnie z przepisami Prawa budowlanego wraz z przepisami wykonawczymi oraz ustawy z dnia 8 lipca 2010r. o szczególnych zasadach przygotowania inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (Dz.U. z 2015 r., poz. 966 z późn. zm.), 3. w przypadku kolizji z uzbrojeniem terenu projekty branżowe (3 egz.) wraz z uzgodnieniami i pozwoleniami, decyzja ZUDP, 4. dokumentację geotechniczna (3 egz.), a w przypadku gdy zakres inwestycji będzie występował w obszarze III kategorii geotechnicznej ze względu na skomplikowane warunki gruntowe, zgodnie z art.8 pkt 2 Rozp. MSWiA z dnia 24.09.1998 r. (Dz.U.Nr 126 poz.839) w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych dla tej kategorii należy opracować dokumentację geologiczno - inżynierską (3 egz.) wraz z przygotowaniem wniosku o decyzję zatwierdzającą, 5. przygotowanie kompletnego wniosku o wydanie decyzji o warunkach środowiskowych (duś) wraz z kartą informacyjną przedsięwzięcia oraz wniosku o wydanie decyzji ustalającej warunki prowadzenia robót, 6. wykaz działek zajętych pod inwestycję i sąsiednich wraz z adresami właścicieli lub ich spadkobierców, 7. aktualne mapy ewidencyjne i wypisy z rejestru gruntów dla działek zajętych pod realizację inwestycji i sąsiednich, 8. informację BIOZ zawartą w każdym egzemplarzu projektu. 9. w razie potrzeby raport oddziaływania inwestycji na środowisko zgodnie z wymogami organów opiniujących i ustalających zakres raportu (wersja papierowa: 3 egz., wersja cyfrowa: 1 egz.), 10. operat dendrologiczny wraz z przygotowaniem w razie potrzeby wniosku o wydanie decyzji na wycinkę drzew i krzewów na nieruchomościach wpisanych do rejestru zabytków (art. 29 ust.2 w/w ustawy) (wersja papierowa: 3 egz.), 11. operat wodnoprawny (wersja papierowa: 3 egz.) wraz z przygotowaniem wniosku o uzyskanie decyzji o pozwoleniu wodnoprawnym, 12. przedmiar robót i kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2013 r. poz. 1129 t.j. z późn. zm.) (wersja papierowa: 4 egz. + wersja elektroniczna: 1 egz. na nośniku CD, - pliki z rozszerzeniem "pdf" i "zuz" lub innym umożliwiającym edycję), 13. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (SST) obejmująca szczegółowe warunki i wymagania stosowania materiałów, opis robót, warunki ich wykonania, opis użycia sprzętu, opis kontroli, wykonania badań, odbiorów, prób, rozruchów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2013 r. poz. 1129 t.j. z późn. zm.) (wersja papierowa: 2 egz. + wersja elektroniczna: 1 egz. na nośniku CD - pliki z rozszerzeniem "pdf" i "doc"). C). Dokumentacja geodezyjna zawierająca: 1). sprawozdanie techniczne, 2). wykaz współrzędnych nowych punktów granicznych działek wraz z ich zastabilizowaniem w terenie słupkami betonowymi (po wykonaniu robót), 3). wykaz wywłaszczeniowy, 4). aktualne wypisy z ksiąg wieczystych lub inne dokumenty potwierdzające prawo własności nieruchomości (Lwh, AWZ), 5). aktualne wypisy z ewidencji gruntów (dla nieruchomości całych i dzielonych) w ilości 2 egz., 6). synchronizację dla poszczególnych działek w przypadku wystąpienia różnic pomiędzy księgą wieczystą a ewidencją gruntów, 7). mapy zawierające projekty podziału nieruchomości (wersja papierowa: 5 egz. + wersja elektroniczna: 1 egz. na nośniku DVD, pliki z rozszerzeniem "pdf" i "dwg" lub inne umożliwiające edycję): tj. oddzielne mapki dla każdej nieruchomości z projektem podziału, naniesionym wałem i z klauzulą Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej, 8). mapę zbiorczą w skali co najmniej 1:10 000 przedstawiającą projektowany obszar inwestycji z zaznaczeniem podziału geodezyjnego nieruchomości oraz terenu niezbędnego dla obiektów budowlanych oraz istniejące uzbrojenie terenu, a także wskazanie części nieruchomości będących częścią inwestycji, na której nie będą prowadzone roboty budowlane (wersja papierowa: 4 egz. + wersja elektroniczna: 1 egz. na nośniku DVD, pliki z rozszerzeniem "pdf" i "dwg" lub inne umożliwiające edycję), 9). wykaz działek w całości wchodzących pod wał oraz wykaz działek dzielonych (w treści wniosku), 10). wskazanie nieruchomości w stosunku do których decyzja o pozwoleniu na realizację inwestycji ma wywołać skutek o którym mowa w art. 19 ust.4 ustawy tj. zatwierdzenie podziału nieruchomości (w treści wniosku), 11). wskazanie nieruchomości, o których mowa w art. 9 pkt. 5 lit.b w/w ustawy tj. nieruchomości lub ich części będących częścią inwestycji, niezbędnych do jej funkcjonowania, które nie stają się własnością Skarbu państwa albo jednostki samorządu terytorialnego, ale wobec których trwale ogranicza się sposób korzystania (w treści wniosku), 12). wskazanie ograniczonych praw rzeczowych obciążających nieruchomości wskazanych zgodnie z pkt.10 art. 6 ust. 1 w/w ustawy (użytkowanie, służebność, zastaw, hipoteka) oraz działek objętych umowami najmu, dzierżawy lub użyczeniem (w treści wniosku i protokole z badania KW - w ilości 3 egz. w wersji papierowej). Do wykonawcy zamówienia należeć będzie uzyskanie wszystkich niezbędnych danych do projektowania, opracowania dokumentacji, wykonania pomiarów geodezyjnych oraz uzyskania wszelkich wymaganych decyzji i uzgodnień niezbędnych do złożenia kompletnego wniosku w wydanie decyzji na realizację inwestycji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71322000-1
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT162601.63
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert11
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 11
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Elektrownie Wodne "ZENERIS" Sp. z o.o.,  ,  ul. Paderewskiego 7,  61-770,  Poznań,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 104427,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 104427,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 361005,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.