eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Michałowice › Budowa zbiornika wyrównawczego wody pitnej wraz z komorą zasuw, hydrofornią, obiektami pomocniczymi i siecią wodociągową

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-03

Michałowice: Budowa zbiornika wyrównawczego wody pitnej wraz z komorą zasuw, hydrofornią, obiektami pomocniczymi i siecią wodociągową
Numer ogłoszenia: 46584 - 2015; data zamieszczenia: 03.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Michałowicach Sp z o.o. , Pl. J.Piłsudskiego 1, 32-091 Michałowice, woj. małopolskie, tel. 12 388 87 71, faks 12 388 87 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pukmichalowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zbiornika wyrównawczego wody pitnej wraz z komorą zasuw, hydrofornią, obiektami pomocniczymi i siecią wodociągową.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na wykonaniu prac budowlanych związanych z budową zbiornika wyrównawczego wody pitnej wraz z komorą zasuw, hydrofornią, obiektami pomocniczymi i siecią wodociągową. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących zadań: 1.1. ZADANIE 1: Budowa zbiornika wyrównawczego wody pitnej 2x150m3 wraz z komorą zasuw, hydrofornią, obiektami pomocniczymi, kablem energetycznym do zbiornika L=40,9m, z zagospodarowaniem terenu: ogrodzeniem L=95m, zjazdem, drogą i placem manewrowym, siecią wodociągową PE fi160x9,5 L=1397,3m; PE fi 110x6,6 L=90m (L=1487,3m), odwodnieniem DN200/150mm, L=71,4m, rurowym zbiornikiem kontaktowym V=15m3 na dz. nr 30, 353/3, 248/3, 128, 116/1, 140/2, 140/3, 140/4 w msc. Raciborowice, gm. Michałowice zgodnie z projektem budowlanym objętym prawomocną decyzją Starosty Krakowskiego o pozwoleniu na budowę Nr AB.V.1.784.2014 z dnia 31.07.2014 r. - oraz decyzją nr AB.V.2.11.2015 r. z dnia 05.02.2015 r. w sprawie przeniesienia w/w ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę na Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. 1.2. ZADANIE 2: Studnia głębinowa S-1 w Raciborowicach dz. 353/3: 1. Przebudowa obudowy studni S-1 wraz z wyposażeniem i rurociągiem PE fi 32x2,0 L=12,5m zasilającym kontener, 2. Kontener dozujący wraz z wyposażeniem, instalacjami wewnętrznymi i odprowadzeniem odcinków PVC fi 160, L=6m do szczelnego zbiornika czerpalnego V=2,0m3, 3. Zasilanie energetyczne studni S-1 i kontenera L=177m wraz z oświetleniem terenu L=10m, 4. Sieć wodociągowa PE fi 160x9,5 - uzupełnienie: Budowa studni odpowietrzająco - redukcyjnej w węźle B - odrębne pozwolenie na budowę. 2. Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z dokumentacją: 2.1. Dokumentacją budowlano-wykonawczą - (zał. Nr 7.1.1-7.2.2 do SIWZ - archiwa ZIP) 2.2. Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - (zał. Nr 8 do SIWZ - archiwa ZIP) 2.3. Przedmiarami robót - (zał. Nr 9.1.2, 9.2.2 do SIWZ - wersja do wypełnienia xls) oraz Przedmiary z obliczeniami - (zał. Nr 9.1.1, 9.2.1 - PDF) 2.4 Niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia; 2.5. Uzgodnieniami, decyzjami administracyjnymi, wizją w terenie. 3. Wyżej wymienione dokumenty mają być traktowane jako wzajemnie uzupełniające się..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje, że w okresie 3 lat od zawarcia umowy na wykonanie niniejszego zamówienia (zamówienia podstawowego) wybranemu wykonawcy mogą zostać udzielone zamówienia uzupełniające o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, dotyczące przedmiotu zamówienia podstawowego, stanowiące nie więcej niż 20 % wartości niniejszego zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.72.70 - Budowa zbiorników 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Składając ofertę, Wykonawca zobowiązany jest w terminie do dnia 18 marca 2015 r. do godz. 10:00 wnieść wadium przetargowe - siedziba PUK Michałowice Sp. z o.o. Kwota wadium wynosi 35.000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100) i musi być wniesiona w złotych polskich.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - tj.: legitymują się wykonaniem minimum 2 (dwóch) zamówień obejmujących roboty budowlane polegające na wykonaniu podziemnych zbiorników żelbetowych w technologii wylewanej o pojemności użytkowej co najmniej 200m3;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) dysponują minimum jednym pracownikiem lub osobami współpracującymi posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w następujących specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej w zakresie konstrukcji - kierownik budowy; - instalacyjnej w zakresie instalacji sieci wod-kan - kierownik robót; - instalacyjnej w zakresie instalacji i sieci elektrycznych - kierownik robót.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    legitymują się wykonaniem minimum 2 (dwóch) zamówień obejmujących roboty budowlane polegające na wykonaniu podziemnych zbiorników żelbetowych w technologii wylewanej o pojemności użytkowej co najmniej 200m3;;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo - je zeli dotyczy, 2. Kosztorysy ofertowe

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany treści zawartej umowy oraz warunki dokonania takich zmian zostały określone w § 15 projektu umowy (załącznik Nr 10 do SIWZ)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puk.michalowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek Urzędu Gminy Michałowice, Plac Józefa Piłsudskiego 1, 32-091 Michałowice, III piętro, siedziba PUK Michałowice Sp. z o.o..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Budynek Urzędu Gminy Michałowice, Plac Józefa Piłsudskiego 1, 32-091 Michałowice, III piętro, siedziba PUK Michałowice Sp. z o.o. - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.