eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › ZAKUP DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO I SZCZEPIONEK DLA SP ZOZ ŚRÓDMIEŚCIE W OPOLU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-03

Opole: ZAKUP DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO I SZCZEPIONEK DLA SP ZOZ ŚRÓDMIEŚCIE W OPOLU
Numer ogłoszenia: 46534 - 2015; data zamieszczenia: 03.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Śródmieście" , ul. Waryńskiego 30, 45-047 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4412072, faks 0-77 4412072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodmiescie.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO I SZCZEPIONEK DLA SP ZOZ ŚRÓDMIEŚCIE W OPOLU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Szpatułki drewniane CPV 33141000-0 Kompres niejałowy CPV 33141119-7 Pęseta jednorazowa CPV 33141000-0 Rękawiczki lateksowe, bezpudrowe, niejałowe CPV 33141000-0 Rękawiczki lateksowe, niejałowe CPV 33141000-0 Rękawiczki winylowe, bezpudrowe, niejałowe CPV 33141000-0 Rękawiczki nitrylowe CPV 33141000-0 Filtr do wody przeznaczony do analizatora biochemicznego ACCENT 200 CPV 38437000-7 Rękawy do sterylizacji narzędzi CPV 33772000-2 Worki na odpady medyczne czerwone CPV 33141000-0 Worki na odpady medyczne niebieskie CPV 33141000-0 Worki na odpady medyczne żółte CPV 33141000-0 Zapinki do worków CPV 33141000-0 Szczepionka przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu dla dzieci CPV 33651600-4 Szczepionka przeciw ospie wietrznej CPV 33651600-4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ Formularz rzeczowo - cenowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.19-7, 38.43.70.00-7, 33.77.20.00-2, 33.65.16.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Termin dostawy - 2

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodmiescie.opole.pl, www.bip.um.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Waryńskiego 30, 45-047 Opole.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2015 godzina 13:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Śródmieście w Opolu, sekretariat, pokój nr 17.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szpatułki drewniane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szpatułki drewniane o długości 15-20cm w ilości 28000szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kompres niejałowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompres gazowy niejałowy 10x10, pakowany po 100szt., w ilości 50 opakowań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pęseta jednorazowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pęseta jednorazowa, sterylna. Przeznaczona między innymi do zmiany opatrunku o długości co najmniej 14cm w ilości 30 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rękawiczki lateksowe, bezpudrowe, niejałowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawiczki lateksowe, bezpudrowe, niejałowe rozmiar L, pakowane po 100szt., w ilości 100 opakowań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rękawiczki lateksowe, niejałowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawiczki lateksowe, niejałowe rozmiar S, pakowane po 100szt., w ilości 800 opakowań. Rękawiczki lateksowe, niejałowe rozmiar M, pakowane po 100szt., w ilości 600 opakowań. Rękawiczki lateksowe, niejałowe rozmiar L, pakowane po 100szt., w ilości 120 opakowań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rękawiczki winylowe, bezpudrowe, niejałowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawiczki winylowe, bezpudrowe, niejałowe, rozmiar L, pakowane po 100szt., w ilości 100 opakowań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Rękawiczki nitrylowe zgodne z EN-455 i EN 374-2 EN 374-3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawiczki nitrylowe rozmiar S, pakowane po 100szt., w ilości 940 opakowań. Rękawiczki nitrylowe rozmiar M, pakowane po 100szt., w ilości 780 opakowań. Rękawiczki nitrylowe rozmiar L, pakowane po 100szt., w ilości 120 opakowań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Filtr do wody przeznaczony do analizatora biochemicznego ACCENT 200.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtr do wody do analizatora biochemicznego ACCENT 200 w ilości 20szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Rękawy do sterylizacji narzędzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękaw do sterylizacji narzędzi o wymiarach 5x200 w ilości 10 rolek. Rękaw do sterylizacji narzędzi o wymiarach 15x5x100 w ilości 5 rolek. Rękaw do sterylizacji narzędzi o wymiarach 10x200 w ilości 8 rolek. Rękaw do sterylizacji narzędzi o wymiarach 7,5x30x100 w ilości 10 rolek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Worki na odpady medyczne czerwone.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki na odpady medyczne czerwone o pojemności 30l w ilości 8000szt. Worki na odpady medyczne czerwone o pojemności 60l w ilości 8000szt. Worki na odpady medyczne czerwone o pojemności 120lw ilości 4000szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Worki na odpady medyczne niebieskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki na odpady niebieskie mocne o pojemności 120l, rolki pakowane po 25szt., w ilości 3000szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Worki na odpady medyczne żółte.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki na odpady medyczne żółte o pojemności 30l w ilości 500szt. Worki na odpady medyczne żółte o pojemności 60l w ilości 500szt. Worki na odpady medyczne żółte o pojemności 120l w ilości 250szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zapinki do worków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zapinki do worków z kartkami do opisu odpadów w ilości 51650szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Szczepionka przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu dla dzieci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczepionka przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu, dla dzieci, dawka 0,25ml w ilości 50 dawek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Szczepionka przeciw ospie wietrznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczepionka przeciw ospie wietrznej w ilości 30 dawek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.