eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Obsługa notarialna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w roku 2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-17

Ogłoszenie nr 46465 - 2017 z dnia 2017-03-17 r.

Katowice: Obsługa notarialna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w roku 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 23136-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny 27628463800000, ul. ul. Ligonia  46, 40-037   Katowice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 32 207 85 70, faks 32 20786 18, e-mail zamowienia@slaskie.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.slaskie.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Obsługa notarialna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w roku 2017

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OP-ZP.272.1.6.2017.AKU

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa notarialna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w roku 2017 obejmująca wykonanie czynności notarialnych: 1) Sporządzenie aktów notarialnych i projektów aktów notarialnych dokumentujących umowy, pełnomocnictwa, ustanawianie ograniczonych praw rzeczowych, inne jednostronne oświadczenia oraz inne czynności prawne dokonywane na podstawie istniejących przepisów prawa; 2) Sporządzenie wypisu, odpisu lub wyciągu z akt notarialnych lub innego dokumentu - Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości w sprawie maksymalnych stawek taksy notarialnej (tekst jednolity Dz.U. 2013 poz. 237 z późn. zm.); 3) Poświadczenie zgodności odpisu z okazanym dokumentem; 4) Poświadczenie własnoręczności podpisu na dokumentach, jeżeli przedmiot jest oznaczony sumą pieniężną; 5) Poświadczanie własnoręczności podpisu na pełnomocnictwach i innych dokumentach; 6) Poświadczenie daty okazania dokumentu; 7) Inne czynności niż wymienione w pkt 1) - 6) w związku z § 16 Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości w sprawie maksymalnych stawek taksy notarialnej; 8) Dokonanie czynności notarialnej poza Kancelarią Notarialną, za każdą godzinę, w porze dziennej. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, wynikających ze specyfiki stawających do czynności notarialnych stron, miejscem świadczenia usług będzie siedziba Zamawiającego za wynagrodzeniem zwiększonym o kwotę określoną w § 4 ust. 7 umowy; 2. Miejscem świadczenia usług jest Miasto Katowice, z zastrzeżeniem pkt 3. 3. W przypadku zmiany przez Wykonawcę miejsca świadczenia usług, poza granice Miasta Katowice, w szczególności w przypadku zmiany siedziby Kancelarii Notarialnej, lub w przypadku gdy Kancelaria Notarialna znajduje się poza Miastem Katowice, usługi będą świadczone w siedzibie Zamawiającego, bez pobierania z tego tytułu wynagrodzenia, określonego w § 4 ust. 7 umowy. 4. Miejsce świadczenia usług winno spełniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. 5. Przedmiot umowy będzie wykonywany w zależności od potrzeb i zadań realizowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego na podstawie zleceń wystawionych zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik do umowy. 6. Orientacyjną liczbę zleceń Zamawiający określa na 15 z możliwością ich zmniejszenia lub zwiększenia w zależności od potrzeb Zamawiającego. 7. Dokonanie przez Wykonawcę czynności notarialnej, określonej w zleceniu, następować będzie każdorazowo w terminie uzgodnionym przez strony. 8. Zamawiający zobowiązuje się dostarczać Wykonawcy wszelkie dokumenty będące w jego posiadaniu, niezbędne do dokonania czynności notarialnej. 9. Czynności notarialne wykonywane będą zgodnie z ustawą z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie (tekst jednolity: Dz. U. 2016 poz. 1796 z późn. zm.). 10. Wykonawca nie może powierzyć wykonania części lub całości zamówienia innej osobie z zastrzeżeniem art. 21 ustawy - Prawo o notariacie. 11. Wykonawca musi posiadać ważne obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej notariuszy za szkody wyrządzone przy wykonywaniu czynności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 11 grudnia 2003 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej notariuszy (Dz.U. 2003, nr 218, poz. 2148). 12. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do siwz.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 79130000-4
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT50642.27
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Kancelaria Notarialna Andrzej Wróbel,  ,  ul. Francuska 34,  40-028,  Katowice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5799.46
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5799.46
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13640.96
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: n/d
IV.8) Informacje dodatkowe: dot. pkt IV.6): wyszczególnione ceny są z cenami brutto za wykonanie przykładowych czynności notarialnych zgodnie z siwz. Wartość umowy: 62.290,00 zł brutto.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.