To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-17
Ogłoszenie nr 46436 - 2017 z dnia 2017-03-17 r.
Sosnowiec: Konserwacja utrzymanie boisk o nawierzchni trawiastej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 16653-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Sosnowcu, krajowy numer identyfikacyjny
33005100000, ul.
ul. 3 Maja
41,
41200
Sosnowiec, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 266 34 26, faks
32 266 63 41, e-mail
przetargi@mosir.sosnowiec.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mosir.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka budżetowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja utrzymanie boisk o nawierzchni trawiastej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):1/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. USŁUGI WYKONYWANE NA OBIEKTACH MOSIR W SOSNOWCU: 1. Kompleks Piłkarski, przy ul. Kresowej 1: 3 boiska. 2. Kompleks Sportowy, przy al. Mireckiego 31: 1 boisko. 3. Kompleks Sportowy, przy ul. Orląt Lwowskich 70: 3 boiska. 4. Stadion Piłkarski, przy ul. Gałczyńskiego 9: 1 boisko. 5. Stadion Piłkarski przy ulicy Górników 81 a : 1 boisko. 6. Kompleks Rekreacyjno-Sportowy przy ulicy Hubala Dobrzańskiego 99 a : 1 boisko. II. ZABIEGI PIELĘGNACYJNE NA BOISKACH: 1. Aeracja wgłębna minimum 12 cm głębokości : łącznie 30 usług wykonywanych na boiskach wskazanych przez koordynatora zadania. 2. Nawożenie specjalistycznym nawozem trawnikowym granulowanym dobranym w zależności od pory roku w ilości nie mniejszej niż 300 kg na jedno nawożenie: łącznie 36 usług wykonywanych na boiskach wskazanych przez koordynatora zadania. 3. Piaskowanie piaskiem płukanym 0-2 mm w ilości nie mniej niż 50 ton piasku na jedną usługę: łącznie 13 usług wykonywanych na boiskach wskazanych przez koordynatora zadania. 4. Dosiew wgłębny w kierunku zgodnym z długością boiska oraz po przekątnych wykonany siewnikiem wgłębnym przy użyciu nasion trawy przeznaczonej do boisk piłkarskich w ilości nie mniej niż 250 kg na jedną usługę: łącznie 20 usług wykonywanych na boiskach wskazanych przez koordynatora zadania. 5. Wymiana darni o grubości nie mniejszej niż 2,50 cm i szerokości rolki minimum 1,20 m polegająca na zdjęciu starej i położeniu nowej darni o powierzchni 400m2 na boiskach wskazanych przez koordynatora zadania. 6. Oprysk przeciw chwastom, pleśni, grzybom w zależności od pory roku: łącznie 18 usług wykonywanych na boiskach wskazanych przez koordynatora zadania. 7. Wertykulacja łącznie 8 usług wykonywanych na boiskach wskazanych przez koordynatora zadania. III. TERMINY WYKONANIA ZABIEGÓW: 1. Aeracja - w terminie 3 dni, licząc od dnia powiadomienia przez koordynatora zadania. 2. Nawożenie - w terminie 9 dni, licząc od dnia powiadomienia przez koordynatora zadania. 3. Piaskowanie - w terminie 9 dni, licząc od dnia powiadomienia przez koordynatora zadania. 4. Dosiew wgłębny trawy - w terminie 9 dni, licząc od dnia powiadomienia przez koordynatora zadania. 5. Wymiana darni - w terminie 9 dni, licząc od dnia powiadomienia przez koordynatora zadania. 6. Oprysk - w terminie 3 dni, licząc od dnia powiadomienia przez koordynatora zadania. 7. Wertykulacja - w terminie 3 dni, licząc od dnia powiadomienia przez koordynatora zadania. IV. UWAGI DO WYKONANIA ZADANIA: 1. Wykonawca winien dysponować sprzętem dostosowanym do wykonywania powyższych zabiegów. 2. Zakup materiałów, transport i inne czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia leżą w całości po stronie wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
77320000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT403150.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 178200.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Ochrona osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Sosnowcu i w budynku Sądu Rejonowego w Czeladzi
- "Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: "Dokończenie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Przebudowa ul. Orlej, ul. Parkowej, ul. Wawel w Sosnowcu"
- ZP-2200-13/24 USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ
- DOSTAWA 10-CIO PARAMETROWYCH PASKÓW DO ANALIZY MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ CZYTNIKA PASKÓW ORAZ DZIERŻAWA ANALIZATORA DO WYKONYWANIA OZNACZEŃ OB (z dostawą materiałów kontrolnych i części zużywalnych)
- Wykonanie remontów pustostanów w budynkach mieszkalnych Gminy Sosnowiec
- "Modernizacja pomieszczeń Prosektorium i Pracowni Histopatologicznej wraz z wyposażeniem pod Zakład Patomorfologii (...)
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.