eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Koszenie traw w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu mieleckiego w 2017 rokuZadanie nr 1 - wykonanie koszenia poboczy, skarp rowów i nasypów na terenie gminGawłuszowice, Borowa, Czermin, Wadowice Górne, cz. Mielec, cz. Tuszów Narodowy, cz. Padew Narodowa i cz. Radomyśl Wielki. Zadanie nr 2 - wykonanie koszenia poboczy, skarp rowów i nasypów na terenie gminPrzecław, cz. Mielec, cz. Radomyśl Wielki, cz. Tuszów Narodowy, cz. Padew Narodowa i miasta Mielec. Zadanie nr 3 - wykonywanie koszenia traw z pasów zieleni w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Mielca. Każde z w/w zadań, będące odrębną częścią, traktowane jest jako odrębne zamówienie, dla którego prowadzone jest odrębne postępowanie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-03-17

Ogłoszenie nr 46354 - 2017 z dnia 2017-03-17 r.

Mielec: Koszenie traw w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu mieleckiego w 2017 roku: Zadanie nr 1 - wykonanie koszenia poboczy, skarp rowów i nasypów na terenie gmin: Gawłuszowice, Borowa, Czermin, Wadowice Górne, cz. Mielec, cz. Tuszów Narodowy, cz. Padew Narodowa i cz. Radomyśl Wielki. Zadanie nr 2 - wykonanie koszenia poboczy, skarp rowów i nasypów na terenie gmin: Przecław, cz. Mielec, cz. Radomyśl Wielki, cz. Tuszów Narodowy, cz. Padew Narodowa i miasta Mielec. Zadanie nr 3 - wykonywanie koszenia traw z pasów zieleni w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Mielca. Każde z w/w zadań, będące odrębną częścią, traktowane jest jako odrębne zamówienie, dla którego prowadzone jest odrębne postępowanie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Mielcu, krajowy numer identyfikacyjny 690587692, ul. ul. Korczaka  6a, 39-300  Mielec, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 17 5837521, 5839633, e-mail dyrektor@pzd.mielec.pl, faks 17 5837521.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-mielecki.bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.powiat-mielecki.bip.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.powiat-mielecki.bip.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
osobiście, za pomocą operatora pocztowego, za pośrednictwem kuriera
Adres:
Powiatowy Zarząd Dróg w Mielcu, adres: ul. Korczaka 6a, 39-300 Mielec, pokój nr 5


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koszenie traw w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu mieleckiego w 2017 roku: Zadanie nr 1 - wykonanie koszenia poboczy, skarp rowów i nasypów na terenie gmin: Gawłuszowice, Borowa, Czermin, Wadowice Górne, cz. Mielec, cz. Tuszów Narodowy, cz. Padew Narodowa i cz. Radomyśl Wielki. Zadanie nr 2 - wykonanie koszenia poboczy, skarp rowów i nasypów na terenie gmin: Przecław, cz. Mielec, cz. Radomyśl Wielki, cz. Tuszów Narodowy, cz. Padew Narodowa i miasta Mielec. Zadanie nr 3 - wykonywanie koszenia traw z pasów zieleni w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Mielca. Każde z w/w zadań, będące odrębną częścią, traktowane jest jako odrębne zamówienie, dla którego prowadzone jest odrębne postępowanie.
Numer referencyjny: PZD.261.17.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamówienie obejmuje koszenie traw w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu mieleckiego w 2017 roku. o W ramach zadań n1 i nr 2 przewiduje się w każdym roku dwukrotne koszenie traw, chwastów oraz młodych odrostów drzew i krzewów o średnicy do 3 cm, z poboczy oraz skarp nasypów i rowów przy drogach powiatowych na terenie powiatu mieleckiego, na maksymalnej powierzchni dla jednokrotnego koszenia: zad. nr 1 - 11 244,32 arów, zad. nr 2 - 9 292,31 arów, licząc długość po jednej stronie drogi, przy założeniu koszenia na śr. szerokości 3,0 m. Faktyczne ilości do koszenia poboczy i skarp będą uzależnione od aktualnych potrzeb świadczenia przedmiotowych usług na danym terenie oraz możliwości finansowych Zamawiającego; Zamawiający może przekazać do koszenia mniejszą powierzchnię. Usługi będące przedmiotem zamówienia muszą być wykonywane zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną, stanowiącą Rozdz. 3 SIWZ. o W ramach zad. nr 3 przewiduje się wykonywanie koszenia traw z pasów zieleni w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Mielca w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Mielca. W ramach zamówienia przewiduje się wykonywanie czterokrotnego koszenia traw z pasów zieleni w ciągu jednego roku w okresie od 15 kwietnia do 15 października (trzy koszenia z uprzątnięciem trawy jedno bez zbierania trawy). "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia" dla zad. nr 3 stanowi Rozdział nr 4 SIWZ. Szczegółowy zakres koszenia na poszczególnych drogach określa Rozdz. 3 SIWZ - Podział dróg na zadania (mapka) zad. nr 1 i zad. nr 2, Rozdz. 4 SIWZ - Przedmiar robót pkt. 8. zad. nr 3 oraz Rozdział nr 5 SIWZ Kosztorys ofertowy; (Formularz 5.1, Formularz 5.2 i Formularz 5.3). Przekazane ilości będą uzależnione od aktualnych potrzeb świadczenia przedmiotowych usług na danym terenie oraz możliwości finansowych Zamawiającego; Zamawiający może przekazać do koszenia mniejszą powierzchnię.

II.5) Główny kod CPV: 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów
Dodatkowe kody CPV:77314100-5
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 186578.44
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 15/10/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 50 000 zł.
Informacje dodatkowe Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego; jeśli w treści polisy nie ma informacji o jej opłaceniu należy załączyć dokument/y potwierdzający/ce jej opłacenie lub określonej/ych raty.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: o Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że: w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał koszenie traw i chwastów w pasie drogowym dróg publicznych w ilości min. 500 000 m2. o Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada lub ma dostęp do jednostek sprzętowych: a) kosiarka wysięgnikowa do koszenia na skarpach - minimum 2 szt., b) kosiarka żyłkowa, spalinowa, do koszenia w miejscach niedostępnych - minimum 1 szt. - zad. nr 1 i zad. nr 2. o Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada lub ma dostęp do jednostek sprzętowych: kosiarek, które powinny być przystosowane do wykonywania koszenia w pasie drogowym, tj. a) kosiarek spalinowych ręcznych bądź ręcznie prowadzonych - minimum 5 szt., b) kosiarki spalinowej samojezdnej bądź doczepnej do ciągnika - minimum 2 szt., c) samochód do transportu trawy - zad. nr 3.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, należy - pod rygorem wykluczenia z postępowania - złożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie wstępnie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (Formularz 1.2); 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu zaświadczenie, że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 5) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Formularz 1.6) ; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Zadanie nr 1 - 2 000,00 PLN Zadanie nr 2 - 1 800,00 PLN Zadanie nr 3 - 1 500,00 PLN W zależności od wyboru wykonawcy, wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) Pieniądzu Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Bank PKO Bank Polski Nr 50 1020 4391 0000 6302 0167 4969 w terminie zapewniającym jego wpływ na wskazane konto przed terminem składania ofert. Kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę uznania środków na koncie Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym (oryginał); c) gwarancjach bankowych (oryginał); d) gwarancjach ubezpieczeniowych (oryginał); e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 tj.) (oryginał). Wadium wnoszone w formie gwarancji/poręczenia musi: - obejmować cały okres związania ofertą. - obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Dokument w formie gwarancji /poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na każde pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata w pełnej wysokości bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Gwarancja/poręczenie musi być podpisane przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta/Poręczyciela. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena brutto60
Długość jednokrotnego koszenia40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje w niniejszej SIWZ możliwość wprowadzenia zmian w zawartej umowie w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian. Zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian w zawartej umowie. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez: - zmianę sposobu wykonania przedmiotu Umowy, - zmianę zakresu przedmiotu Umowy - zmianę wynagrodzenia Wykonawcy lub - zmianę terminu/terminów określonych w umowie, a zmiany dokonywane są w celu prawidłowej realizacji zadań objętych przedmiotem umowy i osiągnięcia zamierzonych przez Zamawiającego rezultatów/celów
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 27/03/2017, godzina: 9:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Koszenie traw w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu mieleckoszenie traw w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu mieleckiego w 2017 roku: Zadanie nr 1 - wykonanie koszenia poboczy, skarp rowów i nasypów na terenie gmin: Gawłuszowice, Borowa, Czermin, Wadowice Górne, cz. Mielec, cz. Tuszów Narodowy, cz. Padew Narodowa i cz. Radomyśl Wielki.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje koszenie traw w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu mieleckiego w 2017 roku: Zadanie nr 1 - wykonanie koszenia poboczy, skarp rowów i nasypów na terenie gmin: Gawłuszowice, Borowa, Czermin, Wadowice Górne, cz. Mielec, cz. Tuszów Narodowy, cz. Padew Narodowa i cz. Radomyśl Wielki. o W ramach zadań n1 i nr 2 przewiduje się w każdym roku dwukrotne koszenie traw, chwastów oraz młodych odrostów drzew i krzewów o średnicy do 3 cm, z poboczy oraz skarp nasypów i rowów przy drogach powiatowych na terenie powiatu mieleckiego, na maksymalnej powierzchni dla jednokrotnego koszenia: zad. nr 1 - 11 244,32 arów, zad. nr 2 - 9 292,31 arów, licząc długość po jednej stronie drogi, przy założeniu koszenia na śr. szerokości 3,0 m. Faktyczne ilości do koszenia poboczy i skarp będą uzależnione od aktualnych potrzeb świadczenia przedmiotowych usług na danym terenie oraz możliwości finansowych Zamawiającego; Zamawiający może przekazać do koszenia mniejszą powierzchnię. Usługi będące przedmiotem zamówienia muszą być wykonywane zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną, stanowiącą Rozdz. 3 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77312000-0, 77314100-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 73312.96
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto60
Długość jednokrotnego koszenia40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Koszenie traw w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu mieleckiego w 2017 roku:Zadanie nr 2 - wykonanie koszenia poboczy, skarp rowów i nasypów na terenie gmin: Przecław, cz. Mielec, cz. Radomyśl Wielki, cz. Tuszów Narodowy, cz. Padew Narodowa i miasta Mielec.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje koszenie traw w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu mieleckiego w 2017 roku: Zadanie nr 2 - wykonanie koszenia poboczy, skarp rowów i nasypów na terenie gmin: Przecław, cz. Mielec, cz. Radomyśl Wielki, cz. Tuszów Narodowy, cz. Padew Narodowa i miasta Mielec.W ramach zadań n1 i nr 2 przewiduje się w każdym roku dwukrotne koszenie traw, chwastów oraz młodych odrostów drzew i krzewów o średnicy do 3 cm, z poboczy oraz skarp nasypów i rowów przy drogach powiatowych na terenie powiatu mieleckiego, na maksymalnej powierzchni dla jednokrotnego koszenia: - zad. nr 1 - 11 244,32 arów, zad. nr 2 - 9 292,31 arów, licząc długość po jednej stronie drogi, przy założeniu koszenia na śr. szerokości 3,0 m. Faktyczne ilości do koszenia poboczy i skarp będą uzależnione od aktualnych potrzeb świadczenia przedmiotowych usług na danym terenie oraz możliwości finansowych Zamawiającego; Zamawiający może przekazać do koszenia mniejszą powierzchnię. Usługi będące przedmiotem zamówienia muszą być wykonywane zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną, stanowiącą Rozdz. 3 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77312000-0, 77314100-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 60585.86
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto60
Długość jednokrotnego koszenia40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Koszenie traw w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu mieleckiego w 2017 roku:Zadanie nr 3 - wykonywanie koszenia traw z pasów zieleni w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Mielca.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje koszenie traw w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu mieleckiego w 2017 roku: Zadanie nr 3 - wykonywanie koszenia traw z pasów zieleni w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Mielca. o W ramach zad. nr 3 przewiduje się wykonywanie koszenia traw z pasów zieleni w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Mielca. W ramach zamówienia przewiduje się wykonywanie czterokrotnego koszenia traw z pasów zieleni w ciągu jednego roku w okresie od 15 kwietnia do 15 października (trzy koszenia z uprzątnięciem trawy jedno bez zbierania trawy). "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia" dla zad. nr 3 stanowi Rozdział nr 4 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77312000-0, 77314100-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 52893.99
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto60
Długość jednokrotnego koszenia40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.