eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wykonanie operatu wodnoprawnego, instrukcji gospodarowania wodą i instrukcji obsługi i eksploatacji zbiornika Brzeźnica wraz z uzyskaniem decyzji o wydanie pozwolenia wodnoprawnego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-03

Katowice: Wykonanie operatu wodnoprawnego, instrukcji gospodarowania wodą i instrukcji obsługi i eksploatacji zbiornika Brzeźnica wraz z uzyskaniem decyzji o wydanie pozwolenia wodnoprawnego
Numer ogłoszenia: 46342 - 2015; data zamieszczenia: 03.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Sokolska 65, 40-087 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 25 83 076, faks 32 25 82 743.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szmiuw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatu wodnoprawnego, instrukcji gospodarowania wodą i instrukcji obsługi i eksploatacji zbiornika Brzeźnica wraz z uzyskaniem decyzji o wydanie pozwolenia wodnoprawnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu wodnoprawnego, instrukcji gospodarowania wodą i instrukcji obsługi i eksploatacji zbiornika Brzeźnica wraz z uzyskaniem decyzji o wydanie pozwolenia wodnoprawnego Zakres opracowania obejmuje: a) operat wodnoprawny wraz z wnioskiem o wydanie pozwolenia wodnoprawnego na szczególne korzystanie z wód powierzchniowych dla zbiornika wodnego Brzeźnica w zakresie piętrzenia i retencjonowania wód zgodnie z art. 132 ustawy z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne /Dz. U. z 2012r. poz. 145 tekst jednolity z póź. zm./ oraz uzyskaniem prawomocnego pozwolenia wodnoprawnego, b) instrukcję gospodarowania wodą w zbiorniku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 17 sierpnia 2006 r. w sprawie zakresu instrukcji gospodarowania wodą /Dz. U. Nr 150, poz. 1087/ c) instrukcję obsługi i eksploatacji zbiornika. Wykonawca w imieniu Zleceniodawcy wystąpi z wnioskiem o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego i zatwierdzenie instrukcji gospodarowania wodą do organu właściwego do wydania pozwolenia wodnoprawnego. Przedmiotem odbioru będzie operat wodnoprawny wraz z prawomocnym pozwoleniem wodnoprawnym, zatwierdzona instrukcja gospodarowania wodą oraz instrukcja obsługi i eksploatacji. Operat wodnoprawny i instrukcje należy wykonać w 4 egz. w formie drukowanej i w 3 egz. na nośniku cyfrowym. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił rękojmi na przedmiot zamówienia na okres 3 lat licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia. Ogólna charakterystyka obiektu: Zbiornik wodny Brzeźnica położony w m. Tworóg oraz Brynek, gm. Tworóg, pow. tarnogórski jest zbiornikiem retencyjnym, który powstał w wyniku przegrodzenia doliny cieku Brzeźnica zaporą ziemną w km 1+240 z wbudowanym urządzeniem piętrzącym i przelewem burzowym. Obiekt ten wybudowany został dla potrzeb nawodnień deszczownianych przyległych pastwisk oraz zaopatrzenia w wodę basenu kąpielowego zlokalizowanego na prawym brzegu nieistniejącego już ośrodka wypoczynkowego TAGOR. Od połowy lat 80 - tych ujęcie wody dla poboru wód dla deszczowni jest nieczynne, a pompownia została zlikwidowana. Obecnie zbiornik pełni wyłącznie funkcję retencyjną i rekreacyjną (zbiornik jest zarybiony, znajduje się w obrębie rybackim rzeki Mała Panew). Zbiornik posiada powierzchnię 5,6 ha i pojemność 56 000 m3. Nie posiada aparatury kontrolno-pomiarowej. Urządzenia spustowo-przelewowe zbiornika to: jaz ruchomy o świetle 2 x 2,0 m oraz przelew powierzchniowy z niecką wypadową. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia Operat wodnoprawny opracować zgodnie z art. 132 oraz 128 ustawy Prawo wodne /Dz. U. z 2012r. poz. 145 tekst jednolity z póź. zm./. Operat wodnoprawny winien obejmować między innymi: obliczenia hydrologiczne w tym określenie charakterystycznych przepływów w szczególności przepływu nienaruszalnego i dozwolonego (nieszkodliwego), sposób gospodarowania wodą, w tym charakterystyczne rzędne piętrzenia wody oraz przepływy, wyliczenie zdolności przepustowej jazu ruchomego oraz przelewu burzowego wraz z krzywą wydatku dla jazu oraz krzywą wydatku dla gardła przelewu powierzchniowego, aktualne wypisy z geodezyjnego rejestru gruntów wraz z wyrysem z mapy ewidencji gruntów, określenie funkcji, które pełni zbiornik, w tym: - ustalenie czy zbiornik w obecnym stanie może służyć celowi ochrony przeciwpowodziowej oraz czy służy ochronie gruntów rolnych przed powodziami (melioracje wodne, o których mowa w art. 70 ust. 1 ustawy Prawo wodne) oraz określenie obszaru oddziaływania w formie opisowej oraz graficznej, - ustalenie, czy piętrzenie i retencjonowanie wody w zbiorniku wpływa na polepszenie zdolności produkcyjnej gleby, ułatwienia jej uprawy (melioracje wodne, o których mowa w art. 70 ust. 1 ustawy Prawo wodne) i określenie obszaru oddziaływania w formie opisowej i graficznej, w związku z art. 128 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo wodne opracowanie propozycji uczestniczenia podmiotów w kosztach utrzymania zbiornika, stosownie do odnoszonych korzyści, w związku z art. 128 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo wodne opracowanie propozycji uczestniczenia podmiotów w kosztach utrzymania wód cieku Brzeźnica, stosownie do wzrostu kosztów utrzymania wód, w wyniku realizacji tego pozwolenia, aktualizację mapy zasadniczej w rejonie zbiornika, inwentaryzację geodezyjną urządzeń piętrzących i upustowych. Inwentaryzacja winna być wykonana zgodnie z zasadami wykonywania szczegółowej inwentaryzacji obiektów budowlanych i zawierać wszystkie niezbędne parametry budowli oraz rysunki zawierające przekroje podłużne, poprzeczne i rzuty budowli. przekroje zbiornika i cieku poniżej zapory na długości 100 m oraz na długości cofki, zasięg cofki oraz zasięg jej oddziaływania na tereny przyległe w formie opisowej i graficznej, Instrukcję gospodarowania wodą należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 17 sierpnia 2006 r. w sprawie zakresu instrukcji gospodarowania wodą (Dz. U. z 2006 r. Nr 150, poz. 1087). Obowiązkiem Wykonawcy jest przeprowadzenie konsultacji z Zamawiającym w sprawie treści wniosku o wydanie pozwolenia wodnoprawnego oraz załączników do wniosku. Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi dotyczącymi przedmiotu zamówienia oraz stosownymi wytycznymi i normami, Przedmiot zamówienia winien być opatrzony klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu któremu ma służyć. Wykonawca przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do okresowego przedstawiania i uzgadniania z Zamawiającym treści opracowywanych dokumentów, w uzgodnionych z Zamawiającym terminach. Wykonawca przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do reprezentowania Zamawiającego wobec wszystkich organów administracji publicznej, instytucji państwowych oraz osób fizycznych i prawnych w związku z wykonywaniem obowiązków związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Po podpisaniu umowy na przedmiotowe zamówienie, Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo. Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania wszelkich decyzji administracyjnych, pozwoleń i uzgodnień wymaganych obowiązującymi przepisami prawa, które są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do uzupełnienia, korekty i wyjaśnień dotyczących opracowywanych dokumentów, na każdorazowe żądanie Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.11.00 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku formułą spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22.ust.1 pkt.1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku formułą spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22.ust.1 pkt.2 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku formułą spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22.ust.1 pkt.3 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku formułą spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22.ust.1 pkt.3 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku formułą spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22.ust.1 pkt.4 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oświadczenia zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Zaparafowany wzór umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- cena ryczałtowa określona w ofercie zostaje ustalona na okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianie, nie dotyczy to ustawowej zmiany podatku VAT. - Zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie wykonania całości zamówienia innemu Wykonawcy; natomiast powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy wymaga uzyskania jego zgody na piśmie, - Wykonawca jaką część (zakres) zamówienia powierza podwykonawcy musi wskazać w składanej ofercie w formularzu ofertowym; - Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania zamówienia (aneks do umowy) ze względu na przedłużające się procedury administracyjne

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szmmiuw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Katowicach ul. Sokolska 65, 40-087 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Śląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Katowicach ul. Sokolska 65, 40-087 Katowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.