To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-13
Tuchola: Budowa budynku administracyjno-biurowego przy ul. Świeckiej 45 w Tucholi
Numer ogłoszenia: 462602 - 2013; data zamieszczenia: 13.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 416830 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuchola, pl. Zamkowy 1, 89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 56 42 500, faks 52 334 21 38.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku administracyjno-biurowego przy ul. Świeckiej 45 w Tucholi.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wybudowanie budynku administracyjno-biurowego (dane techniczne: powierzchnia użytkowa 745,41 m2, powierzchnia zabudowy 318,00 m2, kubatura 4070,00 m3) na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Tucholi. Budynek zaprojektowany został jako 3-kondygnacyjny naziemny, bez podpiwniczenia. Wykonany w technologii tradycyjnej murowanej z dachem dwuspadowym w konstrukcji drewnianej. Budynek będzie usytuowany w południowej części działki. Do nowego budynku będzie należało wykonać przyłącza: kanalizacji sanitarnej i deszczowej, energetyczne. Przyłącze wodociągowe zostało już wykonane przez Zamawiającego wg odrębnego opracowania - od ul. Karasiewicza. Zamawiający wykonał już tymczasowe przyłącza teletechniczne i energetyczne na potrzeby istniejących na posesji budynków, nie podlegających rozbiórce (jadłodajnia i obecna siedziba OPS). Ponieważ na posesji Świecka 45 znajdują się obiekty, które stale funkcjonują, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ten sposób zorganizował plac budowy oraz prace budowlane, żeby umożliwić bezpieczny dostęp do użytkowanych budynków znajdujących się na posesji (budynek jadłodajni - dwa wejścia, oraz siedziba OPS). Zakres prac polegających na przygotowaniu pomieszczeń na węzeł nr 1 i węzeł nr 2 został wykonany przez poprzedniego Wykonawcę, wobec czego ten zakres nie jest objęty niniejszym zamówieniem. Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu będzie zobowiązany do współpracy z Wykonawcą przyłącza ciepłowniczego oraz węzłów - Przedsiębiorstwem Komunalnym w Tucholi Sp. z o. o. - gestorem sieci. UWAGA: Zamawiający oświadcza, że w celu ograniczenia kosztów zaprojektowanych rozwiązań dopuszcza zastosowanie wymienionych niżej zmian: 1. Zamawiający dopuszcza izolację pionową z płyt EPS 100 zamiast styroduru. 2. Dokonujemy zmiany rodzaju dachówki na dachówkę ceramiczną tzw. karpiówkę barwioną w kolorze grafitowym, układaną w koronkę. 3. Zrezygnowano z nasad kominowych i należy wycenić wykonanie tradycyjnego zwieńczenia komina wraz z otworami wentylacyjnymi zabezpieczonymi stalowymi kratkami 14x14 cm. 4. Zamawiający dopuszcza na ciągach komunikacyjnych i schodach posadzki dwubarwne z płytek typu Gres. 5. Okładziny podłóg - w pokojach pracowników, gdzie w projekcie zaplanowano wykładziny dywanowe, Zamawiający wymaga panele podłogowe o klasie ściaralności AC5 wraz z olistwowaniem. 6. Zamawiający w poz. dotyczącej stolarki okiennej, dopuszcza zamiast stolarki aluminiowej okna z wysokoudarowego PVC zewnętrznie barwione - kolor grafitowy. Rysunek mocowania okna znajduje się na osobnym rysunku (Załącznik nr 11 do SIWZ). W zakresie pozostałej stolarki drzwiowej i witryn wymagana jest stolarka aluminiowa. 7. Zamawiający wymaga są nawiewników podciśnieniowych regulowanych. 8. Zamawiający dopuszcza zastosować do elewacji płytki klinkierowe o grubości min. 7 mm w kolorze zbliżonym do koloru naturalnej cegły - przed montażem do akceptacji Zamawiającego. 9. Montaż centrali telefonicznej oraz montaż serwera nie są objęte niniejszym przetargiem. Zamawiający dokona ich zakupu po realizacji inwestycji. 10. Zamawiający rezygnuje z instalacji przyzywowej i powiadamiania p.poż. 11. Zamawiający dopuszcza wykonane stropów z płyt kanałowych. 12. Po ponownych badaniach geotechnicznych dokonanych po rozbiórce budynku, zrezygnowano z wykonania ścianek szczelnych, natomiast należy uwzględnić wymianę gruntu na beton B 7,5 pod fundamenty, zgodnie z przedmiarem. 13. Zamawiający informuje, że instalację zasilającą oświetlenie zewnętrzne należy wykonać z kabla 5x4mm2, a nie 5x10mm2, jak ujęto w dokumentacji projektowej. 14. Drzwi do biur standardowe płytowe, wypełnione płytą wiórową, kolor drzwi do uzgodnienia z Zamawiającym w trakcie wykonawstwa. Zamawiający jednocześnie informuje, że w Załączniku nr 10 do SIWZ podał zestawienie najistotniejszych pytań do SIWZ, które wpłynęły w dwóch poprzednich postępowaniach na niniejsze zadanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: Załącznik nr 1 - Projekt budowlany wykonawczy; Załącznik nr 2 - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (SST); Załącznik nr 3 - Przedmiar - dokument pomocniczy; Załącznik nr 10 - Zestawienie pytań i odpowiedzi do SIWZ w I i II postępowaniu Załącznik nr 11 - Okno Wszystkie nazwy własne materiałów i urządzeń zawarte w projekcie budowlanym i przedmiarze są przykładowe, ale nie obowiązujące - ukazują czemu dany przedmiot ma służyć i pokazują jakie ma mieć minimalne parametry techniczno-użytkowe. Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz udostępnione na stronie internetowej: www.bip.miasto.tuchola.pl.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY Józef Urbaniak, ul. Angowicka 52A, 89-600 Chojnice, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1793221,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2049938,31
Oferta z najniższą ceną: 2049938,31 / Oferta z najwyższą ceną: 2803845,16
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TUCHOLI
więcej: przetargi w Tucholi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Ochrona i udostępnienie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry poprzez budowę niezbędnej infrastruktury w zakresie przystani, portów rzecznych i infrastruktury turystycznej- Etap II
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
- Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie.
- II etap remontu łazienek w budynku internatu Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Głuchych przy ul. Łuckiej 17/23 w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.