Mszczonów: Obsługa bankowa budżetu Gminy Mszczonów
Numer ogłoszenia: 46113 - 2016; data zamieszczenia: 25.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mszczonów , pl. Piłsudskiego 1, 96-320 Mszczonów, woj. mazowieckie, tel. 046 8582840, faks 046 8582843.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mszczonow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Mszczonów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Mszczonów, przez co rozumie się wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Mszczonów oraz jej jednostek organizacyjnych. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Gminy Mszczonów oraz jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 12.05.2016 r. do 11.05.2021 r Zakres zamówienia dla Gminy jako jednostki samorządu terytorialnego, Urzędu Miejskiego jako jednostki budżetowej oraz jednostek organizacyjnych Gminy obejmuje: - otwarcie, likwidację i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych , - możliwość otwierania dodatkowych rachunków podstawowych i pomocniczych w trakcie związania zamówieniem, na warunkach zadeklarowanych w ofercie, - potwierdzanie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych, - oprocentowanie środków na rachunkach: otwieranie lokaty overnight, a na pozostałych rachunkach bieżących i pomocniczych oprocentowanie avista, - wpłaty i wypłaty gotówkowe, - realizacja przelewów przekazywanych w formie elektronicznej jak i sporadycznie papierowej na następujących zasadach: - przelewy złożone w formie papierowej do godz. 14:00 powinny być realizowane w tym samym dniu, - wdrożenie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych dla dowolnej ilości stanowisk w jednostkach , - wydawanie blankietów czekowych, - sporządzanie zaświadczeń i opinii rocznych, - sporządzanie wyciągów bankowych w wersji papierowej dla każdego rachunku bankowego. Z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi Gminy zostaną zawarte odrębne umowy bankowej obsługi, na warunkach będących przedmiotem zamówienia publicznego, według jednolitego wzoru umowy ustalonego z wybranym Wykonawcą, z uwzględnieniem zmian wynikających ze specyfiki jednostki. Zamawiający wymaga aby bank stosował warunki podane w ofercie dotyczące opłat i oprocentowania środków w stosunku do jednostek organizacyjnych Gminy, które posiadają lub otworzą rachunki w banku wybranym w wyniku rozstrzygnięcia przetargu. Bank nie będzie pobierał z tytułu obsługi bankowej Gminy Mszczonów i jego jednostek żadnych innych opłat niż określone w SIWZ. B. Informacje dodatkowe: 1. Otwarcie, likwidację i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych w ilości około 60 szt. 2. Prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych dla Gminy Mszczonów z osadem na rachunku Gminy dziennie od 300.000,00 zł do 1.000.000,00 zł oraz na rachunkach jednostek budżetowych od 50.000,00 zł do 300.000,00 zł. 3. Realizacja przelewów przekazywanych w formie elektronicznej jak i sporadycznie papierowej w ilości około 1.000 szt. miesięcznie przelewów wewnętrznych, około 2.500 szt. przelewów zewnętrznych miesięcznie. 4. Wpłaty około 450.000,00 zł miesięcznie i wypłaty gotówkowe około 30.000,00 zł. (zamawiający nie przewiduje dokonywania wpłat gotówkowych w formie zamkniętej, tj. w bezpiecznych kopertach). 5. Wdrożenie bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych, obecnie jest to 27 stanowisk. 5. Wydawanie blankietów czekowych w ilości około 340 szt. rocznie. 6. Sporządzenie zaświadczeń oraz opinii rocznych w ilości około 15 szt. rocznie. C. Wymagania dodatkowe: 1. Wykonawca nie będzie pobierał z tytułu obsługi bankowej Gminy Mszczonów żadnych innych opłat niż określone w specyfikacji w stosunku do jednostek organizacyjnych Gminy, które posiadają lub otworzą rachunki w banku wybranym w wyniku rozstrzygnięcia przetargu. 2. Wykonawca zapewni prowadzenie obsługi bankowej na warunkach zaoferowanych w niniejszym przetargu wszystkim jednostkom organizacyjnym Gminy Mszczonów - wykaz jednostek wg stanu na 1 stycznia 2016 r. przedstawia załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca zapewni realizację wypłat gotówkowych na podstawie blankietów czekowych papierowych. 4. Wykonawca musi dysponować na terenie miasta Mszczonowa punktem kasowym, w których przyjmowane będą wpłaty gotówkowe, przez cały okres realizacji zamówienia..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.05.2021.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 128 z późn. zm.) chyba, że przepisy stanowią inaczej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia i dokumentu - pkt VII.1.1 i 1.2 siwz
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt VII.1.1 siwz
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt VII.1.1 siwz
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt VII.1.1 siwz
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt VII.1.1 siwz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W umowie Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć następujące zapisy: 1.Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy: 2.1.Terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych, 2.2 W przypadku wprowadzenia w Gminie Mszczonów płatności masowych, 2.3. Sposobu i zakresu wykonania prac w przypadkach: a) w przypadku zmiany przepisów prawnych powodujących konieczność dokonania zmian w umowie, b) pojawienia się na rynku nowych produktów bankowych lub nowych rozwiązań w zakresie obsługi zamówienia, które są korzystne dla Gminy i nie powodują wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy, c) zmiany struktury organizacyjnej, likwidacji lub przekształceń dotyczących jednostek organizacyjnych Gminy, określonych w załączniku nr 4, d) zmiany godzin pracy Urzędu Miejskiego w Mszczonowie. 2.4.Innych postanowień umowy w przypadkach: a) zmiany podwykonawców, b) przekształceń Wykonawcy lub zbycia przedsiębiorstwa, 2.5 Umowa zawarta na okres dłuższy niż 12 miesięcy musi zawierać postanowienia o zasadach wprowadzania odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mszczonow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Mszczonowie Pl. Piłsudskiego 1, 96-320 Mszczonów, pokój nr 13, I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2016 godzina 12:00, miejsce: W Urzędzie Miejskim w Mszczonowie Pl. Piłsudskiego 1, 96-320 Mszczonów, w punkcje podawczym.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI MSZCZONÓW
więcej: przetargi MSZCZONÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełna obsługa bankowa budżetu jednostki samorządu terytorialnego - Powiatu Żywieckiego, tj. Starostwa Powiatowego w Żywcu i jednostek organizacyjnych
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Lubartowskiego wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
- "Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie wydatków inwestycyjnych".
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Słupeckiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu w okresie od 1 lipca 2024 do 30 czerwca 2027 roku
- Leasing operacyjny niekonsumencki 1 kompletnego specjalistycznego samochodu dostawczo-osobowego o DMC do 3,5 tony
- Leasing operacyjny niekonsumencki 1 kompletnego specjalistycznego samochodu do odbioru odpadów komunalnych z zabudową typu "wywrotka" z silnikiem zasilanym sprężonym gazem ziemnym CNG
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.