eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Dostawa drobnego sprzętu medycznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-02

Przemyśl: Dostawa drobnego sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 46109 - 2015; data zamieszczenia: 02.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu , ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 6775065, faks 16 6775064.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu medycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1 - ubiory dla pracowni cytostatycznej - 7 po. asort. w różnych ilościach; Zad. 2 - fartuchy i prześcieradła. - 8 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 3 - fartuchy, serwety, pokrowce - 8 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 4 - rurki - 7 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 5 -termometr czołowy - 1 poz. asort. w ilości 52 szt.; Zad. 6 - spodnie włókninowe krótkie, maski, czepki - 6 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 7 - staplery okrężne - 12 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 8 - klipsy do klipsownicy laparoskopowej - 3 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 9 - sonda bipolarna i elektrody do monitorowania nerwu krtaniowego - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 10 - kaniula dożylna bezpieczna z dod. portem bocznym - 1 poz. asort. w ilości 20 000 szt.; Zad. 11 - ochraniacze na nogi - 1 poz. asort. w ilości 2 200 szt.; Zad. 12 - rurka tracheostomijna z podwójnym mankietem - 7 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 13 - wkład do ssaka - 1 poz. asort. w ilości 80 szt.; Zad. 14 - wapno sodowane z indykatorem kanister a 4,5 kg - 1 poz. asort. w ilości 160 szt.; Zad. 15 - okulary do fototerapii - 1 poz. asort. w ilości 300 szt.; Zad. 16 - worki kolostomijne i ileostomijne - 1 poz. asort. w ilości 1 100 szt.; Zad. 17 - maski tlenowe, cewniki do podawania tlenu - 6 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 18 - ostrza chirurgiczne i trzonki do ostrzy - 4 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 19 - pojemniki na mocz - 4 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 20 - maski krtaniowe ju. - 8 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 21 - z-wy do drenażu wewnętrznego dróg moczowych - 6 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 22 - system zamknięty do odsysania wydzieliny z drzewa oskrzelowego - 5 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 23 - termometr do pomiaru temperatury na ciele człowieka, czoło,powieka, żyła szyjna - 1 poz. asort. w ilości 6 szt.; Zad. 24 - ciśnieniomierz elektroniczny - 1 poz. asort. w ilości 7 szt.; Zad. 25 - paski mocujące do rurek tracheostomijnych i układ oddechowy - 4 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 26 - ciśnieniomierze - 2 poz. asort. w różnych ilościach..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 26.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości j.n. oraz w terminie określonym w rozdziale XII w pkt. 1 SIWZ. Zad. 1 - 800,00 PLN Zad. 8 - 500,00 PLN Zad. 15 - 50,00 PLN Zad. 22 - 550,00 PLN Zad. 2 - 4 400,00 PLN Zad. 9 - 500,00 PLN Zad. 16 - 200,00 PLN Zad. 23 - 50,00 PLN Zad. 3 - 4 800,00 PLN Zad. 10 - 900,00 PLN Zad. 17 - 350,00 PLN Zad. 24 - 350,00 PLN Zad. 4 - 30,00 PLN Zad. 11 - 50,00 PLN Zad. 18 - 460,00 PLN Zad. 25 - 750,00 PLN Zad. 5 - 150,00 PLN Zad. 12 - 130,00 PLN Zad. 19 - 900,00 PLN Zad. 26 - 70,00 PLN Zad. 6 - 400,00 PLN Zad. 13 - 20,00 PLN Zad. 20 - 400,00 PLN Zad. 7 - 3 300,00 PLN Zad. 14 - 250,00 PLN Zad.21- 1 000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia-załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia-załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia-załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia-załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia-załącznik nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ. 2. Oświadczenie - załącznik nr 2 SIWZ. 3. Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 3 do SIWZ określającego przedmiot zamówienia. 4. Dowód wniesienia wadium umożliwiający stwierdzenie, że wadium zostało przekazane zamawiającemu do dnia określonego w rozdziale XII pkt. 1 SIWZ. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, należy powyższy dokument w oryginale załączyć do oferty w osobnej kopercie ( koszulce ) a kopia ma stanowić załącznik do oferty potwierdzony za zgodność z oryginałem- rozwiązanie takie jest niezbędne ze względu na konieczność dokonania zwrotu dokumentu. 5. Ulotki, katalogi, prospekty opisujące oferowany przedmiot zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - Termin dostawy - 1

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania stałości cen jednostkowych w ciągu całego okresu trwania umowy. 2. W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen wyłącznie w przypadku: a) Zmiany stawki podatku VAT, przy czym w przypadku wzrostu stawki podatku VAT zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; b) Zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz. 3. Zmiany wymienione w ust. 2 pkt a i b następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania zmienionej stawki podatku VAT. Zmiana stawki podatku VAT następować będzie z mocy samej umowy po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego (bez potrzeby sporządzania aneksu do umowy). 4. W przypadku ewentualnych zmian poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, zmiany konfekcjonowania, pod warunkiem zachowania parametrów określonych w załączniku nr 1 do umowy, za uprzednią pisemną akceptacją Zamawiającego. 5. Na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie zawartej z wybranym Wykonawcą polegającej na zmianie wartości umowy w przypadku obniżenia przez Wykonawcę cen jednostkowych za dostarczony towar. 6. Dopuszcza się możliwość zmiany dotychczas zaoferowanego produktu na inny nowszej generacji, lub o lepszych parametrach niż określone w załączniku nr 1 do umowy, przy zachowaniu dotychczasowej ceny jednostkowej brutto, za uprzednią pisemną akceptacją Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - bud. D pok. 225 - Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego - bud. D pok. 226 - Biuro Podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zad. 1 - ubiory dla pracowni cytostatycznej - 7 po. asort. w różnych ilościach;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 7 po. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zad. 2 - fartuchy i prześcieradła. - 8 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 8 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zad. 3 - fartuchy, serwety, pokrowce - 8 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 8 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zad. 4 - rurki - 7 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 7 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zad. 5 -termometr czołowy - 1 poz. asort. w ilości 52 szt.;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 1 poz. asort. w ilości 52 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zad. 6 - spodnie włókninowe krótkie, maski, czepki - 6 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 6 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zad. 7 - staplery okrężne - 12 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 12 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zad. 8 - klipsy do klipsownicy laparoskopowej - 3 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 3 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zad. 9 - sonda bipolarna i elektrody do monitorowania nerwu krtaniowego - 2 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nerwu krtaniowego - 2 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zad. 10 - kaniula dożylna bezpieczna z dod. portem bocznym - 1 poz. asort. w ilości 20 000 szt.;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 1 poz. asort. w ilości 20 000 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zad. 11 - ochraniacze na nogi - 1 poz. asort. w ilości 2 200 szt.;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 1 poz. asort. w ilości 2 200 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zad. 12 - rurka tracheostomijna z podwójnym mankietem - 7 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 7 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zad. 13 - wkład do ssaka - 1 poz. asort. w ilości 80 szt.;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 1 poz. asort. w ilości 80 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zad. 14 - wapno sodowane z indykatorem kanister a 4,5 kg - 1 poz. asort. w ilości 160 szt.;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 1 poz. asort. w ilości 160 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zad. 15 - okulary do fototerapii - 1 poz. asort. w ilości 300 szt.;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 1 poz. asort. w ilości 300 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. t - 1

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zad. 16 - worki kolostomijne i ileostomijne - 1 poz. asort. w ilości 1 100 szt.;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 1 poz. asort. w ilości 1 100 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zad. 17 - maski tlenowe, cewniki do podawania tlenu - 6 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 6 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zad. 18 - ostrza chirurgiczne i trzonki do ostrzy - 4 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 4 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zad. 19 - pojemniki na mocz - 4 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 4 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zad. 20 - maski krtaniowe ju. - 8 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: u. - 8 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zad. 21 - z-wy do drenażu wewnętrznego dróg moczowych - 6 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 6 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zad. 22 - system zamknięty do odsysania wydzieliny z drzewa oskrzelowego - 5 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: oskrzelowego - 5 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zad. 23 - termometr do pomiaru temperatury na ciele człowieka, czoło,powieka, żyła szyjna - 1 poz. asort. w ilości 6 szt.;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: czoło,powieka, żyła szyjna - 1 poz. asort. w ilości 6 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zad. 24 - ciśnieniomierz elektroniczny - 1 poz. asort. w ilości 7 szt.;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 1 poz. asort. w ilości 7 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Zad. 25 - paski mocujące do rurek tracheostomijnych i układ oddechowy - 4 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: i układ oddechowy - 4 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. termin dostawy towaru - 1

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Zad. 26 - ciśnieniomierze - 2 poz. asort. w różnych ilościach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 2 poz. asort. w różnych ilościach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. termin dostawy towaru - 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.