eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bobowa › Przebudowa i zmiana nawierzchni dróg na terenie Gminy Bobowa - etap I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-03-17

Ogłoszenie nr 46017 - 2017 z dnia 2017-03-17 r.

Bobowa: Przebudowa i zmiana nawierzchni dróg na terenie Gminy Bobowa - etap I
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
Przebudowa i zmiana nawierzchni dróg na terenie Gminy Bobowa - etap I realizowana w ramach działania ,,Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich", poddziałanie ,,Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" - operacje typu ,,Budowa lub modernizacja dróg lokalnych" objęte Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bobowa, krajowy numer identyfikacyjny 53595900000, ul. Rynek  21, 38350   Bobowa, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 183 514 300, e-mail inwestycje@ug.bobowa.pl, faks 018 3514300 w. 21.
Adres strony internetowej (URL): www.bobowa.pl, www.bobowa.pl/BIP

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.bobowa.pl, www.bobowa.pl/BIP


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

nie
www.bobowa.pl, www.bobowa.pl/BIP


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Pisemnie.
Adres:
Urząd Miejski w Bobowej, ul Rynek 21, 38-350 Bobowa, pok. Nr 4 Sekretariat.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i zmiana nawierzchni dróg na terenie Gminy Bobowa - etap I
Numer referencyjny: RiGK.271.2.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
7


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: "Przebudowa i zmiana nawierzchni dróg na terenie Gminy Bobowa - etap I". Zamówienie obejmuje wykonanie następujących zakresów robót: Część I: Zmiana nawierzchni drogi gminnej Nr 270093K Bobowa - ul. Św. Wawrzyńca - Pułanki w miejscowości Bobowa w km 0+000 - 1+180 wraz z przebudową pobocza na ciąg pieszy na działkach nr 916, 868/17, 868/13, 869/20, 868/15, 869/14, 869/18. W zakres robót wchodzi wykonanie: - Roboty przygotowawcze - Roboty rozbiórkowe (rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej) - Roboty ziemne - Wymiana nawierzchni bitumicznej na betonową - Przebudowa pobocza na chodnik z kostki betonowej - Przebudowa zjazdów do posesji przez chodnik (z kostki betonowej) - Przebudowa zjazdów do posesji z wymianą nawierzchni żwirowej na betonową - Roboty wykończeniowe (czyszczenie rowów i humusowanie skarp) - Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami Część II: Przebudowa drogi gminnej Nr 270100 K Bobowa - Stadion Sportowy w miejscowości Bobowa w km 0+000 - 0+255 wraz z przebudową pobocza na ciąg pieszo-rowerowy na działkach nr 389/2, 388/2, 385/2. W zakres robót wchodzi wykonanie : - Roboty przygotowawcze - Roboty rozbiórkowe (rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej) - Roboty ziemne - Wymiana nawierzchni bitumicznej - Przebudowa odcinka pobocza na ciąg pieszo - rowerowy - nawierzchnia z kostki betonowej - Przebudowa zjazdów do posesji (nawierzchnia z kostki betonowej) - Regulacja wysokościowa zjazdów warstwą żwirową - Roboty wykończeniowe (uzupełnienia poboczy i humusowanie skarp) - Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami Część III: Przebudowa drogi gminnej Nr 270090K Bobowa - ul. 650-lecia w miejscowości Bobowa w km 0+000 - 0+ 689 wraz z przebudową pobocza na ciąg pieszy na działkach nr 1179, 1255, 850/1, 850/4, 823/4, 831/1, 851/4, 853/2, 796/21, 843/1, 824/2, 825/2, 826/6, 827/10, 827/7, 828/7, 830/6, 830/5, 839/2, 857, 797/1, 914. W zakres robót wchodzi wykonanie : - Roboty przygotowawcze - Roboty rozbiórkowe (rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej) - Roboty ziemne - Wymiana nawierzchni bitumicznej - Przebudowa odcinka pobocza na ciąg pieszy - nawierzchnia z kostki betonowej - Przebudowa zjazdów do posesji (nawierzchnia z kostki betonowej) - Regulacja wysokościowa zjazdów - Roboty wykończeniowe (uzupełnienia poboczy i humusowanie skarp, oczyszczenie rowów) - Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami Część IV: Zmiana nawierzchni drogi gminnej Nr 270082K Bobowa - Szkoła - Pułanki w miejscowości Bobowa w km do 0+515 do 1+017 wraz z zabezpieczeniem rowu na działce nr 914. W zakres robót wchodzi wykonanie : - Roboty przygotowawcze (pomiary, obsługa geodezyjna) - Roboty rozbiórkowe i ziemne (rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej, rozbiórka istniejącego umocnienia rowów z korytek betonowych i płyt ażurowych) - Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych - Wykonanie nawierzchni betonowej - Regulacja wysokościowa zjazdów - Zabezpieczenie rowów przydrożnych korytkiem ściekowym z umocnieniem płytami ażurowymi - Roboty wykończeniowe (uzupełnienia poboczy, oczyszczanie rowów z namułu) - Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami Część V: Przebudowa drogi gminnej Nr 270092K Bobowa - Rynek w miejscowości Bobowa w km 0+000 - 0+060 na działce nr 1240. W zakres robót wchodzi wykonanie : - Roboty przygotowawcze ( pomiary, organizacja ruchu) - Roboty rozbiórkowe i ziemne (rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej) - Wykonanie wzmocnienia podbudowy - Warstwa przeciwspękaniowa pod warstwy bitumiczne - Wykonanie nawierzchni bitumicznej - Wykonanie ścieków przykrawężnikowych z kostki kamiennej - Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami Część VI: Zmiana nawierzchni drogi gminnej Nr 270120K Brzana - Piekło - Jankowa /Dół/ w miejscowości Brzana w km 0+000 - 0+850 na działce nr 691. W zakres robót wchodzi wykonanie : - Roboty przygotowawcze - Roboty rozbiórkowe (rozbiórka istniejącej nawierzchni betonowej i przepustów rurowych) - Roboty ziemne - Wymiana przepustu pod drogą - Wymiana nawierzchni betonowej na bitumiczną - Przebudowa zjazdów do posesji (nawierzchnia bitumiczna) - Regulacja wysokościowa zjazdów - Roboty wykończeniowe (uzupełnienia poboczy i humusowanie skarp) - Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami Część VII: Przebudowa drogi gminnej Nr 270166K Siedliska - Tłoki w miejscowości Siedliska w km 0+000 - 1+080 na działkach nr 670, 675. W zakres robót wchodzi wykonanie : - Roboty przygotowawcze - Roboty rozbiórkowe (rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej) - Wymiana nawierzchni bitumicznej - Przebudowa zjazdów do posesji (nawierzchnia bitumiczna) - Regulacja wysokościowa zjazdów warstwą żwirową - Oczyszczenie rowów - Roboty wykończeniowe (uzupełnienia poboczy i humusowanie skarp, oczyszczenie rowów) - Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami. Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych został określony za pomocą dokumentacji technicznej, zawierającej: a)Projekt budowlany. b)Przedmiar robót jako element pomocniczy. c)Specyfikacja techniczna wykonania i obioru robót budowlanych; - stanowiącej Załącznik nr 1 do specyfikacji.

II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg
Dodatkowe kody CPV:45100000-8, 45110000-1, 45111200-0, 45200000-9, 45220000-5, 45222000-9, 45233000-9, 45233162-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 29/09/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Należy wykazać, że Wykonawca posiada środki lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż dla części: I - 328 000,00 zł II - 235 000,00 zł III - 282 000,00 zł IV - 129 000,00 zł V - 29 000,00 zł VI - 232 000,00 zł VII - 342 000,00 zł Uwaga: Ze względu na tożsamość czasową wykonania poszczególnych części zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, musi się wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na łączną sumę wymaganą do poszczególnych części.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zmawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców: a)którzy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli co najmniej dwie (2) roboty budowlane: dla części I w zakresie wykonania nawierzchni betonowej wraz z podbudową o łącznej długości minimum 1 km, dla części II w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową o łącznej długości 500 m oraz budowy chodników, placów o powierzchni ułożonej kostki brukowej minimum 250 m2, dla części III w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową o łącznej długości minimum 1200 m oraz budowy chodników, placów o powierzchni ułożonej kostki brukowej minimum 250 m2, dla części IV w zakresie wykonania nawierzchni betonowej wraz z podbudową o łącznej długości minimum 1000 m, dla części V w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową o łącznej długości minimum 100 m, dla części VI w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową o łącznej długości minimum 1600 m, dla części VII w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową o łącznej długości minimum 2000 m, b)którzy wykażą się dysponowaniem osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia tj.: dla części od I do VII: - minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane uprawniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności inżynieryjnej drogowej;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt. 1-9 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), zwany dalej "Rozporządzeniem w sprawie rodzajów dokumentów" (jeżeli dotyczy).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane,a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - warunki określone zostały w Rozdziale V pkt 3 ppkt 3.3 lit. a) specyfikacji, 2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, warunki określone zostały w Rozdziale V pkt 3 ppkt 3.3 lit. b) specyfikacji, 3. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Oferta Wykonawcy. 2. Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do specyfikacji.Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji,o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty, bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości dla części: I - 16 000,00 PLN (słownie złotych: szesnaście tysięcy zł) II - 11 000,00 PLN (słownie złotych: jedenaście tysięcy zł) III - 14 000,00 PLN (słownie złotych: czternaście tysięcy zł) IV - 6 000,00 PLN (słownie złotych: sześć tysięcy zł) V - 1 400,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc czterysta zł) VI - 11 000,00 PLN (słownie złotych: jedenaście tysięcy zł) VII - 17 000,00 PLN (słownie złotych: siedemnaście tysięcy zł) nie później niż w terminie składania ofert. 2.Wadium może być wniesione: a)w pieniądzu - wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3.Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy, jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy. 4.Wadium w pieniądzu: a)wadium w formie przelewu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Grybowie, Oddział w Bobowej Nr 02 8797 1013 0010 0100 0202 0006 z zaznaczeniem, że dotyczy przetargu pn.: Przebudowa i zmiana nawierzchni dróg na terenie Gminy Bobowa - etap I - Część nr ... pn.: ... b)wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w terminie, jeżeli w momencie upływu terminu składania ofert tj. do dnia 31.03.2017 r. do godz. 8.30 przelew zostanie zrealizowany i kwota wadium zostanie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego" Zamawiający określa porządkowy wymóg załączenia do oferty kserokopii przelewu, c)Zamawiający dokona sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. 5.Wadium w pozostałych formach dopuszczonych specyfikacją: a)oryginał dokumentu poręczenia lub gwarancji, o których mowa w pkt. 2 lit. b)- e) należy załączyć do oferty przetargowej, albo b)alternatywnie oryginał można złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Kasie Urzędu Miejskiego w Bobowej, ul. Rynek 21 - w godzinach pracy Kasy Urzędu (pn. - pt.: 7.30 - 15.30), natomiast (wymóg porządkowy) kserokopię dokumentu oraz potwierdzenie złożenia dokumentu w ww. kasie (z określeniem dnia i godziny złożenia) załączyć do oferty; c)wadium składane w tych formach musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej ostatecznemu terminowi składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą. W razie zawieszenia biegu terminu związania ofertą lub przedłużenia terminu składania ofert, końcowy termin ważności wadium, o którym mowa w pkt 2 lit. b), c), d), e) albo zostanie przedłużony przez Wykonawcę, albo wniesie on nowe wadium na przedłużony okres; 6.Zamawiający zastrzega, że w razie składania gwarancji lub poręczeń jako zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub wadium przetargowego: a)gwarancje oraz poręczenia powinny być wystawione na Gminę Bobowa, w treści tych gwarancji oraz poręczeń nie mogą znaleźć się żadne postanowienia ograniczające prawo Zamawiającego do ich realizacji; b)gwarancje oraz poręczenia muszą określać bezwarunkowe prawo Zamawiającego do ich realizacji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego; c)gwarancje oraz poręczenia, w których ograniczono prawa Zamawiającego, lub w których uzależniono realizację od spełnienia jakichkolwiek warunków przez Zamawiającego do wykonania których Zamawiający nie wyraził zgody na piśmie, uznane zostaną jako nie spełniające warunków. d)Wadium (złożenie, zwrot, zatrzymanie) realizowane będzie wg zasad określonych w ustawie.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
Przedłużenie terminu gwarancji40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Nie dotyczy.
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Nie dotyczy.
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Nie dotyczy.
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy - bez zmiany wynagrodzenia - w przypadkach: 1) określonych w art. 144 uPZP. 2) zmiany podwykonawcy, przy pomocy, którego wykonawca realizuje przedmiot umowy, zaakceptowanego przez zamawiającego, 3) zmiany podwykonawcy, udostępniającego zasoby niezbędne do realizacji zamówienia. W takim przypadku wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego podwykonawcę spełniającego na dzień składania ofert warunki określone przez zamawiającego w SIWZ wraz z obowiązkiem załączenia wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów z tym związanych. 2.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany terminu realizacji umowy - bez zmiany wynagrodzenia - w przypadku wydłużenia terminu wyboru najkorzystniejszej oferty oraz zawarcia umowy ponad trzydziestodniowy (30) termin związania ofertą - tylko w zakresie przedłużenia terminu realizacji zamówienia i tylko o okres trwania tych czynności. 3.Zmiany, o których mowa w ustępie 1 lub ustępie 2 muszą zostać udokumentowane. Pismo (wniosek) dotyczące w/w zmian wraz z uzasadnieniem strona występująca z wnioskiem zobowiązana jest złożyć drugiej stronie najpóźniej na czternaście (14) dni kalendarzowych przed końcem trwania umowy. 4.Zamawiający nie dopuszcza zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadkach zawinionych przez wykonawcę. 5.Za przedłużenie terminu realizacji zamówienia wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 6.W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności uzasadniających zmianę terminu wykonania umowy może on ulec odpowiedniemu przedłużeniu wyłącznie o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. 7.Wszystkie powyższe okoliczności stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę - nie stanowiąc jednocześnie obowiązku do wyrażenia takiej zgody.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 01/04/2017, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: I    Nazwa: Zmiana nawierzchni drogi gminnej Nr 270093K Bobowa - ul. Św. Wawrzyńca - Pułanki w miejscowości Bobowa w km 0+000 - 1+180 wraz z przebudową pobocza na ciąg pieszy na działkach nr 916, 868/17, 868/13, 869/20, 868/15, 869/14, 869/18.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakres robót wchodzi wykonanie: - Roboty przygotowawcze - Roboty rozbiórkowe (rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej) - Roboty ziemne - Wymiana nawierzchni bitumicznej na betonową - Przebudowa pobocza na chodnik z kostki betonowej - Przebudowa zjazdów do posesji przez chodnik (z kostki betonowej) - Przebudowa zjazdów do posesji z wymianą nawierzchni żwirowej na betonową - Roboty wykończeniowe (czyszczenie rowów i humusowanie skarp) - Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6, 45100000-8, 45110000-1, 45111200-0, 45200000-9, 45220000-5, 45222000-9, 45233000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 29/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Przedłużenie terminu gwarancji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: II    Nazwa: Przebudowa drogi gminnej Nr 270100 K Bobowa - Stadion Sportowy w miejscowości Bobowa w km 0+000 - 0+255 wraz z przebudową pobocza na ciąg pieszo-rowerowy na działkach nr 389/2, 388/2, 385/2.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakres robót wchodzi wykonanie : - Roboty przygotowawcze - Roboty rozbiórkowe (rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej) - Roboty ziemne - Wymiana nawierzchni bitumicznej - Przebudowa odcinka pobocza na ciąg pieszo - rowerowy - nawierzchnia z kostki betonowej - Przebudowa zjazdów do posesji (nawierzchnia z kostki betonowej) - Regulacja wysokościowa zjazdów warstwą żwirową - Roboty wykończeniowe (uzupełnienia poboczy i humusowanie skarp) - Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6, 45100000-8, 45110000-1, 45111200-0, 45200000-9, 45220000-5, 45222000-9, 45233000-9, 45233162-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 29/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Przedłużenie terminu gwarancji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: III    Nazwa: Przebudowa drogi gminnej Nr 270090K Bobowa - ul. 650-lecia w miejscowości Bobowa w km 0+000 - 0+ 689 wraz z przebudową pobocza na ciąg pieszy na działkach nr 1179, 1255, 850/1, 850/4, 823/4, 831/1, 851/4, 853/2, 796/21, 843/1, 824/2, 825/2, 826/6, 827/10, 827/7, 828/7, 830/6, 830/5, 839/2, 857, 797/1, 914.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakres robót wchodzi wykonanie : - Roboty przygotowawcze - Roboty rozbiórkowe (rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej) - Roboty ziemne - Wymiana nawierzchni bitumicznej - Przebudowa odcinka pobocza na ciąg pieszy - nawierzchnia z kostki betonowej - Przebudowa zjazdów do posesji (nawierzchnia z kostki betonowej) - Regulacja wysokościowa zjazdów - Roboty wykończeniowe (uzupełnienia poboczy i humusowanie skarp, oczyszczenie rowów) - Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6, 45100000-8, 45110000-1, 45111200-0, 45200000-9, 45220000-5, 45222000-9, 45233000-9, 45233162-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 29/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Przedłużenie terminu gwarancji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: IV    Nazwa: Zmiana nawierzchni drogi gminnej Nr 270082K Bobowa - Szkoła - Pułanki w miejscowości Bobowa w km do 0+515 do 1+017 wraz z zabezpieczeniem rowu na działce nr 914.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakres robót wchodzi wykonanie : - Roboty przygotowawcze (pomiary, obsługa geodezyjna) - Roboty rozbiórkowe i ziemne (rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej, rozbiórka istniejącego umocnienia rowów z korytek betonowych i płyt ażurowych) - Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych - Wykonanie nawierzchni betonowej - Regulacja wysokościowa zjazdów - Zabezpieczenie rowów przydrożnych korytkiem ściekowym z umocnieniem płytami ażurowymi - Roboty wykończeniowe (uzupełnienia poboczy, oczyszczanie rowów z namułu) - Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6, 45100000-8, 45110000-1, 45111200-0, 45200000-9, 45220000-5, 45222000-9, 45233000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 29/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Przedłużenie terminu gwarancji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: V    Nazwa: Przebudowa drogi gminnej Nr 270092K Bobowa - Rynek w miejscowości Bobowa w km 0+000 - 0+060 na działce nr 1240.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakres robót wchodzi wykonanie : - Roboty przygotowawcze ( pomiary, organizacja ruchu) - Roboty rozbiórkowe i ziemne (rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej) - Wykonanie wzmocnienia podbudowy - Warstwa przeciwspękaniowa pod warstwy bitumiczne - Wykonanie nawierzchni bitumicznej - Wykonanie ścieków przykrawężnikowych z kostki kamiennej - Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6, 45100000-8, 45110000-1, 45111200-0, 45200000-9, 45220000-5, 45222000-9, 45233000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 29/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Przedłużenie terminu gwarancji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: VI    Nazwa: Zmiana nawierzchni drogi gminnej Nr 270120K Brzana - Piekło - Jankowa /Dół/ w miejscowości Brzana w km 0+000 - 0+850 na działce nr 691.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakres robót wchodzi wykonanie : - Roboty przygotowawcze - Roboty rozbiórkowe (rozbiórka istniejącej nawierzchni betonowej i przepustów rurowych) - Roboty ziemne - Wymiana przepustu pod drogą - Wymiana nawierzchni betonowej na bitumiczną - Przebudowa zjazdów do posesji (nawierzchnia bitumiczna) - Regulacja wysokościowa zjazdów - Roboty wykończeniowe (uzupełnienia poboczy i humusowanie skarp) - Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6, 45100000-8, 45110000-1, 45111200-0, 45200000-9, 45220000-5, 45222000-9, 45233000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 29/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Przedłużenie terminu gwarancji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: VII    Nazwa: Przebudowa drogi gminnej Nr 270166K Siedliska - Tłoki w miejscowości Siedliska w km 0+000 - 1+080 na działkach nr 670, 675.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakres robót wchodzi wykonanie : - Roboty przygotowawcze - Roboty rozbiórkowe (rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej) - Wymiana nawierzchni bitumicznej - Przebudowa zjazdów do posesji (nawierzchnia bitumiczna) - Regulacja wysokościowa zjazdów warstwą żwirową - Oczyszczenie rowów - Roboty wykończeniowe (uzupełnienia poboczy i humusowanie skarp, oczyszczenie rowów) - Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6, 45100000-8, 45110000-1, 45111200-0, 45200000-9, 45220000-5, 45222000-9, 45233000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 29/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Przedłużenie terminu gwarancji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.