eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedwabno › Dobór, dostawa i montaż urządzeń do uzdatnienia wody w budynku mieszkalnym leśniczówki Trzęsawisko w Zgniłosze nr 30, gm. Purda

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-12

Jedwabno: Dobór, dostawa i montaż urządzeń do uzdatnienia wody w budynku mieszkalnym leśniczówki Trzęsawisko w Zgniłosze nr 30, gm. Purda
Numer ogłoszenia: 459900 - 2013; data zamieszczenia: 12.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Jedwabno , ul. 1 Maja 3, 12-122 Jedwabno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6213005, 6213775, faks 089 6213015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http.//www.olsztyn.lasy.gov.pl/jedwabno

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Panstwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dobór, dostawa i montaż urządzeń do uzdatnienia wody w budynku mieszkalnym leśniczówki Trzęsawisko w Zgniłosze nr 30, gm. Purda.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na doborze, dostawie i montażu, przy nowym powietrzno-wodnym pionowym zbiorniku hydroforowym (o poj. 300 dm3) w piwnicy jednorodzinnego budynku mieszkalnego leśniczówki, bezobsługowych urządzeń do uzdatnienia wody, pobieranej z własnego ujęcia wodnego na potrzeby gospodarstwa domowego i użytkowników leśniczówki. Zamontowane urządzenia do uzdatniania wody winny zapewnić jej trwałe uzdatnienie w zakresie parametrów wymaganych dla wody pitnej (przekroczonych obecnie dla manganu) przy jednoczesnym nie pogorszeniu pozostałych parametrów uzdatnionej wody..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na spełnienie niniejszego warunku Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przytoczonej w załączniku nr 3 do SIWZ. Innych specjalnych wymagań w tym zakresie Zamawiający nie stawia. Zamawiający oceni spełnienie wyżej wymienionego warunku na podstawie treści wymaganego oświadczenia przy zastosowaniu formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na spełnienie niniejszego warunku Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, przytoczonej w załączniku nr 3 do SIWZ oraz załącza wykaz zamówień, zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i zakresem co najmniej przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. doborem i montażem urządzeń stacji uzdatniania wody w jednorodzinnym budynku mieszkalnym o łącznej wartości każdego z zamówień min. 5 tys. złotych (netto), (w formie tabelarycznej, przytoczonej w załączniku nr 6 do SIWZ), z podaniem wartości netto zrealizowanych zamówień oraz daty i miejsca ich wykonania; do wykazu należy załączyć dokumenty, potwierdzające, że zamówienia te wykonane zostały w sposób należyty (w postaci referencji, udzielonych Wykonawcy przez inwestorów lub ewentualnie kopii końcowych protokółów odbioru robót). Za spełnienie warunku w tym punkcie uważać się będzie wykonanie co najmniej trzech takich zamówień. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie wyżej wymienionego warunku na podstawie treści wymaganych - oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na spełnienie niniejszego warunku Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, przytoczonej w załączniku nr 3 do SIWZ. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie wyżej wymienionego warunku na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na spełnienie niniejszego warunku Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, przytoczonej w załączniku nr 3 do SIWZ, że w całym okresie realizowanego przez niego przedmiotu zamówienia, będzie dysponował osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającego uprawnienia wykonawcze w specjalności instalacji sanitarnych lub osobą, która będzie dokonywać montażu (podłączenia) urządzeń do uzdatniania wody do instalacji sanitarnych w budynku mieszkalnym, posiadającą kwalifikacje instalacyjne w zakresie wykonawstwa instalacji sanitarnych; do oferty Wykonawca załącza wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (w formie tabelarycznej, wskazanej w załączniku nr 7 do SIWZ); na spełnienie tego warunku w tym punkcie, Zamawiający za wystarczające uzna dysponowanie przez Wykonawcę osobą, która pełnić będzie obowiązki kierownika budowy instalacji sanitarnych w zakresie kierowania robotami instalacyjnymi; osoba ta musi posiadać co najmniej: - 3-letnie doświadczenie w wykonawstwie robót instalacyjnych poprzez pełnienie funkcji kierownika budowy przy realizacji co najmniej 3 zamówień, związanych z montażem stacji uzdatniania wody, - wymagane prawem uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (uprawnienia budowlane) w specjalności instalacji sanitarnych w zakresie kierowania robotami instalacyjnymi,- - przynależeć do okręgowej izby samorządu budowlanego i posiadać wymagane prawem ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności zawodowej w okresie wykonywania przez Wykonawcę zamówienia. Zamawiający za wystarczające uzna również dysponowanie przez Wykonawcę osobą, która będzie dokonywać montażu (podłączenia) urządzeń do uzdatniania wody do instalacji sanitarnych w budynku mieszkalnym, posiadającą udokumentowane kwalifikacje instalacyjne w zakresie wykonawstwa instalacji sanitarnych i posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w wykonawstwie robót instalacyjnych, związanych z montażem stacji uzdatniania wody przy realizacji co najmniej 3 zamówień. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia pochodzących od innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował on tymi zasobami (osobami) niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (osób) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie wyżej wymienionego warunku na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na spełnienie niniejszego warunku Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, przytoczonej w załączniku nr 3 do SIWZ). Zamawiający oceni spełnienie wyżej wymienionego warunku na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin - 10
  • 3 - Udzielana gwarancja - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_jedwabno
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Jedwabno 12-122 Jedwabno ul. 1 Maja 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Jedwabno 12-122 Jedwabno ul. 1 Maja 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 15 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.