Jedwabno: Dobór, dostawa i montaż urządzeń do uzdatnienia wody w budynku mieszkalnym leśniczówki Trzęsawisko w Zgniłosze nr 30, gm. Purda
Numer ogłoszenia: 459900 - 2013; data zamieszczenia: 12.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Jedwabno , ul. 1 Maja 3, 12-122 Jedwabno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6213005, 6213775, faks 089 6213015.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http.//www.olsztyn.lasy.gov.pl/jedwabno
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Panstwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dobór, dostawa i montaż urządzeń do uzdatnienia wody w budynku mieszkalnym leśniczówki Trzęsawisko w Zgniłosze nr 30, gm. Purda.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na doborze, dostawie i montażu, przy nowym powietrzno-wodnym pionowym zbiorniku hydroforowym (o poj. 300 dm3) w piwnicy jednorodzinnego budynku mieszkalnego leśniczówki, bezobsługowych urządzeń do uzdatnienia wody, pobieranej z własnego ujęcia wodnego na potrzeby gospodarstwa domowego i użytkowników leśniczówki. Zamontowane urządzenia do uzdatniania wody winny zapewnić jej trwałe uzdatnienie w zakresie parametrów wymaganych dla wody pitnej (przekroczonych obecnie dla manganu) przy jednoczesnym nie pogorszeniu pozostałych parametrów uzdatnionej wody..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na spełnienie niniejszego warunku Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przytoczonej w załączniku nr 3 do SIWZ. Innych specjalnych wymagań w tym zakresie Zamawiający nie stawia. Zamawiający oceni spełnienie wyżej wymienionego warunku na podstawie treści wymaganego oświadczenia przy zastosowaniu formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na spełnienie niniejszego warunku Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, przytoczonej w załączniku nr 3 do SIWZ oraz załącza wykaz zamówień, zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i zakresem co najmniej przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. doborem i montażem urządzeń stacji uzdatniania wody w jednorodzinnym budynku mieszkalnym o łącznej wartości każdego z zamówień min. 5 tys. złotych (netto), (w formie tabelarycznej, przytoczonej w załączniku nr 6 do SIWZ), z podaniem wartości netto zrealizowanych zamówień oraz daty i miejsca ich wykonania; do wykazu należy załączyć dokumenty, potwierdzające, że zamówienia te wykonane zostały w sposób należyty (w postaci referencji, udzielonych Wykonawcy przez inwestorów lub ewentualnie kopii końcowych protokółów odbioru robót). Za spełnienie warunku w tym punkcie uważać się będzie wykonanie co najmniej trzech takich zamówień. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie wyżej wymienionego warunku na podstawie treści wymaganych - oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na spełnienie niniejszego warunku Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, przytoczonej w załączniku nr 3 do SIWZ. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie wyżej wymienionego warunku na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na spełnienie niniejszego warunku Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, przytoczonej w załączniku nr 3 do SIWZ, że w całym okresie realizowanego przez niego przedmiotu zamówienia, będzie dysponował osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającego uprawnienia wykonawcze w specjalności instalacji sanitarnych lub osobą, która będzie dokonywać montażu (podłączenia) urządzeń do uzdatniania wody do instalacji sanitarnych w budynku mieszkalnym, posiadającą kwalifikacje instalacyjne w zakresie wykonawstwa instalacji sanitarnych; do oferty Wykonawca załącza wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (w formie tabelarycznej, wskazanej w załączniku nr 7 do SIWZ); na spełnienie tego warunku w tym punkcie, Zamawiający za wystarczające uzna dysponowanie przez Wykonawcę osobą, która pełnić będzie obowiązki kierownika budowy instalacji sanitarnych w zakresie kierowania robotami instalacyjnymi; osoba ta musi posiadać co najmniej: - 3-letnie doświadczenie w wykonawstwie robót instalacyjnych poprzez pełnienie funkcji kierownika budowy przy realizacji co najmniej 3 zamówień, związanych z montażem stacji uzdatniania wody, - wymagane prawem uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (uprawnienia budowlane) w specjalności instalacji sanitarnych w zakresie kierowania robotami instalacyjnymi,- - przynależeć do okręgowej izby samorządu budowlanego i posiadać wymagane prawem ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności zawodowej w okresie wykonywania przez Wykonawcę zamówienia. Zamawiający za wystarczające uzna również dysponowanie przez Wykonawcę osobą, która będzie dokonywać montażu (podłączenia) urządzeń do uzdatniania wody do instalacji sanitarnych w budynku mieszkalnym, posiadającą udokumentowane kwalifikacje instalacyjne w zakresie wykonawstwa instalacji sanitarnych i posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w wykonawstwie robót instalacyjnych, związanych z montażem stacji uzdatniania wody przy realizacji co najmniej 3 zamówień. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia pochodzących od innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował on tymi zasobami (osobami) niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (osób) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie wyżej wymienionego warunku na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na spełnienie niniejszego warunku Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, przytoczonej w załączniku nr 3 do SIWZ). Zamawiający oceni spełnienie wyżej wymienionego warunku na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin - 10
- 3 - Udzielana gwarancja - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_jedwabno
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Jedwabno
12-122 Jedwabno
ul. 1 Maja 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Jedwabno 12-122 Jedwabno ul. 1 Maja 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 15 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI JEDWABNO
więcej: przetargi JEDWABNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego "Pszczółki" w Myszyńcu
- Budowa budynku mieszkalnego przy ul. Kasprowicza w Zakopanem
- Przebudowa obiektu stadionu sportowego w Myszyńcu
- Modernizacja łazienek w Szkole Podstawowej nr 4 w Zespole Szkół 4 w Jarocinie
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy szkole w Bibicach
- modernizacja kotłowni wraz ze zmianą sposobu zasilania w Oddziale IOR-PIB w Sośnicowicach przy ul. Gliwickiej 29
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.