Inowrocław: Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z obsługi koparko-ładowarki dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 w Inowrocławiu w ramach projektu pn.Twoja wiedza - Twoja przyszłość.
Numer ogłoszenia: 45972 - 2015; data zamieszczenia: 03.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Inowrocławski , ul. Roosevelta 36/38, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3592100, faks 052 3574820.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z obsługi koparko-ładowarki dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 w Inowrocławiu w ramach projektu pn.Twoja wiedza - Twoja przyszłość..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z obsługi koparko-ładowarki dla grupy 12 uczniów (osoby pełnoletnie, posiadające brak przeciwwskazań do pracy jako operator koparko-ładowarki) Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 w Inowrocławiu, ul. Narutowicza 34 w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość.. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Beneficjentem projektu jest Powiat Inowrocławski. Usługa jest finansowana co najmniej w 70% ze środków publicznych. Zajęcia przeprowadzone zostaną w roku szkolnym 2014/2015, w terminie najpóźniej do 31 maja 2015 r. Zajęcia pozalekcyjne z obsługi koparko - ładowarki powinny odbyć się w wymiarze łącznie 176 godzin na osobę, w tym 116 godzin teorii oraz 60 godzin praktyki. Realizacja zajęć odbywać się będzie zgodnie z uzgodnionym ze szkołą harmonogramem, w godzinach od 15:00 do 18:00 oraz w soboty od godz. 8:00 do 18:00 w miesiącu kwietniu i maju 2015 r. Egzamin państwowy powinien odbyć się w dniu zakończenia zajęć. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubezpieczył od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z zajęciami oraz w drodze do miejsca zajęć i z powrotem osoby, które w okresie trwania zajęć podlegają ubezpieczeniu. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników zajęć podczas egzaminu końcowego. Wykaz osób, które należy objąć w/w ubezpieczeniem na czas trwania całych zajęć i egzaminu końcowego, Zamawiający zobowiązuje się przekazać Wykonawcy najpóźniej do dnia rozpoczęcia zajęć. Miejsce prowadzenia zajęć: Inowrocław. Zajęcia praktyczne powinny być prowadzone w ośrodku /miejscu akredytowanym przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego. Program zajęć powinien obejmować część teoretyczną 116 godzin i praktyczną 60 godzin. Część teoretyczna 116 godzin powinna obejmować zagadnienia z zakresu: Użytkowanie eksploatacyjne 8 godzin, Dokumentacja techniczna 8 godzin, Bezpieczeństwo i higiena pracy 8 godzin, Podstawy elektrotechniki 8 godzin, Silniki spalinowe 8 godzin, Elementy hydrauliki 8 godzin, Budowa koparko- ładowarki 8 godzin, Technologia robót 8 godzin. Zajęcia praktyczne powinny odbyć się z podziałem na 2 grupy zadaniowe po 6 osób każda, po 60 godzin każda, natomiast zajęcia teoretyczne - bez podziału na grupy - 12 osób. Zajęcia praktyczne powinny obejmować naukę eksploatacji maszyn roboczych w różnych warunkach terenowych i technologicznych .Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w dniu rozpoczęcia zajęć dostarczył uczestnikom wszystkie niezbędne materiały dydaktyczne. Wykonawca zapewni uczestnikom zajęć warunki pracy zgodnie z przepisami bhp oraz odpowiednie zaplecze sanitarne i socjalne. Kadra prowadząca zajęcia powinna posiadać: kwalifikacje potwierdzone przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie, wykształcenie co najmniej wyższe zawodowe (inż lub mgr inż.).,odpowiednio mechaniczne, budowlane, z doświadczeniem w prowadzeniu zajęć odpowiednio teoretycznych lub praktycznych, z uprawnieniami pedagogicznymi do kształcenia młodzieży. Wykonawca powinien posiadać wyposażenie wg wykazu sprzętu zatwierdzonego przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Powinien dysponować sprzętem umożliwiającym przeprowadzenie zajęć zgodnie z warunkami określonymi w zamówieniu. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania: warunków lokalowych do prowadzenia wykładów, parku maszynowego wraz z placem manewrowym, kadry wykładowców, warunków socjalnych i wyposażenia dydaktycznego. Wykonawca powinien dysponować kadrą i wyposażeniem pozwalającym na przeprowadzenie kursu i egzaminu zgodnie z wytycznymi Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie.Wykonawca zobowiązany jest zorganizować i przeprowadzić egzamin przez komisję powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie: teoretyczny - ustny oraz praktyczny - w ośrodku prowadzenia zajęć praktycznych w Inowrocławiu. Koszt przeprowadzenia egzaminu należy ująć w koszcie zajęć. Zajęcia powinny zakończyć się wydaniem przez Wykonawcę: zaświadczeń potwierdzających ukończenie zajęć, świadectw pozytywnego wyniku sprawdzianu na uprawnienia operatora koparko-ładowarki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 20 września 2001 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263), książki operatora maszyn roboczych wystawiona przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 20 września 2001 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263). Wykonawca zobowiązany jest do: prowadzenia dokumentacji przebiegu zajęć tj. dziennika zajęć zawierającego tematy, wymiar godzin każdego dnia zajęć, liczbę uczestników każdego dnia zajęć i podpisy prowadzących zajęcia, isty obecności zawierającej: imię i nazwisko, podpis uczestnika zajęć, rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie zajęć i uzyskanie kwalifikacji zawierającego: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika zajęć oraz nazwę zajęć i datę wydania zaświadczenia. Dokumentacja powinna być oznakowana zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamawiający dostarczy Wykonawcy wzór oznakowania dokumentacji z przebiegu zajęć. oznaczenia pomieszczeń, w których realizowane będą zajęcia, zgodnie z wzorem dostarczonym Wykonawcy przez Zamawiającego, przeprowadzenia ankiety ewaluacyjnej wśród uczestników zajęć w ostatnim dniu zajęć, zgodnie z kwestionariuszem ankiety dostarczonym przez Zamawiającego, niezwłocznego informowania na piśmie Zamawiającego o nieusprawiedliwionej nieobecności uczestnika na zajęciach, niezwłocznego zawiadomienia na piśmie Zamawiającego o fakcie przerwania lub zawieszenia zajęć, a także o wszelkich planowanych zmianach dotyczących zajęć. każdorazowego poddawania się kontroli dokonanej przez Zamawiającego, Instytucję Pośredniczącą POKL oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli wskazanych pomieszczeń przeznaczonych do realizacji usługi i w związku z tym wymaga podania miejsca (dokładnego adresu) realizacji zajęć nie później niż na 5 dni przed podpisaniem umowy. Koszt szkolenia uwzględnia: badania lekarskie uczestników zajęć, przeprowadzone przed rozpoczęciem zajęć, ubezpieczenie uczestników zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków, szkolenie BHP, materiały dydaktyczne, koszt przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych, koszt przeprowadzenia egzaminów, koszt wystawienia książki operatora maszyny, wszelkie inne koszty niezbędne do przeprowadzenia zajęć..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie należycie co najmniej jedno szkolenie grupowe(dla minimum 10 osób) na obsługę koparko-ładowarki.Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego wykazu wykonanych lub wykonywanych usług i dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane lub są wykonywane zależycie, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie określa się minimalnych standardów, spełnianie warunku będzie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie określa się minimalnych standardów, spełnianie warunku będzie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie określa się minimalnych standardów, spełnianie warunku będzie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Akredytacja Kuratorium Oświaty zgodna z przedmiotem zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Doświadczenie wykonawcy w realizacji szkoleń zgodnych z pzredmiotem zamówienia - 5
- 3 - Akredytacja Kuratorium Oświaty zgodna z przedmiotem zamówienia - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36-38.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Inowrocławiu, ul. Prezydenta F. D. Roosevelta 36-38, II piętro, pokój 144 - Kancelaria Ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Remont drogi gminnej 150520C w m. Balczewo
- Dostawa i montaż windy osobowej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi dla potrzeb ZSE-L przy ul. Józefa Krzymińskiego 8 w Inowrocławiu
- Wykonanie i utrzymanie oznakowania drogowego poziomego w drogach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia
- Przeglądy techniczne, naprawy bieżące, okresowa obsługa techniczna oraz remonty główne pojazdów, sprzętu mechanicznego, ciągników oraz zamiatarki.
- "Dostawa odzieży ochronnej dla pracowników Zakładu Pomocy Doraźnej dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu"
- "Zakup używanego samochodu ciężarowego typu wywrotka wraz z osprzętem do zimowego utrzymania dróg"
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności i kwalifikacji dla uczestników projektu "Młodzi przyszłością regionu!"
- Usługa przeprowadzenia kursów specjalistycznych prowadzących do zdobycia/podniesienia kwalifikacji/kompetencji zawodowych dla uczniów szkół branżowych i techników - w podziale na 12 zadań.
- Wykonanie usługi zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń i kursów zawodowych dla młodzieży OHP w wieku 17-25 lat oraz młodzieży ze środowiska lokalnego w wieku 18-25 lat
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Kadry i płace + ECDL BASE" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim (ZP.2420.06.2024.MK)
- SPRZEDAWCA - HANDEL TRADYCYJNY I SPRZEDAŻ INTERNETOWA
- Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.