eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Stworzenie nowoczesnej przestrzeni koncertowej i zachowanie historycznego dziedzictwa kulturowego Łodzi poprzez realizację prac konserwatorsko - rewitalizacyjnych w Pałacu Karola Poznańskiego - etap III prace konserwatorsko - rekonstrukcyjne w zakresie prac posadzkarskich (parkieciarskie i kamieniarskiedrewniane posadzki i mozaikowe posadzki marmurowe, schody marmurowe, okładziny marmurowe ścian)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-01

Łódź: Stworzenie nowoczesnej przestrzeni koncertowej i zachowanie historycznego dziedzictwa kulturowego Łodzi poprzez realizację prac konserwatorsko - rewitalizacyjnych w Pałacu Karola Poznańskiego - etap III prace konserwatorsko - rekonstrukcyjne w zakresie prac posadzkarskich (parkieciarskie i kamieniarskie: drewniane posadzki i mozaikowe posadzki marmurowe, schody marmurowe, okładziny marmurowe ścian)
Numer ogłoszenia: 45959 - 2015; data zamieszczenia: 01.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Muzyczna im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi , ul. Gdańska 32, 90-716 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6621602, faks 042 6621666.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stworzenie nowoczesnej przestrzeni koncertowej i zachowanie historycznego dziedzictwa kulturowego Łodzi poprzez realizację prac konserwatorsko - rewitalizacyjnych w Pałacu Karola Poznańskiego - etap III prace konserwatorsko - rekonstrukcyjne w zakresie prac posadzkarskich (parkieciarskie i kamieniarskie: drewniane posadzki i mozaikowe posadzki marmurowe, schody marmurowe, okładziny marmurowe ścian).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są prace konserwatorsko - rekonstrukcyjne w zakresie prac posadzkarskich (parkieciarskie i kamieniarskie: drewniane posadzki i mozaikowe posadzki marmurowe, schody marmurowe, okładziny marmurowe ścian). 2. Zakres prac obejmuje w szczególności: a) demontaż istniejących warstw podłogi (parkiet, deskowanie, polepa, ślepy pułap) b) oczyszczenie belek i odkurzenie podsufitki (śmieci, korozja) c) inwentaryzacja stanu i układu belek stropowych, fotograficzna i naniesienie elem. konstrukcyjnych na rzut, d) ewentualne wzmocnienia belek (przyjąć ok. 20% belek do wzmocnienia poprzez obustronne obalowanie 50x290 mm, skręcenie szpilkami M12 co 50 cm i sklejenie poliuretanowym klejem do drewna) e) obłożenie płytą o gr. 30 mm górnej stopki dwuteownika i uszczelnienie masą systemową, do odporności ogniowej R60 - w Sali 12 f) impregnacja belek, desek ślepego pułapu g) wykonanie wieszaków do żyrandoli, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. h) montaż ślepego pułapu (przyjąć wymianę ok. 10% desek) i) ułożenie paroizolacji j) ułożenie wełny mineralnej miękkiej gr. 10 cm k) wypoziomowanie posadzki listwami impregnowanymi (dopasowanie poziomów do istniejących boazerii) l) oklejenie listew taśmą samoprzylepną akustyczną gr. 3 mm m) ułożenie płyt OSB lub sklejki dwuwarstwowo na mijankę gr. (18+18) mm, łączenie płyt na pióro-wpust n) ułożenie mozaiki parkietowej i parkietów wg opisu zakresu prac posadzkarskich stanowiącego Załącznik nr 10a do siwz, oraz zgodnie z zaakceptowanymi szczegółowymi rysunków realizacyjnych, o) prace konserwatorsko-rekonstrukcyjne posadzek marmurowych wg opisu zakresu prac posadzkarskich stanowiącego Załącznik nr 10a do siwz oraz programu prac konserwatorskich, Załącznik nr 10d do siwz, p) prace konserwatorsko-rekonstrukcyjne okładzin marmurowych wg opisu zakresu prac posadzkarskich stanowiącego Załącznik nr 10a do siwz oraz programu prac konserwatorskich, Załącznik nr 10d do siwz, q) wykonanie listew przyściennych r) spoinowanie, cyklinowanie, s) olejowanie (na rodzaj preparatów należy uzyskać akceptację Zamawiającego) Wszystkie stosowane impregnaty do drewna muszą zabezpieczać drewno przeciw grzybom, owadom i przeciwogniowo t) ułożenie wokół ścian peszli 3 szt. fi. 34/40 z pilotami (w warstwie listew poziomujących) u) poprawa mocowań, renowacja i konserwacja elementów metalowych balustrad oraz odtworzenie i uzupełnienie ubytków. v) Transport materiałów do miejsca wbudowania, w) Dokonanie pomiarów na budowie przed rozpoczęciem produkcji, x) Zabezpieczenia prowadzonych robót i pracowników, y) Rusztowania i sprzęt, W zakres zamówienia wchodzi również przygotowanie, na podstawie szkiców koncepcyjnych, załączonych do oferty, szczegółowych rysunków realizacyjnych rekonstruowanych (nieistniejących) mozaik parkietowych, które następnie muszą zostać zaakceptowane przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Łodzi 3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) Opis zakresu prac posadzkarskich b) Wytyczne konserwatorskie, c) Projekty konserwatorsko - rekonstrukcyjnych Hollu Głównego na Parterze oraz Sali nr 1 (Gabinet - Biblioteka), d) Program prac konserwatorskich, e) przedmiary robót, f) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, g) projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 9 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.22.40 - Parkiet 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.25.10 - Roboty kamieniarskie 45.26.25.12 - Kamieniarskie roboty wykończeniowe 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.21.00 - Stolarka drewniana 45.43.21.13 - Kładzenie parkietu 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych 45.43.21.20 - Instalowanie nawierzchni podłogowych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.02.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się na kwotę 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowe informacje dotyczące obowiązku wpłacenia wadium określone zostały w rozdziale 7 siwz

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, łącznie wykonał (zakończył): I. minimum 3 zamówienia realizowane w obiektach zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w ewidencji zabytków, z których każde obejmowało swym zakresem co najmniej wykonanie od podstaw, łącznie z co najmniej 3 gatunków drewna krajowego i drewna egzotycznego, oraz ułożenie mozaiki parkietowej zawierającej co najmniej centralną rozetę oraz dodatkowo raportowe pole tła lub pas przyścienny lub bordiurę, o powierzchni całkowitej wykonanego parkietu wynoszącej co najmniej 100 m2 w każdym z zamówień. Uwaga: Jako drewno krajowe Zamawiający rozumie następujące gatunki: dąb, buk, klon, jesion, wiąz, grab, brzoza, czarny dąb, czereśnia, jawor, akacja. Jako drewno egzotyczne Zamawiający rozumie wszystkie gatunki, które nie rosną w Polsce - a więc nie należą do drewna krajowego (np.: mahoń sapele, mahoń iroko, mahoń kubański, mahoń afrykański, palisander, padouk). II. minimum 2 zamówienia realizowane w obiektach zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w ewidencji zabytków, z których każde obejmowało swym zakresem co najmniej: a) prace konserwatorsko-rekonstrukcyjne posadzki marmurowej, o powierzchni podlegającej konserwacji lub rekonstrukcji wynoszącej co najmniej 80 m2 w każdym z zamówień b) prace konserwatorsko-rekonstrukcyjne marmurowych okładzin ściennych Uwaga: Zamawiający informuje, że w zakres jednego zamówienia mogą wchodzi prace opisane w pkt. I i II.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania potencjałem technicznym jeśli wykaże, że dysponuje: pracownią o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 350 m2, w której co najmniej jedno z pomieszczeń będzie miało powierzchnię co najmniej 150 m2. Pracownia musi być wyposażona w instalację alarmową i w urządzenia zapewniające stałą wilgotność na poziomie 50 - 60%.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania potencjałem osobowym jeśli wykaże, że dysponuje co najmniej 8-osobowym zespołem w skład którego wejdzie: a) co najmniej 1 osoba na stanowisku kierownik robót posiadająca poniższe kwalifikacje: -uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, -Co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi. b) co najmniej 1 osoba na stanowisku kierownika robót konserwatorskich posiadająca poniższe kwalifikacje: -Wykształcenie co najmniej średnie, -osoba musi spełniać dodatkowe wymagania, jakie powinny spełniać osoby prowadzące prace konserwatorskie, prace restauratorskie oraz badania konserwatorskie na obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków, określone w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. 2011 nr 165 poz. 987) (dalej: RMKiDN), -Co najmniej 10 - letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu pracami konserwatorskimi w obiektach zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w ewidencji zabytków, -Doświadczenie w kierowaniu co najmniej jedną pracą konserwatorsko-rewitalizacyjną w okresie ostatnich 5 lat obejmującą swym zakresem co najmniej wykonanie i położenie mozaiki parkietowej realizowaną w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w ewidencji zabytków. c) co najmniej 4 osoby na stanowiskach specjalisty ds. konserwacji stolarki drewnianej, z których każda posiada poniższe kwalifikacje: -osoby muszą spełniać dodatkowe wymagania, jakie powinny spełniać osoby prowadzące prace konserwatorskie, prace restauratorskie oraz badania konserwatorskie na obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków, określone w RMKiDN, -co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie konserwacji elementów drewnianych lub pracach stolarskich w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w ewidencji zabytków, d) co najmniej 2 osoby na stanowiskach specjalisty ds. konserwacji kamienia, z których każda posiadaj poniższe kwalifikacje: -osoby muszą spełniać dodatkowe wymagania, jakie powinny spełniać osoby prowadzące prace konserwatorskie, prace restauratorskie oraz badania konserwatorskie na obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków, określone w RMKiDN, -co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie konserwacji kamienia w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w ewidencji zabytków. Zamawiający nie dopuszcza łączenia kilku funkcji przez jedną osobę w ww. specjalnościach. Uwaga: 1. Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz.1409 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz.1278) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2. W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się również kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008, Nr 63 poz. 394)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych). (Dla potrzeb oceny spełniania powyższego warunku, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający dokona jej przeliczenia na PLN przyjmując średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia w BZP)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. W przypadku, kiedy Wykonawca zamierza użyć metod, urządzeń, materiałów, systemów, technologii itp. równoważnych do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą certyfikatów, kart katalogowych, potwierdzeń posiadania stosownych atestów itp. wykazujących, że zaproponowane przez Wykonawcę metody, urządzenia, materiały, systemy, technologie itp. maja właściwości nie gorsze od wskazanych przez Zamawiającego (iż są równoważne). W innej sytuacji - t.j. gdy Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia nie ma zamiaru używać metod, urządzeń, materiałów, systemów, technologii itp. równoważnych do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia -Zamawiający nie wymaga załączania do oferty dokumentów je uwierzytelniających

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu zobowiązani są do załączenia odręcznych szkiców koncepcyjnych odnośnie przewidzianych w zakresie przetargowym rekonstruowanych (nieistniejących) mozaik parkietowych, które zostaną ocenione przez Zamawiającego w kryterium szkice koncepcyjne, zgodnie z rozdziałem 11 siwz. Zestawienie szkiców koncepcyjnych, które należy przedstawić wraz z ofertą: a) Buduar parter (sala nr 17 obecnie dziekan wydziału muzyki kameralnej - wystrój neoklasycystyczny Louis XVIe) Szkic nr 1: Szkic koncepcyjny fragmentu pasa przyściennego, bordiury i raportowego pola tła wzorzystej taflowej posadzki mozaikowej z uwidocznieniem zróżnicowania materiałowego poprzez różnice walorowe lub kolorystyczne. Szkic nr 2: Szkic koncepcyjny fragmentu centralnej rozety wzorzystej taflowej posadzki mozaikowej, z uwidocznieniem zróżnicowania materiałowego poprzez różnice walorowe lub kolorystyczne. b) Garderoba parter (sala nr 18, aneks Sali nr 17 - wystrój neoklasycystyczny Louis XVIe) Szkic nr 3: Szkic koncepcyjny fragmentu pasa przyściennego, bordiury i raportowego pola tła wzorzystej taflowej posadzki mozaikowej, z uwidocznieniem zróżnicowania materiałowego poprzez różnice walorowe lub kolorystyczne. c) Antichambre, parter (sala nr 19, aneks Sali nr 17 - wystrój neoklasycystyczny Louis XVIe) Szkic nr 4: Szkic koncepcyjny fragmentu pasa przyściennego, bordiury i raportowego pola tła wzorzystej taflowej posadzki mozaikowej, z uwidocznieniem zróżnicowania materiałowego poprzez różnice walorowe lub kolorystyczne. d) Jadalnia paradna parter (sala nr 12, obecnie sala koncertowa, dwa pomieszczenia połączone: dawna jadalnia i dawny salon-living - wystrój neostylowy Louis XVIe regencja) Dawna jadalnia: Szkic nr 5: Szkic koncepcyjny fragmentu pasa przyściennego, bordiury i raportowego pola tła wzorzystej taflowej posadzki mozaikowej, z uwidocznieniem zróżnicowania materiałowego poprzez różnice walorowe lub kolorystyczne. Szkic nr 6: Szkic koncepcyjny fragmentu centralnej rozety wzorzystej taflowej posadzki mozaikowej, z uwidocznieniem zróżnicowania materiałowego poprzez różnice walorowe lub kolorystyczne. Dawny salon-living: Szkic nr 7: Szkic koncepcyjny fragmentu pasa przyściennego, bordiury i raportowego pola tła wzorzystej taflowej posadzki mozaikowej, z uwidocznieniem zróżnicowania materiałowego poprzez różnice walorowe lub kolorystyczne. Szkic nr 8: Szkic koncepcyjny fragmentu centralnej rozety wzorzystej taflowej posadzki mozaikowej, z uwidocznieniem zróżnicowania materiałowego poprzez różnice walorowe lub kolorystyczne. e) Sala bilardowa i palarnia (Fumoir - sala nr 27, obecnie tok studiów i prorektorzy - wystrój secesyjny secesja berlińska) Szkic nr 9: Szkic koncepcyjny fragmentu pasa przyściennego, bordiury i raportowego pola tła wzorzystej taflowej posadzki mozaikowej, z uwidocznieniem zróżnicowania materiałowego poprzez różnice walorowe lub kolorystyczne Szkic nr 10: Szkic koncepcyjny fragmentu centralnej rozety wzorzystej taflowej posadzki mozaikowej, z uwidocznieniem zróżnicowania materiałowego poprzez różnice walorowe lub kolorystyczne. f) Hall główny piętro (neorenesans renesans wenecki) Szkic nr 11: Szkic koncepcyjny fragmentu pasa przyściennego, bordiury i raportowego pola tła wzorzystej taflowej posadzki mozaikowej, z uwidocznieniem zróżnicowania materiałowego poprzez różnice walorowe lub kolorystyczne Szkic nr 12: Szkic koncepcyjny fragmentu centralnej rozety wzorzystej taflowej posadzki mozaikowej, z uwidocznieniem zróżnicowania materiałowego poprzez różnice walorowe lub kolorystyczne g) Jadalnia paradna piętro (sala nr 31, obecnie sala koncertowa - wystrój neorenesansowy renesans toskański Szkic nr 13: Szkic koncepcyjny fragmentu pasa przyściennego, bordiury i raportowego pola tła wzorzystej taflowej posadzki mozaikowej, z uwidocznieniem zróżnicowania materiałowego poprzez różnice walorowe lub kolorystyczne. 2. Szkice koncepcyjne muszą być wykonane odręcznie w technice graficznej (ołówek, kredka, tusz) w widoku en face lub perspektywicznym, na papierze w formacie A-3. Szkice winny ukazywać projektowane elementy mozaiki w bezpośrednim do nich nawiązaniu. Szkice koncepcyjne powinny być oparte na stylistyce i ornamentyce sali do której są przeznaczone, unikatowe pod względem pomysłu i formy a elementy na nich ukazane powinny stanowić spójną całość z wnętrzem pod względem stylistycznym i ornamentacyjnym. Powinny odpowiadać wielkością i proporcjami oraz nasyceniem ornamentyką poszczególnym salom do których są przeznaczone. Nie należy wykorzystywać istniejących wzorów (internet, katalogi, itp.) jako inspiracji. 3. Szkice koncepcyjne muszą wskazywać w sposób jednoznaczny na poziom merytoryczny i warsztatowy projektanta oraz o stylistyczny kierunek projektowania, a potem realizacji rekonstruowanych elementów wystroju wnętrz. Ze względu na konieczność bezstronnej oceny merytorycznej przedłożonych szkiców koncepcyjnych muszą zostać przedłożone jako anonimowe (niepodpisane przez ich autora). 4. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu jak również związany z nim projektant (na etapie postępowania anonimowy autor rysunków koncepcyjnych) deklarują całkowitą unikatowość przedłożonych rozwiązań projektowych i zobowiązują się, iż zaprezentowane w szkicach koncepcyjnych a potem zaprojektowane i wykonane rekonstruowane elementy wystroju wnętrz nie są dotąd nigdzie i nie będą w przyszłości nigdzie indziej realizowane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Szkice koncepcyjne - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wzór umowy zawierający jej istotne postanowienia jak również dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zawiera załącznik nr 9 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amuz.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Muzyczna im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi - 90-716 Łódź, ul. Gdańska 32, w Budynku Kordegardy - pokój nr 72.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2015 godzina 11:00, miejsce: Akademia Muzyczna im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi - 90-716 Łódź, ul. Gdańska 32, Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane jest ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 w ramach programu Konserwacja i Rewitalizacja Dziedzictwa Kulturowego. Tytuł projektu: Stworzenie nowoczesnej przestrzeni koncertowej i zachowanie historycznego dziedzictwa kulturowego Łodzi poprzez realizację prac konserwatorsko - rewitalizacyjnych w Pałacu Karola Poznańskiego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.