eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń nieruchomości należących do /Śródmieście/ Sp. z o.o. wraz z myciem okien i utrzymaniem czystości na terenach zewnętrznych w okresie letnim i zimowym

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-04-25

Tychy: Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń nieruchomości należących do /Śródmieście/ Sp. z o.o. wraz z myciem okien i utrzymaniem czystości na terenach zewnętrznych w okresie letnim i zimowym
Numer ogłoszenia: 45943 - 2016; data zamieszczenia: 25.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Śródmieście" Sp. z o.o. , ul. Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, woj. śląskie, faks 32 325 72 14.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń nieruchomości należących do /Śródmieście/ Sp. z o.o. wraz z myciem okien i utrzymaniem czystości na terenach zewnętrznych w okresie letnim i zimowym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie nieruchomości (pomieszczenia biurowe, hala targowa oraz sale wykładowe) wraz z myciem okien, a także utrzymanie czystości (w okresie letnim i zimowym) na terenach zewnętrznych nieruchomości należących do /Śródmieście/ Sp. z o.o.: 1. Obiekt Handlowy położony w Tychach, al. Piłsudskiego 8, 2. budynek biurowy położony w Tychach, al. Piłsudskiego 12, 3. budynek szkoleniowy położony w Tychach, al. Niepodległości 32.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp w wysokości 19% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.90.00 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 77.31.40.00 - Usługi utrzymania gruntów 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełniania przez wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie Wymagane jest wykonanie/wykonywanie z należytą starannością minimum: - 2 (dwóch) usług ( w ramach dwóch odrębnych umów na okres co najmniej 12. miesięcy każda) sprzątania wykonanych w budynkach biurowo-usługowych, handlowo-usługowych lub budynków oświaty o łącznej powierzchni przekraczającej 2 000 m2 . Wartość każdej z wykonanych usług nie powinna być mniejsza niż 120 000,00 PLN (netto). - 2 (dwóch) usług ( w ramach dwóch odrębnych umów na okres co najmniej 12. miesięcy każda) obejmujących sprzątanie, odśnieżanie, zamiatanie dróg i alejek, chodników, placów, parkingów oraz utrzymywanie ich w należytym stanie w okresie letnim i zimowym, na kwotę nie mniejszą niż 70 000,00 zł netto każda z usług. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wymagane jest posiadanie w dyspozycji następujących maszyn lub narzędzi: - Zamiatarka spalinowa o szerokości zamiatania powyżej 1500mm, z pływającą szczotką główną i boczną, bezstopniową regulacją prędkości w przód i tył, pojemność zbiornika na śmieci co najmniej 400 litrów wraz z wysokim na 1,5m zrzutem śmieci z napędem hydraulicznym. Powierzchnia filtrów samoczyszczących -plastikowych- większych lub równych 8m2, moc większa lub równa 40KM - Zamiatarka ręczna o szerokości zamiatania powyżej 500mm i zbiornikiem większym niż 20l - 2 sztuki - Odkurzacz do pracy na sucho i mokro o mocy 900W-1000W i podciśnieniu co najmniej 210-220mbar- 2 sztuki - Szorowarka ręczna z funkcją szorowania i odsysania o szerokości max. 500mm - Maszyna szorująco - zbierająca, zasilana bateriami o pojemności minimum 280 A/5-6h, ze zbiornikiem czystej i brudnej wody o pojemności co najmniej 120 litrów każdy (najlepiej zbiornik przeponowy). Minimalna szerokość robocza większa lub równa 850mm, moc silników ssących co najmniej 600W, podciśnienie (silnik ssący) większe lub równe 180mbar, moc silników szczotek co najmn..1100 W, moc silnika trakcyjnego min. 700W, nacisk szczotek co najmniej 85kg to jest około 40g/cm2, obroty szczotek nie mniej niż170 obrotów/min, przepływ powietrza większy lub równy 35 l/s - Maszyna szorująco - zbierająca, zasilana bateriami o pojemności 240A/2-3h, ze zbiornikiem czystej i brudnej wody o pojemności 30 litrów. Szerokość robocza 45mm, szerokość odsysania 740mm, moc silnika ssącego 450W, podciśnienie (silnik ssący) 140mbar, moc silnika szczotki 600W, prędkość obrotowa szczotki 135 obrotów/min., nacisk szczotki 31kg, prędkość robocza 3,5km/h, bez własnej trakcji - Szorowarka jednotarczowa o liczbie obrotów pomiędzy 180 a 300 obrotów/min, wadze minimum 35kg oraz nacisku szczotki co najmniej 34g/cm2 - Zamiatarka spalinowa o szerokości zamiatania powyżej 1000mm, z dwoma szczotkami bocznymi oraz regulowanym dociskiem szczotki głównej, pojemność zbiornika na śmieci powinna być większa niż 100l, powierzchnia filtra większa lub równa 4m2, moc większa lub równa 10KM.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek wymaganej sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: - opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, - wymagane jest posiadanie ww. dokumentu o wartości 1 000 000,00 zł. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy lub fakt opłacenia musi wynikać z treści dokumentu. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku (art. 26 ust. 2 c ustawy Pzp).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.srodmiescie.tychy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śródmieście Sp. z o.o. al. Marszałka Piłsudskiego 12 43-100 Tychy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2016 godzina 10:50, miejsce: Śródmieście Sp. z o.o. al. Marszałka Piłsudskiego 12 43-100 Tychy sekretariat Spółki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.