To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-17
Ogłoszenie nr 45922 - 2017 z dnia 2017-03-17 r.
Świerklaniec: Kompleksowy remont pomieszczeń piwnicznych wraz z wykonaniem hydroizolacji wodnej oraz wykonaniem opaski z kostki betonowej dla budynku biurowego nadleśnictwa przy ul. Oświęcimskiej 19 w Świerklańcu (42-622)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 18867-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 21600-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Świerklaniec, krajowy numer identyfikacyjny
272536238, ul.
ul. Oświęcimska
19,
42-622
Świerklaniec, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 2844868, faks
32 7003371, e-mail
swierklaniec@katowice.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.katowice.lasy.gov.pl/web/swierklaniec
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostk organizacyjna nieposidająca osobowści prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowy remont pomieszczeń piwnicznych wraz z wykonaniem hydroizolacji wodnej oraz wykonaniem opaski z kostki betonowej dla budynku biurowego nadleśnictwa przy ul. Oświęcimskiej 19 w Świerklańcu (42-622)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swym zakresem remont pomieszczeń piwnicznych w budynku administracyjno-biurowym Nadleśnictwa Świerklaniec w roku 2017, stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy PZP. 1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia : - wykonanie hydroizolacji wodnej podposadzkowej , - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej , - wykonanie posadzek cementowych, - ułożenie płytek podłogowych na posadzki i na schody wejściowe do piwnicy, - wykonanie tynków, - malowanie ścian i sufitów, krat okiennych, rur instalacyjnych, - montaż drzwi stalowych, - wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej, - ułożenie obrzeży betonowych , - ułożenie płytek klinkierowych na posadzce w podcieniach, - prace naprawcze na elewacji. 2. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w wynagrodzeniu ryczałtowym wszystkich kosztów, w tym również : - zaplecza budowy i tymczasowych składowisk; - uzgodnień, odbiorów, - zabezpieczenia terenu robót, - przygotowania stanowiska roboczego, - prac porządkowych, - segregacji materiałów, - uprzątnięcia terenu robót, - dozoru terenu robót przed dostępem osób niepowołanych, - zobowiązań wynikających z warunków prowadzenia robót, - prowadzenia robót w czynnym obiekcie , - ewentualnych odszkodowań, ubezpieczenia, - usuwania ewentualnych wad i usterek gwarancyjnych i wynikających z rękojmi, itp. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym szczegółowy opis technologii wykonywania poszczególnych prac (czynności) wchodzących w skład przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr 10 i 11 do SIWZ tj. przedmiarze robót i STWiOR. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45453000-7,
45110000-1,
45421000-4,
45262522-6,
45320000-6,
45410000-4,
45262000-1,
45432100-5,
45320000-6,
45431000-7,
45421146-9,
45323000-7,
45442100-8,
45111200-0,
45233260-9,
45260000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT120986.22 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 111481,57 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ŚWIERKLANIEC
więcej: przetargi ŚWIERKLANIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.