eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › " REMONT DACHU BUDYNKU MIESZKALNEGO -WIELORODZINNEGO PRZY UL. KATOWICKIEJ 233 W TYCHACH"



Ogłoszenie z dnia 2017-03-17

Ogłoszenie nr 45632 - 2017 z dnia 2017-03-17 r.

Tychy: " REMONT DACHU BUDYNKU MIESZKALNEGO -WIELORODZINNEGO PRZY UL. KATOWICKIEJ 233 W TYCHACH"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 321800-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 348423-2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, krajowy numer identyfikacyjny 27117635800000, ul. ul. Filaretów  31, 43100   Tychy, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 322 273 145, e-mail mzbm.dte@poczta.umtychy.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mzbm.tychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Zakłąd Budżetowy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

" REMONT DACHU BUDYNKU MIESZKALNEGO -WIELORODZINNEGO PRZY UL. KATOWICKIEJ 233 W TYCHACH"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DTE-340/296/10/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swym zakresem wykonanie remontu dachu budynku mieszkalnego- wielorodzinnego w Tychach przy ul. Katowickiej 233 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: - wymianę pokrycia dachowego, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych; - wymianę konstrukcji dachu wraz z deskowaniem; - wymianę okładzin zabudowy poddasza 2 x płyty gipsowo - kartonowe ogniowe - impregnację elementów drewnianych dachu środkami ogniochronnymi, grzybo - i owadobójczymi; - przemurowanie przewodów kominowych z cegły ponad dachem; - wywóz i utylizacja gruzu, papy, wełny mineralnej i styropianu 3. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót, który stanowi załącznik do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45111300-1, 45261000-4, 45262522-6, 45261320-3, 45261320-3,

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 16.11.2016 r. do 30.04.2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 16/11/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Zakład Remontowo-Budowlany Janosz Czesław,  zrb_janosz@wp.pl,  ul. Kubicy 35/30,  43-100,  Tychy,  kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 275300.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/03/2017


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp: Łączna wartość zmian jest mniejszaniż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 i jest mniejsza od 15 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zakres i uzasadnienie konieczności wykonania robót: demontaż i utylizacja warstwy papy o łącznej gr. 6-8 cm oraz izolacji termicznej ze styropapy ułożonych pod pełnym deskowaniem odkrytych po demontażu górnych warstw papy i górnego deskowania, wymurowanie ścian z cegły klinkierowej na wys. wykonanego wieńca w celu zachowania architektonicznego charakteru elewacji budynku. Wartość ww. robót wynosząca 39024,74 zł Zakres i uzasadnienienie konieczności wykonania robót: demontaż i utylizacja warstwy papy o łącznej gr. 6-8 cm oraz izolacji termicznej ze styropapy ułożonych pod pelnym deskowaniem odkrytych po demontażu górnych warstw papy i górnego deskowania, wymurowanie ścian z cegły klinkierowej na wys. wykonanego wieńca w celu zachowania charakteru architektonicznego charakteru elewacji. z podatku VAT stanowi~ok.14,2% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.