eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › Bieżące utrzymanie zieleni oraz sprzątanie pasa drogowego dróg powiatowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-01

Tczew: Bieżące utrzymanie zieleni oraz sprzątanie pasa drogowego dróg powiatowych
Numer ogłoszenia: 45595 - 2015; data zamieszczenia: 01.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Tczewie , ul. Armii Krajowej 84, 83-110 Tczew, woj. pomorskie.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie zieleni oraz sprzątanie pasa drogowego dróg powiatowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1 Opis Bieżące utrzymanie zieleni oraz sprzątanie pasa drogowego dróg powiatowych na terenie Powiatu Tczewskiego. Szczegółowy zakres usług planowanych do wykonania określa formularz cenowy (Załącznik nr 2). 2.2 Przystąpienie do przetargu jest jednoznaczne z zaakceptowaniem następujących warunków: W celu porównania ofert w formularzu cenowym przedstawiono orientacyjne ilości planowanych do zlecenia usług. Natomiast fizycznie zabiegi będą zlecane zależnie od bieżących potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego i rozliczane będą w/g zaoferowanych stawek jednostkowych - w ramach posiadanych środków w planie finansowym Zamawiającego. Podane ilości należy traktować jedynie jako pomoc w określeniu orientacyjnych wielkości przedmiotu zamówienia - nie mogą one stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego. Prace Wykonawca musi rozpocząć w oparciu o pisemne zlecenie od Zamawiającego najpóźniej w ciągu 2 dni od daty jego otrzymania (1 dzień w przypadku doraźnego ręcznego zbierania odpadów). Wykonawca w miarę możliwości przystąpi do robót w dniu otrzymania zlecenia. Wykonawca odbierze zlecenie osobiście lub zostanie ono przesłane pocztą elektroniczną na wskazany adres email. W tym przypadku termin przystąpienia do prac liczy się od daty przesłania zlecenia. Rozliczanie następować będzie fakturami wystawionymi po wykonaniu zakresu z danego zlecenia w oparciu o sprawdzoną wcześniej przez Zamawiającego ewidencję wykonanych usług oraz protokoły odbioru. Przy świadczeniu usług nie dopuszcza się pozostawiania nieczystości w pasie drogowym na okres nocy. Wykonawca jest obowiązany na bieżąco usuwać i wywozić zgromadzone nieczystości. Czyszczenie studzienek kanalizacji deszczowej obejmuje usunięcie piasku, liści oraz udrożnienie przykanalików kanalizacji deszczowej umieszczonych w jezdni. Zaoferowane stawki będą stałe bez względu na porę roku, godzinę oraz miejsce wykonywania usługi. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody, do których dojdzie podczas świadczenia usług. Pozycja odchwaszczanie nawierzchni oznacza ręczne i/lub mechaniczne wspomagane środkami chwastobójczymi czyszczenie nawierzchni ciągów pieszych, chodników, przystanków komunikacji autobusowej i obejmuje usunięcie wszelkich zanieczyszczeń z całej czyszczonej powierzchni w tym trawy i chwastów wyrastających z nawierzchni ciągu pieszego, chodnika oraz przy słupach oświetleniowych i sygnalizacyjnych, murach wzdłuż ścian budynków, oznakowaniu pionowym, barierach i przystankach komunikacji autobusowej. Usuwanie zanieczyszczeń odbywa się na całej szerokości i długości w taki sposób, aby nawierzchnia z kostki brukowej lub płytek betonowych miała widoczną strukturę, a krawężnik był cały odsłonięty. Do oczyszczania ręcznego i/lub mechanicznego wykorzystuje się ręczne narzędzia (szczotki, miotły, odkurzacze) i/lub zamiatarki mechaniczne oraz preparaty chwastobójcze, likwidując dowolną technologią chwasty i trawy z oczyszczonej powierzchni. 2.3. Przystępując do przetargu Wykonawca musi dysponować ludźmi oraz sprzętem w ilości niezbędnej do należytego wykonania zamówienia, przy założeniu, iż istnieje możliwość, że w jednym czasie będą musiały być prowadzone 3-4 różne zabiegi (np. zabiegi pielęgnacyjne na terenie miasta Tczew i Gniew, koszenie poboczy na drogach pozamiejskich, sprzątanie chodników i jezdni). Zamawiający ustala, że w wystawianych zleceniach będą określane maksymalne terminy na wykonanie danego zakresu usług, tj: zabiegi pielęgnacyjne na terenie miasta Tczew i Gniew - poniższa tabela przedstawia rozkład planowanych zabiegów z rozbiciem na miesiące. Wszystkie planowane na dany miesiąc zabiegi na terenie miasta Tczewa muszą zostać wykonanie przez Wykonawcę w nieprzekraczalnym terminie 7 dni kalendarzowych licząc od dnia otrzymania zlecenia. koszenie poboczy na drogach pozamiejskich - czas jednokrotnej realizacji pełnego zakresu (5.820 a) - w nieprzekraczalnym terminie 21 dni kalendarzowych licząc od dnia otrzymania zlecenia (jeżeli Wykonawca deklaruje dysponowanie dwoma kosiarkami bijakowymi - termin nieprzekraczalny 10 dni kalendarzowych); sprzątanie chodników - czas jednokrotnej realizacji pełnego zakresu (105,65 a) - w nieprzekraczalnym terminie 7 dni kalendarzowych licząc od dnia otrzymania zlecenia; sprzątanie jezdni - czas jednokrotnej realizacji pełnego zakresu (17.387 mb) - w nieprzekraczalnym terminie 7 dni kalendarzowych licząc od dnia otrzymania zlecenia..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 2.5 Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy - w przypadku zwiększenia posiadanych środków w planie finansowym Zamawiający zastrzega możliwość wystąpienia konieczności zwiększenia ilości wykonywanych usług (tj. powtórzenie tego samego rodzaju zabiegów). Wartość zamówień uzupełniających nie może przekroczyć 50 % wartości zamówienia podstawowego na daną część zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.2.4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - dysponowanie sprzętem - 3

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

umowa będzie mogła zostać zmieniona jedynie w następującym zakresie: a) możliwa jest zmiana umowy w zakresie kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiającego - w szczególności osób nadzorujących prowadzenie prac; b) możliwa jest zmiana umowy w zakresie powierzenia podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie Wykonawcy; c) możliwa jest zmiana wynagrodzenia w przypadku konieczności zmiany kwoty podatku VAT, w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawnych, w szczególności przepisów podatkowych dotyczących obowiązującej stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.tczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Armii Krajowej 84, 83-110 Tczew.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2015 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Armii Krajowej 84, 83-110 Tczew - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.