eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczawno Zdrój › Usługa sprzątania, utrzymania porządku i prace pomocnicze w obiektach Uzdrowiska Szczawno-Jedlina S.A. - zamówienie uzupełniające.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-03-01

Szczawno Zdrój: Usługa sprzątania, utrzymania porządku i prace pomocnicze w obiektach Uzdrowiska Szczawno-Jedlina S.A. - zamówienie uzupełniające.
Numer ogłoszenia: 45560 - 2016; data zamieszczenia: 01.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A., ul. Sienkiewicza 1, 58-310 Szczawno Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 74 8493201, faks 74 8436764.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania, utrzymania porządku i prace pomocnicze w obiektach Uzdrowiska Szczawno-Jedlina S.A. - zamówienie uzupełniające..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa sprzątania, utrzymania porządku i prace pomocnicze w obiektach Uzdrowiska Szczawno-Jedlina S.A.-zamówienie uzupełniające. Zakres zamówienia: a.Sprzątanie korytarzy, schodów, holi, ciągów komunikacyjnych, jadalni, sanitariatów ogólnodostępnych, pokoi sanatoryjnych, łazienek i wc przy pokojach, dyżurek pielęgniarskich, gabinetów zabiegowych, gabinetów lekarskich, sal gimnastycznych, szatni personelu (pomieszczeń gospodarczych przy salach gimnastycznych),strychów, piwnic oraz innych pomieszczeń Uzdrowiska wskazanych przez Zamawiającego; b.Mycie podłóg i schodów (ze szczególnym uwzględnieniem stosowania znaków ostrzegających np. uwaga ślisko), podestów, podstopnic, cokolików, ścian, balustrad z elementami pionowymi, poręczy, drzwi, klamek, włączników, kontaktów, lamp, odbojnic, boazerii, czyszczenie gzymsów wewnątrz obiektów; c.Mycie wszelkiego rodzaju przeszkleń poziomych i pionowych, drzwi wraz z futrynami i okien (z zewnątrz/wewnątrz) a jeśli jest rozkręcane to również w środku) z ramiakami (drewno, metal i inne) i parapetami (różnego rodzaju); d.Doczyszczanie, specjalistyczna konserwacja i zabezpieczanie powierzchni podłogowych i posadzek każdego typu; pastowanie podłóg; e.Zabezpieczanie powierzchni kamiennych metodą krystalizacji (np.marmur),polimeryzacji (polimerami, które nie żółkną) lub akrylem; f.Odkurzanie wszystkich mebli tapicerskich; g.Czyszczenie mebli oraz pozostałych elementów wyposażenie (m.in. odbiorników TV) zgodnie z wymogami producenta z zastosowaniem specjalistycznych preparatów; h.Opróżnianie koszy ze śmieciami, dezynfekcja kubłów, zakładanie worków na śmieci, w tym wymiana worków czerwonych na odpady medyczne (szczelnie zamykanych) w dyżurkach pielęgniarskich, gabinetach zabiegowych. i.Przestrzeganie zasad gospodarowania odpadami w obiektach Zamawiającego. j.Mycie i dezynfekcja wszelkiego rodzaju urządzeń sanitarnych w tym muszli klozetowych, desek sedesowych, szczotek klozetowych, umywalek, brodzików, wanien, baterii łazienkowych, umywalkowych, kratek wentylacyjnych grawitacyjnych, mechanicznych (prowadzenie rejestru czyszczenia wentylacji) i odpływów oraz innych zainstalowanych urządzeń ze szczególnym uwzględnieniem mycia i dezynfekcji urządzeń sanitarnych i podłogi w kabinach toaletowych w toaletach ogólnodostępnych z wykorzystaniem profesjonalnych środków zapobiegających powstawaniu i utrzymywaniu się przykrych zapachów, aplikowanie środków udrażniających do rur. k.Bieżące usuwanie pajęczyn i kurzu ze ścian, sufitów, parapetów (wewnętrznych i zewnętrznych), mebli i wyposażenia biurowego, usuwanie odchodów ptasich i liści oraz innych zabrudzeń z parapetów zewnętrznych oraz czyszczenie lamp, luster, klamek i telefonów; l.Mycie lamp oświetleniowych, płytek podłogowych i ściennych, drzwi, kaloryferów, wszystkich wysięgników, m.Dostarczanie i uzupełnianie na bieżąco materiałów higienicznych w pokojach, łazienkach i WC, pomieszczeniach higieniczno - sanitarnych ogólnodostępnych - środki do odświeżania powietrza (profesjonalne, montowane na stałe, z czasowym dozowaniem środka zapachowego - uzupełniane na bieżąco), odkamieniacze, kostki toaletowe, papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, worki plastikowe; n.Pobieranie z magazynów Zamawiającego czystej pościeli, ręczników, prześcieradeł jednorazowych zabiegowych itp., wymiana brudnej pościeli na czystą, oblekanie pościeli w poszwy, przekazywanie brudnej pościeli do magazynów Zamawiającego-dotyczy również Centrum Rehabilitacji i Balneologii. (Przekazywana brudna pościel do magazynu ma być posortowana zgodnie z procedurą epidemiologiczną - przeliczenie ilościowe pościeli wg asortymentu.) o.Pielęgnacja kwiatów żywych i sztucznych we wszystkich pomieszczeniach oraz na balkonach i tarasach. p.Odkurzanie dywanów, chodników, wykładzin wycieraczek (sucho-mokro) q.Pranie dywanów w obiektach Zamawiającego przy użyciu specjalistycznego sprzętu. r.Sprzątanie (w tym systematyczne odśnieżanie i odladzanie) balkonów, tarasów, logi, patio. Odladzanie przy użyciu specjalistycznych środków, które nie wpływają negatywnie na powierzchnie i środowisko. s.Sprzątanie schodów zewnętrznych i obszarów wejść do obiektów Uzdrowiska; t.Sprzątanie strychów i piwnic w obiektach Uzdrowiska; u.Wykonywanie kompleksowych prac porządkowych po zakończeniu remontów w pomieszczeniach/obiektach Zamawiającego; v.Ściąganie i zawieszanie firan i zasłon; w.Mycie i dezynfekcja sprzętu rehabilitacyjnego, kozetek rehabilitacyjnych, sprzętów do ćwiczeń siłowych wraz z akcesoriami (hantle, ciężary itp.), saun wraz z akcesoriami według procedur poszczególnych rodzajów. x.Mycie luster. y.Wynoszenie śmieci do pojemników zbiorczych ustawionych na zewnątrz obiektów. z.Umieszczanie w toaletach ogólnodostępnych informacji, harmonogramów sprzątania i ich bieżąca aktualizacja zgodnie z obowiązującymi przepisami. Harmonogramy sprzątania muszą być estetyczne oraz umieszczone w widocznym miejscu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.10.00 - Usługi sprzątania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien 90.91.11.00 - Usługi sprzątania miejsc noclegowych 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Impel Cleaning Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 227684,91 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 280052,46

  • Oferta z najniższą ceną: 280052,46 / Oferta z najwyższą ceną: 280052,46

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający w dniu 23.12.2013 roku rozpoczął postępowanie (nrZP/29/2013) w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm. ) o wartości zamówienia wyższej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zwanej dalej Ustawą z zachowaniem zasad w Ustawie określonych. Przedmiotem postępowania była Usługa sprzątania, utrzymania porządku i prace pomocnicze w obiektach Uzdrowiska Szczawno-JedlinaS.A. W postępowaniu tym, w którym kryteriami wyboru Wykonawcy była: cena 100%, wyłoniony został Wykonawca: IMPEL CLEANING SP. Z O.O. Ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław. Oferta została zweryfikowana przez Komisję Przetargową i oceniona jako najkorzystniejsza z punktu widzenia przyjętych kryteriów. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego została zawarta w dniu 06.02.2014r. Zamawiający zidentyfikował potrzebę udzielenia zamówienia uzupełniającego. W związku z powyższym Zamawiający skorzystał z uprawnień wynikających z art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy PZP.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.