eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Wielkopolski › ADAPTACJA POMIESZCZEŃ BIUROWO - SOCJALNYCH NA POMIESZCZENIA BIUROWE LEŚNICTWA PRZY OŚRODKU SZKOLENIOWO-WYPOCZYNKOWYM W PORAŻYNIE.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-16

Ogłoszenie nr 45524 - 2017 z dnia 2017-03-16 r.

Grodzisk Wielkopolski: ADAPTACJA POMIESZCZEŃ BIUROWO - SOCJALNYCH NA POMIESZCZENIA BIUROWE LEŚNICTWA PRZY OŚRODKU SZKOLENIOWO-WYPOCZYNKOWYM W PORAŻYNIE.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 15968 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 15970 - 2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Grodzisk z siedzibą w Lasówkach, krajowy numer identyfikacyjny 63001293000000, ul.   , 62065   Grodzisk Wielkopolski, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 614 445 301, faks , e-mail grodzisk@poznan.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.grodzisk.poznan.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ADAPTACJA POMIESZCZEŃ BIUROWO - SOCJALNYCH NA POMIESZCZENIA BIUROWE LEŚNICTWA PRZY OŚRODKU SZKOLENIOWO-WYPOCZYNKOWYM W PORAŻYNIE.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

S.270.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń biurowo-socjalnych na pomieszczenia biurowe leśnictw Bukowiec Stary i Porażyn, zlokalizowanych przy Ośrodku Szkoleniowo-Wypoczynkowym LP w Porażynie. Zamówienie obejmuje m.in.: a)Wykonanie robót rozbiórkowo-demontażowych, b)Wykonanie robót budowlanych, w szczególności: wykonanie murowanych ścian działowych na pełną wysokość pomieszczenia, wydzielających projektowane pomieszczenia, wykonanie warstw wykończeniowych posadzek w pomieszczeniach projektowanych, warstwy izolacji przeciwwilgociowej, warstwy izolacji termicznej ze styropianu oraz warstwy dociskowej z wylewki cementowej, montaż zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej, montaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, tynkowanie i malowanie ścian wewnętrznych murowanych, wykonanie warstwy wykończeniowej z wykładziny PCV, z płytek gresowych i ceramicznych, wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych wraz z wierzchnimi warstwami wykończeniowymi (tynk i malowanie), montaż wewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie spocznika zewnętrznego i pochylni dla niepełnosprawnych przed wejściem do budynku z kostki brukowej oraz barierkami ochronnymi i wspierającymi osoby niepełnosprawne; c)Wykonanie wewnętrznej instalacji c.o. d)Wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej z.w., c.w.u., cyrk., e)Wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, f)Wykonanie robót związanych z wykonaniem instalacji elektrycznych pomieszczeń oraz instalacji elektrycznych towarzyszących: - wewnętrzne linie zasilające - tablice rozdzielcze RG+TL - instalacja gniazd wtykowych - instalacja oświetlenia - instalacja połączeń wyrównawczych - ochrona dodatkowa przeciwporażeniowa. 2.Obiekt budowlany wraz ze związanymi z nim urządzeniami budowlanymi należy, biorąc pod uwagę przewidywany okres użytkowania, projektować i budować w sposób określony w przepisach, w tym techniczno-budowlanych, oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, niezbędne warunki do korzystania z obiektów użyteczności publicznej i mieszkaniowego budownictwa wielorodzinnego przez osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich. 3.Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w Projekcie wykonawczym- załącznik nr 7 do SIWZ, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 8 do SIWZ, oraz w Przedmiarze Robót załącznik nr 9 do SIWZ i w warunkach Projektu Umowy załącznik nr 10 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45410000-4, 45421000-4, 45430000-0, 45440000-3, 45453000-7, 45300000-0, 45330000-9, 45310000-3,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT113266.46
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Małgorzata Odważna prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Firma Handlowo-Usługowa Małgorzata Odważna ,  ,  ul. Grodziska 17,  64-061 ,  Kamieniec,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 139317.74
Oferta z najniższą ceną/kosztem 136939.85
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 232810.89
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Kryteria oceny ofert: Cena - 60 %, Termin gwarancji i rękojmi 40 %.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.