eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubniewice › Dowozy dzieci do przedszkola gminnego oraz do Zespołu Szkół Samorządowych w Lubniewicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-04

Lubniewice: Dowozy dzieci do przedszkola gminnego oraz do Zespołu Szkół Samorządowych w Lubniewicach.
Numer ogłoszenia: 45485 - 2014; data zamieszczenia: 04.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubniewice , ul. Jana Pawła II 51, 69-210 Lubniewice, woj. lubuskie, tel. 95 755 70 52, faks 95 755 70 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubniewice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowozy dzieci do przedszkola gminnego oraz do Zespołu Szkół Samorządowych w Lubniewicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowozach dzieci do Przedszkola Gminnego w Lubniewicach oraz uczniów do Zespołu Szkół Samorządowych w Lubniewicach z wyznaczonych miejscowości na zajęcia lekcyjne oraz z Przedszkola Gminnego i Zespołu Szkół Samorządowych w Lubniewicach do wyznaczonych miejscowości z zajęć lekcyjnych w okresie od 1 kwietnia 2014 r. do 30 czerwca 2015 r. w formie zakupów biletów miesięcznych wraz zapewnieniem im opieki. Przewozy dotyczą dni w danym roku szkolnym, w których odbywają się zajęcia lekcyjne zgodnie z organizacją roku szkolnego, wyłączając: przerwy świąteczne, wakacje letnie, czas ferii zimowych obowiązujących w województwie lubuskim oraz dni wolne od nauki. Wykonawca będzie świadczył usługę w oparciu o minutowy rozkład jazdy dla poszczególnych tras przedstawiony Zamawiającemu i przez Zamawiającego zatwierdzony. Na wniosek Zamawiającego z powodu zmiany planu lekcji lub zmian organizacyjnych w Przedszkolu Gminnym lub Zespole Szkół Samorządowych w Lubniewicach, Wykonawca ma obowiązek dokonania zmiany minutowego rozkładu jazdy. Wykonawca będzie wykorzystywał do realizacji dowozów pojazdy będące w jego dyspozycji oraz autobusy szkolne marki: Jelcz L090 M/S rok produkcji 2003, nr rejestracyjny FSU H529 i Jelcz L090 M rok produkcji 2000, nr rejestracyjny FSU A093 będących własnością Zakładu Gospodarki Komunalnej w Lubniewicach, które otrzyma w dzierżawę z dniem rozpoczęcia świadczenia usługi. Wykonawca w związku z przejęciem zadania dowozów dzieci do Przedszkola Gminnego oraz uczniów do Zespołu Szkół Samorządowych w Lubniewicach, na czas realizacji zamówienia zobowiązany jest do zatrudnienia na cały okres trwania zamówienia w pełnym etacie jednego kierowcy autobusu szkolnego oraz zapewnienie mu wynagrodzenie przez cały okres zatrudnienia na poziomie nie niższym niż Zakład Gospodarki Komunalnej w Lubniewicach. Harmonogram przywozów: I autobus: Sobieraj, Jarnatów 7:20, Gimnazjum - 6, Szkoła Podstawowa - 14 Przedszkole - 9, razem 29 osób I autobus: Glisno (Szkoła Podstawowa) + Kolonia 7:40, Szkoła Podstawowa - 39,Kolonia - 3, razem 42 osoby II autobus: Glisno (Gimnazjum + kl. IV szkoły podstawowej) 7:00, Gimnazjum - 13, Szkoła Podstawowa (klasa VI) - 8, razem 21 osób Os. Świerczów 7:05, Gimnazjum - 7, Szkoła Podstawowa - 11, Przedszkole - 2, razem 20 osób II autobus: Pniewo, Osiecko 7:30, Gimnazjum - 15, Szkoła Podstawowa - 22, razem 37 osób Os. Suszyce, Gimnazjum - 3, Szkoła Podstawowa - 2, razem 5 osób III autobus / bus: Rogi 7:20, Gimnazjum - 1, Szkoła Podstawowa - 2, razem 3 osoby Os. Trzcińce 7:40, Gimnazjum - 3, Szkoła Podstawowa - 3, razem 6 osób III autobus / bus: Os. Trzcińce 7:55, Przedszkole - 5, razem 5 osób RAZEM: 168 osób Harmonogram odwozów: 1. Glisno - Os. Świerczów (łącznie) 12:50, 13:45, 14:35 + Przedszkole 2. Jarnatów 13:40 (III autobus/bus kl. I-III) 3. Jarnatów, Sobieraj 15:00 + Przedszkole 4. Osiecko, Pniewo 13:45 5. Os. Trzcińce + Przedszkole, Osiecko, Pniewo 14:35 6. Rogi 14:35 (III autobus/bus) Trasy przejazdów - PRZYWOZY I autobus - 30 km KURS 1: ZGK ul. strzelecka 20 - Glisno - Os. Świerczów - ZSS Os. Słowiańskie; KURS 2: ZSS Os. Słowiańskie - Przedszkole ul. Gorzowska - Osiecko - Pniewo - ZSS Os. Słowiańskie - ZGK ul. Strzelecka 20; II autobus - 31 km KURS 1: ZGK ul. Strzelecka 20 - Jarnatów - Sobieraj - Przedszkole ul. Gorzowska - ZSS Os. Słowiańskie; KURS 2: ZSS Os. Słowiańskie - Glisno - ZSS Os. Słowiańskie - ZGK ul. Strzelecka 20; III autobus / bus - 48 km KURS 1: ZGK ul. Strzelecka 20 - Rogi - ZSS Os. Słowiańskie KURS 2: ZSS Os. Słowiańskie - Os. Trzcińce - ZSS Os. Słowiańskie KURS 3: ZSS Os. Słowiańskie - Os. Trzcińce - Przedszkole ul. Gorzowska - ZGK ul. Strzelecka 20 Trasy przejazdów - ODWOZY I autobus - 37 km KURS 1: ZGK ul. Strzelecka 20 - ZSS Os. Słowiańskie - Osiecko - Pniewo - ZSS Os. Słowiańskie KURS 2: ZSS Os. Słowiańskie - Przedszkole ul. Gorzowska - Os. Trzcińce - Osiecko - Pniewo - ZGK ul. Strzelecka 20; II autobus - 59 km KURS 1: ZGK ul. Strzelecka 20 - ZSS Os. Słowiańskie - Os. Świerczów - Glisno - ZSS Os. Słowiańskie; KURS 2: ZSS Os. Słowiańskie - Os. Świerczów - Glisno - ZSS Os. Słowiańskie; KURS 3: ZSS Os. Słowiańskie - Przedszkole ul. Gorzowska - ZSS Os. Słowiańskie - Os. Świerczów - Glisno - ZSS Os. Słowiańskie; KURS 4: ZSS Os. Słowiańskie - Przedszkole ul. Gorzowska - ZSS Os. Słowiańskie - Jarnatów - Sobieraj - ZGK ul. Strzelecka 20, III autobus / bus - 42 km KURS 1: ZGK ul. Strzelecka 20 - ZSS Os. Słowiańskie - Jarnatów - ZGK ul. Strzelecka 20 KURS 2: ZGK ul. Strzelecka 20 - ZSS Os. Słowiańskie - Rogi - ZGK ul. Strzelecka 20 Wykonawca nie może przewozić więcej osób niż liczba miejsc w autobusie. Środki transportu, służące do wykonywania zamówienia muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących na określonej trasie dla wszystkich uczniów. Kierowcy autobusów muszą posiadać wszystkie uprawnienia wynikające z przepisów prawa. Do sprawowania opieki nad uczniami Wykonawca zapewnia opiekuna. Opiekun musi być osobą pełnoletnią, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, niekaraną za przestępstwa popełnione umyślnie. Opiekun czuwa nad bezpieczeństwem uczniów podczas przewozów. Opiekunem nie może być kierowca autobusu. Opiekun i kierowca współpracują ze sobą, celem zapewnienia bezpieczeństwa wszystkim dowożonym uczniom. Do zakresu obowiązków opiekuna należy nadzór i opieka nad uczniami w trakcie dowozów, w czasie wsiadania i zajmowania miejsca, w czasie wysiadania z pojazdu oraz sprawdzanie zgodności przewozów z harmonogramem (m.in. sprawdzanie stanu ilościowego uczniów na danym kursie i na danym przystanku). Opiekun sprawuje opiekę nad uczniami w czasie każdego kursu. Dyrektor Zespołu Szkół Samorządowych na 7 dni przed rozpoczęciem roku szkolnego przekażą Wykonawcy w formie pisemnej imienne wykazy uczniów dojeżdżających z poszczególnych miejscowości. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić bezpieczeństwo transportu uczniów zgodnie z obowiązującymi w trakcie realizacji zamówienia przepisami. W okresach jesienno-zimowych pojazdy dowożące uczniów muszą być ogrzewane, system ogrzewania powinien zapewnić utrzymanie w autobusach minimalnej temperatury +10oC wewnątrz pojazdu przy rozpoczęciu pierwszego kursu. Na stopniach wejściowych do autobusów nie może zalegać lód i śnieg, stopnie nie mogą być śliskie. Wykonawca zobowiązuje się do powiadamiania Zamawiającego o przewidywanych lub zaistniałych przeszkodach w przewozie natychmiast po zaistnieniu lub powzięciu takiej informacji. W przypadku zaistnienia wypadku lub innego zdarzenia drogowego kierowca i opiekun są zobowiązani udzielić pierwszej pomocy, powiadomić odpowiednie służby, zabezpieczyć miejsce zdarzenia oraz powiadomić odpowiednio Dyrektora Przedszkola Gminnego, Dyrektora Zespołu Szkół Samorządowych w Lubniewicach oraz Zamawiającego. W razie uszkodzenia pojazdu wykonującego dowozy uczniów lub awarii, Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia pojazdu zastępczego (autobusy/busy) o odpowiedniej liczbie miejsc, spełniającego właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym, nie później niż w ciągu l godziny od zdarzenia. W czasie oczekiwania na przyjazd pojazdu zastępczego opiekun sprawuje opiekę nad uczniami. Jeżeli Wykonawca nie zapewni pojazdów zastępczych w wyznaczonym czasie, Zamawiający może zlecić wykonanie usługi przewozu na danym kursie podmiotowi trzeciemu na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania przez cały okres realizacji zamówienia ważnego ubezpieczenia obowiązującego przy przewozach osób, jak również do posiadania i aktualizacji wszelkiego rodzaju uprawnień, licencji i badań technicznych pojazdów, wymaganych przy wykonaniu tego rodzaju przewozów. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków kierowców i opiekunów oraz uczniów i osób trzecich, powstałe w związku z wykonywanym zamówieniem. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z istniejącymi obecnie trasami przewozu, warunkami panującymi na nich, a głównie: szerokością dróg, siecią przystanków, lokalizacją miejsc nawrotu i wszystkich innych czynników mających wpływ na realizację zamówienia. Wykonawca za realizację zamówienia poda cenę, obejmującą całość zamówienia. Cena jest niezmienna przez cały okres realizacji zamówienia. Cena powinna uwzględniać ilość dni wolnych od nauki zgodnie z kalendarzem roku szkolnego z tytułu przerw świątecznych, wakacji letnich, ferii zimowych oraz dodatkowych dni, w które uczniowie nie dojeżdżają do szkoły..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 3.000 PLN (trzy tysiące złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim 19 8369 0008 0050 0018 2000 0040. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium zostanie zaksięgowana na rachunku Zamawiającego przed terminem otwarcia ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 Ustawy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 Ustawy. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej, dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wykazać, że Wykonawca posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego przewozu drogowego osób, zgodnie z ustawą z 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1414 z późn. zm.);

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wykazać, iż w terminie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca należycie wykonał co najmniej jedną usługę w zakresie dowozu uczniów do szkoły wraz z zapewnieniem im opieki w formie sprzedaży biletów miesięcznych - o wartości minimum 100.000,00 PLN rocznie (słownie: sto tysięcy złotych). W wykazie należy ująć usługi w zakresie dowozu uczniów do szkoły wraz z zapewnieniem im opieki w formie sprzedaży biletów miesięcznych na łączną kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN wykonaną lub wykonywaną w okresie jednego roku;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wykazać, że Wykonawca dysponuje co najmniej dwoma autobusami lub jednym autobusem i jednym pojazdem na co najmniej 15 miejsc, którymi będzie realizował zamówienie, z czego przynajmniej jeden autobus musi posiadać 50 miejsc.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wykazać, że Wykonawca posiada na rachunku bankowym lub w SKOK kwotę wolną lub zdolność kredytową w wysokości min. 150.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie należy ująć usługi w zakresie dowozu uczniów do szkoły wraz z zapewnieniem im opieki w formie sprzedaży biletów miesięcznych na łączną kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN wykonaną lub wykonywaną w okresie jednego roku;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Załącznik nr 1 - oferta na wykonanie zamówienia, 2) Załącznik nr 6 - pełnomocnictwo, 3) Załącznik nr 7 - Podwykonawstwo, 4) Załącznik nr 9 - wzór umowy, 5) Załącznik nr 10 - wzór umowy dzierżawy autobusów szkolnych, 6) Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubniewice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Lubniewicach, ul. Jana Pawła II 51, 69-210 Lubniewice, pokój nr 11 na I piętrze..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Lubniewicach, ul. Jana Pawła II 51, 69-210 Lubniewice, sekretariat na I piętrze..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.