eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępno › Remont i adaptacja budynku byłego magistratu w Kępnie na siedzibę Muzeum Ziemi Kępińskiej im. T.P. Potworowskiego - dostawa wyposażenia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-02

Kępno: Remont i adaptacja budynku byłego magistratu w Kępnie na siedzibę Muzeum Ziemi Kępińskiej im. T.P. Potworowskiego - dostawa wyposażenia
Numer ogłoszenia: 45468 - 2015; data zamieszczenia: 02.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kępno , ul. Ratuszowa 1, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 62 78 25 800, faks 62 78 25 801.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.kepno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i adaptacja budynku byłego magistratu w Kępnie na siedzibę Muzeum Ziemi Kępińskiej im. T.P. Potworowskiego - dostawa wyposażenia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa zamówienia: Remont i adaptacja budynku byłego magistratu w Kępnie na siedzibę Muzeum Ziemi Kępińskiej im. T.P. Potworowskiego - dostawa wyposażenia Zamawiający dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej. CZĘŚĆ NR 1: Wyposażenie meblowe związane z funkcjonowaniem Muzeum Ziemi Kępińskiej im. T.P. Potworowskiego CZĘŚĆ NR 2: Sprzęt multimedialny - wyposażenie Muzeum Ziemi Kępińskiej im. T.P. Potworowskiego CZĘŚĆ 3: Wyposażenie związane z działalnością administracyjną Muzeum Ziemi Kępińskiej im. T.P. Potworowskiego Każda część oceniana będzie oddzielnie. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części zamówienia. Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 oraz odpowiednio 1A do SIWZ. Kody CPV: 39130000-2, 39700000-9, 39000000-2, 32000000-3 Przedmiotem zamówienia jest dostawa montaż, instalacja i uruchomienie wyposażenia biurowego i socjalnego oraz multimedialnego na potrzeby Muzeum Ziemi Kępińskiej im. T.P. Potworowskiego w Kępnie zwanego w dalszej części specyfikacji wyposażeniem. Adres dostawy: 63-600 Kępno, ul. Ratuszowa 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Gabloty wystawiennicze płaskie 2. Gabloty wystawiennicze pionowe 3. Szafy drewniane przeszklone 4. Regały metalowe 5. Szafa na mapy formatu A0 6. Szafa metalowa na sztandary 7. Stojak na obrazy 8. Szafa na stroje ludowe 9. Szafy metalowe z szufladami 10. Szafy biblioteczne 11. Komputer ze skanerem 12. Fotograficzny stół reprodukcyjny 13. Stoły konserwatorskie 14. Stolik do pracy w bibliotece 15. Krzesła 16. Laptop z oprogramowaniem 17. Projektor 18. Ekran 19. Telewizor 50 cali 20. Odtwarzacz 21. Nagłośnienie Wyposażenie biurowe szczegółowo opisane w załączniku nr 1A do SIWZ - Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. W skład wyposażenia biurowego wchodzą m.in. biurka, kontenery czteroszufladowy, krzesła obrotowe, szafy na akta, stolik na drukarkę, Szczegółowe ilości poszczególnych pozycji asortymentu oraz oczekiwane parametry techniczne zostały określone w załącznikach 1A do SIWZ ( dla części 1-3). Zamawiający wymaga, aby wyposażenie było nowe i odpowiadało, co, do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania, było wolne od wad fizycznych i prawnych oraz nieobciążone prawem osób trzecich. Podane w Załącznikach 1A do SIWZ - Przedmiot zamówienia - wymiary są orientacyjne. Przed wykonaniem zamówienia powinny zostać sprawdzone i wykonane z dostosowaniem do warunków istniejących w pomieszczeniach, dla których są przeznaczone z jednoczesnym zachowaniem płaszczyzn pionowych i poziomych. Szczegółowe ilości poszczególnych pozycji asortymentu oraz oczekiwane parametry techniczne zostały określone w załącznikach 1A do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.70.00.00-9, 39.00.00.00-2, 32.00.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca składający ofertę w zakresie części 1 jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 PZP. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy: Banku Zachodnim WBK S.A.. Oddział w Kępnie nr rachunku 65 1090 1144 0000 0000 1400 3711 UWAGA: Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków na wskazany rachunek bankowy. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz musi być złożone w oryginale i wystawione na zamawiającego. Zamawiający dokona zwrotu wadium, w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust 1- 2 i 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust. 3 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 lub informacji, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) w zakresie CZĘŚCI 1 - Wyposażenie meblowe związane z funkcjonowaniem Muzeum Ziemi Kępińskiej im. T.P. Potworowskiego - wykonał jedną dostawę mebli o minimalnej wartości 100 tys. PLN. W zakresie CZĘŚĆ 2 - Sprzęt multimedialny - Muzeum Ziemi Kępińskiej im. T.P. Potworowskiego oraz CZĘŚCI 3 - Wyposażenie związane z działalnością administracyjną Muzeum Ziemi Kępińskiej im. T.P. Potworowskiego wystarczające jest złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 PZP zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin wykonania - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kepno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Kępnie ul. Ratuszowa 1 63-600 Kępno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Kępnie - SEKRETARIAT ul. Ratuszowa 1 63-600 Kępno.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowane w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ NR 1: Wyposażenie meblowe związane z funkcjonowaniem Muzeum Ziemi Kępińskiej im. T.P. Potworowskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4.3 Przedmiotem zamówienia jest dostawa montaż, instalacja wyposażenie meblowego związanego z funkcjonowaniem Muzeum Ziemi Kępińskiej im. T.P. Potworowskiego Adres dostawy: 63-600 Kępno, ul. Ratuszowa 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Gabloty wystawiennicze płaskie 2. Gabloty wystawiennicze pionowe 3. Szafy drewniane przeszklone 4. Regały metalowe 5. Szafa na mapy formatu A0 6. Szafa metalowa na sztandary 7. Stojak na obrazy 8. Szafa na stroje ludowe 9. Szafy metalowe z szufladami 10. Szafy biblioteczne 11. Komputer ze skanerem 12. Fotograficzny stół reprodukcyjny 13. Stoły konserwatorskie 14. Stolik do pracy w bibliotece 15. Krzesła Zamawiający wymaga, aby wyposażenie było nowe i odpowiadało, co, do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania, było wolne od wad fizycznych i prawnych oraz nieobciążone prawem osób trzecich. Podane w Załącznikach 1A do SIWZ - Przedmiot zamówienia - wymiary są orientacyjne. Przed wykonaniem zamówienia powinny zostać sprawdzone i wykonane z dostosowaniem do warunków istniejących w pomieszczeniach, dla których są przeznaczone z jednoczesnym zachowaniem płaszczyzn pionowych i poziomych. Szczegółowe ilości poszczególnych pozycji asortymentu oraz oczekiwane parametry techniczne zostały określone w załącznikach 1A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ NR 2: Sprzęt multimedialny - wyposażenie Muzeum Ziemi Kępińskiej im. T.P. Potworowskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa montaż, instalacja i uruchomienie wyposażenia multimedialnego na potrzeby Muzeum Ziemi Kępińskiej im. T.P. Potworowskiego w Kępnie zwanego w dalszej części specyfikacji wyposażeniem. Adres dostawy: 63-600 Kępno, ul. Ratuszowa 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Laptop z oprogramowaniem 2. Projektor 3. Ekran 4. Telewizor 50 cali 5. Odtwarzacz 6. Nagłośnienie Szczegółowe ilości poszczególnych pozycji asortymentu oraz oczekiwane parametry techniczne zostały określone w załącznikach 1A do SIWZ ( dla części 1-3). Zamawiający wymaga, aby wyposażenie było nowe i odpowiadało, co, do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania, było wolne od wad fizycznych i prawnych oraz nieobciążone prawem osób trzecich. Szczegółowe ilości poszczególnych pozycji asortymentu oraz oczekiwane parametry techniczne zostały określone w załącznikach 1A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ 3: Wyposażenie związane z działalnością administracyjną Muzeum Ziemi Kępińskiej im. T.P. Potworowskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa montaż, instalacja i uruchomienie wyposażenia biurowego i socjalnego oraz multimedialnego na potrzeby Muzeum Ziemi Kępińskiej im. T.P. Potworowskiego w Kępnie zwanego w dalszej części specyfikacji wyposażeniem. Adres dostawy: 63-600 Kępno, ul. Ratuszowa 2. Wyposażenie biurowe szczegółowo opisane w załączniku nr 1A do SIWZ - Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. W skład wyposażenia biurowego wchodzą m.in. biurka, kontenery czteroszufladowy, krzesła obrotowe, szafy na akta, stolik na drukarkę, Zamawiający wymaga, aby wyposażenie było nowe i odpowiadało, co, do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania, było wolne od wad fizycznych i prawnych oraz nieobciążone prawem osób trzecich. Podane w Załącznikach 1A do SIWZ - Przedmiot zamówienia - wymiary są orientacyjne. Przed wykonaniem zamówienia powinny zostać sprawdzone i wykonane z dostosowaniem do warunków istniejących w pomieszczeniach, dla których są przeznaczone z jednoczesnym zachowaniem płaszczyzn pionowych i poziomych. Szczegółowe ilości poszczególnych pozycji asortymentu oraz oczekiwane parametry techniczne zostały określone w załącznikach 1A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.