eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Druk materiałów promocyjnych dla Opery na Zamku w Szczecinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-07

Szczecin: Druk materiałów promocyjnych dla Opery na Zamku w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 45452 - 2014; data zamieszczenia: 07.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Opera na Zamku , ul. Teofila Firlika 20, 71-637 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4348102, 4348135, faks 91 4348133.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opera.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk materiałów promocyjnych dla Opery na Zamku w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania materiałów promocyjnych wraz dostawą do siedziby Opery na Zamku w Szczecinie. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje drukowanie nw. asortymentu : 1)Ulotka wersja 1: Format A4 do DL, Druk 4+4, Papier 170g na m2 kreda mat. Łamanie na 3. Czas realizacji max 48h. 2)Ulotka wersja 2: Format DL, Druk 4+4, Papier 170g na m2 kreda mat. Czas realizacji max 48h. 3)Ulotka wersja 3: Format A4 210 x 297mm, Druk 4+4, Ilość stron 4. Papier 170g na m2 kreda mat. Bigowanie do A5. Oprawa zeszytowa w przypadku większej ilości stron niż cztery. Czas realizacji max 72h. 4)Ulotka wersja 3: Format A4 210 x 297mm, Druk 4+4, Ilość stron 8. Papier 170g na m2 kreda mat. Bigowanie do A5. Oprawa zeszytowa w przypadku większej ilości stron niż cztery. Czas realizacji max 72h. 5)Ulotka wersja 4: Format dwie trzecie A4 200 x 210mm, Druk 4+4. Papier kreda mat 170g na m2. Bigowanie do 100x 210 mm. Czas realizacji max 48h 6) Ulotka wersja 4: Format dwie trzecie A4 200 x 210mm, Druk 4+4. Papier kreda mat 250g na m2. Bigowanie do 100x 210 mm. Czas realizacji max 48h. 7)Zaproszenie: Format DL, Druk 4+4, Papier 250g na m2 kreda mat. Czas realizacji max 48h. 8)Harmonijka wersja 1: Środki: Format 300x270mm, składany do formatu 60mmx90mm (5 łamów). Papier: kreda 70-80 g na m2. Kolor: 4+4. Okładka: Format 60x90mm. Papier: karton 250-300 g na m2. Kolor: 4 na 1. Uszlachetnianie: lakierowanie UV błysk lub mat (jedna strona). Okładka przyklejona do środków. Czas realizacji: max 72 h. Załącznik nr 6: wzór harmonijki wersja 1 9)Program grubszy: Format 120 x 210 mm. Druk 4+4. Środek: Papier środek 135g na m2 kreda mat/błysk. Ilość stron:24. Okładka: Druk 4+4. Papier okładka 300g na m2 kreda mat lub błysk. Uszlachetnienie okładka: laminat mat 1+0, lakier punktowy UV 1+0. Oprawa grzbietowa klejona po długim boku. Czas realizacji max 72h. 10)Program grubszy: Format 120 x 210 mm. Druk 4+4. Środek: Papier środek 135g na m2 kreda mat/błysk. Ilość stron:36. Okładka: Druk 4+4. Papier okładka 300g na m2 kreda mat lub błysk. Uszlachetnienie okładka: laminat mat 1+0, lakier punktowy UV 1+0. Oprawa grzbietowa klejona po długim boku. Czas realizacji max 72h. 11)Program grubszy: Format 120 x 210 mm. Druk 4+4. Środek: Papier środek 135g na m2 kreda mat/błysk. Ilość stron:48. Okładka: Druk 4+4. Papier okładka 300g na m2 kreda mat lub błysk. Uszlachetnienie okładka: laminat mat 1+0, lakier punktowy UV 1+0. Oprawa grzbietowa klejona po długim boku. Czas realizacji max 72h. 12)Program zwykły: Format 120 x 210 mm. Druk 4+4. Środek: Papier środek 150g na m2 kreda mat. Ilość stron:8. Okładka: Druk 4+4. Papier okładka 300g na m2 kreda mat. Uszlachetnienie okładka: laminat mat 1+0, lakier punktowy UV 1+0. Szycie zeszytowe. Czas realizacji max 72h. 13)Program zwykły: Format 120 x 210 mm. Druk 4+4. Środek: Papier środek 150g na m2 kreda mat. Ilość stron:16. Okładka: Druk 4+4. Papier okładka 300g na m2 kreda mat. Uszlachetnienie okładka: laminat mat 1+0, lakier punktowy UV 1+0. Szycie zeszytowe. Czas realizacji max 72h. 14)Program harmonijka: Format 990x210 mm. Składany w harmonijkę do formatu 10x210 mm (10 łamów). Druk 4+4, Papier: offset 80g na m2. Czas realizacji max 72h. 15)Wizytówki: Format 85x55mm. Druk 4+4, Papier: gładki matowy 300g na m2. Czas realizacji max 48h 16)Kalendarzyki listkowe: Format 85x55mm z zaokrąglonymi rogami. Druk 4+4. Papier: kreda mat 300g/m2. Folia matt dwustronnie. Czas realizacji max 72h 17)Etui na bilety: Format: 360x164mm. Klejony do formatu 180x82mm. Druk 4+4, Papier: 250g na m2. Klejenie po krótszym i dłuższym boku, z prawej strony wycięcie w krótszym boku w kształcie półkola umożliwiające wyciągnięcie biletu z etui. Pakowanie po 100 szt Czas realizacji max 96h. Załącznik nr 7: Wzór etui na bilet. 18)Teczka: Format: złożony 215x300mm. Grzbiet 5mm. Objętość 4 strony okładka 2 skrzydła z nacięciem na wizytówkę. Druk 4+1. Papier: karton 250g na m2. Zabezpieczenie całość lakier offsetowy matt. Czas realizacji max 72h 19) Plakat wersja 1: Format: B1 - 680x960mm. Druk cyfrowy lub offsetowy 4+0. Papier: kreda matt 135g na m2. Czas realizacji max 48h 20) Plakat wersja 2: Format: A3 Druk cyfrowy lub offsetowy 4+0. Papier: kreda matt 175g na m2. Czas realizacji max 48h 21) Plakat wersja 3: Format: A4 Druk 4+0. Papier: kreda matt 175g na m2. Czas realizacji max 48h 22) Plakaty papier: Różne rozmiary, druk cyfrowy. Full kolor. Papier: kreda 175g na m2 (połysk lub mat). Przycięcie do wskazanego formatu. Format wskazany w zamówieniu. Czas realizacji do 48 h 23) Plakaty folia: Różne rozmiary, druk cyfrowy. Full kolor. Folia samoprzylepna(połysk lub mat). Przycięcie do wskazanego formatu. Format wskazany w zamówieniu. Czas realizacji do 48 h 24) Banery PCV wersja 1: Różne rozmiary, druk cyfrowy-UV. Full kolor. Gramatura 300g na m2. Materiał certyfikowany, trudnopalny. Wykończenie: oczkowanie i lub tunel. Format wskazany w zamówieniu. Czas realizacji do 48 h 25) Banery PCV wersja 2: Różne rozmiary, druk cyfrowy-UV. Full kolor. Materiał banerowy PCV. Gramatura 500-560g na m2. Materiał certyfikowany, trudnopalny. Wykończenie: oczkowanie i lub tunel. Czas realizacji do 48 h 26) Banery na siatce MESH: Różne rozmiary, druk cyfrowy-UV. Full kolor. Materiał siatka MESH. Gramatura 360 na m2. Materiał certyfikowany, trudnopalny, niskozapachowy. Wykończenie: oczkowanie i lub tunel. Format wskazany w zamówieniu. Czas realizacji do 48 h. 27) Roll-up: Szerokość 1000mm . Wysokość 2000mm. Druk: 4+0. Stabilna kaseta z listwą górną na zatrzask, konstrukcja ze sztywnego aluminium, dwie stopy obrotowe, torba podręczna na kastetę. Materiał banerowy 470g na m2. Czas realizacji do 48 h 28) Nadruki na płycie PCV: Rozmiar: szer 930 m, wys 1200 mm, Kolor 4+0. Materiał: płyta PCV o grubości 5 mm. Czas realizacji do 72 h 29) Plakaty blueback: Różne rozmiary. Druk cyfrowy. Kolor 4+ 0. Papier: blueback mat. Gramatura 115g na m2. Przycięcie do wskazanego formatu. Format wskazany w zamówieniu. Czas realizacji do 48 h 3.Drukowanie odbywać się będzie partiami według potrzeb zamawiającego: w asortymencie, terminach i ilościach określonych w zleceniach. Termin realizacji zlecenia obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego. 4.Dostawa materiałów odbywać się będzie do siedziby Opery na Zamku w Szczecinie, przy ul. Teofila Firlika 20 w Szczecinie (V piętro). Materiały za wyjątkiem druków wielkoformatowych muszą być zapakowane w kartonach, stosownie do formatu. Wizytówki i plakaty powinny być zapakowane w papier. 5.Przekazanie gotowych materiałów odbywać się będzie na podstawie dokumentu odbioru przygotowanego przez Wykonawcę, w którym Wykonawca wyszczególni: asortyment (rodzaje druków) objęty zleceniem wraz z ilością (nakładem) wykonanych druków w danym asortymencie oraz ceną za zrealizowany nakład. 6.Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia zastrzega sobie prawo swobodnego doboru: 1)poszczególnych druków, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, w zależności od swoich potrzeb; 2)nakładów jednostkowych, wskazanych w kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej umowy, w zależności od swoich potrzeb; 3)liczby zastosowań nakładów jednostkowych, wskazanych w kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej umowy, w zależności od swoich potrzeb. 7.W zleceniach będą stosowane nakłady jednostkowe wskazane w kalkulacji cenowej zamówienia, stanowiącej załącznik nr 2 do umowy. 8.W przypadku gdy do dnia 31 grudnia 2014 r. Zamawiający nie zleci Wykonawcy wykonania przedmiotu zamówienia na kwotę wskazaną w § 6 ust. 1 umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do siwz, Wykonawca ma prawo do wynagrodzenia tylko za wydruki faktycznie wykonane. 9.Rozliczenia z wykonawcą odbywać się będą po każdym wykonaniu zlecenia, za faktycznie zrealizowaną część usługi. Płatność przelewem bankowym na podstawie faktury VAT w terminie do 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT za wykonane zlecenie. 10.Dostarczane materiały będą objęte co najmniej 12 miesięczną gwarancją producenta. 11.Zamawiający zamierza zrealizować zamówienie podstawowe do łącznej kwoty 98 400 zł brutto..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 21.40.00.00 - 21.40.00.00 22.15.00.00 - Broszury 22.16.00.00 - Informatory 22.90.00.00 - Różne druki .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wadium należy wnieść w wysokości 2000 zł (dwa tysiące złotych) w terminie do dnia 17.02.2014r. do godziny 10.00. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2.Wadium może być wnoszone: 1)w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w ING Bank Śląski nr 97 1050 1559 1000 0023 3432 4361, z dopiskiem wskazującym nazwę i część zamówienia, której dotyczy składana oferta: Druk materiałów promocyjnych dla Opery na Zamku . Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie Opery na Zamku , ( V piętro - księgowość, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00. - 16.00. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4.W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1)zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji - Opery na Zamku w Szczecinie) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 siwz bez potwierdzania tych okoliczności, 2)termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 5.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 6.Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zamawiający nie dokonuje opisu spełnienia warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zamawiający nie dokonuje opisu spełnienia warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zamawiający nie dokonuje opisu spełnienia warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zamawiający nie dokonuje opisu spełnienia warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zamawiający nie dokonuje opisu spełnienia warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2)kalkulacja cenowa zamówienia, stanowiąca załącznik nr 1a do siwz; 3)odpowiednie pełnomocnictwa;tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 4)oświadczenie według pkt 4 Oferty cenowej, stanowiącej załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://opera.szczecin.pl/ofc/ogloszenia/przetargi-opery-na-zamku/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opera na Zamku, ul. Teofila Firlika 20, kod 71-637 w Szczecinie (piąte piętro)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Opera na Zamku, ul. Teofila Firlika 20, kod 71-637 w Szczecinie, sekretariat (piąte piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.