eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrodzień › Budowa wydzielonych dróg gminnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-31

Dobrodzień: Budowa wydzielonych dróg gminnych
Numer ogłoszenia: 45309 - 2015; data zamieszczenia: 31.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrodzień , Plac Wolności 1, 46-380 Dobrodzień, woj. opolskie, tel. 034 3575100, faks 034 3575100 w. 30.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrodzien.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wydzielonych dróg gminnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - w ramach części 1 zamówienia: Rozbudowa drogi gminnej ul. K. Mańki w Dobrodzieniu, - w ramach części 2 zamówienia: Przebudowa drogi gminnej ul. Opolskiej w Dobrodzieniu na odcinku od Placu Wolności do ul. Cmentarnej, - w ramach części 3 zamówienia: Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Dolna w Główczycach. 1. Zakres rzeczowy robót do wykonania w ramach części 1 zamówienia jest następujący: 1.1) rozbudowa drogi gminnej - ul. Mańki w m. Dobrodzień, o następującym zakresie: - rozebranie nawierzchni, - mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego, - rozebranie ogrodzeń z przęsłami drewnianymi i z siatki, - roboty ziemne, - wykonanie ław betonowych pod krawężniki i obrzeża, - ułożenie krawężników betonowych, - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie warstwy konstrukcyjnej, - wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, - wykonanie podbudowy z tłucznia bazaltowego lub granitowego, - wykonanie podsypki bazaltowej, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej niefazowanej o gr. 8 cm, - regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych, - korekta lokalizacji wpustów ulicznych, - humusowanie z obsianiem, - wykonanie ogrodzeń, 1.2) budowa kanalizacji deszczowej grawitacyjnej w związku z rozbudową drogi gminnej - ul. Mańki w m. Dobrodzień, o następującym zakresie: - budowa przykanalików kanalizacji deszczowej z rur PE/PP SN 8 do kanalizacji grawitacyjnej zewnętrznej o średnicy zewnętrznej 200 mm (16,5 m), - montaż studzienek ściekowych żelbetowych średnicy 500 mm z wpustami ulicznymi (7 szt.), 1.3) wymiana kolektora kanalizacji deszczowej grawitacyjnej D-0,40 m betonowego na kolektor z rur betonowych D-0,40 m bet. o połączeniu kielichowym w ul. Mańki oraz budowa przyłącza kanalizacji deszczowej do posesji nr 20 przy ul. Dworcowej, o następującym zakresie: - budowa przyłącza kanalizacyjnego D-0,40 m bet. dł. 53,0 m i PP 160 dł. 5,0 m wraz z 4. studzienkami rewizyjnymi, - wymiana istniejącego kolektora o dł. 354,0 m na kolektor z rur betonowych D-0,40 wraz z 8. studzienkami rewizyjnymi, - przepięcie istniejących przyłączy kanalizacji deszczowej do nowego kolektora, 1.4) przebudowa kolidujących odcinków sieci telekomunikacyjnej w związku z rozbudową drogi gminnej - ul. Mańki w m. Dobrodzień, o następującym zakresie: a) roboty demontażowe polegające na: - likwidacji słupka kablowego rozdzielczego (1 szt.), - likwidacji ziemnego kabla czwórkowego zasilającego ten słupek (0,010 km), - likwidacji ziemnego kabla dwójkowego wyprowadzonego z tego słupka (0,036 km), b) roboty montażowe polegające na: - montażu słupka kablowego rozdzielczego (1 szt.), - montażu zespołów łączówkowych w słupku (1 szt.), - montażu uziomu słupka (1 szt.), - wykonaniu złącz na czynnym kablu kanałowym czwórkowym (1 szt.), - wykonaniu złącz na czynnym kablu kanałowym dwójkowym (9 szt.), - budowie rurociągu dla kabli (12 m), - budowie kabla czwórkowego w rurociągu (10 m), - budowie kabla dwójkowego w rurociągu (90 m), - montażu rur dwudzielnych na istniejących kablach (120 m), c) badania i pomiary elektryczne polegające na: - pomiarach prądem stałym, - pomiarze uziemienia, 1.5) usunięcie kolizji z uzbrojeniem energetycznym w związku z rozbudową drogi gminnej - ul. Mańki w m. Dobrodzień, o następującym zakresie: - demontaż przewodów nieizolowanych linii napowietrznej NN, - demontaż słupów rozkracznych linii napowietrznej NN, - demontaż słupów pojedynczych bez ustojów linii napowietrznej NN, - montaż i stawianie słupów pojedynczych bez ustojów linii napowietrznej NN, - montaż przewodów nieizolowanych linii napowietrznej NN, - montaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii NN - trzon kabłąkowy z izolatorem, - montaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii NN - bezpiecznik, - montaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii NN - odgromnik, - montaż wysięgników rurowych o ciężarze do 15. kg mocowanych na słupie, - montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku, - montaż uziemień - uziomy lub przewody uziemiające, - ręczne układanie kabli wielożyłowych o masie do 3.0 kg/m na napięcie znamionowe poniżej 110 kV w rowach kablowych, - montaż przepustów rurowych na słupach betonowych o średnicy zewnętrznej do 80. mm, - sporządzenie mapy powykonawczej, 1.6) wykonanie stałego oznakowania w związku z rozbudową drogi gminnej - ul. Mańki w m. Dobrodzień, o następującym zakresie: a) montaż następującego oznakowania pionowego: - B-2 (1 szt.), - B-21 (1 szt.), - B-22 (1 szt.), - D-1 (2 szt.), - D-3 (1 szt.), b) przestawienie następującego oznakowania pionowego: - A-7 (1 szt.), - B-36 (1 szt.), - tabliczki z nazwą ulic (5 szt.), c) likwidacja następującego oznakowania pionowego: - B-20 (1 szt.). 2. Zakres rzeczowy robót do wykonania w ramach części 2 zamówienia jest następujący: 2.1) wykonanie odwodnienia liniowego (12,0 m), 2.2) przebudowa drogi gminnej ul. Opolskiej w Dobrodzieniu na odcinku od Pl. Wolności do ul. Cmentarnej, o następującym zakresie: a) budowa jezdni szer. 6. m, polegająca na: - korytowaniu podłoża gruntowego pod nową konstrukcję jezdni, - mechanicznym zagęszczeniu podłoża gruntowego, - wykonaniu warstwy odsączająco-odcinającej z pospółki 0-20 mm o gr. 15 cm, - wykonaniu podbudowy z kruszywa bazaltowego lub granitowego 0/63 mm o gr. 15 cm, - wykonaniu podbudowy z kruszywa bazaltowego lub granitowego 0/31,5 mm o gr. 15 cm, - wykonaniu podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego AC16P o gr. 7 cm, - wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S o gr. 5 cm, b) budowa zjazdów, polegająca na: - korytowaniu podłoża gruntowego pod nową konstrukcję zjazdów, - mechanicznym zagęszczeniu podłoża gruntowego, - wykonaniu warstwy odsączająco-odcinającej z pospółki 0-20 mm o gr. 15 cm, - wykonaniu podbudowy z kruszywa bazaltowego lub granitowego 0/63 mm o gr. 15 cm, - wykonaniu podbudowy z kruszywa bazaltowego lub granitowego 0/31,5 mm o gr. 15 cm, - wykonaniu podsypki bazaltowej 0 - 3 mm o gr. 3 cm, - ułożeniu kostki betonowej czarnej o gr. 8 cm, c) budowa dwustronnego chodnika, polegająca na: - korytowaniu podłoża gruntowego pod nową konstrukcję chodnika, - mechanicznym zagęszczeniu podłoża gruntowego, - wykonaniu warstwy odsączająco-odcinającej z pospółki 0-20 mm o gr. 15 cm, - wykonaniu podbudowy z kruszywa bazaltowego lub granitowego 0/63 mm o gr. 15 cm, - wykonaniu podbudowy z kruszywa bazaltowego lub granitowego 0/31,5 mm o gr. 15 cm, - wykonaniu podsypki bazaltowej 0 - 3 mm o gr. 3 cm, - ułożeniu kostki betonowej białej, czarnej oraz szarej (granitowej) o gr. 6 cm, 2.3) wykonanie stałego oznakowania w związku z przebudową drogi gminnej ul. Opolskiej w Dobrodzieniu na odcinku od Placu Wolności do ul. Cmentarnej oraz zmianę docelowej organizacji ruchu na Placu Wolności na odcinku pomiędzy ul. Opolską, a ul. ks. Gładysza, o następującym zakresie: a) montaż oznakowania pionowego: - A-7 (1 szt.), - A-7 mini (1 szt.), - B-21 (1 szt.), - B-36 (1 szt.), - C-2 (1 szt.), - C-4 (1 szt.), - C-4 mini (1 szt.), - D-3 (2 szt.), - D-4a (2 szt.), - D-6 (6 szt.), - D-18 (2 szt.), - T-3a (1 szt.), - T-30i (1 szt.), b) montaż oznakowania poziomego: - P-7b (36 mb), - P-10 (36 m2), - P-12 (4,6 m2), - P-14 (6,75 m2), - P-18 (14,75 m2), - P-21 (24,7 m2), - napis STOP (krótki) - 1 szt., c) przestawienie oznakowania pionowego: - B-18 (1 szt.), - B-21 (1 szt.), - D-3 (1 szt.), d) demontaż oznakowania pionowego (do likwidacji): - A-7 (1 szt.), - B-1 (1 szt.), - B-20 (2 szt.), - B-35 (2 szt.), - B-36 (1 szt.), - tabliczki (2 szt.), e) demontaż oznakowania poziomego (do likwidacji): - P-1b (13 mb), - P-4 (20 mb), - P-7b (65 mb), - P-8b (2 szt.), - P8d (2 szt.), - P-10 (16 m2), - P-12 (13 m2), - P-13 (2,45 m2), - P-21 (18,5 m2), 2.4) budowa oświetlenia ulicznego, o następującym zakresie: - wyprowadzenie przyłącza YAKXS 4x35 z istniejącego słupa linii napowietrznej zlokalizowanego przy ul. Opolskiej (róg ul. Solnej), - zabudowanie w obrębie pasa drogowego zestawu złączowo-pomiarowego ZK-1+1P oraz szafki sterującej oświetleniem (wyposażonej w cyfrowy programator astronomiczny np. Rabbit CPA 5RC lub równoważny), - zabudowanie opraw oświetlenia ulicznego np. typu PHILIPS BGP303 LED 49-3S/740 PSR II DDF(1,2lub3)C450C2 lub równoważnych, na słupach aluminiowych np. typu SAL 80K dz o wysokości 8 m lub równoważnych (o kolorystyce np. Inox-C45 lub równoważnej, którą przed zamówieniem Wykonawca powinien uzgodnić z Zamawiającym), zamontowanych na wysięgnikach np. WPR1/0,7-1,0m lub równoważnych, - uziemienie każdej latarni bednarką PFeZn 25x4 w każdym punkcie układu oświetlenia, - montaż systemu sterowania np. Selenium LED firmy Philips lub równoważnego, - zainstalowanie oprogramowania np. DDF lub równoważnego, którego rodzaj na etapie zamawiania opraw, Wykonawca powinien uzgodnić z Zamawiającym, - wykonanie obwodów kablem YKY 4x10, układanych w całości w rurach np. AROT DVK 75 lub równoważnych, - budowa przepustów kablowych, - demontaż istniejących słupów, linii napowietrznych i opraw istniejącego oświetlenia. 3. Zakres rzeczowy robót do wykonania w ramach części 3 zamówienia jest następujący: - wykonanie korytowania istniejącej nawierzchni oraz zjazdów o gr. 15 cm i szerokości 4,00 mb (3460 m2), - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego warstwa dolna o gr. 15 cm, warstwa górna o gr. 12 cm (3460 m2), - wykonanie nowej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych AC16W warstwa wiążąca o gr. 4 cm (3027,50 m2), - wykonanie nowej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych AC8S warstwa ścieralna o gr. 4 cm (3027,50 m2), - wykonanie remontu 2 szt. przepustów o śr. 500 mm wraz z ściankami czołowymi (16,0 mb), - wykonanie remontu 1 szt. przepustu o śr. 600 mm wraz z ściankami czołowymi (10,0 mb), - wykonanie remontu 1 szt. przepustu o śr. 300 mm wraz z ściankami czołowymi (10,0 mb), - wykonanie odmulenia istniejących rowów przydrożnych o gr. 40 cm, na długości 945 mb, - wykonanie 23. szt. zjazdów na pola i do posesji, z asfaltobetonu na podbudowie z kruszywa łamanego o łącznej powierzchni 655 m2, - remont istniejących 11. szt. przepustów o śr. 400 mm pod zjazdami (86 mb), - wycinka krzaków o gęstości średniej wraz z uprzątnięciem pozostałości po wycince na pow. 04, h , - uzupełnianie poboczy klińcem o gr. 20 cm po 0,50 mb obustronnie ( 865 m2), - wykonanie studni kanalizacyjnej wraz z wpustem ulicznym (1 szt.). UWAGA: Zamawiający zastrzega, że do wykonania podbudowy na w/w drodze należy użyć kruszywa łamanego naturalnego bazaltowego lub granitowego. Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określony jest w dołączonych do SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ) dokumentacjach projektowych - dotyczących każdej z wymienionych części.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.). W zamówieniach tych przewidywany jest zakres wszelkich możliwych prac określonych w sekcji II.1.4 - w punktach 1 - 3, o łącznej wartości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego dotyczącego określonej części niniejszego zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta dot. części 1 zamówienia musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100), oferta dot. części 2 zamówienia musi być zabezpieczona wadium w wysokości 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100), a oferta dot. części 3 zamówienia musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Potwierdzenie wniesienia wadium (kopia) należy dołączyć do oferty. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca powinien powołać się na nazwę przedmiotu niniejszego zamówienia. Wadium wnoszone w pieniądzu (pkt 1.a) wpłacone za pośrednictwem przelewu, musi być na koncie Zamawiającego: Nr 57 8907 1047 2005 4000 0765 0005 Bank Spółdzielczy w Leśnicy Oddział Dobrodzień do godz. 10:00 do dnia 22.04.2015 r. (włącznie). O wniesieniu przelewu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na w/w rachunek bankowy Zamawiającego. Na przelewie Wykonawca powinien podać nr swojego konta, na które należy zwrócić wadium. Do oferty zaś należy dołączyć (w sposób trwały) potwierdzenie dokonanego przelewu wadium. Powyższy rachunek Banku Spółdzielczego w Leśnicy Oddział Dobrodzień jest rachunkiem nie oprocentowanym. Oryginalny dokument wadialny w pozostałych formach (pkt 1.b - 1.e) należy dołączyć do oferty, jako odrębny dokument niezłączony z ofertą w sposób trwały, zaś kopię tego dokumentu należy w sposób trwały dołączyć do oferty. Dokument wadialny musi zachowywać ważność przez cały okres (30 dni), w którym Wykonawca jest związany ofertą, tj. wraz z upływem terminu składania ofert (22.04.2015 r.) do dnia 21.05.2015 r. Wykonawca, który w terminie nie wniesie wadium zostanie wykluczony z niniejszego postępowania. W przypadku, gdy o niniejsze zamówienie ubiegać się będzie kilku Wykonawców, przy wnoszeniu przez nich wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej bądź w obydwóch formach, w dokumentach tych należy ująć nazwy wszystkich Wykonawców, beneficjenta gwarancji, wskazać gwaranta oraz wskazać ich siedziby, pod rygorem wykluczenia oferty spowodowanej brakiem odpowiedniego zabezpieczenia wadium. W przypadku wadium wnoszonego przez nich w pieniądzu, dla Zamawiającego nie będzie miało znaczenia, który z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia je wpłaci

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełniania tego warunku będzie dokonywać Komisja Przetargowa w oparciu o złożone w ofercie OŚWIADCZENIE, ŻE WYKONAWCA(-Y) SPEŁNIA(-JĄ) WARUNKI ZAWARTE W ART. 22 UST. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełniania tego warunku będzie dokonywać Komisja Przetargowa w oparciu o złożone w ofercie OŚWIADCZENIE, ŻE WYKONAWCA(-Y) SPEŁNIA(-JĄ) WARUNKI ZAWARTE W ART. 22 UST. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania niniejszego zamówienia (np. jak w Załączniku nr 3 do SIWZ). UWAGA: Podmiot, który zobowiąże się do udostępnienia zasobów zgodnie z w/w punktem, odpowiada solidarnie z Wykonawcą (-ami) za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełniania tego warunku będzie dokonywać Komisja Przetargowa w oparciu o złożone w ofercie OŚWIADCZENIE, ŻE WYKONAWCA(-Y) SPEŁNIA(-JĄ) WARUNKI ZAWARTE W ART. 22 UST. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.). Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania niniejszego zamówienia (np. jak w Załączniku nr 3 do SIWZ). UWAGA: Podmiot, który zobowiąże się do udostępnienia zasobów zgodnie z w/w punktem, odpowiada solidarnie z Wykonawcą (-ami) za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełniania tego warunku będzie dokonywać Komisja Przetargowa w oparciu o złożone w ofercie OŚWIADCZENIE, ŻE WYKONAWCA(-Y) SPEŁNIA(-JĄ) WARUNKI ZAWARTE W ART. 22 UST. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.). Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania niniejszego zamówienia (np. jak w Załączniku nr 3 do SIWZ). UWAGA: Podmiot, który zobowiąże się do udostępnienia zasobów zgodnie z w/w punktem, odpowiada solidarnie z Wykonawcą (-ami) za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełniania tego warunku będzie dokonywać Komisja Przetargowa w oparciu o złożone w ofercie OŚWIADCZENIE, ŻE WYKONAWCA(-Y) SPEŁNIA(-JĄ) WARUNKI ZAWARTE W ART. 22 UST. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.). Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania niniejszego zamówienia (np. jak w Załączniku nr 3 do SIWZ). UWAGA: Podmiot, który zobowiąże się do udostępnienia zasobów zgodnie z w/w punktem, odpowiada solidarnie z Wykonawcą (-ami) za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. FORMULARZ OFERTOWY (Załącznik nr 1 do SIWZ). 2. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA WYKONYWANA PRZEZ PODWYKONAWCĘ, jeżeli będzie (Załącznik nr 5 do SIWZ). 3. KOSZTORYS OFERTOWY (sporządzony w sposób wskazany w punkcie 17.3 SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobrodzien.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dobrodzieniu (pok. nr 1), Plac Wolności 1, 46-380 Dobrodzień..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Dobrodzieniu, Plac Wolności 1, 46-380 Dobrodzień, woj. opolskie, w Sekretariacie pok. nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji terenu i sprawdził na miejscu warunki wykonania niniejszego zamówienia. Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną na adres: urzad@dobrodzien.pl. Zamawiający nie przewiduje możliwości rozliczenia w walutach obcych. Zamawiający nie przewiduje możliwości zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.). Jeżeli Wykonawca przewiduje zlecenie części robót Podwykonawcy, to zobowiązany jest wskazać w ofercie część niniejszego zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcy (Załącznik nr 5 do SIWZ). Wskazanie niniejszego nastąpi w ofercie. Brak informacji oznaczać będzie, iż Wykonawca samodzielnie zrealizuje niniejsze zamówienie. Okres udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonanie zamówienia (tj. każdej części zamówienia: nie mniejszy niż 36 miesięcy. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu określonego w sekcji III.4.3.1, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożony przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument ten, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagania związane ze złożeniem oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia: - w przypadku oferty złożonej wspólnie przez kilku Wykonawców (np. konsorcjum, spółka cywilna działająca poprzez ustanowionego pełnomocnika/pełnomocników), należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika/pełnomocników do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Pełnomocnictwo takie musi być złożone w formie i zakresie, o którym mowa w punkcie 17.6 SIWZ - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. W/w pełnomocnictwo, może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów wspólnie składających ofertę; - oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika), - Wykonawcy wspólnie składający ofertę (np. konsorcjum, spółka cywilna działająca poprzez ustanowionego pełnomocnika/pełnomocników) zobowiązani są przedstawić oświadczenia lub dokumenty wystawione na każdego z nich - określone w sekcji III.4.2 i III.4.4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w sekcji III.4.1, Wykonawcy ci składają wspólnie, tj. warunki w nim określone zostaną spełnione, gdy podmioty składające wspólnie ofertę spełnią je łącznie. Wymienione w sekcji III.4.1 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wszystkie dokumenty wymienione w sekcji III.3.2 - III.3.5, III.4.4, III.6 należy złożyć tylko i wyłącznie w oryginale. Wymieniony w sekcji III.4.2 dokument należy złożyć w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę na wybraną przez siebie część zamówienia, tzw. ofertę częściową. Zamawiający jednocześnie dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych na dowolną ilość części zamówienia wybranych przez jednego Wykonawcę. Punkt 17.3 SIWZ: Treść oferty powinna odpowiadać treści niniejszej SIWZ. Należy zwrócić szczególną uwagę podczas sporządzania KOSZTORYSU OFERTOWEGO, wymienionego w punkcie 11.3 (sekcja III.6 - pkt 3), stanowiącego integralną część oferty ze względu na fakt, iż wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu Umowy będzie miało charakter wynagrodzenia kosztorysowego. W związku z powyższym w/w kosztorys ofertowy musi zostać sporządzony przez Wykonawcę na podstawie wybranego lub wybranych przedmiarów (Załącznik nr 9, 15 i 21 do SIWZ), zawierający bezwarunkowo wszystkie bez wyjątku pozycje, obmiar robót, jednostki miary zgodnie z wymienionymi przedmiarami dot. wybranej przez Wykonawcę części zamówienia, jak również każda pozycja w/w kosztorysu musi być bezwzględnie wyceniona przez Wykonawcę. Po za tym powinien zostać sporządzony przez Wykonawcę w oparciu o jednostkowe nakłady rzeczowe i stawki oraz ceny czynników produkcji, np. metodą kalkulacji uproszczonej (zalecaną), jak również zawierać następujące dane wyjściowe do kosztorysowania, tj.: 1) stawkę roboczogodziny kosztorysowej - wskazać kwotowo, 2) wskaźnik kosztów pośrednich - wskazać %, 3) wskaźnik kosztów zakupu materiałów - wskazać %, 4) wskaźnik zysków - wskazać %. Punkt 17.6 SIWZ: Oferta powinna być napisana na maszynie, komputerze lub w inny trwały sposób oraz podpisana przez osobę(-y) uprawnioną(-e) na podstawie odrębnych przepisów do składania oświadczeń woli - reprezentowania Wykonawcy/ów na zewnątrz. W przypadku, gdy dokumenty podpisywane są przez osobę(-y) reprezentującą(-e) Wykonawcę/ów do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/ów w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale. Dopuszcza się również złożenie w ofercie kopii pełnomocnictwa notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę. Każda zapisana strona przedstawionych dokumentów powinna być podpisana czytelnym podpisem lub nieczytelnym podpisem wraz z pieczątką imienną podpisującego przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy/ów lub osobę(-y) wskazaną w pełnomocnictwie. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Marek Kochel (tel. 034/3575100 wew. 26, e-mail: m.kochel@dobrodzien.pl). Urząd Miejski w Dobrodzieniu (pok. nr 1) jest czynny dla Wykonawców od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 - 15:30 (za wyjątkiem 06.04.2015 r.). Wyjątkowo w dniu 03.04.2015 r. we wszelkich sprawach dot. niniejszego postępo- wania, Wykonawca może zwrócić się wprost do Urzędu Miejskiego w Dobrodzieniu (pok. nr 1) najpóźniej do godziny 12:00.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.