To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-03-02
Warszawa: Budowa przedszkola przy ul. Ceramicznej w Warszawie w formule zaprojektuj i wybuduj.
Numer ogłoszenia: 45292 - 2015; data zamieszczenia: 02.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 417502 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka, ul. Modlińska 197, 03-122 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5103125, faks 22 5103189.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przedszkola przy ul. Ceramicznej w Warszawie w formule zaprojektuj i wybuduj..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych w ramach przedsięwzięcia pn. Budowa przedszkola przy ul. Ceramicznej w Warszawie w formule zaprojektuj i wybuduj. 1.2.Zakres prac obejmuje projekt i realizację budynek przedszkola wraz z infrastrukturą towarzyszącą, dojazdami i parkingami, dojściami, instalacjami i sieciami w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania obiektu oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków, decyzji i uzgodnień umożliwiających uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. W budynku przedszkolnym przewidziano 10 oddziałów przedszkolnych - w każdym: sala dla 25 dzieci, magazyn sprzętu i węzeł sanitarny, zaplecze kuchenne. Budynek przedszkola będzie wyposażona w odnawialne źródła energii tj. kolektory słoneczne oraz/lub pompę ciepła powietrze-powietrze, o łącznej mocy 10 kW, zgodnie z założeniami przyjętymi w Programie Funkocjonalno-Użytkowym. Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną wielkość energii uzyskanej z odnawialnych źródeł energii (OZE). Za energię z OZE w przedziale od 10 kW ( 10 kW to minimalna bazowa energia z OZE w postaci kolektorów słonecznych oraz/lub pompy ciepła powietrze-powietrze,, którą należy zapewnić w oparciu o założenia przyjęte w Programie Funkocjonalno-Użytkowym) do 40 kW, Zamawiający przyzna dodatkowe punkty Wykonawcom w kryterium dodatkowa energia uzyskana z odnawialnych źródeł energii (OZE). W przypadku zaoferowania minimalnej wielkości energii uzyskanej z OZE tj. 10 kW, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę wielkości energii uzyskanej z OZE mniejszej niż 10 kW, Zamawiający ofertę odrzuci. Wykonawca może zaoferować wielkości energii uzyskanej z OZE większe niż wyznaczona maksymalna wielkość 40 kW, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 40 kW. Zakres inwestycji podzielono na dwa etapy: 1.Etap I - wykonanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy i koncepcję architektoniczną 2.Etap II - wykonanie robót budowlanych. ETAP I Zakres prac projektowo-kosztorysowych obejmuje: 1)opracowanie kompleksowego wielobranżowego projektu budowlanego obiektu, z zagospodarowaniem terenu (uwzględniającym warunki ewakuacji i ochrony przeciwpożarowej), i z niezbędnymi uzgodnieniami. 2)uzyskanie warunków technicznych dla ewentualnych zmian mocy przyłączeniowych, 3)opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), 4)opracowanie szczegółowej inwentaryzacji zieleni ze wskazaniem drzew do wycinki, 5)opracowanie charakterystyki energetycznej budynku, 6)uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych uzgodnień wymaganych do otrzymania pozwolenia na budowę oraz uzgodnień rzeczoznawców i złożenie kompleksowego wniosku o pozwolenie na budowę w imieniu Zamawiającego, 7)uzyskanie ostatecznego(prawomocnego) pozwolenia na budowę budynku wraz z kompletną infrastrukturą techniczną oraz zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę - projekty muszą być zgodne ze wszystkimi pozwoleniami, uzgodnieniami, opiniami i ekspertyzami wymaganymi przepisami, 8)opracowanie projektu wykonawczego, 9)opracowanie przedmiarów robót, 10)opracowanie kosztorysów inwestorskich, 11)opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, 12)sporządzenie szczegółowego harmonogramu robót z podziałem na branże i technologiczne terminy wykonania prac. UWAGA: Projekt budowlany powinien zostać uzgodniony i zaakceptowany przez Zamawiającego w zakresie zgodności z Programem Funkcjonalno-Przestrzennym i Koncepcją architektoniczno-budowlaną technologią zaplecza kuchennego oraz pozostałymi wymaganiami Zamawiającego. ETAP II Zakres robót obejmuje: 1)przygotowanie placu budowy, w tym -organizacja ruchu w otoczeniu budowy, -zabezpieczenie roślinności przewidzianej do zachowania, usunięcie zieleni kolidującej z inwestycją, zgodnie z projektem zieleni, -ogrodzenie placu budowy, -urządzenie i uzgodnienie na własny koszt usytuowania zaplecza budowy wraz z kosztami podłączenia i użytkowania wody i energii elektrycznej (konieczna wizja lokalna), -umieszczenie w powszechnie dostępnym i widocznym dla osób trzecich miejscu na terenie inwestycji, przy ciągach komunikacyjnych, na ogrodzeniu placu budowy lub innym widocznym miejscu w bezpośrednim otoczeniu placu budowy, tablic informacyjnych zgodnych z wymogami i wytycznymi, 2)budowę budynku zgodnie z dokumentacją wykonaną w Etapie I, 3)instalacje wewnętrzne wraz z kompletnym osprzętem i urządzeniami: wodociągowe - wody ciepłej i zimnej do celów bytowych, wodociągowe - wody zimnej na cele ochrony przeciwpożarowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, elektroenergetyczne, odgromowe, niskoprądowe - sygnalizacji pożaru, monitoring zewnętrzny i wewnętrzny, wideofon, alarmowa włamania i napadu, nagłośnienia, TV i telefoniczna, komputerowa oraz inne wynikające z dokumentacji budowlanej i wykonawczej, 4)montaż dźwigu osobowego dostosowanego do przewożenia osób niepełnosprawnych, 5)instalacje odnawialnych źródeł energii typu: instalacja solarna oraz/lub instalacja pompy ciepła powietrze-powietrze, 6)wyposażenie technologiczne pomieszczeń kuchni, 7)oznakowanie i wyposażenie przeciwpożarowe, 8)budowa dróg wewnętrznych z miejscami parkingowymi, 9)zagospodarowanie terenu z budową ogrodzenia i elementami małej architektury odwodnienie terenu wraz z kanalizacją deszczową, 10)budowa przyłącza wodociągowego, 11)budowa przyłącza cieplnego, 12)budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej, 13)budowa przyłącza energetycznego oraz oświetlenia terenu, 14)budowa przyłącza telekomunikacyjnego, 15)wdrożenie stałej organizacji ruchu, 16)instalacji teletechnicznych i telewizji kablowej, 17)wykonanie dokumentacji powykonawczej z inwentaryzacją geodezyjną w wersji papierowej i elektronicznej (w 2 egz.) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 11 do SIWZ: a)Programie Funkcjonalno-Użytkowym, b)Koncepcji architektoniczno-budowlanej technologia zaplecza kuchennego 1.3. Rozwiązania równoważne. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w Programie Funkcjonalno-Użytkowym za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia przy zachowaniu równoważnych parametrów. 1.4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę posiadania polisy ubezpieczenia robót od zdarzeń losowych zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w § 15 wzoru umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DORBUD S.A, ul. Zagnańska 153, 25-563 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7886178,86 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8129563,41
Oferta z najniższą ceną: 8129563,41 / Oferta z najwyższą ceną: 10323631,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Likwidacja palenisk na paliwa stałe i wykonanie nowego źródła ciepła na paliwo gazowe w budynku przy ul. Kłosowej 11
- Usługa zabezpieczenia pacjentów z zastosowaniem kamizelek defibrylujących dla Wojskowego Instytutu Medycznego - Państwowego Instytutu Badawczego
- Okresowa kontrola stanu technicznego i przydatności do użytkowania wybranych budowli hydrotechnicznych Zarządu Zlewni w Szczecinie
- Wykonanie prac w dwóch pomieszczeniach herbaciarni w budynku Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie przy pl. Bankowym 3/5.
- Usługa prowadzenia na terenie fosy Fortu Bema w Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy wypożyczalni kajaków, obejmująca całodobowy dozór mienia wchodzącego w skład wypożyczalni kajaków...
- Budowa zielonej ściany w ogrodzie przy budynku przeznaczonym na DDP w Wa-wie przy ul. Radzymińskiej 154-budowa ogrodu sensorycznego na działkach nr ew. 73 i 72/19 sąsiadujących z działką nr 72/17
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY REMONTU ELEWACJI Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI W BUDYNKU O FUNKCJI EDUKACYJNEJ NA TERENIE LOTNICZYCH ZAKŁADÓW NAUKOWYCH WE WROCŁAWIU
- Modernizacja - przebudowa ul. Kaliskiej w Sulmierzycach - Przetarg II
- "Rozwój gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Komarówka Podlaska"
- Sporządzenie projektu wykonawczego rozbiórki hali w budynku Sieci Badawczej Łukasiewicz - Łódzki Instytut Technologiczny położonego w Krakowie przy ul. Zakopiańskiej 9
- Budowa garaży na potrzeby Urzędu Gminy Wąsosz i jednostek OSP z terenu gminy Wąsosz
- Remont klatek schodowych, remont elewacji, remont wejść do budynku wraz z wymianą domofonów i robotami towarzyszącymi w Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 7A.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.