eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotniki Kujawskie › Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Lisewo Kościelne gm. Złotniki Kujawskie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-31

Złotniki Kujawskie: Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Lisewo Kościelne gm. Złotniki Kujawskie
Numer ogłoszenia: 45247 - 2015; data zamieszczenia: 31.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Powstańców Wlkp. 6, 88-180 Złotniki Kujawskie, woj. kujawsko-pomorskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotnikikuj.ires.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Lisewo Kościelne gm. Złotniki Kujawskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Lisewo Kościelne gm. Złotniki Kujawskie. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Lisewo Kościelne - polegającej na wykonaniu jezdni i zjazdów na 3 odcinkach dróg gminnych, 2 skrzyżowań z drogą powiatową nr 2359C oraz poboczy i rowów odparowujących. Istniejący pas drogowy ma szerokość od 6,00 m do 9,50 m. Drogi gminne otoczone są zabudową mieszkaniową, zabudową gospodarczą, polami uprawnymi, a także przy odcinku nr 1 zlokalizowana jest przepompownia ścieków. Nawierzchnia dróg gminnych jest utwardzona nie ulepszona. Odcinek nr 1 krzyżuje się z drogą powiatową i projektowanym odcinkiem nr 3. Odcinek nr 2 krzyżuje się z drogą powiatową oraz odcinkiem nr 3, a odcinek nr 3 krzyżuje się z odcinkiem nr 2 i nr 1. Według inwentaryzacji geodezyjnej na terenie przebudowywanej drogi występują uzbrojenia podziemne, tj. wodociąg, urządzenia energetyczne i telekomunikacyjne oraz kanalizacja sanitarna. Zakres zamówienia obejmuje: A. Roboty przygotowawcze Polegające na odtworzeniu trasy i punktów wysokościowych, usunięciu warstwy darniny, rozbiórce istniejącego płotu oraz ustawienie go w nowym położeniu, wycince drzew i krzewów oraz karczowanie pniaków drzew - inwestycja wymaga wycinki 6 istniejących drzew (projekt przewiduje 8 drzew, ale drzewo nr 5 i 6 jest już usunięte), zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnych i energetycznych - istniejące sieci telekomunikacyjne oraz elektroenergetyczne, pod jezdniami i zjazdami należy zabezpieczyć rurami osłonowymi, regulacja pionowa studzienek, formowanie i zagęszczenie nasypów. Wycięte drzewa Wykonawca przekaże Zamawiającemu ze składowaniem na terenie w Mierzwinie i Złotnikach Kujawskich B. Roboty budowlane Drogi gminne podzielono na 3 odcinki. - Odcinek nr 1 - o łącznej długości 792,10 m, należy wykonać nawierzchnie z betonu asfaltowego i o szerokości 4,00 m od km 0+000 - od skrzyżowania z drogą powiatową do km 0+271,95 oraz o szerokości 4,50 m od km 0+271,95 do km 0+792,10. Skrzyżowanie z drogą powiatową wyokrąglono łukami o promieniu R8,00 m i R6,00 m, z odcinkiem nr 3 R6,00 m i R4,00 m, z drogami gminnymi łuki o promieniu R8,00 m i R10,00 m. Zjazdy o nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości i długości dostosowanej do istniejących. Spadek poprzeczny jezdni od km 0+000 do km 0+083,00 - dwustronny spadek poprzeczny o wartości 2%, od km 0+083,00 do km 0+103,00 - zmiana spadku poprzecznego, od km 0+103,00 do km 0+456,00 - jednostronny spadek poprzeczny o wartości 2 % w kierunku na prawo, od km 0+456,00 do km 0+476,00 - zmiana spadku poprzecznego, od km 0+476,00 do km 0+792,10 - dwustronny spadek poprzeczny o wartości 2%. - Odcinek nr 2 - o łącznej długości 152,90 m, należy wykonać nawierzchnie z betonu asfaltowego i o szerokości 4,50 m od km 0+000 - od skrzyżowania z drogą powiatową do km 0+152,90 (w osi odc. Nr 3). Skrzyżowanie z drogą powiatową wyokrąglono łukami o promieniu R8,00 m i R10,00 m, z odcinkiem nr 3 R6,00 m. Zjazdy o nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości i długości dostosowanej do istniejących. Spadek poprzeczny jezdni od km 0+000 do km 0+152,90 - jednostronny spadek poprzeczny o wartości 2 % w kierunku na prawo. - Odcinek nr 3 - o łącznej długości 173,10 m, należy wykonać nawierzchnie z betonu asfaltowego i o szerokości 4,00 m, od km 0+000 (w osi odc. Nr 1) do km 0+173,10. Skrzyżowanie z odcinkiem nr 1 wyokrąglono łukami o promieniu R4,00 m i R6,00 m, a z odcinkiem nr 2 wyokrąglono łuk o promieniu R6,00 m. Zjazdy o nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości i długości dostosowanej do istniejących. W km 0+128,70 należy wykonać dojazd na działkę nr 36 o szerokości 3,50 m, o nawierzchni z betonu asfaltowego i długości 40,20 m. Spadek poprzeczny jezdni od km 0+000 do km 0+152,90 - jednostronny spadek poprzeczny o wartości 2 % w kierunku na lewo. C. Wykonanie poboczy Dwustronnie utwardzone pobocza mieszanką optymalną (destrukt) o szerokości 0,75 m, o spadku poprzecznym 8%. Należy stosować mieszankę optymalną kruszywa łamanego gr. 15 cm - kruszywo łamane betonowe z recyklingu o frakcji 0/31,5 mm. UWAGA: Projekt budowlano-wykonawczy zawiera ogólny zapis o wykonaniu poboczy, natomiast szczegóły wykonania poboczy zawiera Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i SIWZ. D. Wykonanie rowów odparowujących o głębokości 0,50 m i szerokości 1,00 m. E. Odwodnienie - Nawierzchnie dróg gminnych odwadnia się poprzez zaprojektowane spadki poprzeczne i podłużne, na teren pasa drogowego i rowów odparowujących. F. Wykonanie oznakowania pionowego Ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych wraz z wykonaniem i zasypaniem dołów oraz z wykonaniem fundamentu betonowego. Przymocowanie do słupków tarcz znaków drogowych odblaskowych - grupa wielkości średni D-1, A-7. G. Zakres i technologia robót - roboty przygotowawcze: - roboty pomiarowe, - usunięcie warstwy darniny, - wycinka drzew i krzewów, - układanie rur osłonowych, - regulacja pionowa studzienek, - roboty ziemne: formowanie i zagęszczanie nasypów. - roboty budowlane - jezdnia: - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, - ułożenie warstwy geotkaniny separacyjno-filtracyjnej, - wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej z kruszywa mrozoodpornego w korycie lub na całej szerokości drogi, gr. warstwy po zagęszczeniu 50 cm, - wykonanie podbudowy pomocniczej z kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, gr warstwy po zagęszczeniu 20 cm, - skropienie warstw konstrukcyjnych nieulepszonych emulsją asfaltową, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego,warstwa wiąząca, - wykonanie oczyszczenia nawierzchni drogowych, - skropienie warstw konstrukcyjnych ulepszonych emulsją asfaltową, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa ścieralna - zjazdy: - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, - ułożenie warstwy geotkaniny separacyjno-filtracyjnej, - wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej z kruszywa mrozoodpornego w korycie lub na całej szerokości drogi, gr. warstwy po zagęszczeniu 20 cm, - wykonanie podbudowy pomocniczej z kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm stabilizowanego, grubość po zagęszczeniu 20 cm, - skropienie warstw konstrukcyjnych nieulepszonych emulsją asfaltową, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, - pobocza - wykonanie poboczy umocnionych z mieszanki optymalnej gr. 15 cm - kruszywo łamane betonowe z recyklingu o frakcji 0/31,5 mm, - rowy - wykonanie rowów trójkątnych szerokości 1,00 m i głębokości 0,50 m, - oznakowanie pionowe, - przestawienie ogrodzenia: - rozebranie i odbudowanie ogrodzenia z cegieł, ażurowego wraz z rozbiórką i wykonaniem cokołu betonowego, - ścianki czołowe istniejącego przepustu - rozebranie przepustów rurowych, ścianki czołowe i ławy betonowe, - wykonanie ścianki czołowej przepustu - dostawa i montaż ścianki oporowej czołowej betonowej przepustów rurowych dla rur betonowych z zagruntowaniem, - wykonanie umocnienia skarpy narzutem kamiennym gr. 20 cm, zabrukowanie kamieniem brukowym na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową, -wykonanie umocnienia dna w obrębie wlotu i wylotu geokratą perforowaną gr. 15 cm z wypełnieniem tłuczniem drobnym na włókninie filtracyjnej, - oczyszczenie istniejących przepustów z namułu. - Czasowa organizacja ruchu - oznakowanie zgodnie z Projektem Czasowej Organizacji Ruchu - jest na etapie uzgodnienia - Stała organizacja ruchu - zakres zgodnie z Projektem Stałej Organizacji Ruchu Zakres zamówienia obejmuje kompleksową obsługę geodezyjną. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera: Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, projekt czasowej i stałej organizacji ruchu, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wymagania zawarte w SIWZ, natomiast przedmiar robót jest elementem pomocniczym. Przedmiary robót stanowią dokumenty pomocnicze do wyceny zadania..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należyte wykonanie: co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie i/lub, przebudowie i/ lub remoncie drogi z nawierzchnią bitumiczną o długości co najmniej 0,7 km każda.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w jego wykonaniu, w szczególności osobą posiadającą, uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji: 1) kierownika budowy w branży drogowej,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna posiadanie: a) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 250.000,00 zł. b) opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 400 000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorys ofertowy i wykaz podwykonawców

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95.00
  • 2 - Okres gwarancji - 5.00

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza następujące możliwości zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty: 1) zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, 2) zmiana adresu/siedziby/firmy Zamawiającego/Wykonawcy, 3) zmiana postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków: - zajdzie konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej w sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy, a co się z tym wiąże zastosowaniem robót zamiennych i zamiany materiałów i urządzeń przewidzianych do wykonania robót w stosunku do materiałów i urządzeń przewidzianych w dokumentacji projektowej, z zachowaniem wymogów technicznych i jakościowych, - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, a w szczególności terminu realizacji zamówienia. 4) przedłużenia terminu wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy i uwarunkowane jest: a) wstrzymaniem robót przez Zamawiającego w okolicznościach, za które nie ponosi Wykonawca żadnej odpowiedzialności; b) wykopaliskami uniemożliwiającymi wykonywanie robót; c) szczególnie niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi i gruntowymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną; d) koniecznością dokonania istotnych zmian w dokumentacji projektowej na wniosek stron; e) wystąpieniem siły wyższej; 5) konieczności usunięcia błędów w dokumentacji projektowej oraz konieczności przeprojektowania określonych zakresów obiektu w trakcie realizacji inwestycji, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy; 6) wystąpienie innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny, 7) nastąpi zmiana podatku od towarów i usług VAT, kiedy wynagrodzenie brutto zostanie dostosowane do aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie. 8) zmiany w harmonogramie rzeczowo-finansowym robót na wniosek Zamawiającego lub w okolicznościach, za które nie ponosi żadnej odpowiedzialności Wykonawca - na jego wniosek; Warunki dokonania zmian: a) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, b) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy: - opisze zaistniałe okoliczności, - uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności, - opisze wpływ zmian na termin wykonania umowy. c) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. 6.Rozwinięcie całości zasad, praw i obowiązków stron realizujących przedmiot zamówienia przedstawia wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlotnikikuj.ires.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Złotniki Kujawskie, ul. Powstańców Wielkopolskich 6, 88-180 Złotniki Kujawskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Złotniki Kujawskie ul. Powstańców Wielkopolskich 6,88-180 Złotniki Kujawskie pokój nr 27 , I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.